DISKUZE K ČLÁNKU Rosberg dostal penalizaci, klesá v pořadí (+ upravené pořadí), Mercedes zvažoval odvolání

To, co se všeobecně očekávalo, se stává skutkem. Nico Rosberg, který dokončil závod s šestivteřinovou ztrátou na svého kolegu Hamiltona, byl vyšetřován kvůli porušení pravidel ohledně radiové komunikace.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rosberg dostal penalizaci, klesá v pořadí (+ upravené pořadí), Mercedes zvažoval odvolání

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 11.07.2016 21:05 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Alfred

    Alfred

    78.41.168.XXX
    Myslím že celá diskuze postráda smysl. V minulém závodě nedojel Pérez kvůli brzdám a zídka na dotaz ředitelství závodu měla zakázáno jezdci cokoli sdělit....a FIA včera, dle mého docela dost dlouho před závodem sdělila že porušení bude trestat, nikoliv pouze napomínat. I kdyby část radiokomunikace nespadala pod zákaz, o čemž tedy pochybuji, tak přímá odpověď na jasnou otázku jak má řadit už pod zákaz spadá zcela jasně. No a konec konců penalizace 10 sekund není zase žádná likvidační pálka, zvláště u Mercedesu, nemluvě o tom, že takhle si za 10 sekundové penále odnesl Rosberg 15 bodů místo možné velké nuly.
    Nedá mi to a rád bych se zeptal rocka, jestli je Rosberg takový kovaný intelektuál když v Baku byl za šikulu jen proto že po oznámení týmu o špatně nakonfigurovaném modu mu stačilo na přepínačích vzít poslední změnu zpátky a dnes nevěděl jak řadit. Přitom Rosberg není první ani poslední jezdec který absolvoval část závodu bez jednoho rychlostného stupňe....někteří tak jeli dokonce i v době, kdy rádio nebylo vůbec.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      82.144.151.XXX
      Myslím, že diskuse má smysl právě v tom, že pravidla jsou napsána dost laxně a FIA jejich výklad a dodržování mění závod od závodu. Zajímalo by mě, jak by postupovali, kdyby ten inženýr řekl jen to, že 7. stupeň je mimo provoz?

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      82.144.151.XXX
      A aby bylo jasno, vůbec mi tady (a po celou dobu) nejde o obhajobu Nica. Dle ikonky je určitě jasné, komu fandím především a že po dnešku jsem spolknul další hořkou pilulku. 12

      Ale nedá mi spát FIA a řešení mnohdy podobných incidentů různým způsobem.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Alfred

        Alfred

        78.41.168.XXX
        Kdyby řekli pouze že je sedmička out, tak by nikdo nic netrestal, protože to snad Rosberg poznal i sám a nezazněl by tak návod jak má řídit vůz. Opravdu nechápu co je na tom tak těžko pochopitelného...

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Easy

          Easy

          82.144.151.XXX
          Na druhou stranu by bylo možné jezdce považovat za pitomce, kdybychom si mysleli, že info o nefunkčním rychlostním stupni by pochopil jinak než že ho nemá používat. V tomto případě jde skutečně o slovíčka.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Alfred

            Alfred

            78.41.168.XXX
            Jenže tým sdělil zcela konkrétně jaké má použít nastavení, tohle nebylo o slovíčkaření ale o zcela reálnem návodu ze zídky o setupu vozu a tedy zcela jasném porušení pravidel... z toho Easy bič opravdu neupleteš
            Rosberg: Problém s převodovkou.

            Ross: Pilot nastavení 1-0-1, šasi nastavení 0-1, šasi nastavení 0-1.

            Ross: Nepoužívat sedmý převodový stupeň, Nico, vyhni se použití sedmého rychlostního stupně.

            Rosberg: Co to znamená, mám jít přes něj?

            Ross: Nico, potvrď, je třeba řadit skrz něj. Potvrď, je třeba řadit skrz něj.


            Zdroj: [odkaz na stránku]


            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Easy

              Easy

              82.144.151.XXX
              Nechci plést žádný bič 03

              Jenom to vyjádření FIA je dost mlhavé a nestanovuje hranici v uvedené komunikaci, co přesně bylo špatně:
              "Po pečlivém zvážení záležitosti ze strany sportovních komisařů bylo shledáno, že tým dal pilotovi určité pokyny, které nebyly v rozporu s techickými pravidly 014-16. Nicméně sportovní komisaři v dalším šetření zjistili, že následné informace nebyly podle technických směrnic povolené a nacházejí se v rozporu s článkem 27.1 Všeobecných sportovních pravidel nařizujících, že pilot musí sám a bez pomoci ovládat svůj vůz," zní zdůvodnění Rosbergovy penalizace.

              Ten popis kolem nastavení setupu by ještě bylo tolerováno (dokonce asi i info o nefunkčním stupni), ale to dál už ne?

              Už jsem z toho dneska unavenej, zas tak často se diskusí neúčastním a k tomu to ťukání na mobilu 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Jestli ten převod používat má nebo nesmí (jestli hrozí poškození celé převodovky) asi ví v boxech víc než pilot. Aspoň nemá problém otočit knoflík.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu