DISKUZE K ČLÁNKU Whiting vysvětluje, proč Hamilton v Mexiku nebyl penalizován, ale Verstappen ano

Dle ředitele závodů FIA, Charlieho Whitinga, byla hlavním důvodem potrestání Verstappena dlouhotrvající výhoda, kterou svým manévrem Holanďan získal.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Whiting vysvětluje, proč Hamilton v Mexiku nebyl penalizován, ale Verstappen ano

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 12.11.2016 09:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kostěj (Hlasovalo 6 lidí) 11.11.2016 06:07
Prdičky naší babičky. Získal výhodu jak kráva.… »
» Kevin (Hlasovali 5 lidé) 11.11.2016 11:43
Být v té zatáčce kačírek, kde by hrozilo, že tam… »
» uzivatel000276 (Hlasovali 4 lidé) 11.11.2016 10:15
Jak to, že Lewis nezískal dlouhotrvající výhodu?… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    Kačírek, zídky, retardéry.... prostě cokoliv, co se nevyplatí absolvovat místo regulérního průjezdu trati. a rázem se tu o tomhle vůbec nemusíme bavit.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    194.79.55.XXX
    Prostě jen zopakoval nesmysl o tom že Hamilton žádnou výhodu nezískal, což je blbost. Získal výhodu mnohem větší než MV. Nezkrácením, ale návratem do zatáčky by MV přišel o 1, možná 2 místa, ale LH by spadl minimálně o 5-8 míst. Takže kecy v kleci

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kevin

    Kevin

    80.250.30.XXX
    Být v té zatáčce kačírek, kde by hrozilo, že tam monopost trvale uvázne, to by Hamilton a Verstapen brzdili i očima, aby se tam nedostali. Ale oni po své jezdecké chybě tuto chybu eliminovali tím, že to tudy střihli a nehrozilo jim tak, že se za kohokoli propadnou. Argumentace Whitinga je úplně mimo. Položil bych mu dotaz, zdali z telemetrie kterou studovali vyplývá, že dotyční piloti udělali maximum pro to, aby se pokusili dostat neprodleně zpět k závodní dráze ve smyslu jejího průběhu, tedy třem po sobě následujícím zatáčkám namísto projetí úseku rovně. Já tedy viděl, že po prvním dotyku brzd, kdy se od pneumatik zakouřilo oba zmínění piloti přestali tak intenzivně brzdit, žádný pokus to dál dobrzdit a vykroužit zatáčku alespoň přibližně, bez nejmenšího zaváhání to oba projeli rovně. Za žádnou cenu před sebe nikoho nepustit a nepoškodit si pneumatiky, abych na to nedoplácel v závodě. Tento pán dává "krásný" příklad mladým závodníků, co je potřeba činit pro úspěch.

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000276

    uzivatel000276

    192.168.10.XXX
    Jak to, že Lewis nezískal dlouhotrvající výhodu?
    Vždyť vyletěl úplně z tratě!
    A kdyby se správně vracel, tam kde měl (před zatáčku č. 2), tak by byl někde za půlkou startovního pole.
    A že na něj nikdo neutočil, jak se píše, to je taky nesmysl.
    Neútočil na něj nikdo, protože totálně přestřelil brzdný bod.
    Ten Whiting už je asi starý dědek, takhle blbě to posuzovat.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kostěj

    Kostěj

    194.213.42.XXX
    Prdičky naší babičky. Získal výhodu jak kráva. Protože, kdyby neprojel tou trávou, musel by skoro zastavit a dostali by se před něj min. 2 auta.

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama