Force India se v otázce ochrany kokpitu přidává k Red Bullu

Petr Hlawiczka, 13. července 2016, 06:30 Google+

Force India se přidává k Red Bullu v názoru na zavedení ochrany kokpitu typu Halo od příštího ročníku. V současné podobě by podle ní vytvořil další problémy, přínosy by byly sporné.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Pierre Gasly s Red Bullem otestoval v Silverstone 1. den ochranu kopitu typu Halo

Pierre Gasly s Red Bullem otestoval v Silverstone 1. den ochranu kopitu typu Halo | foto: Red Bull Racing

Sdílejte článek

"Věřím, že to je příliš ukvapené. Potřebujeme odvést mnohem více práce, abychom pochopili, že Halo nevytvoří další problémy, k čemuž podle mě dojde. Myslím si, že bychom měli počkat, abychom získali to správné řešení, a až pak jej zavedli," říká Fernley.

Koncept Halo propaguje Ferrari a Mercedes, zatímco Red Bull by raději dal přednost svému vlastnímu řešení "Aeroscreen." To však podle FIA nepodávalo při testech tak dobré výkony jako Halo a Red Bull jej odmítl zdarma vyvíjet - navíc v rušném období, kdy je třeba se věnovat i přípravě vozu pro příští rok.

Ochrana kokpitu Halo 2 na voze Red Bull RB12 během testů v Silverstone

Ochrana kokpitu Halo 2 na voze Red Bull RB12 během testů v Silverstone | zdroj: Red Bull Racing

Ferrari v tréninku před Velkou cenou Británie otestovalo novější verzi Halo 2, podle Sebastiana Vettela však výhled z kokpitu stále vzbuzuje určité obavy.

FIA je připravená zavést ochranu kokpitu již od sezóny 2017, to by ale vyžadovalo jednomyslný souhlas všech týmů včetně Red Bullu a Force Indie, který se Halo nelíbí. V  zájmu zvýšení bezpečnosti by jej ale od roku 2018 mohla prosadit na základě souhlasu většiny, nikoliv všech.

Vytisknout

Diskuze: Force India se v otázce ochrany kokpitu přidává k Red Bullu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Red Bull záměrně volí vyšší přítlak než soupeři

Mercedes: Red Bull si za nižší rychlosti na rovinkách může sám volbou vysokého…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

  2. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud