DISKUZE K ČLÁNKU Dárková anketa F1NEWS.cz. Co se za ní skrývá?
Většinu z vás známe vlastně jen díky příspěvkům, z nichž se dá možná odhadnout, kdo vám je sympatický a komu zrovna nefandíte - ve světě F1. Chceme vám nabídnout příležitost, abyste své favority mohli více zviditelnit - a ještě dostali šanci vyhrát jedinečnou cenu..
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Dárková anketa F1NEWS.cz. Co se za ní skrývá?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Ferda
21:31 08.01.2021 46.47.176.XXX
Řešení se zdá být hodně jednoduché, ale není.
F1 prošla dlouhým vývojem od doutníků až po dnešní kyseliny. Samozřejmě díky úžasné lidské vlastnosti na všechno špatné zapomínat se nám do paměti vryjí především ty nejkrásnější vzpomínky. A to nejen jezdecké, ale taky technické.
Moje nejlepší éra začala Stewartem a trvala až do období kyselinového temna.
Třeba doutníky jsem už nezažil, ale viděl v plné polní na Ferrari Days v Brně a žasl jsem jak dokázaly být i na těch galuskách a bez křídel pekelně rychlé. Nízká váha je holt u sportovních vozů velkým plusem.
A náprava? Bez návratu k lehkým vozům neexistuje.
F1 prošla dlouhým vývojem od doutníků až po dnešní kyseliny. Samozřejmě díky úžasné lidské vlastnosti na všechno špatné zapomínat se nám do paměti vryjí především ty nejkrásnější vzpomínky. A to nejen jezdecké, ale taky technické.
Moje nejlepší éra začala Stewartem a trvala až do období kyselinového temna.
Třeba doutníky jsem už nezažil, ale viděl v plné polní na Ferrari Days v Brně a žasl jsem jak dokázaly být i na těch galuskách a bez křídel pekelně rychlé. Nízká váha je holt u sportovních vozů velkým plusem.
A náprava? Bez návratu k lehkým vozům neexistuje.
odin
20:12 08.01.2021 77.240.103.XXX
Mám to podobně, jako ty. A čím to je? Podle mne sterilitou současné F1.
Trochu zaprší a závod je přerušen, postaví stany a kempují. Jezdí "ubohých" 10 týmů, což je 20 pilotů, ale boduje se 10 (čti "deset") prvních umístění. Každý pilot dostává v každém kole instrukce od desítek inženýrů, jak má jet a jak ovládat (nastavovat) auto. Chyby pilotů nejsou trestány tratí, protože jsou okolo vyasfaltované zóny, kterých lze chytře zneužívat dokonce k snížení ztrát. Atd. atd.atd.
Nás, kteří zažili trochu jiné závodění s nasazením životů každého z pilotů, kteří jezdili v 70-tých, 80-tých letech tato novodobá F1 už tolik nebere. Ale i v dnešní F1 lze obdivovat výkony pilotů a technickou dokonalost. Za srdce to ale tolik nebere. To je fakt.
Trochu zaprší a závod je přerušen, postaví stany a kempují. Jezdí "ubohých" 10 týmů, což je 20 pilotů, ale boduje se 10 (čti "deset") prvních umístění. Každý pilot dostává v každém kole instrukce od desítek inženýrů, jak má jet a jak ovládat (nastavovat) auto. Chyby pilotů nejsou trestány tratí, protože jsou okolo vyasfaltované zóny, kterých lze chytře zneužívat dokonce k snížení ztrát. Atd. atd.atd.
Nás, kteří zažili trochu jiné závodění s nasazením životů každého z pilotů, kteří jezdili v 70-tých, 80-tých letech tato novodobá F1 už tolik nebere. Ale i v dnešní F1 lze obdivovat výkony pilotů a technickou dokonalost. Za srdce to ale tolik nebere. To je fakt.
Ferda
20:48 07.01.2021 46.47.176.XXX
Cevert, Hunt, Didier a desítky dalších a dalších byli prostě naší hrdinové. Bylo těžké je nemilovat. Dnes je to nějaké jiné, třeba Hamíka obdivuji pro jeho cit v jízdě, ale jinak nic. Mrtvo v srdci a nevím proč. Je to dnešní dobou? Současnými vozy, nebo snad věkem ve kterém mě už tak nic nepřekvapí, nebo pouze tím, že jsou si dnešní vozy tak moc podobné, že bez zbarvení bych je od sebe nerozeznal?
Kam se poděly Tyrrelly P 34, Ligiery a jiné skvosty?
Kam se poděly Tyrrelly P 34, Ligiery a jiné skvosty?
odin
11:03 07.01.2021 77.240.103.XXX
Jo, tak tohle máme podobné. Já jsem si také po smrti Ceverta (jemuž jsem fandil jako prvnímu) vybral Jamese Hunta (autsaidra s vozem ještě autsaiderštějším). No a když Hunt skončil, zase jsem hledal nadějného nováčka a začal fandit Alainu Prostovi. Po Prostovi jsem přešel na Hakkinena ( proto, jak se k němu zachoval Senna, kdy z něho vlastně taky udělal nováčka) a pak už logicky na Kimiho. Všem těmto pilotům fandím v dobách zlých i dobrých. Proto jsem měl také menší problém vybrat oblíbený tým. Já nikdy žádnému týmu nefandil, ani v současnosti nefandím. Tak jsem to vybral podle toho, kde nejvíce jezdili moji favorité.
Ferda
23:07 06.01.2021 46.47.176.XXX
Tak to já autsaidry přímo vyhledávám. Prvnímu takovému jsem začal fandit v jednom hodně těžkém závodě a tak moc se mi zalíbil, že jsem mu pak fandil deset roků. Na dalšího jsem pak čekal šest roků, než mě někdo zaujal. Vsadil jsem na něj podle referencí ještě dříve než se v F1 svezl a trefa. Dalších 17 let jsem měl svého koně. A teď taky fandím jednomu uchu a je moc fajn sledovat co z něj roste.
Ne né, přijít a začít fandit hotovému mistrovi to už není pro mne. Tenhle postup přenechávám novým fanouškům F1.
Ne né, přijít a začít fandit hotovému mistrovi to už není pro mne. Tenhle postup přenechávám novým fanouškům F1.
RoBertino
22:29 06.01.2021 185.63.97.XXX
Přátelé,
já vím, že jsou to tak trochu špeky, ale v oblasti F1 neexistují otázky s jasnou a výhradní odpovědí. Mimo jiné i kvůli době trvání. Berte to jako takové povyražení v zimní pauze. Rozhodně se kvůli tomu nepřepíší pravidla. A všem, co poslali své více či méně "uchopitelné" favority bych rád poděkoval, že jste těm jedenácti otázečkám věnovali svůj čas.
já vím, že jsou to tak trochu špeky, ale v oblasti F1 neexistují otázky s jasnou a výhradní odpovědí. Mimo jiné i kvůli době trvání. Berte to jako takové povyražení v zimní pauze. Rozhodně se kvůli tomu nepřepíší pravidla. A všem, co poslali své více či méně "uchopitelné" favority bych rád poděkoval, že jste těm jedenácti otázečkám věnovali svůj čas.
Ferda
18:55 06.01.2021 46.47.176.XXX
Ty jsi šel rovnou do archívu PlayBoye pro dámy?
Tak to já šel kousíček do dáli, kde šlo do háje aero, část termoregulační hydrauliky a dokonce i rozložení váhy. Prostě na co se šáhlo, tak technika podávala trestní oznámení na konstruktéry.
Tak to já šel kousíček do dáli, kde šlo do háje aero, část termoregulační hydrauliky a dokonce i rozložení váhy. Prostě na co se šáhlo, tak technika podávala trestní oznámení na konstruktéry.
Ferda
16:30 06.01.2021 46.47.176.XXX
Je to tak. Jen těch přenádherných Lotusů co bylo. Člověk skutečně neví na co šáhnout.
Ale co my? My jsme na tom dobře. To Robert je na tom mnohem hůř, on sám musí vyhodnotit kdo z tipujících vyškrábal největší ohavnost. Naštěstí jich moc nebylo. Naštěstí nádherných vozů i parádních závodů bylo přehršel. Tam už se přehrabovat se slinou u huby dá dosytosti. O jezdcích ani nemluvě, bóže co jich už bylo kterým jsem hodně fandil a to si myslím, že nejsem moc přelétavý, když jsem třeba jen Jensonovi fandil plných 17 roků. A hodně podobně to bude i u ostatních. Jen s tím rozdílem, že já jsem toho dokázal zapomenout mnohem více, než si ti mladší pamatují.
Ale co my? My jsme na tom dobře. To Robert je na tom mnohem hůř, on sám musí vyhodnotit kdo z tipujících vyškrábal největší ohavnost. Naštěstí jich moc nebylo. Naštěstí nádherných vozů i parádních závodů bylo přehršel. Tam už se přehrabovat se slinou u huby dá dosytosti. O jezdcích ani nemluvě, bóže co jich už bylo kterým jsem hodně fandil a to si myslím, že nejsem moc přelétavý, když jsem třeba jen Jensonovi fandil plných 17 roků. A hodně podobně to bude i u ostatních. Jen s tím rozdílem, že já jsem toho dokázal zapomenout mnohem více, než si ti mladší pamatují.
odin
11:16 06.01.2021 77.240.103.XXX
Tak to já jsem se kousnul nejen s nejškaredějším vozem (neb jsem nevěděl jak problém "uchopit"), ale i s nejhezčím vozem (tam jsem jich pro změnu měl spousty) a pak ještě nejlepší závod mi dal zabrat (asi nejvíc). Tam jsem taky nevěděl, jak to "uchopit". Zda upřednostnit závod, který se povedl mému oblíbenci, nebo nějaké drama během závodu, či hodně soubojů. Těch kritérií je strašně moc a Robert si dá do podmínek, že máme vybrat jen jednu v každém bodu ankety. Však už se na něho chystám a o srazu mu pěkně vyčiním.
Ferda
22:23 05.01.2021 46.47.176.XXX
Duel? To snad né, za komančů to byl vynikající film, ale dnes už poněkud překonaný. O další účastníky se nebojím, jen odhaduji, že se především ti mladší kousli na škaredých vozech, ale oni jsou ještě mladí se zdravým chrupem, tak se i touhle nástrahou prokoušou a uvidíš ten nápor.
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek