DISKUZE K ČLÁNKU Wolff: Přístup Verstappena mi připomíná Sennu. Je občerstvující, ale nebezpečný

Šéf Mercedesu Toto Wolff si všímá agresivní obrany Maxe Verstappena, která ale podle něj jednoho dne může vést k velké havárii.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Wolff: Přístup Verstappena mi připomíná Sennu. Je občerstvující, ale nebezpečný

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 30.08.2016 14:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 8 lidí) 29.08.2016 09:27
"Pro mě to je občerstvující, ale nebezpečné,… »
» vojtano (Hlasovalo 6 lidí) 29.08.2016 09:25
Potřebuje, poté, co zase někomu vjede do stopy,… »
» Pepan (Hlasovalo 6 lidí) 29.08.2016 09:31
Oni mu dají vinu, ale nic se nebude dít. A dokud… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Formuli 1 sleduji dobrých 45 let. Tak, jako každý, kdo zažil "free éru", jsem nikdy nebyl obdivovatelem crash stylů. A právě proto mne napadá ...
    Většina tu spílá Verstappenovi za jeho kousky, někteří z nás volají po trestech.
    Ale vždyť to tu už párkrát bylo. Stejným stylem jezdil Senna, Schumacher, Hamilton a nikdo z nich nebyl za své kousky trestán. Nebo trestáni byli občas. Proč? I nu proto, že se vždy, po takovýchto kouscích, rozhořela diskuze fanoušků, stoupl zájem o F1 a příjmy do kapes promotérů. To kvůli ziskům ziskuchtivých, mohli beztrestně předvádět svá unfair představení zmínění jedinci. A teď nám vyrůstá další, kdo má "zvednout" zájem o umělou a sterilní F1. Nechejme ho konat a doufejme, že se pomlátí sám a nikoho nevezme s sebou... Vždyť už v dobách Sennova galapředstavení si většina myslela, že je F1 dokonale bezpečná. Od posledního úmrtí na dráze uplynulo více, jak deset let, tak proč neobdivovat odvážné kousky pilota, který se nebojí závodit... A pak najednou přišel přelom dubna a května roku 1994. A nestačili jsme se divit.
    Všichni!!!

    Já říkám, že je otázkou času, kdy tento magor způsobí neštěstí. Nevadí mi tvrdé souboje. Vadí mi nepotrestané úmysly. Díky kterým mnozí získávali i tituly.02

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Nikita19

    Nikita19

    90.178.73.XXX
    Je to super a konečně někdo začal závodit a né jen sledovat předpisy a omezení! Pánové od Ferrari se vztekají a není se čemu divit, vždyť dostali na frak od mladíka na RB. Nejvíc je naštvaný Vettel proto, že zavzpomínal na zlaté časy u RB a teď mu to nejede!

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Skull55

    Skull55

    200.13.243.XXX
    Pokud nic tak vytlataki kde Max vyjel alespon pulkou auta (mozna celym) mimo trat je podle me uz opravdu prehnany a komisari opet nejednaji stejne. Pochopim (ikdyz ho nemam rad) ono klasicke vytlaceni kdy pilot na vnitrku vyjede na okraj drahy ale to aby i sam jel mimo trat uz je rozhodne moc.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Invertèbre Syntexis

      Invertèbre Syntexis

      85.207.18.XXX
      souhlas, bylo to hezky vidět na průběhu soubojů peréz-massa nebo raikkonen-grosjean (a v obou případech s kontaktem) oproti tomu, jak tam válčil Max

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Martin Z.

    Martin Z.

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 9 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    podle mého: v první zatáčce to nebyl z Maxovy strany žádný unáhlený či nebezpečný manévr. tam vidím chybu u někoho úplně jiného. co se dalších manévrů v průběhu závodu týká, tak zde je posouzení jen a jen na komisařích. vím, že to spousta lidí slyšet nechce, ale prostě to tak je. a pokud někdo nazývá Maxe "protekčním spratkem", tak ať se podívá také na to, v jakém týmu jezdí. myslím si totiž, že pokud by jezdil v nějakém "méně oblíbeném" týmu, tak by se tím komisaři zabývali trošku jinak. ale to je jen můj názor, že protekční není Max, ale do značné míry spíše tým.
    jinak je mi sympatické, že Vettel si to chce s Maxem vyříkat osobně a ne přes média. sice se Sebovým názorem na první zatáčku nesouhlasím, ale tohle řešení mi přijde chlapsky správné.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    176.74.140.XXX
    V první zatáčce tam šel krásně na brzdy, nezablokoval kola, všas zatočil, to že Vettel zvolil výjezd ze zatáčky stylem, jako kdyby tam byl sám, za to Max opravdu nemůže. Kvičení pilotů Ferrari není na místě. Max je tvrdý v útoku a tvrdý v obraně, stejně tak tvrdě se chová Alonso, Hamilton a v minulosti to byli Senna, Schumacher. Takových soubojů, kdy jezdec byť rychlejší na rovince musí povolit plyn kvůli obraně bylo mnoho a mnoho. Nevidím jediný důvod, proč by se klukům v červených monopostech mělo jakkoliv uhýbat! Jezdit za Ferrari neznamená, že by se ostatní mělo klidit z cesty.

    Toto je závodění, né šachy! Za mě 01 pro komisaře, že se nechovali stejně hystericky jako jezdci Ferrari.

    + 4 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Martin Z.

      Martin Z.

      185.14.233.XXX
      Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        každé závodění je ohrožení na životě. absolutní bezpečnost je stejný mýtus, jako dokonalá žena.
        a jen na okraj - ne každý s odlišným názorem musí být nutně ten jmenovaný skot.......

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        176.74.140.XXX
        Škoda, že ti ten zvratek stihli smazat tak rychle, ani jsem si nestihnul přečíst, copak pěkného si mi napsal... myslíš, že by to šlo napsat jako člověk? :)

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      77.240.188.XXX
      Vždy je dobré se podívat na havárii i z pohledu z kokpitu, a zamyslet se nad tím co který jezdec je schopen z vozu vidět.

      Seb tam mohl nechat více místa, ale on věděl že Maxe na startu předjel a do zatáčky najíždí vedle Kimiho, počítal jen s jedním jezdcem a tak tam nechal adekvátně tolik místa, když se podíváš jak tu zatáčku projel třebo Nico Rosberg, či Pereza Hulkenberg, tak je jasné že Kimi by se tam vpohodě vlezl. Ale souhlasím, že Seb tam mohl nechat o trochu více místa.

      Podle mě je viníkem nehody Max, kterrý byl přemotivovaný, pokazil start a následně se to pozdním bržděním snažil zachránit, a nacpal se tam kde pro něj nebylo místo, ale nějak zapoměl na to že o něm jeho soupeři neví, a že mu teda nebudou schopni uhnout. Kimi se to snažil zachránit a trefil Seba.

      Můj pohled je ten že vina Seba je tak 5-10%, vina Kimiho 0% a vina Maxe 90-95%.

      + 5 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Invertèbre Syntexis

      Invertèbre Syntexis

      85.207.18.XXX
      no, nevím, nevím - RAI přece říkal, že musel BRZDIT a nejen povolit plyn, aby se vyhnul srážce; navíc doznání se k tomu, že to, jak se později v závodě bránil, bylo myšleno jako odplata - tj. v danou chvíli nemá jasnou mysl, pak je člověk zbrklý, a tak i nebezpečný pro sebe i pro ostatní, protože jediné, co tě zajímá, je jak to někomu vrátit, jak se pomstít. to je možná součástí bojových sportů, ale ne motorismu dle mého mínění. možná proto ho Lauda doporučil na psychiatrické vyšetření, ne? když to chceš někomu vrátit, pak projeď tu zatáčku rychleji-líp, najdi lepší trakci, předveď efektivnější brzdění, zvol lepší strategii atd.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Nikita19

      Nikita19

      90.178.73.XXX
      Super názor! Jsem rád, že v této oblasti královny motorsportu ještě panuje názor krásných závodů, osobních soubojů a prostě vše, co k F1 patří! Pokud by měl pilot Ferrari šanci předjet, tak to měl trochu přišlápnout plyn, ale asi bohužel z toho víc nevymáčkl. Proč hned svalovat vinu na druhého pilota a proč brečet do vysílačky "on mě nechce nechat předjet" on snad nevidí rudý vůz! Pomalu se z těchto závodů stává nezáživná a nudná atrakce na kterou už moc lidí nechodí a ani nekouká! Víte, mohu porovnat závody od roku 1971, kdy jsem v televizi vždy sledoval tyto závody a mohu říct, že větší otrava v dnešní době závodů F1 neexistuje. Samé předpisy a omezování. Kdyby se jednalo o jiný monopost než RB, tak by se o tom určitě tak nedebatovalo! Co si ten "zobák" dovoluje! To je ten důvod osočování! 01

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Xinho

      Xinho

      217.118.100.XXX
      ok, v tom pripade, preco Maxik vyplakaval v Nemecku, ked ho Rosberg prechcal? A to mu este Max skocil do stopy nezmyselnym pohybom doprava na poslednu chvilu...ja nehovorim, ze zo strany Rosberga to bolo podarene alebo ohladuplne, ale nemoze na jednu stranu jazdit tvrdo a potom neprijat to iste...je to maznacik 02

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Rostislav M.

    Rostislav M.

    195.144.97.XXX
    Tak pokud nezmění směr dvakrát (což se myslím nestalo), tak prostě může bránit pozici i agresivně. Vždyť je to závod, jde o body, o umístění - není to vláček, když jak někoho dojedete, tak vás nechá předjet.
    Nejsem fanda RB, ale Max jezdí dobře a jeho mladá agresivita se mi líbí. F1 nutně takové jezdce potřebuje.

    + 2 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Ty jeho změny směru na poslední chvíli moc bezpečné nejsou a on spoléhá na to, že zkušenější pilotu mu raději uhnou. Potřeboval by narazit na podobného bouráka jako byl Montoya, aby dostal za vyučenou a zklidnil se. Jinak to fakt skončí průserem.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Rostislav M.

        Rostislav M.

        195.144.97.XXX
        Takže ideálně vláček - jak mne někdo dojede - tak šup šup, hned ho pustím...
        Když se Rosberg bránil stylem á la Schumi a vyvezl někoho do trávy, tak se na něj nadávalo. Když se agresivně bránil Lewis, tak také. Když ten.... Atd.
        Lidi volají po větší atraktivitě závodů, ale na druhou stranu po ní nejspíše vůbec netouží....

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          77.240.188.XXX
          Proč uhýbat, nikdo mu nebrání jet co nejrychleji a bránit se. Ale kličkovat před někým, vytlačovat ho z trati a podobně je za hranou férového souboje.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Rostislav M.

        Rostislav M.

        195.144.97.XXX
        A kdyby víckrát změnil směr, tak by dostala pentličku - což nedostal!
        (znovu předesílám, nejsem fanda RB)

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        176.74.140.XXX
        Najdi si na YT záběry z této rovinky a najdeš tam opravdu sot momentů, kdy se piloti museli stáhnout stejně jako Kimi včera... tady ani nešlo o změnu směru při brzdění. 2. pokus, kdy byl Max později na brzdách, tam snad ani nejde polemizovat o jakémkoliv prohrešku.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama