DISKUZE K ČLÁNKU Existuje řešení, které by mohlo vyhovovat všem - i Alonsovi, tvrdí ředitel McLarenu

McLaren má nejvýše pět týdnů na to, aby rozhodl, jaké motory budou poháněn jeho monoposty v roce 2018. Podle provozního ředitele Jonathana Neala se rýsuje řešení, které bude vyhovovat všem včetně Fernanda Alonsa.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Existuje řešení, které by mohlo vyhovovat všem - i Alonsovi, tvrdí ředitel McLarenu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 01.08.2017 21:23 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.155.XXX
    Všechno jen nepodložené spekulace a řeči! Tak za prvé: Je třeba si uvědomit, že Mclaren je ve velké dlouholeté krizi, která sebou strhla i Alonsa, takový stav vyhovuje konkurenci! proto o nějaké pomoci z jejich strany nelze reálně uvažovat, tak se mi nezdá, že by RB dovolil aby v juniorce TR si s Mclarenem "prohodily" motory, podřezali by si totiž pod sebou větev! Majtele chápu, že spolupráce TR a její odprodej Hondě je lukrativní nabídka, ale zatím musí počkat! vzhledem k tomu, že by to narušilo konkurenceschopnost RB proti Mclarenu. Ale k vůli "velkého obchodu" je možne v F1 vše. A za druhé: Než aby Alonsa drželi v týmu teda tím "vyměněným" motorem Renault za Hondu z TR, tak to se Alonso rovnou může ucházet o místo přímo v továrním týmu RENAULT, kde dokonce z historie má velké vazby. Spouštěčem letošního kolotoče přestupu je FERRARI a Vettel, od toho se vše bude dále odvíjet v podobě dominového efektu. Bohužel pro Alonsa nastala ještě jedna podstatná věc, že musí ve svých představách přece jenom slevit a vrátit se o stupínky níže, být vděčný aspoň za druhá místa, bedny, kvaldy do desítky atd. v Mercedesu je plno a jiné Týmy mu nejsou schopny mu nabídnout mistrovský vůz k vytouženému 3 titulu mistra světa, a to počítám i FERRARI, Celá věc se mi jeví následovně: Mclaren zůstane nadále s Hondou, a Alonso aby si už konečně zazávodil v předu přijme "aspoń" ten RENAULT. ještě do toho mohou zasáhnout prachy Mclarenu, ale pochybuji, že by ALO po tříleté zkušenosti být na dně, měl ještě zájem tam nadále setrvávat, ale prachy jsou prachy! Jak už jsem psal FERRARI s Vettelem musí roztočit ten přestupový kolotoč, a klidně se může stát, že Alonsa od příští sezony uvidíme v červeném overálu, v F1 je všechno možné.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      No zamysli se kdo ma vetsi sance na bednu jestli McL-Renault nebo tovarni Renault. Zamysli se i z pohledu McL a proste ti musi byt jasne, ze by spojeni McL-Renault-Alonso bylo proste lepsi volbou a skoro jistotou v boji o bednu. Tovarni Renault je po 3 letech dalsi nejistota, asi ne uplne motorova, ale aero urcite. Ala si nemuze dovolit ted volit jako pred 3 lety, z blata do louze nema moc smysl 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • SergioPÉREZ

        SergioPÉREZ

        78.108.155.XXX
        Pokud by měl být Mcl-Renault tak dobrý, tak to RB nedovolí a Renault by tak musel dodávat 4 týmům a to se mu nehce.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Mluví nadějně, ale, jaké to řešení je? Nic pořádně nenaznačil prevít jeden 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      ...my nesmíme ani naznačovat 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      No nadejne nevim, nevim 03
      Pro me jsou odjakziva zavody F1 zavody motoraru a zavody McL, kdy jsem cekal pred kazdym zavodem jestli se objevi nejaka aktualizace motoru ktera pomuze tymu na bednu. Pri odchodu Hondy pro me F1 dost ztraci. Byla by to velka Skoda i pro F1. Zacinam dle letosnich oznameni pocitovat velky potencial ve Formuli E. Proto si myslim, ze by zapojeni Hondy v budoucnu mohlo F1 pomoci.

      Nevim jestli naznacil, ale prijde mi, ze se McL preci jen snazi mozna o ten Renault, ze uz toho ma Ala plne zuby. Je fakt, ze kdyz se podivame na RB, tak to muze motivovat McL chtit ty Renaultacke motory. Asi by tu mohly byt sance na boj o bednu. TR by na druhou stranu mohlo dost tezit z toho, ze Honda nema komu dodavat a mohly by je zatlacit do situace, ze by na motorech mohly usetrit, mozna je dostavat zadara. Tato varianta se mi zacina jevit take jako realna. McL by mozna s tou Hondou jeste rok vydrzel, ale Ala muze dost tlacit a vypada to ze asi i tlaci. To jsem v uvahu moc nebral a myslel si, ze je vse hotove a McL to pristi rok da jeste s Hondou. Ala asi citi, ze to s Hondou pristi rok na titul nevypada a na bednu no nevim, nevim. Ala asi dost ovlivnuje rozhodnuti McL, je to tak 50/50 - Ala/McL

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Trochu to tak vypadá. Ono TR by mohlo mít pro Hondu celkem velké plus to, že když nakonec ten motor zvládnou, tak se hned spojej i s RBullem. McLaren musí vyhodnotit sám potenciál Hondy, už ten novej šéf Vasseur nebo jak se jmenuje jasně řekl že od McLarenu slyšel k Hondě šílené věci, možná Honda teď na ten vývoj opravdu nemá nutný požadovaný přístup a ve střednědobém horizontu moc nevyřeší.
        A nebo Neal mluví o velkém brzkém vzestupu Hondy 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.73.XXX
          Cos zachytil od Vasseura k Honde? Nerikam, ze nemuze McL trochu prehanet jak toho ma plne zuby.
          Dost me prekvapuje, ze ted dohnali vykon letosni specifikace. Vzdyt ho zmenili, aby mohli jit s vykonem nahoru a co to zmenilo vidime vsichni. Mam pocit, ze ten motor proste neni dotazenej, ze proste nepredvedl svuj plny potencial a ze proste nahoru jit musi. Porad si myslim, ze na tom motoru neco nepracuje jak ma a ze ten vykon po odstraneni toho problemu pujde vyrazne nahoru. Druha varianta je, ze proste tapou a nevi jak dal, coz by bylo hodne spatne. Pokud pristi rok nepredvedou vyrazny pokrok, je asi hodne jasne, ze do roku 2021 uz asi nic nedokazou. To bude hodne smutne. Sranda by byla, kdyby se pristi rok pomalu zacinali vrhat na motory pro roky 2021 a dale a na stavajici podelany motor se vyprdli. To by bylo pro odberatele do roku 2021 hodne smutne.

          Zajiamve bude, az se to rpisti rok povede a budou na urovni Renaultu. Osobne jsem mel ze spojeni McL-Honda hodne velkou radost, ale zatim to nenaplnuje ocekavani. S tim TR mas mozna pravdu, ze by pak mohly byt otevrene dvere k RB. Ve vysledku ale i zpet k McL. No hlavne aby se Honde povedlo jeste pristi rok dodavat motory nejakemu tymu, jeste jim davam rok sanci. Ikdyz ze spojeni RB-Honda nevim, asi by me to moc netesilo, ikdyby to slapalo na spickove urovni. preci je McL-Honda zni lepe 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Přesně jak píšeš, ono soustředění na nové motory má velký smysl, kor pro Hondu která se s těmito motory tak trápí.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001639

              uzivatel001639

              89.111.77.XXX
              Prave si rikam, aby Honda neprisla s myslenkou."Ted jsme to podelali, motoru se venovali chvilku a dopadlo to ostudne. To se nesmi opakovat a motor budem vyvijet hned od pocatku zname specifikace s temi nej nej lidmi z tovarny" McL ma mozna k temto informacim nejblize a muze reagovat tak jak reaguje a rika si i ten "Rendlik" bude OK 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Můžem jen čekat. Ono to rozhodnutí neovlivňuje jen Alonso, ale určitě tam právě hraje roli i ten novej formát motoru od roku 2021 kde sehnat exklusivně motoráře se jeví jako mnohem snažší záležitost než je tomu teď.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • uzivatel001639

                  uzivatel001639

                  89.111.77.XXX
                  To se sice jevi, ale myslim si ze ty co naskoci do vlaku jako posledni, budou zas enejaky cas posledni. Tady bych rekl, ze stavajici automobilky budou mit jasne navrch a kor ty co jim spalovak slape. Takze Honda musi zamakat pomalu jak nováček. Tady mozna McL citi, ze i s prechodem na nove motory muze Renault spise ziskat na Mercedes a Ferrari, muze se vice priblizit. Honda je zatim pouze s otaznikem co predvedou do roku 2020.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            "Jenže ve světle toho, jaké zprávy přicházejí z McLarenu, to může být děsivé"

            Zdroj: [odkaz na stránku]

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001639

              uzivatel001639

              89.111.77.XXX
              Jo cetl jsem, asi jsem to preletl myslenkama, ze ty desive zpravy jsou jejich desive vysledky.
              No spise jsem myslel, ze ta zmena je zpusobena tlakem Ferrari, poté co vypada, ze Hass si nechce do sveho tymu nechat kecat a Ferrari potrebuje nejaky jinior tym.
              At tak ci tak, vysledky Hondy nejsou proste presvedcive a nemuzeme se nicemu divit.
              Vzpominam si, ze jsem tu take psal, ze bude sranda(jeste jsem byl optimisticky, dnes jiz vystraseny), az Sauber smlouvu s Hondou ukonci a McL take a Honda nebude mit komu dodavat. Ze to bude dost velka legrace. No prvni pulka uz se splnila, tak snad ta druha to nebude doslova a najde se pripadne apson to TR 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Tam k tomu podle mě musí něco říci i Renault, neb odříci smlouvu s Renaultem také nebude jen tak. No četl jsem že i RBull má k tomu co říci, čili tam by byla potřeba asi dohoda hodně zúčastněných stran.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • uzivatel001639

                  uzivatel001639

                  89.111.77.XXX
                  Neznam a vcelku se ani o ty smluvni propletence nezajimam. Pokud ma Renault ve smlouve i souhlas RB, atk nevim, jestli si chce RB zadelavat na problemy.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama