DISKUZE K ČLÁNKU Partnerství Renault a Red Bull se rozpadá, co na to Ricciardo a Verstappen?

Šarády a pohyby ve startovním poli ohledně dodavatelů motorů se začínají stupňovat. Avizované spojení Toro Rosso s Hondou a souběžná spolupráce McLaren - Renault přináší skutečně další důsledky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Partnerství Renault a Red Bull se rozpadá, co na to Ricciardo a Verstappen?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 17.09.2017 13:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 4 lidé) 14.09.2017 13:22
"Pokud Mercedes a Ferrari už nebudou vyvíjet… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 14.09.2017 10:59
Když tu byl nedávno článek jak Horner označil… »
» VáclavI (Hlasovali 3 lidé) 14.09.2017 11:20
Výborně. Opravdu jsem čekal, kdy konečně Renault… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            Nebo jsem tě špatně pochopil.. Ve zbytku máš pravdu. I kdyby každý rok přidala 50 koní a oni jen 25, tak je by je do roku 2020 nedohnala.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Úspěch bude, když se podaří "doťuknout" na špičku (z pohledu PJ) Renaultu do roku 2019. Popravdě si myslím, že Honda už není schopna ztrátu na Mercedes / Ferrari do roku 2020 komplet stáhnout. :/

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • johnny83

    johnny83

    193.86.226.XXX
    tak Renaultu došla konečně trpělivost, dobře jim tak, Red Bullu. Když vyhrávali jak na běžícim páse, určitě nechválili Ranault tak často, jako ho kritizovali, když se nedařilo... A na těch letošních výpadcích Maxe si myslim, že určitě nějakou částečnou zásluhu mít bude (myšleno Max), ale to je můj názor a je to samozřejmě spekulace... mně by se líbil scénář, jestli se teda schyluje k tomu, že RB opustí F1, že by na roky 2019 a 20 byly oba týmy u Hondy, a od roku 21 by tým RB koupilo Porsche a tým TR Honda... Vim že ta F1 nedávno opustila a chtěla se vrátit jen jako dodavatel motorů, ale po zkušenosti s McLarenem si myslim, že už nebudou chtít riskovat případnou kritiku od jinejch týmů a od roku 21 se bude začínat s čistym listem, takže to riziko tam opět je

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • VáclavI

      VáclavI

      213.175.51.XXX
      Když si zástupci RB nevidí do huby - [odkaz na stránku] - tak si myslím, že to byla opravdu jen otázka času

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Přesně tak Vašku. Aneb tady krásně platí: Kdo chce kam, pomožme mu tam! RB od roku 2014 permanentně nadává a uráží Renault. článků kde ho chválí najdeš hrst, ale takové, kde ho haní hromadu! Jsem velmi rád za to, že Renault konečně bouchnul do stolu! V race módu mají konkurenceschopný motor a to, kde je letos RB je hlavně jejich vina, protože prostě neoddvedli dobrou práci na šasi. Vlastně od hybrid éry nikdy neměli nejlepší šasi! Pohybovali se od TOP4 po TOP2. Maximálně loni v 2. pol. sezóny bych byl ochoten souhlasit, že šasi měli stejně dobré jako Mercedes. Na Mercedes mají motorovou ztrátu 25 ps, což je cca 2,5% a cca 0,2s. Zbytek je jejich šasi. Ok, v kvalifikačním módu se bavíme o cca 0,3 - 0,35s, ale i to není nichroznýho npř oproti Hondě s jejich 1 - 1,2s. Nic jinýho než Hondu si RB nezaslouží a o to víc sem rád za mladýho Sainze, ten, když přesvědčí může celému RB a TR v r. 2019 ukázat leda tak záď svého Renaultu! 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.73.XXX
          Ty si moc velky optimista. Je proste hodne divne, ze auto s motory Renault okupuji spodek tabulky a s motory Mercedes vrsek. Ze by vsichni vyrobci sasi u Mercedesu byly lepsi nez u Renultu tomu preci sam neveris.RB proste odvadi oprotiostatnim vybornou praci, proto ten posun nahoru. O tom snad nikdo nepochybuje, tedy mimo teba. Honda ma dnes tak 1,5x az 2x vetsi ztratu co ma Renault a ta se bude zmensovat. Tve optimisticka cisla nevychazeji ze skutecnych moznosti vykonu motoru Mercedes. Mercedes si jedu na spolehlivost a Renault je zdiman na maximum a jeste trpi oproti Mercedesu abnormalne velkou nespolehlivosti. To ze nema RB extra sasi je i dano tim, ze se pri vyvoji snazil hodne potlacit nedostatek vykonu Renaultu a vyvijel sasi s malym pritlakem, coz se mozna ne uplne podarilo, ale na rovinkach rychlost byla. Vsechno je propojeno se vsim, ale Renault neni konkurence schopny a pokud budu vychazet z drivejsich let tak ani nebude.
          Osobne RB rad nemam, ale po rozchodu McL-Honda, je to pro Hondu pravdepodobne mozna jeste vyhodnejsi reparat utoku Hondy na titul.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            81.19.11.XXX
            Renault je v race módu cca 25 ps za Mercedesem. Ví to v Mclarenu, ví to v Red Bullu, ví to celý paddock, ví to samozřejmě v Mercedesu, Hondě, Ferrari a Renaultu, ví to vedení tohoto webu, ví to všichni. Jen ty si to nechceš přiznat, stále dokola meleš ty samé nepravdy. Je čas konečně otevřít oči a přiznat si, že prostě nemáš pravdu. Na tom není nic hrozného. Těch informací máme málo, ale i z nich se dá dedukovat a logicky uvažovat. Kdyby na tom byla Honda jak píšeš (rozuměj jak si ty sám přeješ, aby byla), tzn 30 - 40 ps za Renaultem s velmi podobnou spolehlivostí, tak by Mclaren jednoduše od nich neutíkal! Realita je taková, že jsou cca 50 - 60 koní za Renaultem a spolehlivost mají mizernou, cca 2x horší než Renault. Jási myslím, že Ilien s Hondou pohne a myslím, že RB dostane v r. 2019 schopný motor, klidně se však vsadím, že to ani na pódium stačit nebude a že si oproti Renaultu pohorší i v tom roce 2019. Naopak, Renault do toho 2 roky sype neskutečně a to se musí projevit. Již nyní má nejblíže k Mercedesu v hybrid éře. Mimochodem, loni byl Renault nejspolehlivější ze všech výrobců... I když jsem fanda Renaultu a rád bych mu přidal nějaký ten koník, tak se na to stále dívám tak nějak realisticky, kdežto ty si regulerně vsugeruješ nějaký nesmyslný čísla a spolehlivost Hondy, k tomu odebereš 30 ps Renaultu a uděláš ho 2x více nespolehlivý a pak se nám tady snažíš podsouvat, že Honda je jen chlupeček za Renaultem a je jen otázka pár závodů, kdy bude před ním.... to je prostě lež a blud. To je o mnoho větší desinformace jak kdybych stavěl dnešní JP Renault na úroveň Ferrari a Mercedesu. Není to však pravda, ale je to o dost blíž realitě než tvé konstrukce... 02

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          77.48.94.XXX
          jak tedy bude vypadat pole v příští sezoně?
          o čelo se budou prát Mercedes s Ferrari, těsně za nimi McL a zatím i RB. dotírat bude Renault s FI, Wilíkama a Haasem, no a vzadu ( i když doufám, že blíže středu pole než letos ) Sauber a TR.
          a sezona 2019?
          úplné čelo asi beze změny, jen přímé boje stupně nejvyšší doplní McL, těsně za nimi Renault a asi někdo s motorem od Mercedesu ( FI nebo Wilíci ) ostatní ve středu pole a na konci RB a TR s Hondou po kapotou.......
          18 no, asi trošku ujetá představa, ale proč ne 18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • mi88ki

            mi88ki

            165.72.200.XXX
            I kdyby dal Renault oproti Hondě McLarenu půl sekundy na kolo, tak pořád bude Mcl chybět více než sekunda. Takže bych tak moc optimistický nebyl.
            Ty dvě sekundy na kolo je pro MER-FER nyní neskutečný náskok, to jen tak nezmizí.

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          80.90.136.XXX
          2ADI: Máš v tom nepřesnost t.j 10 koní je cca 0.2 až 0.35 ztráta dle okruhu a Renault ztrácí 30 koní a v kvaldě ještě více. Takže si uprav názor.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            212.96.178.XXX
            10 ps rozhodně není 0,35 s. 10 ps je okolo desetiny a Renault je v race módu DO 30 ps za Mercedesem. Ale tady nemá význam spekulovat o tom, jestli je to 25 nebo 30 ps na špičku. Pravda je, že je to nejmenší rozdíl Renaultu od Mercedesu od r. 2014. A jsou v okně pro vítězství v závodech. To že je RB až 3 auto je hlavně vina jejich šasi ne motoru.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Výborně Renault. 01

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Pokud se Renault chtěl zbavit RedBullu tak vlastně setrvání Hondy v F1 a přibrání dalšího týmu byla jejich jediná šance. Teď FIA nebude moci nařídit Renaultu ať dodává své motory RedBullu, neb ta povinnost spadne na Hondu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mac_

    Mac_

    89.24.109.XXX
    Tak to je pro Mateschitze těžká rána. Jsem zvědav, jakým způsobem z toho vybruslí. Motor Hondy i pro RedBull? Těžko představitelný. Mercedes? Určitě by ho odmítli a zdůvodnili by to kapacitními důvody. Ferrari? To samý co Meds, i když se mi zdají odvážnější jít do risku. Situace s motory v F1 (mám na mysli možnost si motor koupit) je zoufalá a nahrává politikaření, to co probíhá kolem výměny McL-Honda mluví za všechno.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • VáclavI

    VáclavI

    213.175.51.XXX
    Výborně. Opravdu jsem čekal, kdy konečně Renault bouchne do stolu a pošle RB do zadnice.

    Situace je násldující - Mercedes ani Renault nebudou dodávat PJ RB o to se Renault postará. Jediná možnost je tak Ferrari (málo pravděpodobné) a Honda. Dle mého názoru Renault nebude čekat na to, až se Hondě podaří motor a RB řekne "zdarec". Pošle RB předčasně k Hondě.

    Za tým jakým je McL je Renault určitě rád - 2 roky McL trpěl Hondě tařka cokoliv - naprosti tomu RB silně Renault kritizoval v roce 2014 (2. místo v PK), 2015 - oprávněně, 2016 (2. místo v PK). 2017 - taktéž. Když se daří děkují TAGu, když se nedaří plivou na Renault.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Když tu byl nedávno článek jak Horner označil služby Renaultu za strašné, dělali jsme si srandu že můžou zkusit Hondu. No po čachrech poslední doby kdy "zachránili" Hondu v F1 poskytnutím TR, pak nakonec ne že u RedBullu můžou , oni budou muset zkusit Hondu!

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      Na druhou stranu, je to pro Hondu hodne dobra budoucnost a ted muzou v klidu zamakat na motoru a pripravit se na sezonu 2019. Maji cas na vyvoj a pokud vse pujde jak si v Honde mysli, muze byt vse pripraveno na boje o bednu i titul, ikdyz se zpozdenim a pro me ne zrovna s oblibenym tymem. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        S ohledem na to, co tu včera psal Petr, nemyslím si, že je čeká nějaká zářná budoucnost. Honda je zase ve vlekém skluzu a lze očekávat, že i v roce 2018 bude. Můžeme se dočkat toho, že Red Bull, navzdory kvalitnímu šasi, bude koukat na to, jak vypadá Sauber zezadu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          178.255.168.XXX
          Honda urcite mikoho extra nrpousti ke svemu vyvoji, takze pocitam, ze to co se vi, je tak 50% pravda. U McL verim, ze ma Petr hodne kvalitni info, ale to je trochu rozdil?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama