DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull hrozí odchodem z F1, partnerství s Renaultem v krizi
Red Bull se po sérií mistrovských titulů po přechodu na hybridní pohonné jednotky v minulém roce nedaří. Nespokojenost s Renaultem a dominancí Mercedesu narůstá, proto nyní rakouská stáj začíná hrozit odchodem z Formule 1.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull hrozí odchodem z F1, partnerství s Renaultem v krizi
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Lord Mystic
(Hlasovalo 29 lidí)
15.03.2015 21:50
trapáci shrňme si to - renault postavil špatný… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
anonym
11:24 17.03.2015 85.71.89.XXXVlasta Řeší se zde nářka RB a náskok MB . Myslím že si za to mohou všechny teamy samy. V době , kdy se začalo uvažovat o takzvaných úsporných opatřeních a malých motorech , tak se mnělo praštit do stolů a jasně vzkázat fotříkům na FIA , že NE. Teamy měli pokračovat ve vývoji 8 a 12 válcových motorů kde byl již vývojový základ položen a né začít stavět a vyvíjet nesmyslně drahé malorážky se zvukem splašeného mixéru. To že takový vývoj spojený s hybridnímy jednotkamy bude daleko dražší než cokoliv v těch autech již bylo, muselo být inženýrům jasné. Byl to drahý ústupek strejcům z FIA a jejich ekologickým pokusům. Konec konců oni to neplatí , že ? Výsledkem je že MB se povedlo ufinancovat vývoj toho paskvilu a ostatní na to jen koukaj a přemýšlej kde se stala chyba a kde vzít prachy na další vývoj. Výsledkem je , že malé teamy půjdou do kopru a nakonec z toho bude jen komedie jedné značky. To už raději budu koukat na GP2. Pokud si chtěj dokazovat ekologické cítění tak si ty hybridy a technické příspěvky vývoje pro automobilový průmysl maj nacpat do WTCC nebo DTM a noebtěžovat tím vrcholnou kategorii. Vždyť je to, jako by někdo chtěl od bojové stihačky omezení hluku, dal jí katalizátor a nařídíl nějaké omezení spotřeby nějakého BIO paliva. -
CaesarF1
18:43 16.03.2015 109.202.81.XXXKdyž se Michael Schumacher vrátil a šel k mercedesu, tak to auto byl fakt křáp a dobře si vzpomínám jak to kočírovali s Nicem jak sáně na ledě. Ale nevzpomínám si,že by plakali a hrozili odchodem když Vetlík hezky s limonáda teamem sbírali titul za titulem. Toto je od Red bullu dětinské gesto a kdyby se tak choval každý,tak nezávodí nikdo i když o pojmu "závodění" začínám pochybovat co jsem shlédl Melbourne, jenže to chyba je všech týmů, sami si tuhle cestu zvolili.Trošku mi připadá, že se z formulí stává taková uzavřená soutěž sama sobě bez ohledu na fanoušky, není nic důležitějšího pro F1 než platící jezdci,sponzoři, vysílací práva a na konci názor fanoušků.-
uzivatel000397
10:30 17.03.2015 90.178.29.XXX>>>Trošku mi připadá, že se z formulí stává taková uzavřená soutěž sama sobě bez ohledu na fanoušky, není nic důležitějšího pro F1 než platící jezdci,sponzoři, vysílací práva a na konci názor fanoušků. <<<
Tak to je, není to jen připadání, ale holá skutečnost.
-
-
Pikaso
15:46 16.03.2015 77.104.216.XXXPláč poraženého ??? To jak FIAa pan BE řídí F1 řešit nebudu, psal jsem o tom u jiného článku a je zbytečné se opakovat. Potud lze se zástupci RBR souhlasit. I v tom, že různé represe se dělali, ale většinou směrem ke skutečnému porušení pravidel, ALE body jim nikdo nebral, i když mohl a vlastně jim tehdy slavná FIA nadržoval. No a to, že ještě před rokem byly ve stejné pozici jako dnes M to už nějak zapomněli zmínit. Minimálně o sekundu rychlejší než ostatní a 4 jasné tituly, tož už neříkají. I když připustit musíme i to, že ten první jim věnovalo F. Ale to, že se jim to nelíbí chápu a musím říct, že mě taky ne. -
Kapor
10:46 16.03.2015 194.160.178.XXXNech idú,... ...nik nevyroní ani slzu a tú brblavú vodu, ktorú nemôžem ani vidieť, nech si zoberú zo sebou. Renault je dobrá značka, aby robil motory pre dodávky a osobné automobili pre penzistov, ale na F1 to ako vidieť nestačí. Každý raz prekročí svoj tieň a Renaultu sa to stalo v roku 2014 a nepoučil sa. Mal sa už na konci roku zbaliť a odísť z F1 a nerobiť hanbu sebe aj ostatným, ktorí ten šrot za tie nekresťanské peniaze od nich odoberajú.
-
Pikaso
15:49 16.03.2015 77.104.216.XXXNo já souhlasit nemůžu. Asi sleduji jiný sport, ale spočítejte si proboha nejdřív tituly, které Renault získal a pak pište bláboly. Namátkou mě napadají 4 hrozně nedávné, 2x2005,2006, 2x1992,1993 atd. Tak nějak nerozumím tomu, že neumějí udělat závodní motor, sorry.
-
tom11
10:32 16.03.2015 77.48.94.XXXmoc by mě zajímalo tak tu čtu, že mercedes je nej a je potřeba upravit pravidla a zatnout jim tipec. jen se nějak nemohu dopátrat toho, jak by to tihle plačící panáčkové chtěli udělat, jinými slovy co má mercedes za vychytávku, na které by ho chtěli omezit. foukané difuzory, ohebná křídla a pod. byly dobře známé a celkem jednoduše se to dalo v pravidlech ošetřit. ale co takového má současný mercedes?
jestli ono to nebude tím, že RB to neví, protože kdyby to věděl, má to dávno taky-
-
tom11
11:22 16.03.2015 77.48.94.XXXjj, to by mohla být taková jedna věc. ale motory jsou homologované a takovéhle zásadní zásahy asi nebudou v probíhající sezoně možné. ale pokud by tohle FIA zakázala, musí mercedesu ( a případně všem, co to v té době budou mít ) dovolit úpravy na motoru ( mimo rámec žetonů ) a věřím, že v rámci těch úprav by moc neztratili. na druhou stranu - proč to turbo další dodavatel nerozdělil ( nevím, jestli to byl zrovna rencek ) jsem tu kdysi četl - zkoušeli obě varianty a ta jejich jim tehdy vyšla lépe........-
Mike17
12:12 16.03.2015 93.99.87.XXXJo souhlasím. Jen se může najít i něco jiného. Do jejich motoru nevidím a nemám důvod si myslet, že mejí něco nelegálního. Ale vždy se dá něco upravit nebo zakázat, aby se snížil rozdíl. Neříkám, že to mají udělat během sezony, ale s tím omezováním vývoje to zatím vypadá na dominanci jednoho týmu na desítky let (nadsázka). -
-
-
-
-
-
Jaja
09:05 16.03.2015 217.170.102.XXXOpatření FIA Dle mého názoru je za vším kvalita motoru. Mercedes je špička, ale při porovnání motoru Ferrari loni a dnes je jasný výkonnostní vzestup a kdo by to čekal, že na tom Ferka budou možná líp než Willíci ?. Otázkou je jestli by to pomohlo, kdyby FIA sáhla k nějakým opatřením ke snížení výkonu, nebo něco podobného. Postihlo by to všechny bez rozdílu a odstup by zůstal stejný. Nechal bych vývoj jít dál a kdo ví, třeba bude příští rok dominantní Ferrari, nebo MCL až rozjedou Hondu. Nářky Red Bullu spočívají v Renaultu a to je jejich boj. -
vojtano
08:18 16.03.2015 80.188.35.XXXDvacetileté čekání Ferrari na titul nebylo, myslím, doprovázeno nářky od samého začátku každé sezóny... To samé McL - brečí snad, že jim je ubližováno, když se jim několikátou sezónu nedaří??? Co Williams v posledních letech? Nebrečel! U "tradičních stájí" vnímám jinou úroveň přístupu a hrdosti.
Ačkoliv pravidla nejsou dokonalá, v prvé řadě by se mělo zametat před vlastním prahem. Zde se volá po revizi pravidel, coby prvním kroku dalšího setrvání. Něco jiného je však vyžadovat jejich dodržování všemi bez rozdílu. Tady se FIA určitě může víc snažit... -
Aktuálně
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek