DISKUZE K ČLÁNKU Soupeř Senny a Prosta radí návrat k jednoduchosti
Někdejší švédský pilot F1 Stefan Johansson, který prošel špičkovými týmy Ferrari a McLaren a s přestávkami strávil v F1 osm let zastává názor, že v jistých oblastech se vývoj vydal špatným směrem. Také on má výhrady k současné radiokomunikaci.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Soupeř Senny a Prosta radí návrat k jednoduchosti
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Cooper
09:34 20.07.2016 188.120.212.XXXjoo kéž by se udělal šampionát Veteráů F1.... věřím že nejmíň polovina lidí co sledují současnou F1 "výlohu moderních technologii" (herní konzole PS4 a Xbox One) by koukala radši na ty vererány na skutečné muže a skutečná auta se skutečným motorem. (ne na baterky)... zajímalo by mě co by jste pak všichni říkali až by na ten dnešní paskvil nikdo nekoukal :D
-
-
-
Easy
11:32 18.07.2016 82.144.151.XXXA udržovat tradiční tratě tvořící páteř kalendáře, z kterých dýchá historie a nestřídat destinace jako ponožky jen podle toho, že tam kápne o nějaké dolary více než jinde. Turecko už prakticky upadlo v zapomnění (pomineme-li současnou situaci), Indie nebo Korea se jely jakoby na zkoušku...-
odin
13:05 18.07.2016 77.240.103.XXXPřesně tak. Ono to totiž s těmi kořeny také úzce souvisí. Akorát, když se nad tím člověk více zamyslí, tak zjistí, že návrat je prakticky neuskutečnitelný. Bohužel.
Bernie rozpoutal ve své chamtivosti kolotoč peněz, kvůli kterému jdou veškeré "kořeny" stranou. A tak se vymýšlí stále nové destinace v zemích, kde nikdo o F1 nemá ani páru. Tribuny zejí prázdnotou. Důležité je, že pořadatelé zaplatí. Je snaha zvyšovat počet závodů za sezónu a nikomu nevadí jejich "kvalita", respektive nuda. Prachy získané z F1 jsou pak rozdělovány podle pofiderních klíčů, mezi zúčastněné (úspěšné i neúspěšné), ale nikoliv mezi všechny. A tomu odpovídá i každoroční míchání pravidlových gulášů. Jak technických, tak všeobecných.
To vše mi připadá dost zbytečné a ze sportovního hlediska - kontraproduktivní. Jenže to zatím funguje a generuje prachy. A jak oba víme, o prachy jde především. A tak se bude do nekonečna kecat o šetření a zároveň vymýšlet dražší a dražší technologie (podle mne zcela zbytečně). Vždyť na top speedu podobné rychlosti dosahovala auta F1 už před padesáti lety s tehdejší technikou a technologií. Mnohdy postavená "na koleně" několika nadšenci a za mnohonásobně skromějších investic. -
jumpman
16:03 19.07.2016 178.255.168.XXXtak jestli bereš turecko jako old school trať, tož no comment. Sice to je povedenější, ale pořád sterilní tielkedrom. Já brečím nad ztrátou VC v evropě, ne v nějaký islámský řiti, kde je vrchol rychlosti jízda na velbloudu....
Příspěvek byl redakčně upraven.
-
-
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek