Jaký bude mít DRS vliv na výkony v roce 2017? Dejme slovo Magnussenovi

Robert RoBertino Pavelka, 12. února 2017, 15:15 Google+

Prognóz a názorů, co nás bude čekat v nadcházející sezóně Formule 1 už jsme četli opravdu hodně, ale dá se očekávat, že jich ještě značné množství přibude. Zejména po prvních testech. Zatím se můžeme pohybovat na bázi dohadů.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Kevin Magnussen se těší na dobývání limitů

Kevin Magnussen se těší na dobývání limitů | foto: Haas F1 Team

Sdílejte článek

Jako v případě dánského pilota Kevina Magnussena, který reaguje na pochybovačné řeči, zda nebude mít větší důraz na aerodynamiku dopad na vlastní závodění. Čtyřiadvacetiletý rodák z Roskilde se domnívá, že například systém DRS bude mít větší vliv než doposud a povede k "lepšímu závodění".

"Určitě by měl mít větší účinek než v uplynulé sezóně, protože budeme mít větší přítlak a zátěž na zadním křídle. Při využití DRS by měl být rozdíl mezi vozem vpředu a za ním jedoucím monopostem větší, takže by to mělo vést k lepšímu závodění. Je tu také názor, že s větším přítlakem bude obtížnější se udržet v závětří, budeme si na to muset počkat a potom uvidíme," komentuje situaci Magnussen.

img-responsive

Prožije Kevin v týmu Haas lepší sezónu než loni? | foto: Haas F1 Team

"Jsem vyhlídkou na rychlejší auta nadšený, bude to pro nás dobré. Chceme, abychom jezdili rychleji, až na samotném limitu. Poslední generace vozů měla nízkou přilnavost a výkon v porovnání s ním byl příliš velký. Kdykoliv jsme vyjeli z pit-lane, ocitli jsme se na hraně. Takže bude dobré pilotovat auto, které přímo vybízí k nacházení limitů namísto hledání kompromisů - pneumatiky, aerodynamika, vyvážení a tak dále. Já osobně doufám, že dojít limitu bude mnohem větší výzvou," přeje si Magnussen.

Ruku v ruce s touto skutečností také kráčí pečlivá mezisezónní příprava, hlavně po fyzické stránce, protože piloti budou čelit většímu přetížení, které budou nové vozy generovat. Magnussen se vyjadřuje i k této problematice.

"Lze předpokládat, že bude těžší nové vozy ovládat, takže tu je motivace, ba přímo povinnost opravdu tvrdě trénovat, protože se dá očekávat, že rozdíl bude značný. Trénink není jen šlapat dvě hodiny na kole nebo běžet po pásu, je to opravdu náročný, speciální trénink. Mě ale pořád baví," dodává Magnussen.

Vytisknout

Diskuze: Jaký bude mít DRS vliv na výkony v roce 2017? Dejme slovo Magnussenovi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Eric Boullier popisuje personální změny a posuny v McLarenu

Boullier detailně seznamuje příznivce McLarenu se změnami před sezónou

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud