DISKUZE K ČLÁNKU Dárková anketa F1NEWS.cz. Co se za ní skrývá?

Většinu z vás známe vlastně jen díky příspěvkům, z nichž se dá možná odhadnout, kdo vám je sympatický a komu zrovna nefandíte - ve světě F1. Chceme vám nabídnout příležitost, abyste své favority mohli více zviditelnit - a ještě dostali šanci vyhrát jedinečnou cenu..

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dárková anketa F1NEWS.cz. Co se za ní skrývá?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 08.01.2021 21:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 07.01.2021 20:48
Cevert, Hunt, Didier a desítky dalších a dalších… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 04.01.2021 12:35
Já už zavzpomínal Taky se přidejte, jinak vše… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Řešení se zdá být hodně jednoduché, ale není.
F1 prošla dlouhým vývojem od doutníků až po dnešní kyseliny. Samozřejmě díky úžasné lidské vlastnosti na všechno špatné zapomínat se nám do paměti vryjí především ty nejkrásnější vzpomínky. A to nejen jezdecké, ale taky technické.
Moje nejlepší éra začala Stewartem a trvala až do období kyselinového temna.
Třeba doutníky jsem už nezažil, ale viděl v plné polní na Ferrari Days v Brně a žasl jsem jak dokázaly být i na těch galuskách a bez křídel pekelně rychlé. Nízká váha je holt u sportovních vozů velkým plusem.
A náprava? Bez návratu k lehkým vozům neexistuje.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Mám to podobně, jako ty. A čím to je? Podle mne sterilitou současné F1.
Trochu zaprší a závod je přerušen, postaví stany a kempují. Jezdí "ubohých" 10 týmů, což je 20 pilotů, ale boduje se 10 (čti "deset") prvních umístění. Každý pilot dostává v každém kole instrukce od desítek inženýrů, jak má jet a jak ovládat (nastavovat) auto. Chyby pilotů nejsou trestány tratí, protože jsou okolo vyasfaltované zóny, kterých lze chytře zneužívat dokonce k snížení ztrát. Atd. atd.atd.
Nás, kteří zažili trochu jiné závodění s nasazením životů každého z pilotů, kteří jezdili v 70-tých, 80-tých letech tato novodobá F1 už tolik nebere. Ale i v dnešní F1 lze obdivovat výkony pilotů a technickou dokonalost. Za srdce to ale tolik nebere. To je fakt. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

185.63.97.XXX
Slova hodná k vytesání do pomníku F1!!!

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Cevert, Hunt, Didier a desítky dalších a dalších byli prostě naší hrdinové. Bylo těžké je nemilovat. Dnes je to nějaké jiné, třeba Hamíka obdivuji pro jeho cit v jízdě, ale jinak nic. Mrtvo v srdci a nevím proč. Je to dnešní dobou? Současnými vozy, nebo snad věkem ve kterém mě už tak nic nepřekvapí, nebo pouze tím, že jsou si dnešní vozy tak moc podobné, že bez zbarvení bych je od sebe nerozeznal?
Kam se poděly Tyrrelly P 34, Ligiery a jiné skvosty?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
No právě. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Jo, tak tohle máme podobné. Já jsem si také po smrti Ceverta (jemuž jsem fandil jako prvnímu) vybral Jamese Hunta (autsaidra s vozem ještě autsaiderštějším). No a když Hunt skončil, zase jsem hledal nadějného nováčka a začal fandit Alainu Prostovi. Po Prostovi jsem přešel na Hakkinena ( proto, jak se k němu zachoval Senna, kdy z něho vlastně taky udělal nováčka) a pak už logicky na Kimiho. Všem těmto pilotům fandím v dobách zlých i dobrých. Proto jsem měl také menší problém vybrat oblíbený tým. Já nikdy žádnému týmu nefandil, ani v současnosti nefandím. 17 Tak jsem to vybral podle toho, kde nejvíce jezdili moji favorité. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Archiv Playboye. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo, je to těžký něco vybrat. Ony i ty škaredé auta jsou svým způsobem krásné. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Žádné špeky, paráda to je.
Tahle forma je mnohem lidštější, než nějaký test s odpověďmi a/ b/ c/.
Pro mě je tahle anketa velice příjemným zpestřením. Díky. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Tak to já autsaidry přímo vyhledávám. Prvnímu takovému jsem začal fandit v jednom hodně těžkém závodě a tak moc se mi zalíbil, že jsem mu pak fandil deset roků. Na dalšího jsem pak čekal šest roků, než mě někdo zaujal. Vsadil jsem na něj podle referencí ještě dříve než se v F1 svezl a trefa. Dalších 17 let jsem měl svého koně. A teď taky fandím jednomu uchu a je moc fajn sledovat co z něj roste.
Ne né, přijít a začít fandit hotovému mistrovi to už není pro mne. Tenhle postup přenechávám novým fanouškům F1.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

185.63.97.XXX
Přátelé,
já vím, že jsou to tak trochu špeky, ale v oblasti F1 neexistují otázky s jasnou a výhradní odpovědí. Mimo jiné i kvůli době trvání. Berte to jako takové povyražení v zimní pauze. Rozhodně se kvůli tomu nepřepíší pravidla. A všem, co poslali své více či méně "uchopitelné" favority bych rád poděkoval, že jste těm jedenácti otázečkám věnovali svůj čas.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Tak to já jsem v zájmu "objektivity" upozadil povedené závody oblíbenců a volil ze závodů plných odpadnutí, kolizí a nečekaných vítězů. 03 Asi proto, že přeji autsaidrům. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Také jsem sezónu 2014 ignoroval, protože k těm anomáliím byli konstruktéři více-méně donuceni. A "lovil" jsem v jiných vodách. 18
Ta anketa je fakt těžko uchopitelná, když se nad tím člověk zamýšlí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Ty jsi šel rovnou do archívu PlayBoye pro dámy? 12
Tak to já šel kousíček do dáli, kde šlo do háje aero, část termoregulační hydrauliky a dokonce i rozložení váhy. Prostě na co se šáhlo, tak technika podávala trestní oznámení na konstruktéry. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak to já neměl problém s tím závodem. Když se dramatický závod povede oblíbenci.... 12
Ale nejškaredější, to byl fakt oříšek. Váhal jsem pouze nad stájí jedné sezony (2014).

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Je to tak. Jen těch přenádherných Lotusů co bylo. Člověk skutečně neví na co šáhnout.
Ale co my? My jsme na tom dobře. To Robert je na tom mnohem hůř, on sám musí vyhodnotit kdo z tipujících vyškrábal největší ohavnost. Naštěstí jich moc nebylo. Naštěstí nádherných vozů i parádních závodů bylo přehršel. Tam už se přehrabovat se slinou u huby dá dosytosti. O jezdcích ani nemluvě, bóže co jich už bylo kterým jsem hodně fandil a to si myslím, že nejsem moc přelétavý, když jsem třeba jen Jensonovi fandil plných 17 roků. A hodně podobně to bude i u ostatních. Jen s tím rozdílem, že já jsem toho dokázal zapomenout mnohem více, než si ti mladší pamatují. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Ty snoplu jeden. Snad nám nechceš tvrdit že u Tebe přerod z náctileté na cetiletou netrvá klidně několik desetiletí? 04 21

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Tak to já jsem se kousnul nejen s nejškaredějším vozem (neb jsem nevěděl jak problém "uchopit"), ale i s nejhezčím vozem (tam jsem jich pro změnu měl spousty) a pak ještě nejlepší závod mi dal zabrat (asi nejvíc). Tam jsem taky nevěděl, jak to "uchopit". Zda upřednostnit závod, který se povedl mému oblíbenci, nebo nějaké drama během závodu, či hodně soubojů. Těch kritérií je strašně moc a Robert si dá do podmínek, že máme vybrat jen jednu v každém bodu ankety. Však už se na něho chystám a o srazu mu pěkně vyčiním. 03 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
Odhlasováno. Sice nejsem mladší, ale kousla jsem se s tím nejškaredější vozem, ale něco jsem tam nasmolila 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
12 Duel? To snad né, za komančů to byl vynikající film, ale dnes už poněkud překonaný. 04 O další účastníky se nebojím, jen odhaduji, že se především ti mladší kousli na škaredých vozech, ale oni jsou ještě mladí se zdravým chrupem, tak se i touhle nástrahou prokoušou a uvidíš ten nápor. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama