DISKUZE K ČLÁNKU Horner podporuje Ecclestoneův nápad, i když v mírnější formě

Travnaté úprky v Grand Prix Mexika v podání Hamiltona a Verstappena vyvolaly hodně vášně a snahu podobnou situaci nějak vyřešit. Tak to ostatně bývá, že se některé věci řeší až poté, co dojde k vyhrocené situaci.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Horner podporuje Ecclestoneův nápad, i když v mírnější formě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 03.11.2016 18:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 2 lidé) 02.11.2016 20:30
Většina zdejších diskutujících, včetně mě, tu… »
» Lahva (Hlasovali 2 lidé) 02.11.2016 22:56
Štěrk by byl super, ale na to nedojde (… »
» huhukoktejl (Hlasoval 1 člověk) 02.11.2016 21:58
Spis bych rekl, ze ma Horner konecne stejny nazor… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lahva

    Lahva

    178.165.129.XXX
    Štěrk by byl super, ale na to nedojde (*bezpečnost apd). Jsem i za zvýšené oranžové prahy, co byly v Rakousku. Vjet na to byl velký risk.

    *ad bezpečnost. Když už budeme pravděpodobně muset trpět v roce 2018 Halo systém, tak by se měly zvýšit nároky na jezdce i co se týče výletů mimo tratě. Takže kačírek by už nemusel být problém, protože piloti budou chránění i z hora apd. Nejsem fanda Halo, ale když už to má být, tak něco za něco.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      46.135.56.XXX
      To Halo je příšerné. Taková snaha za každou cenu. A z onboard záběrů je to jako sledovat závod z lodě.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Většina zdejších diskutujících, včetně mě, tu volá po kačírku v zatáčkách, už od dob mohutného rozmachu Tielkedromů. A světe div se, Hornerovi to už také došlo. K Ecclestoneovi se nemá cenu vyjadřovat. Senilní děd plodí senilní výmysly.
    Za mne je nejvhodnější řešení to, které samo trestá výjezd z trati. Nikoliv komisaři určující, kdo může vyhrát a kdo ne. Pak také i piloti budou jezdit podle tohoto rizika. Ono se totiž může stát, že např. v kačírku na stejném místě jeden pilot skončí a druhý bude pokračovat dál s nějakou ztrátou... Což je dle mne spravedlivější, než když to rozhodnou komisaři. I když jde o "nekonzistentní" vyřešení situace kačírkem, na jedné straně a komisaři, na straně druhé. 03 18

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      46.135.56.XXX
      Jednoznačně alespoň pás štěrku. Například v Monze zmrvili Parabolicu, když to tam tak pěkně vyasfaltovali. Vše pro bezpečnost a přitom s jejím zvyšováním klesá respekt jezdců k sobě navzájem...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Přesně. 11 Respekt pilotů k sobě klesá a komisaři neumí, nebo nejsou ochotni unfair manévry postihovat. Alespoň ne u všech stejně.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • kmet

    kmet

    90.181.103.XXX
    Už jsem to sem někam psal, mám stejný názor jako Horner, je potřeba vybagrovat asfalt kolem tratě, zvýšit obrubníky a nasypat okolo tratě štěrk a bude pokoj s nějakým zkracováním tratě.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eliSKA-PUNKova

    eliSKA-PUNKova

    178.41.35.XXX
    Tak nac pak stavi motodromy za stovky milionu dolaru? Poslete je na letiste, nakreslete jim to kridou a je "vymalovano" - vyjde to nastejno 19

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      46.135.56.XXX
      Výhodou by byla logistika - po závodě by jenom přemalovali schéma okruhu. 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • eliSKA-PUNKova

        eliSKA-PUNKova

        178.41.56.XXX
        a na tribunach by taky hodne usetrili, pac by se na takove zavodeni nikdo nekoukal 18 a to stejne (ubytek potreby tribun) se postupem casu stane i na tech "modernich" okruzich, pokud budou stale vetsi cast travit kolama mimo regularni trat

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama