DISKUZE K ČLÁNKU V12 nebudou, ale neházejte hybridy do koše. Máme možnosti, jak s nimi zaujmout, říká Brawn

Jak budou vypadat pohonné jednotky po roce 2020? Vrátíme se zpět k V12, nebo bude hybridní technologie tou správnou cestou?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V12 nebudou, ale neházejte hybridy do koše. Máme možnosti, jak s nimi zaujmout, říká Brawn

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 14.07.2017 13:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001639 (Hlasovali 2 lidé) 13.07.2017 14:58
Ono to sice vypada vse jednoduse, ale nebude. To… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 13.07.2017 14:21
Vždyť to říkám roky. Nemusí být ani větší baterie… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 13.07.2017 15:16
No ono těch tuším 160kw (nebo koní?) je dost na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Milan B.

Milan B.

88.80.244.XXX
Keby to nebola talkshow komentátorov s F1 na pozadí, ale bolo by viac počuť motory ako komentátorov, bolo by to oveľa lepšie.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
přeeesně. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Díky za upřesnění. Přesto mám pocit, že se ERS využívá v podstatě na všech úsecích tratě, kde je předjíždění teoreticky možné. Chápu, že je to možné jen v případě, že se baterie nabijí z brždění apod. A nemusí to tedy platit vždy.
Myslím to tak, že kdyby to bylo podobné jako v dobách KERS (kdy to bylo časově omezeno na mnohem kratší dobu (8s nebo 16s, nechce si mi to hledat) a toto bylo kompenzováno silnějším elektromotorem, musel by si pilot pečlivě vybrat, v které části tratě výkon navíc použije a otevíralo by to více možností, zvolit místo jinde než soupeř a předjet třeba na místě, kde to normálně člověk zkusit nemůže. Myslím si, že by jsme se dočkali mnoha zajímavých manévrů a ne jen předjíždění v (nebo po) DRS zónách.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
velmi zajímavá mi přijde i informace ohledně předjetí Strolla Bottasem. bohužel to současná F1 nijak neprezentuje, což je i dle mého názoru škoda. kdyby u každého pilota ve sloupečku se zkratkou jeho jména svítilo aktuální využívání těchto zdrojů počas kola, byla by to rozhodně zajímavá informace. stejně tak průběžná lišta s aktuálními odstupy, která byla ještě vloni. ale o tom jsme tu už diskutovali několikrát...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Je to 160 koní, 120 kW.
ax. mohou využít 4 MJ v každém kole, ale přes MGU-K mohou zrekuperovat jen 2 MJ. Když si to spočítáš, je to sice max. 33,3 sekundy na kolo, ale tak se to nevyužívá, jenom naplno. Občas to využívájí třeba na 80 % výkonu, ty strategie jsou hodně komplexní, takže čas, kdy MGU-K pomáhá navyšovat výkon, může být mnohem delší než 33 sekund.
Záleží na managementu a strategii využívání rekuperačního systému (je tam ještě MGU-H, které není limitováno tím, kolik může rekuperovat.. ale to jsem jsem tady všechno v minulosti podrobně popisoval).

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
No ono těch tuším 160kw (nebo koní?) je dost na to, aby to udělalo nějaký rozdíl a zajistilo to možné předjetí. Problém v současné době je v tom, že je možné to používat tuším 33s. Což dělá většinu času, co se jede kolo na plný plyn. Takže na většině (skoro všech) úsecích tratě, kde se přejet dá, používá výkon z ERS předjížděný i předjíždějící stejně.
Dejme jim 240kw (k) po 22s, nebo 320kw po 16s, baterie se zvětšovat nemusí a každý z jezdců ho bude moct použít na jiném místě tratě. To by bylo předjíždění.... 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Ono to sice vypada vse jednoduse, ale nebude. To jak vypadala F1 drive se nikdy nevrati. Jde o to, ze je vse strasne omezeno. Drive si kazdy nasadil novinky kdy chtel, dnes budou tri motory na sezonu, tragedie. Drive byly tymy relativne na ruznych urovnich, dnes jsou si tymy hodne blízko, takže předjetí soupeře je hodne slozite. Predjeti dle meho mozna nezajisti ani tak technika, vykony navic z baterii, ale spise mnohem vykonejsi motor, kdy je bude problem krotit a jednodussi technika, omezeni protiproklozu, vselijake udelatka na davkovani plynu atd. Proste aby tam byl brutalni vykon rizeny jen pilotem a ne deseti lidmi na boxove zidce

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Vždyť to říkám roky. Nemusí být ani větší baterie, stačí povolit větší výkon po kratší dobu.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama