DISKUZE K ČLÁNKU Renault si pochvaluje spolupráci s Ilmorem: dobré nápady a 20 % kapacity navíc

Spolupráce francouzské automobilky s filmou Ilmor za účelem posílení nepříliš výkonné pohonné jednotky začala loni. Přestože Renault využil přes zimu jen sedm z 32 možných vývojových žetonů, jeho výkonnost významně vzrostla.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault si pochvaluje spolupráci s Ilmorem: dobré nápady a 20 % kapacity navíc

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 07.04.2016 17:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 8 lidí) 07.04.2016 11:52
No a kde mohli být, kdyby na spolupráci s… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 07.04.2016 12:30
Ztráta 1:02,5:57=1,1s na kolo. Došel jsi k… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 07.04.2016 13:27
Hovadiny si vytváříš sám, aneb citace: "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    No a kde mohli být, kdyby na spolupráci s Illmorem kývli o rok dřív. 12
    Odpovím si sám, nebyli by v pr.., pardon o vteřinu za konkurencí. 12

    + 8 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      176.74.140.XXX
      Vteřinu za konkurencí? :D Aha... a za jakou? Ještě napiš za Hondou :D :D Myslím, že dosavadní výsledky RB jasně ukazují, že jejich motor rozhodně neztrácí vteřinu na kolo.

      + 1 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Ztráta 1:02,5:57=1,1s na kolo. Došel jsi k výsledku pod 1s? Nebo Mercedes není konkurence Red Bullu? případně ztráta továrního týmu Lotus byla menší? 12
        Kolik z toho dělá motor a kolik vůz je ve hvězdách.

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          176.74.140.XXX
          Jo, takže veškerá ztráta = slabší motor... na tuto hovadinu ti mohu argumentovat pouze tímto - Austrálie - Ztráta 24,3:40=0,6s na kolo. Takže Renault nabral mezi 1. a 2. závodem 0,5s? Jak se to mohlo stát? ... Přiznej si, že tvůj příspěvek o tom, že Ren ztrácí vteřin je hloupost. Nikdo netvrdí, že je Renault na úrovni Ferrari a Mercedesu co se špičkového výkonu týče, ale ztráta vteřinu je hovadina. Někte jsem četl že by to mohlo být cca takto:

          Mercedes: 830 ps
          Ferrari 2016: 810 - 815 ps
          Renault a Ferrari 2015: 790 - 800 ps
          Honda: 760 - 770 ps

          Každopádně množství žetonů dává největší prostor na zlepšení Renaultu a jestli od GP Kanady slibují + 35 ps, budou rovnocenným soupeřem Mercedesu a Ferrari, který nyní spíš řeší spolehlivost než vývoj motoru. Jak si stojí šasi, to je otázka, ve které si RB pravidelně velmi přisazuje. Reálně by to mohlo vypadat násldovně (TOP5):

          1.Mercedes
          2. Ferrari
          3. RB
          4.-5. TR a Mclaren

          + 0 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            Ty počty koní jsou zcela mimo současnou realitu. Nesmysly.

            + 3 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              176.74.140.XXX
              Možná ano, nevím... každopádně jestli víš nějaké bližší informace o aktuálním rozložení motorových sil, nebo snad dokonce o počtech koní jednotlivých PJ. Bylo by super se s námi o tato data podělit. Né jako oficiální informace v článku, stačí zde v diskuzi :)

              + 1 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Hovadiny si vytváříš sám, aneb citace: "Kolik z toho dělá motor a kolik vůz je ve hvězdách."
            Vůz s motorem Renault ztrácel v závodech kolem 1s na kolo. V Bahrajnu o něco víc, v Austrálii o něco míň.
            Do spekulací jestli je šasi Mercedesu lepší než RB a případně o kolik se pouštět nechci. Na to se jelo zatím málo závodů. 03

            + 5 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              176.74.140.XXX
              Podle logiky Hornera a ty s ním dle tvých komentů víceméně souhlasíš to bylo v r. 2015 tak, že PJ Renault (slabší o cca 50 ps než dnes) tedy ztrácela na PJ Ferrari tak 1,2 - 1,5 s? To si vážně myslíš, že RB mělo loni o tolik lepší šasi než Ferrari? Nebo že letos má RB o více než 0,8s lepší šasi než TR? Rozdíly mezi výrobci motorů se snižují, né naopak ;) Viz. Top speedy v Bahrainu a minimální rozdíly.

              + 0 / − 5

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Nevím co to plácáš. Kde jsem psal něco o ztrátě 1,2-1,5s??? Kde o tom psal Horner? Proč by měl mít RB lepší šasi o 0,8s než STR?
                Na koho vůbec reaguješ??? Nespetl sis článek nebo rok? Nefrčíš na něčem? 20

                + 2 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Adi

                  Adi

                  176.74.140.XXX
                  Jj, došly argumenty, tak začínáš útočit.. seš stále stejnej. Zkus si to přečíst ještě jednou, pomalu, zkus použít logiku a třeba příjdeš na to, proč musí mít RB lepší šasi o minimálně 0,8s než TR... pomohu ti... jaký je rozdíl mezi Riciardem a Vestappenem v GP Bahrainu? Je to 18,4s v cíli. Takže to máme 57x 0,8s (abychom dohnali tu raketu Ferrari ;) ) + 18,4s, dohromady 64s, takže dle tvé logiky a Hornerovu výroku o 0,8s na kolo (použil jsem stejný výpočet jako ty na ztrátu motoru Renault) je šasi RB na kolo v Bahrainu o cca 1,12s lepší než šasi sesterského TR... to je dost mizerné šasi TR, nemyslíš? Celý tento můj koment ukazuje na absurditu tvého propočtu a samozřejmě na úplnou hovadinu o konstatování, že TR má motor o 0,8s lepší než RB...

                  + 1 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    Útočím na nesmylsnost tvého komentáře, protože je totálně z cesty. Můžeš mne prosím ocitovat, kde tvrdím, že je aktuální motor Renault o 0,8s horší než loňské Ferrari?
                    Až mi tu citaci okopíruješ, nebudu na tvůj příspěvek útočit.
                    Zatím mi hlava nebere o čem to vlastně vůbec točíš.

                    + 3 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Adi

                      Adi

                      176.74.140.XXX
                      Přímo si to neřekl, přímo to řekl Horner (viz. jiný dnešní článek na tomto webu). Ty si řekl (cituji):"Odpovím si sám, nebyli by v pr.., pardon o vteřinu za konkurencí." ... Já ti říkám, že si napsal hovadinu a propočty jasně ukázal, že nejsou vteřinu za konkurencí... a už vůbec nejsou 0,8s za loňským Ferrari.

                      + 1 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        -Takže nějak předpokládáš, že když něco řekne Horner, tak s tím automaticky na 100% souhlasím? Asi tě to překvapí, ale když prohlásí, že postaví zítra raketu na Mars, řeknu si že je cvok. 20
                        - Ano citace je správná a týkala se původně závodu v Bahrajnu. Pořád 62s:57kol=víc jak 1s. Ty to považuješ za hovadinu? OK, počty tě učit nebudu. 03

                        + 2 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Adi

                          Adi

                          176.74.140.XXX
                          Ty si jak kolovrátek. Samozřejmě, že je to hovadina, protože 62s neztratil Rici JEN vlivem slabšího motoru proboha! Co slabší šasi? Práce s pneu (zásadní hledisko)? Strategie? Provoz na trati (zásadní hledisko)? Ztráta času díky soubojům? Všichni dobře víme, že nejlépe se jede na 1. pozici a na čistém vzduchu. Rychlost na jedno kolo je v rámci maximální výkonnosti o něco průkaznější, tedy že RB (za předpokladu, že má stejně silné šasi jako Ferrari a Mercedes) motorově ztrácí cca 0,6 - 0,8s na Mercedes a cca 0,2 - 0,4s na Ferrari... v závodním módu je to obvykle méně, protože Renault nemá tak dobře zmáknutý kvalifikační mód jako Mercedes. Tvoje sekunda je úplná blbost a je na čase si to konečně přiznat ;)

                          + 2 / − 4

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            93.99.87.XXX
                            Proboha u čem zase točíš? Jaká vteřina JEN díky motoru? To jsi zase vyčetl kde???
                            O nějaké vteřině JEN díky motoru jsem v příspěvku nic nepsal. Protože mi po tvém prvním komentu došlo, že bys to tak mohl pochopit, DOSLOVA jsem napsal, že jde o celý vůz (motor+šasi). Po dalším komentu to vypadalo, že jsi to pořád nepochopil, tak jsem ti ZNOVA OCITOVAL, že jde o 1s za celý vůz!!!!!
                            Tak co tu furt točíš o 1s ztráty motoru??? Mám ti to tu kopírovat pořád dokola? Trpíš dyslexií, či něčím podobným? Tak znovu a naposledy citace:
                            "Kolik z toho dělá motor a kolik vůz je ve hvězdách." 20 20 20

                            + 4 / − 1

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Adi

                              Adi

                              176.74.140.XXX
                              Má reakce je jasný rozpor tvého prvního příspěvku. Tou tvojí následnou kouzelnou větu o tom, že netušíš kolik je šasi a kolik motor ses tu hovadinu, cos napsal a na kterou jsem reagoval pouze snažil zmírnit. Když netušíš, jak je na tom RB po aero stránce, tak laskavě nepiš něco o tom, že PJ Renault ztrácí 1s na konkurenci. Protože ať se ti to líbí nebo ne, přesně takto si napsal tvůj první príspěvek a to jsem ti celou dobu rozporoval. Piš si třeba milionkrát něco o tom: "Kolik z toho dělá motor a kolik vůz je ve hvězdách." Nic to nezmění na tom, že tvůj původní koment byl myšlen pouze na motor... asi nemá význam se v tom dál pitvat. Je jasné, že motor R 2016 neztrácí 1s na M+F, natož 0,8 na F spec. 2015. Celý balík RB ztrácí v závodním módu 0,5 - 1,1s na Mercedes, to se asi shodneme ne?

                              + 0 / − 3

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                93.99.87.XXX
                                Asi to bude ta dyslexie. Čtu svůj první koment znovu a znovu a nikde nečtu nic o tom, že MOTOR Renault ztrácí 1s. Ne fakt nic. Ale vysvětluj si to jak chceš.
                                Na posledních 2 větách se možná celkem shodneme. Motor Renault pořád ztrácí výrazně na konkurenci a podle mne pořád ještě i na loňské Ferrari (ikdyž 0,8s se mi zdá moc).
                                Celý balík RB ztrácí mnou uvedenou 1s (v Austrálii o něco míň), tovární Renault výrazně víc.

                                + 1 / − 2

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    njn, nejdrive se tomu branili zuby nehty, tvrdili ze jim to v nicem nepomuze, ze sami vi nejlip co a jak maji delat, pomalu rikali, ze prinos Ilmoru je spise kontrapruduktivni a ted si najednou libuji. 13

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama