DISKUZE K ČLÁNKU Snahu FIA a Ecclestonea omezit cenu motorů označuje Ferrari za "sprostou"

Předseda správní rady Ferrari i mateřského Fiatu, Sergio Marchionne, označil snahy Bernieho Ecclestonea a Jeana Todta o zavedení nákladových stropů u motorů za obscénní.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Snahu FIA a Ecclestonea omezit cenu motorů označuje Ferrari za "sprostou"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 11.11.2015 19:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 10 lidí) 10.11.2015 09:25
Jak mi je právo veta pro Ferrari proti srsti, tak… »
» jumpman (Hlasovalo 9 lidí) 10.11.2015 09:57
i když ekláka nesnáším, tak na jeho obhajobu je… »
» dannak (Hlasovalo 9 lidí) 10.11.2015 10:59
No, spíš i tomu zbytku diváků, co F1 má dojde,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Terajšie motory sú výsledkom dohody všetkých strán. Hlavné slovo má ten kto platí - sponzori. Druhé motory sú len obvyklou Bernieho provokáciou, nikto ich neberie vážne.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Nejdřív FIA donutila motoráře k tomu, aby vyvinuly neskutečně drahá a nesmyslná zařízení a teď se rozhodla, že to je pitomost a chce to zrušit. Jsem pro, ale mám otázku - kdo motorářům zaplatí ty vyhozené prachy? A co když FIA ty nové motory prosadí a motoráři ji budou žalovat o ušlý zisk? Skutečně je FIA tak bohatá aby zaplatila škody řádu miliard korun?

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Omlouvám se za překlep. Motoráři vyvinuli s měkkým "i".

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • dannak

        dannak

        193.29.76.XXX
        No, spíš i tomu zbytku diváků, co F1 má dojde, kam to celé směřuje a pak se zas bude řešit, kde že to jen soudruzi udělali chybu, že klesá sledovanost a proč žádný nový výrobce nechce do soutěže vstoupit. Bodejť by vstupoval, s vidinou, že se mu každou chvíli změní pravidla, ideálně hned, co se danou technologii trochu naučí. Šetření v podání FIA mě nepřestane udivovat :)

        + 9 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001893

      uzivatel001893

      95.102.98.XXX
      to potom by mohli prist zaloby po kazdej zmene pravidiel

      kto zaplati zakaznickym timom zvysene naklady na tieto motory?
      ci automobilkam sa na zisky siahat nemoze ale malym timom uz hej?

      malych timov sa nikto nepytal ci budu schopne zaplatit viac ako dvojnasobok oproti v8

      + 3 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    46.135.76.XXX
    Jak mi je právo veta pro Ferrari proti srsti, tak v tomto případě jsem na jejich straně. Vlastně jsem na straně všech čtyř výrobců motorů. Za omyly a chyby mocných by měli platit motoráři? Najednou už nemusí být F1 "zelená"? To za ty dva roky se tak výrazně podílela na zkvalitnění životního prostředí, že už se může vrátit zpět? A nebo to byly jako vždy kecy, propaganda a politický nátlak k prosazení těch Eccelstonovských a FIAckých nesmyslů?

    + 10 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • fujtajblik

      fujtajblik

      89.177.61.XXX
      No on zrovna Eklák moc nadšený ze zavádění těch nových ekomotorů nebyl 03
      Ale jinak pochopitelně souhlasím.

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      i když ekláka nesnáším, tak na jeho obhajobu je třeba říct, že on se spolu s ferrari stavěl proti těmto jednotkám. Prosadila si je FIA po nátlaku renaultu s mercedesem.
      Já nevím, proč se pořád řeší jenom cena motorů a kolik by měl být strop. Vždyť cena za motory byla podobná ještě v éře 10V a nikomu to nepřišlo divný. V 70-tých letech byly náklady na motory 50% rozpočtu týmu a nikdo to taky neřešil, kdo na to měl, tak jezdil a kdo ne, tak jezdil něco jinýho. Problém je, že ikdyž od ekláka dostávají týmy poměrně dost peněz a ty malé brečí nad nespravedlivým dělením, tak eklákovi zůstává za nechtama skoro 50% přijmu co F1 vygeneruje, tady bych spíš hledal rezervy ve financování menších týmů. Klidně by eklák mohl výrobcům doplatit rozdíl mezi těmi 20 megama (se kterejma by asi souhlasili) a 12 co navrhuje FIA a bylo by po problému....

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    77.119.128.XXX
    Naprosto jim rozumím. Nejdřív je nutí vyvinout hodně složitý motor za neskutečný peníze a nyní mají dostat hned dvojí kopanec. Levné nezávislé motory a finanční strop.
    Stejně to dopadne tak, že si Bernie prosadí ten levný motor - tam je cíl jediný - v tom momentě opráší současní motoráři starší motory a akorát je za zlomek peněz pořádně vylepší. Proč by rvali hodně peněz do něčeho, co můžou mít levně a neměl by být rozdíl. Asi nejvíc bitá na tom bude, světe div se, Honda - Konečně vymazlí svojeho hybrida a hurá na jednoduchý motor.

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001893

      uzivatel001893

      95.102.98.XXX
      pravidla pre ten hodne slozity motor si napisali same automobilky
      fia im do toho velmi nekecala

      fia povodne chcela uplne iny motor ale to bolo este za ery mosleyho. potom ako nastupil todt dostali automobilky volnu ruku a dopadlo to katastrofalne

      malym timom bolo naslubovane, ze tie motory budu dokonca lacnejsie ako vtedy platiti za v8 02

      + 4 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        hmmmmm, že nějak nepamatuju, že by FIA chtěl úplně jiný motor. Jediná změna oproti požadavku FIA je, že současný motor je 6V místo řadového 4 válce. Díky bohu a ferrari alespoň za to...

        + 5 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama