DISKUZE K ČLÁNKU MP4-31 má potenciál, McLaren se musí zaměřit hlavně na závodní tempo

McLaren v Rusku očekává náročný závod. Jeho rychlost na jedno kolo je poměrně dobrá, na delších vzdálenostech v neděli ale kvůli slabinám ERS a nedostatečnému výkonu stále ztrácí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: MP4-31 má potenciál, McLaren se musí zaměřit hlavně na závodní tempo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 26.04.2016 17:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 5 lidé) 26.04.2016 08:10
Zlepšili se, to určitě. Ale s ERS mají stále… »
» uzivatel001639 (Hlasovali 3 lidé) 26.04.2016 08:00
Honda rika, ze jeji motor nema takovy vykon jaky… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 26.04.2016 08:40
Tam, kde dosáhne max výkonu, ještě bez použití… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jindrich K.

    Jindrich K.

    89.102.157.XXX
    Honda tam už skoro je 18

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    176.74.140.XXX
    Snad se brzy Honda zlepší, Mclaren si zaslouží jezdit výš. Dá se nějak odhadnout, jak je to s pořadím ICE Honda vs Renault? Loni se u Hondy říkalo, že ICE mají lepší než Renault, v zimě však Renault dost zabral a jak je to tedy nyní? Vim jen, že celkový výkon PJ má Renault vyšší než Honda.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    Honda rika, ze jeji motor nema takovy vykon jaky by chtela a tady porad ctu, ze maji snad hlavni problem s ERS, coz se mi tedy nezda.

    ERS je mnohem lepší než vloni,“ řekl Hasegawa. „Ale víme, že v oblasti spalovacího motoru ještě musíme ostatní dohnat. Nejsme spokojení se situací, ale jsme rádi, že jsme se zlepšili.“

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Zlepšili se, to určitě. Ale s ERS mají stále problémy, i když se o tom moc nepíše. Viz ta rychlost na jedno kolo (Button např. v pátek v Bahrajnu ve 2. tréninku třetí) x dlouhé jízdy. Výkon ICE samozřejmě také ještě není dostatečně na výši. Oni oficiálně vypustí ledacos, viz v závěru teď Hasegawa: "Myslíme si, že naše pohonná jednotka už je skoro tam." Ani náhodou. Nebo kde už skoro je?

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        90.180.138.XXX
        Tam, kde dosáhne max výkonu, ještě bez použití žetonu, jak se v článku píše, tuším, že s tím přišlo i BBC, Honda má první vylepšení žetonové představit v Barceloně

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.77.XXX
        S tím "Myslíme si, že naše pohonná jednotka už je skoro tam." jsem to také nepobral. Už jsou skoro tam, ale přitom mají na spalováku ještě hodně co dohánět.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu