Bridgestone si sype popol na hlavu

Jozef Smrtník, 22. března 2005, 17:19 Google+

Japonký výrobca pnematík priznal na seba jednu z hlavných príčin neúspechu stajne Ferrari.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Schumacher, Michael

Schumacher, Michael | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

O úpadku v štartovom poli Ferrari snáď už ani nie je potrebné hovoriť. Šéfovia talianskej stajne Bridgestone úplne neobviňujú. Japonci sa tvrdeniam zo začiatku bránili a hovorili, že hlavný problém nie je u nich. Tento krát však hovoria o vážnej kríze v kvalite. Ako sa neskôr ukázalo, pneumatiky najviac nezvládajú kvalifikácie pri dnešných pravidlách.

"Napriek tomu, že monopost by mal byť dobrý ako celok, určite je potrebné hľadať problém v našich pneumatikách," povedal vývojový šéf Bridgestonu Hirohide Hamašima. "V kvalifikácii máme najväčšie slabiny. To, že Alonso a Trulli mali o sekundu lepší čas určite nebolo iba iným množstvom paliva v nádrži a jazdili pritom v rovnakých podmienkach. Má to však aj svoje pozitívum, pretože sme tak mohli zistiť naše nedostatky a budeme tak schopní na ne reagovať. Nová generácia pneumatík pre F2005 bola už testovaná v Mugelle. Veľa o tom diskutujeme a myslíme si, že sme prišli na niečo, čo nám pomôže lepšie konkurovať." dodáva Hamašima.


Foto: Scuderia Ferrari

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Bridgestone si sype popol na hlavu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Claire Williamsová v Ázerbájdžánu

Trápení Williamsu? Schumacher mluví o nedostatečném vedení

Po startu Velké ceny Rakouska 2019

F1 konečně potvrzuje prvních 8 závodů sezóny 2020. Co bude následovat po Rakousku?

Autokláv pro zapékání dílů z uhlíkových vláken

Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

Fernando Alonso uvažuje o návratu do F1

"Fernando by posunul Formuli 1 na další úroveň," komentuje Domenicali možný návrat Alonsa

Šéfové týmů na tiskové konferenci - zleva: Tanabe, Seidl, Monaghan, Green a Isola

Změní se formát závodního víkendu? Týmy o tom vážně uvažují

Vettel, Sebastian

Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

Nový Williams při prvotním testu v Barceloně

Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

Daniel Ricciardo příští rok skončí u McLarenu

Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

Představení nového vozu Mercedes F1 W11 EQ Performance

Německá média informují o brzkém konci Wolffa u Mercedesu

Práce na modelu monopostu F1 v aerodynamickém tunelu

Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Todt, Jean

Konkurence vytrhla Ferrari ze snu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

  2. Ricciardo přiznává, že jednal s Ferrari. Chápe, proč dalo přednost Sainzovi

  3. Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

  4. Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

  5. Dočkají se piloti F1 před prvním závodem testovacích jízd? Russell v to doufá

  6. Nová pravidla schválena: rozpočtové stropy, hendikep pro vývoj aerodynamiky i růst min. hmotnosti

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud