DISKUZE K ČLÁNKU Bernie má svůj scénář: úbytek týmů nahradí třetí vozy zbylých stájí
Kde jsou ty časy, kdy se ve formuli 1 prohánělo přes třicet aut rekrutujících se z 20 týmů. Musely se jezdit předkvalifikace, aby vůbec bylo dodrženo pravidlo o maximálním počtu uchazečů o start. V současné době to spíš vypadá, že F1 nastoupí neblahý osud WRC.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Bernie má svůj scénář: úbytek týmů nahradí třetí vozy zbylých stájí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» huhukoktejl
(Hlasovalo 13 lidí)
05.10.2015 14:57
Tak dle mého názoru by dodavatel motoru měl mít… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Pavel A.
09:54 06.10.2015 94.199.40.XXXJe zásada, že se nemá bouchat dveřma, když nemáš kam jít. Přesně tuhle chybu udělal Red Bull, když se rozešel s Renaultem, aniž by si dopředu zajistil jiný motor. Je to JEDNOZNAČNĚ jeho pochybení
Celý problém způsobila FIA, která schválila nesmyslně složité motory, které fakticky není schopen nikdo vyrobit (až na dvě výjimky, což je žalostně málo). Nezbyde jí nic jiného, než schválit ještě alternativu, což ale bude znamenat dva šampionáty. Někdo namítně, že něco takového tu už bylo při přechodu na turbo v 80. letech, ale tohle je něco naprosto jiného. Buď bude ta alternativa lepší, a pak na ní všichni přejdou a tyto motory v tichosti zaniknou, nebo bude horší a pak dva týmy budou válcovat všecho okolo a bude to pro Formuli 1 katastrofa...
Ideální by byl příchod nezávislého výrobce bez vlastního vozu, jako byl kdysi Ford Cosworth, který by dodával zájemcům motory. Ale při současných podmínkách se žádný takový sebevrah nenajde... -
rock
08:23 06.10.2015 37.188.230.XXXProto tam mám ten předposlední odstatvec.
S dnešními pohonnými jednotkami to nejde. Podle mne je v téhle věci na výběr buď sport, nebo technologie na špičce současného poznání. Obojí současně už nejde, to už překonalo hranici zaplatitelnosti.
My dneska máme vysoce pokročilé PJ s různými druhy rekuperace, relativně úsporné, s relativně dlouhou výdrží. Ale drahé.
Sport na stejné (rychlostní) úrovni by se dal zařídit s motory o řád levnějšími, které by navíc zvládl postavit (s lehkou nadsázkou) kde kdo. Ale neměli bychom tu výkladní skříň automobilek... -
uzivatel001858
18:20 05.10.2015 188.75.177.XXXDědek starej,je prostě nenažranej a málo kdo na to má. Vše se stěhuje k arabům kde jsou prachy a tady se toho už tak moc nejezdí. Fakt udělat konkurenci a jen v Evropě a kdo chce at jezdí sem. (Japonci) -
-
-
-
Mike17
14:50 05.10.2015 93.99.87.XXXA nebo to dopadne tak, že ani další týmy (Williams, FI, Sauber, Manor a Haas) se nebudou chtít spokojit s podřadnými starými motory, který jim neumožní bojovat o čelo. Pak nastane skoro Kostějův scénář. Pojedou jen 4 týmy, které budou mít fabrické nové motory a každý bude mít 5 vozů, jen aby se zaplnil rošt.
To bude "nádhera".-
huhukoktejl
14:57 05.10.2015 193.228.234.XXXTak dle mého názoru by dodavatel motoru měl mít povinnost dodávat všem týmům identický motor. Pak by mohla být ještě druhá varianta, pokud zákazník chce ušetřit, může si sám zvolit variantu levnější, starší specifikace.
Nynější situace je absurdní...-
uzivatel000792
15:17 05.10.2015 195.212.29.XXXV poriadku. Ale ani takto Red Bull a STR nedostanu najnovsie motory Ferrari, pretoze Ferrari na to nema kapacity.-
huhukoktejl
12:33 06.10.2015 37.48.43.XXXNeprijde mi to jako duvod. Nejtezsi je ten motor vymyslet, samotna strojova vyroba uz urcite tak narocna neni. Bohuzel, Mercedes i Ferrari maji strach a neveri si, tak to na mne pusobi.
-
-
tom11
15:20 05.10.2015 77.48.94.XXXale vždyť oni ( ferrari ) chtějí všem týmům dát stejný motor. všem, kteří si jej od nich kupují chtějí dát loňský motor
nicméně je to tak. nynější situace je absurdní. z čistě sportovního hlediska ano. ale z obchodního hlediska zcela logická. bohužel.
a za své problémy si z té největší části může RB ( rozuměj Dr.Marko ) sám. bohužel TR se s nimi prostě veze......-
huhukoktejl
12:29 06.10.2015 37.48.43.XXXDle meho nazoru, pokud je F1 pod FIA, tak by to mela byt predevsim sportovni disciplina. Proto bych ocekaval, ze FIA zakroci a vyrobcum motoru toto naridi. Ale stejne tak, jako nemuzeme v ne idealnim svete zenu vypustit, nemuzu moc cekat, ze se tak stane. Za mne bohuzel.
-
-
-
-
tom11
17:20 05.10.2015 77.48.94.XXXbohužel máš pravdu. výjimkou je snad pouze Ozák vrcholově reprezentující v pivním pětiboji. ten to dělá z radosti ze sportu na vrcholové úrovni jako amatér .
ono to je tak. začne to jako sport, postupně se na to nabalují obchodní zájmy a nakonec nad sportem ten obchod převáží. to je zatím vývoj (skoro) všech sportů, které se z malých vyvinuly ve velké celosvětové ( futsal... ). nebo pokud zůstanou spíše sporty, tak skomírají na úbytě, na okraji všeho zájmu ( kolová.... )
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek