DISKUZE K ČLÁNKU Vettel a Alonso si vysloužili napomenutí, pilot Ferrari je v přímém ohrožení
Závod v japonské Suzuce skončil, ale na pořadu ještě bylo projednání některých prohřešků, které se mohly promítnout do dalšího závodu v Austinu. Mezi prověřovanými piloty byli Sebastian Vettel a Fernando Alonso.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vettel a Alonso si vysloužili napomenutí, pilot Ferrari je v přímém ohrožení
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» RoBertino
(Hlasovali 2 lidé)
08.10.2017 13:49
S těmi prostředníčky. vulgaritami a hymnami by to… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel002202
23:03 08.10.2017 185.14.233.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
-
-
rock
14:54 08.10.2017 82.117.159.XXXV extrémním případě na konci ne dost na to, aby zaplnili stupně vítězů :-)
Opravdu si navážno myslím, že by se modrá měla zrušit. Umíte si představit, co by to vyvolalo, až by v Monaku první dojel posledního, musel zpomalit o 5 s na kolo a začali by se na něj zezadu tlačit pronásledovatelé? Najednou bychom zjistili, že se tam dá předjíždět ledaskde, i s širokými monoposty, i bez DRS.-
mi88ki
11:19 09.10.2017 165.72.200.XXXBohužel většina lidí neumí myslet dva tahy dopředu. A to jsem si myslel, že formulím rozumí.
V sobotu jsem koukal na závody F2 v Jerezu a tam vlastně taková situace nastala. Nevím jestli tam vypadnul nějaký informační systém ale maršálové kolem trati vůbec nefungovali. A tak se stalo, že pár kol před koncem vyjel SC a mezi první jezdce se přimotali jezdci se ztrátou kola bojující o nějaké 16. místo. Ale protože po restartu závodu nedostali modré vlajky, všechny poslední kola se neustále pletli do souboje, kde se rozhodovalo o definitivním titulu Leclerka. A dokonce i útočili na vedoucí jezdce, kteří měli už trochu gumy za zenitem a dost hrozilo, že dojde k havárii.
Jsem přesvědčen, že pokud by k něčemu podobnému došlo, a o vítězovi závodu by měl rozhodnout třeba souboj a kontakt Hamiltona s nějakým Sauberem o dvě kola zpět, tak se jeho fanoušci po..... vzteky. Stejně to nemohl rozdýchat i komentátor závodu, kde místo boje o vítěze závodu i sezóny, jsme sledovali, jak jezdci o kolo zablokovali druhého v pořadí, k útoku na vedoucího Charlese a to podobu několika kol. Tohle už nemělo se sportem nic společného.
A představa jízdy bez a pravidel modrých vlajek někde v Monaku? Možná jako legrace dobrý ale fakt si to dokážete vůbec představit ten totální chaos?
-
rock
19:41 09.10.2017 78.45.146.XXXSamozřejmě, že si to umím představit; jednak už to v F1 bylo, a není to tak dávno, a druhak se to do značné míry děje v IndyCar. A světe div se, tam se s tím piloti i fanoušci dokážou vypořádat.
Fakt už mne nebaví, jak ty promadony brečí, kdykoliv se jim v dohledu ocitne opozdilec o kolo zpátky a už vůbec mne nebaví, jak to ničí závod těm opozdilcům. A to i ve chvíli, kdy někteří z nich bojují o body, které jsou pro ně možná důležitější, než to, kdo z dvojky Verstappen x Hamilton vyhraje nebo bude druhej.
Možná by to byl víc sport, než teď...
-
-
-
-
-
-
-
-
RoBertino
13:49 08.10.2017 83.208.82.XXXS těmi prostředníčky. vulgaritami a hymnami by to asi taky vyšumělo, protože v článku FIA se jasně říká, že dvě ze tří napomenutí musí být za jezdecký prohřešek. Takže by si klidně mohl dovolit ještě jedno "taxi" po odpadnutí. Mimochodem - jestlipak má Wehrlein licenci na přepravu osob nebo jezdí pod UBERem?
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek