DISKUZE K ČLÁNKU Může Hamiltonovo jednání v Abú Zabí ovlivnit jeho další působení v Mercedesu?

V závěrečné fázi posledního závodu sezóny 2016 jsme opakovaně slyšeli pokyny z boxové zídky Mercedesu, aby Lewis Hamilton zrychlil. Odpovědí byly různé komentáře, které by se daly nazvat až vytáčkami.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Může Hamiltonovo jednání v Abú Zabí ovlivnit jeho další působení v Mercedesu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 30.11.2016 09:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovalo 7 lidí) 28.11.2016 12:01
Potíž je v tom, že Prost se ničím neprovinil. O… »
» Ligier (Hlasovalo 6 lidí) 28.11.2016 11:24
A cos napsal Ty k věci krom urážek? Kromt oho… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 28.11.2016 13:40
Ano, každý máme svého favorita a oblíbence. A… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    90.177.218.XXX
    Svět F1 není jednoduchý...myslím si že Hamilton není nepostradatelný.
    Ono to platí i v životě...každý je nahraditelný. Pravdou je že někdy musí jednoho člověka nahradit dva...aby zvládli to co on.

    V případě současné pozice Hamiltona mám ale dojem že na jeho místo je přímo zástup pilotů kteří by přicházeli do úvahy.

    Vzpomínám si dobře na rok 1982...shodou okolností tehdy angažoval Frank Williams otce nového šampiona Keke Rosberga...pilota do té doby prakticky neznámého...nebo respektive bez valných úspěchů. Noname Keke Rosberg pak vyhrál šampionát.

    Zajímalo by mě jen kde berou fanoušci Hamiltona ono přesvědčení že právě jejich idol je tou pověstnou vahou na jazýčku vyrovnaných vah?

    Mě přijde že to paradoxně tak není...když neměl McLaren nejlepší auto, ale dalo se hovořit o tom že bylo špičkové...a Hamilton jezdil po boku Buttona...spíš se zapsal do myslí fanoušků např. svými kolizemi s Massou na pokračování. Celkově byl lepší než Button...ale nijak zásadní rozdíl tam nebyl. V době kdy jeho výjimečnost měla rozhodnout šampionát to ani jednou nedokázal.

    Když sleduju Vettela který není asi zrovna šťastný ve Ferrari...Mercedes by klidně mohl reálně zvážit jeho angažmá. A to nemluvím o dalších možnostech...

    Osobně považuju Hamiltona asi za nejrychlejšího současného pilota F1, celkově ale v komplexnosti najdu lepší piloty. Kromě toho lidsky mi Hamilton nesedí...

    V neděli neudělal nic proti pravidlům...ale nejen mě se jeho počínání v závěru nelíbilo. A myslím že Vettel a Verstappen tak trochu závěr závodu ovlivnili tím že minimálně Vettel do toho nešel úplně na 100 %...ostatně sám Vettel označil Hamiltonovu "strategii" za špinavou.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • fifo

      fifo

      213.94.78.XXX
      len by som chcel dodat za dobu kedy spolocne Button a Mr. Reper posobili spolu v McLarene, nazbieral Button viac bodov. Co je myslim si dost dobry ukazovatel

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • snebka

    snebka

    193.179.111.XXX
    Já myslím že to se vztahem Rosberg x Hamilton nebude tak horké. Kamarádi nějakou dobu nebudou, ale vzpomente na Vettela s Webberem nemohli si přijít na jméno a teď jsou relativně v pohodě. U Rosberga s Hamiltonem očekávám ještě větší zlepšení vztahů 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Myslím že až bude mať niekedy Mercedes prebytok jazdcov určite si na to spomenie.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    85.135.106.XXX
    Osobně doufám že to "Objevily se i názory, že si Hamilton právě v posledním závodě znovu a hlasitě řekl o to, kdo má být dalším šampiónem." tak dnes v F1 není, protože proč bychom pak měli své favority, hrdiny, fandili jim a celý rok sledovali závody proto, abychom věděli jestli dosáhnou na onu metu nejvyšší? Jaký by to mělo smysl, kdyby si to šéfové týmu rozhodli předem? Možná by stálo za zvážení přidat do pravidel škrtání 1 nejhoršího výsledku každému jezdci což by odstranilo takovéto jedno momentové odstoupení a z toho plynoucí frustrace, které pak při takovémto bodování a dominanci jednoho týmu dá jednomu či druhému poklidný náskok na 3 závody což je až moc. Další věc je, jestli by se takováto taktika Mercedesu nevrátila v příští sezoně jako bumerang, kdy by preferovali Rosberga a on by to podělal, nebo kdyby nebyli dominantní a tahali se s RBR nebo Ferrari, protože pak si myslím, že jim více šancí dá rozhodně Hamilton. A v neposlední řadě je pro Mercedes Hamilton natolik marketingově cenný, že je otázka, zda by šli do takového rizika.... Celkově koncept 2 aut v jednom týmu je prostě špatný.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kevvin

      Kevvin

      185.73.103.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.150.XXX
      "...Možná by stálo za zvážení přidat do pravidel škrtání 1 nejhoršího výsledku každému jezdci..."

      A přemýšlel jsi o tom, jak přesně by se to projevilo? Já jo, tak ti to můžu říct: vůbec nijak. Za posledních 10 let by se to na celkovém výsledku kteréhokoliv závodníka s odjetou podstatnou částí sezóny nijak nepodepsalo.
      Přinejlepším bys mohl odebrat Vandoornovi ten jeho jeden letošní bod.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Evidentně mu nedošlo, že stejně jako by si jednu nulu odepsal Hamík, tak by to samé udělal Nico. Takže by se nic nezměnilo. Ale to už tak bývá, když vidíš ty nuly jen na jedné straně. 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Pěkně napsané. Jen mám pocit, že by to nemělo být o tom, poslechnout x neposlechnout tým, ale o tom, jestli má poslouchat jen jeden a druhý ne.
    Příklady, kdy Nico poslechl a pustil Hamíka (nebo na něj neútočil), jsou. Stejně jako příklady, kdy Lewis pokyny týmu ignoroval.
    Osobně mám pocit, že Hamilton od Španělska podporu týmu ztrácel, protože ho začali mít plné zuby. S vozem jako měli 3 roky by vyhrával i Ericsson. Nemají to zapotřebí.
    Ikdyž chápu, že skalní fandové Hamíka v tom mají jasno. V prvním případě jde týmu o body a proto se má pustit rychlejší, ve druhém je to brečení kolegy, který neumí předjíždět. 12

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hr3bec

      Hr3bec

      85.135.106.XXX
      Je to pořád bez řešení, každý má rád někoho, někoho méně a bude si hájit ten svůj názor jako správný. Názory na Španělsko jsou taky různé a každý má svého viníka....a stejné je to s těmi příkazy. Rosberg není žádný svatoušek a taky měl už pár svých momentů. To že měli dominantní auto...ano...ale že by sním vyhrál i Ericsson je už trochu moc ne? Prostě tím jen chceš umocnit to že nemáš rád Hamiltona. Otázka je, jestli takové auto budou mít i příští a další roky. Aby se nestalo to, že Niko s nedominantním vozem nebude tak silný jako teď, když je jeho jediný soupeř jeho stájový kolega. To by se pak Mercedesu nemuselo tohle šachování vyplatit.
      Největší průser Mercedesu je, že se už 3 sezonu chvástají jak na rozdíl od jiných jsou oni ti co nechají jezdce bez zasahování závodit a pokaždé co byla situace vypjatá a dramatická, tak do toho zasahovat začali. Pak přišli s tím, že hlavní je PK a pak že teda už nebudou jezdce limitovat. A zase začali. Tohle je poškozuje prostě nejvíc. Já Rosbergovi přeji titul, ne proto, že by si to zasloužil za roky práce a nebo za to že byl letos nejlepší, ale proto, že mě překvapil jak disciplinovaně si pohlídal i poslední extra těžké závody a to především v Brazílii. Do té doby jsem mu to nepřál, protože lepší nebyl. Ale těmi posledními závody kdy udržel nervy i dobrou rychlost mě zlomil a i když pro mě bude vždy hlavní Ham, tak umím uznat i někoho jiného pokud to tak cítím a Niko to letos dokázal prodat.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        83.208.82.XXX
        Jenom si dovolím jednu malou připomínku. Rok 1990 a naprosto tragického Roberta Morena na EuroBrunu. A ejhle, v předposledním závodě usedl do tehdy slušného Benettonu náhradou za Nanniniho, který přišel díky své hlouposti o ruku - a najednou byl nijak Brazilec druhý v cíli. Takže na tom Ericssonovi možná něco bude.

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Ano, každý máme svého favorita a oblíbence. A každý vidíme situace rozdílně. Snažím se vidět stejné situace stejně. Jestli ve Spa 2014, nebo letos v Rakousku, označím za viníka Rosberga, pak musím posuzovat stejným způsobem i vinu Hamíka ve Španělsku nebo Kanadě. Oba mají "své dny" a nemůžu vinu pokaždé házet jen na jednoho.
        S Ericssonem to myslím naprosto vážně. Je asi pomalejší? Asi ano? Získal by míň bodů? Nejspíš ano. Stačilo by to na titul? S přehledem. Za celé ty 3 roky nebyl Mercedesu nikdo nadosah. Všechny závody co nevyhráli, byli pouze o chybách jezdců nebo techniky. Možná by některý "těsný" závod nevhrál, ale pokud by neměl silnějšího stájového kolegu, nebylo by co řešit. Nikdo z pilotů není o vteřinu pomalejší, než nejlepší. Jo, příští sezonu nemusí být dominantní. Ale nevím kde bereš pocit, že Lewis je ten, na koho by měli spoléhat. Možná je v průměru o nějakou setinku na kolo pomalejší, ale má jiné přednosti. A ta setinka většinou v závodě nic neznamená.
        Já Hamiltona jako špičkového pilota naprosto uznávám, ale jeho chování se mi dlouhodobě hnusí. Proto ho nemám rád a nijak se tím netajím.

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • DBBS

    DBBS

    185.94.5.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ligier

      Ligier

      31.30.87.XXX
      A cos napsal Ty k věci krom urážek? Kromt oho tenhle článek to postihuje přesně, nebo si to pamatuješ jinak? Jenom se prosím neodvolávej na ten sci - fi film...

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Potíž je v tom, že Prost se ničím neprovinil. O Sennově diskvalifikaci v Japonsku 1989 rozhodla FIA a Senna viděl jako viníka Balestreho, který podle něj měl Prosta v oblibě a proto rozhodl ve sporné situaci v jeho prospěch. Senna se ale rozhodl zlikvidovat, a tento termín je na místě, o rok později Prosta, aby tím protestoval proti loňské nespravedlnosti. Takže to byl jeho důvod, který o rok později přiznal. Prost opravdu za nic nemohl a Senna ho preventivně sestřelil. To jsou, bohužel, fakta.

      + 7 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kevvin

        Kevvin

        185.73.103.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Rozdíl je v tom, že na rozdíl od roků 1989 a 1990 se za poslední 3 roky nestalo naprosto nic, co by si měl někdo pamatovat. Tedy ano. Byly to 3 roky historicky největšího válcování jedním týmem. A z něho 2 roky nudně těžil jeden a třetí rok druhý pilot. To je jeidé, co si někdo bude pamatovat. Co se stalo v letech 1989 a 1990 si budeme povídat do své smrti a po nás naše děti do své smrti. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama