DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes Hamiltona naštval. Wolff: "Měl právo týmovou režii zpochybnit"
Podle sportovního ředitele Tota Wolffa nebylo nic špatného na tom, že se Lewis Hamilton vyptával na důvody toho, proč má ve Velké ceně Mexika zajet podruhé do boxů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes Hamiltona naštval. Wolff: "Měl právo týmovou režii zpochybnit"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001898
(Hlasovalo 18 lidí)
02.11.2015 08:59
A teď tu o Sněhurce... Proč to Pérezovi vydrželo.… »
» Redakce F1news.cz
(Hlasovalo 18 lidí)
02.11.2015 12:49
A vida, ono to jde i slušně a bez zesměšňování… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
JOCHEN RINDT
17:18 03.11.2015 88.102.230.XXXJá,to vidím přesně tak,pokuď mercedes sundal z Nika tu kletbu za loňské Spa tak je tady opět náš známej Ham.Nejel vůbec v pohodě jak by se na mistra slušelo,ale opět ty známe chyby.Ham prostě neumí být druhý za Nicem. -
-
uzivatel000404
15:51 02.11.2015 83.208.218.XXXat to bylo jak-koli chtejí mít určitě Nica před Sebem a o to pujde i další závod taky si myslím ,že minulý zavod to Nicimu jen tak neuklouzlo -
Xinho
11:34 02.11.2015 217.118.100.XXXTreba sa na to pozriet aj z inej strany. Lewis si pravdepodobne setril gumy na zaverecnu cast preteku, kedy si viac veril na predbehnutie. Zrazu mu z radia oznamia ze menia strategiu a musi ist prezut...mna osobne by to tiez nastvalo, potom bolo v podstate jasne, ze je vybavene, na novych gumach proti Rosbergovi to na tej trati neslo...
ps. posluchol prikaz, isiel do boxov a splnil co sa od neho chcelo, co je na tom arogantne? -
mi88ki
11:06 02.11.2015 165.72.200.XXXOno je to jednoduchý. Když máte náskok přes 30 sec., tak se může stát, že v případě havárie, na čele nestihnete zajet do boxu ale jezdci za vámi ano. Po SC už si zastávku dovolit nemůžete, protože si nevyjedete takový náskok a naopak budete čelit soupeřů na čerstvých gumách. Tohle chtěl tým eliminovat, ale musí to poslechnout oba, protože jinak by to neudělal ani ten první v pořadí. Jenže Lewis to nemíní pochopit ani respektovat.
Chápu rozhodnutí týmu a udělal bych to taky. Na co vám je náskok třeba minuta po SC, když máte sjeté gumy a soupeři ne ?
ps. ten Lewis je nesnesitelnej arogant.-
Hr3bec
12:19 02.11.2015 85.135.106.XXXTaky moc nechápu proč by měl být arogant :-D Nelíbilo se mu to tak se ozval...tobě když se třeba v práci něco nelíbí, tak jen mlčíš a neozveš se?!
Já si zase naopak myslím, že kdyby jel dál, tak by pokračoval do SC faze a vyměnil by je za nové měkké...takže po restartu by měl daleko větší šanci na Rosberga, který by ty gumy už pár kol měl a ještě tvrdé. I kdyby ho díky pitu v SC fazi někdo náhodou předjel...tak by to pro Hama nebyl absolutně žádný problém díky rychlosti Mercedesu a stejně by byl nejhůře 2.
Takže toto se mi moc nelíbí, protože u Rosberga vždy volí nějakou jinou strategii, když chce útočit na Hama, ale jak to chce udělat Lewis, tak mu to zatrhnou. Třeba to bylo za ten ťukanec v USA....tak jako loni v opačném gardu po Spa co my víme... :-)-
Mike17
12:49 02.11.2015 93.99.87.XXX"Takže toto se mi moc nelíbí, protože u Rosberga vždy volí nějakou jinou strategii, když chce útočit na Hama, ale jak to chce udělat Lewis, tak mu to zatrhnou."
Můžeš mi naznačit kdy to bylo? Já si koncem loňské, ani celou letošní sezonu nějak nevzpomínám, kdy by Rosberg nejel do boxů hned po Hamovi, ikdyž to pro Rosberga naprosto nedávalo smysl. Zato naopak (kdy byl Lewis v problémech a najednou rozdílné strategie nebyly problém) bych příklady našel.-
-
Mike17
18:31 02.11.2015 93.99.87.XXXO tom nepochybuju. Jen si nejsem jistý, kde to končí. Jsou to jen podivné strategie? Je náhoda, že letos začal Nicovi na Lewise ztrácet a až když bylo o titulu prakticky rozhodnuto, najednou je zase vyrovnaným soupeřem? Je náhoda, že od loňského Spa Rosberg Lewisovi uhne, sotva ho zahlídne v zrcátkách?
-
-
-
mi88ki
16:57 02.11.2015 165.72.200.XXXAle zkus se vžít do pozice týmového šéfa. Jet do cíle s oběma vozy bez přezutí = riziko po výjezdu SC. Je mi jasné, že by Lewis to riziko rád postoupil. Jenže v tom případě by do boxu nechtěl ani Nico, což zase znamená riziko v případě výjezdu SC, což se ostatně stalo, pro oba. Pokud by nezajeli do boxu, když měli oba luxusní náskok, tak měli na konci co dělat ubránit se jezdcům na čerstvých gumách a tím by oba bývali ohrozili výsledek obou. Z druhé strany, Mercedes už se nemá čeho bát, oba tituly už má. Ale v tom případě by Nico taky nemusel do boxů, protože jinak by to nebylo fér, protože ani pro Nica nebyla ta zastávka nutná.
A Lewis poté co řekl o T1 v Austinu, že se nemá o čem bavit, ani se neumí omluvit, je arogance nejvyššího řádu. F1 není o férovosti, ale nechápu, proč maršálové netrestají prasárny při soubojích v rámci týmu? Tohle bylo jasné a úmyslné vytlačení soupeře z trati. Jestli se dalo ještě v Suzuce spekulovat, zda to bylo nechtěné, nyní se prokázalo, že je to způsob uvažování Lewis. Soupeř vedle, týmový kolega, toho vytlačím, ten uhne
-
-
odin
19:29 03.11.2015 77.240.103.XXXMě by zajímalo, jak by oba piloti Mercedesu na čele při havárii (?na čele?) nestihli zajet do boxů???
Vždyť SC čeká na vedoucího závodníka.
Čili, když bude mít kolizi Ham, tak Nico v pohodě zajede pro nové gumy a při výjezdu se zařadí za SC. To samé platí v případě kolize Rosberga o Lewisovi. A když koliduje kdokoliv s 30 sec. ztrátou, pak je situace pro oba vozy Mercedesu ještě snažší. Za 30 sec. je přezují oba s prstem v nose.
To jsou zase výmysly.
-
-
huhukoktejl
10:14 02.11.2015 37.48.35.XXXMyslim, ze uz meli takovy naskok, ze ty gumy mohli vymenit, aniz by byly sjete (napr. pro pripad vyjezdu SC). Nico poslechl a Ham pochopitelne vycitil sanci, skoda, ze nestal za svym, mohlo byt alespon nejake vzruso. Myslim, ze by to na tech gumach dojel, viz Perez. -
uzivatel001898
08:59 02.11.2015 94.74.231.XXXA teď tu o Sněhurce... Proč to Pérezovi vydrželo... A měl na těch pneu snad o 20 kol víc než by měli Mercedes...-
Pepan
09:07 02.11.2015 89.24.157.XXXOpotřebení pneumatik záleží na mnoha faktorech. Hraje tam roli, asfalt, typ vozu, teplota, styl jízdy pilota a i nastavení auta. Proto se i u stejného týmu může stát že opotřebení gum na jednom voze je minimální a na druhém voze pneumatiky doslova hoří. Když byl Hamík v jednom týmu s Buttonem, byl známý ničením gum, zatímco Button dokázal na stejné sadě ujet skoro dvojnásobnou vzdálenost.Takže to není pohádka, ale realita..-
uzivatel001578
09:21 02.11.2015 82.119.113.XXXPříspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze. -
uzivatel001578
11:56 02.11.2015 82.119.113.XXXKeďže sa mi príspevok zmazal, tak ešte raz a v skratke.
Pepen vôbec nepripúšťa, že sa niekto v managmente pneumatík môže za 3 roky zlepšiť, môže mu dokonca lepšie sadnúť auto ako jeho týmovému kolegovi.
A v neposlednom rade, keď Lewis dokáže urobiť na mäkších viac kôl, ako súper, je vysoká pravdepodobnosť, že dokáže urobiť viac kôl aj na tvrdšej zmesi. Bez narážky a bez výmyslov ...
PS: to by som chcel vedieť, kto môže tento príspevok nahlásiť ...-
Redakce F1news.cz
12:49 02.11.2015 109.81.245.XXXA vida, ono to jde i slušně a bez zesměšňování ostatních diskutujících.
Nahlásit kterýkoliv příspěvek může kdokoliv.
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 8.12.2024
GP Abú Zabí58 kol (306,183 km)
Abú Zabí
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí