DISKUZE K ČLÁNKU Uznávaný Illien promluvil. Otevřeně vysvětlil problém motorů F1, politiku výrobců i řešení

Otázka motorů je stále otevřená a v uplynulé době se hojně debatuje o podpoře nezávislých dodavatelů, což je cesta, kterou razí Ross Brawn a podobnou iniciativu vyvíjejí i týmy Red Bull a McLaren. Právě tyto týmy mají v poslední době s motory jisté potíže.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Uznávaný Illien promluvil. Otevřeně vysvětlil problém motorů F1, politiku výrobců i řešení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 29.07.2017 18:58 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    "Je to obtížná otázka, protože čím účinnější motor dáme dohromady, tím méně hluku vyprodukuje."
    No nevim, ale toto me hodne prekvapuje, protoze to tak neni. Ikdyz jsem si to take jeste nedavno myslel. Honda je nejtizsi a Mercedes nejhlucnejsi, tedy aspon tak to vnimaji moje usi. Na vysledcich je ale jasne videt kdo jak na tom je. Rekl bych, ze toto tvrzeni je pravdive, ale presne opacne, ikdyz teoreticky to tak byt muze. Renault je hlukem blizko Hondy 03 Jinak obecne ten hluk motoru je velke ale velke zklamani. To jsem si myslel, ze lidi prehaneji. No prvni rok, kdyz jeste nebyly upravy kvuli hlucnosti to musela byt tragedie.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      V tomto případě se jedná o citát Mario Illiena... A nedá se říci, že by to myslel jinak 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      82.144.151.XXX
      V posledních dvou letech jsem na F1 nepotřeboval žádné chrániče sluchu a ani letos neočekávám změnu. Ten rozdíl je opravdu citelný, ubylo i to "střílení" do výfuku, to byly neskutečné rány. Škoda 17

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama