DISKUZE K ČLÁNKU Soupeř Senny a Prosta radí návrat k jednoduchosti

Někdejší švédský pilot F1 Stefan Johansson, který prošel špičkovými týmy Ferrari a McLaren a s přestávkami strávil v F1 osm let zastává názor, že v jistých oblastech se vývoj vydal špatným směrem. Také on má výhrady k současné radiokomunikaci.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Soupeř Senny a Prosta radí návrat k jednoduchosti

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 20.07.2016 09:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 3 lidé) 18.07.2016 08:34
Stoprocentní souhlas s Johanssonem. Je třeba… »
» Easy (Hlasovali 2 lidé) 18.07.2016 11:32
A udržovat tradiční tratě tvořící páteř kalendáře… »
» odin (Hlasovali 2 lidé) 18.07.2016 13:05
Přesně tak. Ono to totiž s těmi kořeny také úzce… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Chalanovi ušiel svet. Autá sú dnes úplne inde ako veteráni s ktorými jazdil.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Cooper

      Cooper

      188.120.212.XXX
      joo kéž by se udělal šampionát Veteráů F1.... věřím že nejmíň polovina lidí co sledují současnou F1 "výlohu moderních technologii" (herní konzole PS4 a Xbox One) by koukala radši na ty vererány na skutečné muže a skutečná auta se skutečným motorem. (ne na baterky)... zajímalo by mě co by jste pak všichni říkali až by na ten dnešní paskvil nikdo nekoukal :D

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Stoprocentní souhlas s Johanssonem. Je třeba návrat ke kořenům F1 a pak ubude nesmyslných, a hlavně účelových pravidel.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      82.144.151.XXX
      A udržovat tradiční tratě tvořící páteř kalendáře, z kterých dýchá historie a nestřídat destinace jako ponožky jen podle toho, že tam kápne o nějaké dolary více než jinde. Turecko už prakticky upadlo v zapomnění (pomineme-li současnou situaci), Indie nebo Korea se jely jakoby na zkoušku...

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Přesně tak. Ono to totiž s těmi kořeny také úzce souvisí. Akorát, když se nad tím člověk více zamyslí, tak zjistí, že návrat je prakticky neuskutečnitelný. Bohužel.
        Bernie rozpoutal ve své chamtivosti kolotoč peněz, kvůli kterému jdou veškeré "kořeny" stranou. A tak se vymýšlí stále nové destinace v zemích, kde nikdo o F1 nemá ani páru. Tribuny zejí prázdnotou. Důležité je, že pořadatelé zaplatí. Je snaha zvyšovat počet závodů za sezónu a nikomu nevadí jejich "kvalita", respektive nuda. Prachy získané z F1 jsou pak rozdělovány podle pofiderních klíčů, mezi zúčastněné (úspěšné i neúspěšné), ale nikoliv mezi všechny. A tomu odpovídá i každoroční míchání pravidlových gulášů. Jak technických, tak všeobecných.
        To vše mi připadá dost zbytečné a ze sportovního hlediska - kontraproduktivní. Jenže to zatím funguje a generuje prachy. A jak oba víme, o prachy jde především. A tak se bude do nekonečna kecat o šetření a zároveň vymýšlet dražší a dražší technologie (podle mne zcela zbytečně). Vždyť na top speedu podobné rychlosti dosahovala auta F1 už před padesáti lety s tehdejší technikou a technologií. Mnohdy postavená "na koleně" několika nadšenci a za mnohonásobně skromějších investic.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        tak jestli bereš turecko jako old school trať, tož no comment. Sice to je povedenější, ale pořád sterilní tielkedrom. Já brečím nad ztrátou VC v evropě, ne v nějaký islámský řiti, kde je vrchol rychlosti jízda na velbloudu....
        Příspěvek byl redakčně upraven.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      194.228.208.XXX
      To znamená varovat jezdce online před selháním brzd ?? 20

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama