DISKUZE K ČLÁNKU "Cíl splněn, podařilo se nám snížit degradaci pneumatik," hlásí Pirelli

Pirelli tvrdí, že se jím u nových pneumatik podařilo snížit degradaci. Definitivní potvrzení ale přinesou až první závody, protože během vývoje testovalo pouze s upravenými staršími monoposty.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Cíl splněn, podařilo se nám snížit degradaci pneumatik," hlásí Pirelli

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 09.01.2017 23:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» achmed-cz (Hlasoval 1 člověk) 09.01.2017 16:19
to zadání mělo vést k vyššímu počtu pitstopů. Ve… »
» Kelner (Hlasoval 1 člověk) 09.01.2017 23:35
Zdá se že Pirelli si umí vždy poradit. Díky. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    Zdá se že Pirelli si umí vždy poradit. Díky.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    původní zadání ( když Pirelli vstupovalo do F1 ) přeci bylo - udělejte gumy, které moc nevydrží, ať máme provoz v boxech, tím se něco děje a bude to zajímavé.

    tak nějak ale nevím, jestli je to takto úplně dobře. pamatujeme si situaci, kdy se dal závod odjet na jedněch gumách. teď máme jedno přezutí z povinnosti. ale asi než trvanlivější gumy, které vydrží dlouhou trasu by to chtělo gumy, na které půjde naplno tlačit, a po patnácti-dvaceti kolech je vyměnit a bude to výhodnější, než je šetřit a neměnit je.
    ale jak to udělat.......

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • achmed-cz

      achmed-cz

      212.24.138.XXX
      to zadání mělo vést k vyššímu počtu pitstopů. Ve skutečnosti ale vedlo jen k tomu, že týmy gumy co nejvíc šetří, aby měly pitstopů co nejmíň.
      Podle mě je velmi hloupé, že pravidla stanovují povinné použití tvrdší směsi - jakákoliv snaha o agresivnější strategii je tím neutralizována.
      Povolení 3 směsí od loňské sezony bylo přínosem, ale stanovil bych v tom ještě více volnosti - ať si klidně jede jeden tým na 1 zastávku s tvrdšími gumami, a jiný na 3 zastávky s ultraměkkými. Na tom nebylo nic špatného.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama