DISKUZE K ČLÁNKU Lowe: Výkonnost motorů by neměla být vyrovnána

Technický ředitel Mercedesu Paddy Lowe si nemyslí, že by bylo dobré uměle vyrovnávat výkon pohonných jednotek, aby mezi jejich výrobci nebyli tak velké rozdíly. Podle něj by i nadále měly zůstávat prvkem, který přispívá k odlišné výkonnosti týmů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Lowe: Výkonnost motorů by neměla být vyrovnána

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 28.04.2016 12:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001639 (Hlasovalo 11 lidí) 27.04.2016 08:10
Ted by zmrazili motory a Mercedes by dohnali a… »
» skejpa (Hlasovalo 6 lidí) 27.04.2016 09:49
Souhlasím s Lowem. Proč by mohl mít někdo… »
» Adi (Hlasovali 5 lidé) 27.04.2016 10:06
Souhlasím s Mercedesem. Mají nejlepší motor a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • skejpa

    skejpa

    88.146.158.XXX
    https://twitter.com/andihaupt1/status/725284248282787841

    A už to k tomu spěje. Vývoj povolen všem...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Tak to je přece několik měsíců stará věc, že má být omezení vývoje motorů zrušeno (alespoň my jsme o tom psali už min. před 3 měsíci). A F1 Komise má o tom hlasovat v pátek, takže zatím není ještě nic definitivní.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • skejpa

        skejpa

        88.146.158.XXX
        Však já vím. Jen se tady teď nedávno někdo dušoval, že tokeny zůstanou a když jsem to na twitteru viděl, tak jsem to jen postnul :)

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    souhlas.
    ať se na mne nikdo nezlobí, ale v těch požadavcích pořád vidím snahu o nějakou jednotu či unifikaci. o tom ale F1 nikdy nebyla a podle mne nemá být. začalo to jednotnými řídícími jednotkami, jednotnými gumami, pokračujeme právě prosazovanou jednotnou ochranou hlavy a požadavkem na víceméně jednotné motory ( i když každý s nálepkou jiného výrobce ), pokračovat budeme sjednocením předních křídel, pak přijdou na řadu zadní spojlery, jednotné mechanické prvky............ a končit budeme u jednotných barevných řešení všech aut, protože modrá je rychlejší než žlutá a "rychlý pruhy" auto ještě zrychlují - a to je přeci zcela nepřijatelné!!!! 03
    je to samozřejmě nadsázka, ale i původně dobře míněné kroky mohou vést ke zcela odlišnému cíli, než byly původně zamýšleny. ne nadarmo máme přísloví o cestě do pekel lemované dobrými úmysly.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    176.74.140.XXX
    Souhlasím s Mercedesem. Mají nejlepší motor a investovali do tohoto náskoku opravdu hodně času a peněz. Přestaňme konečně trestat týmy a výrobce motoru za to, že něco umí lépe než ostatní. Když Red Bull s Renaultem vymysleli foukání difuzoru přes motor, byl to jejich rozhodující náskok oproti konkurenci - zakázáno, dále flexi křídla RB, ze kterých nikdy nebyli usvědčeni - upraveny pravidla, aby se to dalo defakto zakázat. Když dominovalo Ferrari na začátku tisíciletí, FIA dělala vše proti této dominanci - zákazy či omezování testování, pneumatikářské kauzy, atd. To samé Renault a jejich hmotové tlumiče, McLaren a F-kanál a jistě mnoho dalších vychytávek, které byly " po zásluze zakázány". Samotný nynější vývoj pohonných jednotek jasně ukazuje, že nemá smysl nic omezovat, mrazit, přikazovat! Ferrari tam už téměř výkonově je, Renault za pár závodů bude Mercedesu a Ferrari již velmi blízko, i Honda se zlepšuje. Nyní na čele bojují 3 týmy se třemi různými PJ a oni chtějí něco mrazit a dorovnávat? To se už úplně pomátli?! Pevně doufám, že to neprojde!

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    88.146.158.XXX
    Souhlasím s Lowem. Proč by mohl mít někdo propracovanou aerodynamiku, která je o 5% lepší než konkurence ale motor o 5% být lepší nesmí ? Je to vývoj jako každý jiný a zrovna v motorech si myslím, že je to něco, co může reálně pomoci i v běžném průmyslu. Aerodynamika u osobáku moc nepomůže ale vylepšené spalování ano. Za mě tedy rozhodně nechat otevřený vývoj motorů.

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    Ted by zmrazili motory a Mercedes by dohnali a kdyz se podivame co RB dokaze s aerodynamikou, tak by jsme akorat presunuli dominanci k jinemu tymu a to RB. Za rok ci dva, by jsme zmrazili aerodynamiku a cela F1 by sla do kopru, jakoze uz ted tam se zmrazenymi motory a zakazem testovani ma uz dost nakroceno. Kde jsou ty casy, kdy jsem se zavod od zavodu tesil s cim novym tym prijde , jake vylepseni nasadi a jestli po par zavodech dozene konkurenci

    + 11 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      dannak

      10.131.12.XXX
      Presne tohle me napadlo, ze kdyz se tu a tam objevi navrh na srovnani vykonnosti motoru, ze se nikdy neobjevil protinavrh na srovnani vykonnosti aerodynamiky :) to mi prijde trochu pokrytecke od takovych zadatelu.
      Ano, dominance jednoho tymu je spatna, ale neco k ni prece vedlo:
      na jedne strane pravidla a na druhe neschopnost ostatnich ucastniku drzet krok.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama