DISKUZE K ČLÁNKU Lowe: Výkonnost motorů by neměla být vyrovnána
Technický ředitel Mercedesu Paddy Lowe si nemyslí, že by bylo dobré uměle vyrovnávat výkon pohonných jednotek, aby mezi jejich výrobci nebyli tak velké rozdíly. Podle něj by i nadále měly zůstávat prvkem, který přispívá k odlišné výkonnosti týmů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Lowe: Výkonnost motorů by neměla být vyrovnána
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001639
(Hlasovalo 11 lidí)
27.04.2016 08:10
Ted by zmrazili motory a Mercedes by dohnali a… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
tom11
16:29 27.04.2016 77.48.94.XXXsouhlas.
ať se na mne nikdo nezlobí, ale v těch požadavcích pořád vidím snahu o nějakou jednotu či unifikaci. o tom ale F1 nikdy nebyla a podle mne nemá být. začalo to jednotnými řídícími jednotkami, jednotnými gumami, pokračujeme právě prosazovanou jednotnou ochranou hlavy a požadavkem na víceméně jednotné motory ( i když každý s nálepkou jiného výrobce ), pokračovat budeme sjednocením předních křídel, pak přijdou na řadu zadní spojlery, jednotné mechanické prvky............ a končit budeme u jednotných barevných řešení všech aut, protože modrá je rychlejší než žlutá a "rychlý pruhy" auto ještě zrychlují - a to je přeci zcela nepřijatelné!!!!
je to samozřejmě nadsázka, ale i původně dobře míněné kroky mohou vést ke zcela odlišnému cíli, než byly původně zamýšleny. ne nadarmo máme přísloví o cestě do pekel lemované dobrými úmysly. -
Adi
10:06 27.04.2016 176.74.140.XXXSouhlasím s Mercedesem. Mají nejlepší motor a investovali do tohoto náskoku opravdu hodně času a peněz. Přestaňme konečně trestat týmy a výrobce motoru za to, že něco umí lépe než ostatní. Když Red Bull s Renaultem vymysleli foukání difuzoru přes motor, byl to jejich rozhodující náskok oproti konkurenci - zakázáno, dále flexi křídla RB, ze kterých nikdy nebyli usvědčeni - upraveny pravidla, aby se to dalo defakto zakázat. Když dominovalo Ferrari na začátku tisíciletí, FIA dělala vše proti této dominanci - zákazy či omezování testování, pneumatikářské kauzy, atd. To samé Renault a jejich hmotové tlumiče, McLaren a F-kanál a jistě mnoho dalších vychytávek, které byly " po zásluze zakázány". Samotný nynější vývoj pohonných jednotek jasně ukazuje, že nemá smysl nic omezovat, mrazit, přikazovat! Ferrari tam už téměř výkonově je, Renault za pár závodů bude Mercedesu a Ferrari již velmi blízko, i Honda se zlepšuje. Nyní na čele bojují 3 týmy se třemi různými PJ a oni chtějí něco mrazit a dorovnávat? To se už úplně pomátli?! Pevně doufám, že to neprojde! -
skejpa
09:49 27.04.2016 88.146.158.XXXSouhlasím s Lowem. Proč by mohl mít někdo propracovanou aerodynamiku, která je o 5% lepší než konkurence ale motor o 5% být lepší nesmí ? Je to vývoj jako každý jiný a zrovna v motorech si myslím, že je to něco, co může reálně pomoci i v běžném průmyslu. Aerodynamika u osobáku moc nepomůže ale vylepšené spalování ano. Za mě tedy rozhodně nechat otevřený vývoj motorů. -
uzivatel001639
08:10 27.04.2016 89.111.73.XXXTed by zmrazili motory a Mercedes by dohnali a kdyz se podivame co RB dokaze s aerodynamikou, tak by jsme akorat presunuli dominanci k jinemu tymu a to RB. Za rok ci dva, by jsme zmrazili aerodynamiku a cela F1 by sla do kopru, jakoze uz ted tam se zmrazenymi motory a zakazem testovani ma uz dost nakroceno. Kde jsou ty casy, kdy jsem se zavod od zavodu tesil s cim novym tym prijde , jake vylepseni nasadi a jestli po par zavodech dozene konkurenci-
dannak
09:37 27.04.2016 10.131.12.XXXPresne tohle me napadlo, ze kdyz se tu a tam objevi navrh na srovnani vykonnosti motoru, ze se nikdy neobjevil protinavrh na srovnani vykonnosti aerodynamiky :) to mi prijde trochu pokrytecke od takovych zadatelu.
Ano, dominance jednoho tymu je spatna, ale neco k ni prece vedlo:
na jedne strane pravidla a na druhe neschopnost ostatnich ucastniku drzet krok.
-
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek