Kapor
08:46 01.06.2015 194.160.178.XXX
Je to samozrejme tým,... ....že v dnešných autách F1 sa nedajú využiť výfukové plyny na zvýšenie prítlaku preto sú súčasné autá rýchlejšie len na rovinkách a v pomalých zátačkách lebo majú lepšiu trakciu, ale v rýchlych zákrutách sú podstatne pomalšie a o tom to je. Nie je to veľa a určite by bolo k dobru, aby mohli v F1 súťažiť spoločne atmosferické pohonné jednotky 2400 cm3 V8+KERS a preplňované ekvivalenty 1403,5 cm3 V6+KERS, čím by boli autám opäť k dispozícii nielen výfukové plyny ku generovaniu prítlaku, ale bol by k dispozí aj dobrý zvuk nielen od atmosférických, ale aj turbo pohonných jednotiek, závodenie by sa zrýchlivo a nakoniec aj pohonné jednotky by stály podstatne menej a tímy by nemali malé tímy existenčné ťažkosti.