DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull hrozí odchodem z F1, partnerství s Renaultem v krizi

Red Bull se po sérií mistrovských titulů po přechodu na hybridní pohonné jednotky v minulém roce nedaří. Nespokojenost s Renaultem a dominancí Mercedesu narůstá, proto nyní rakouská stáj začíná hrozit odchodem z Formule 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull hrozí odchodem z F1, partnerství s Renaultem v krizi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 68, poslední 23.03.2015 11:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 38 lidí) 15.03.2015 22:45
Typický RedBull Co čekat od výrobce limonád?… »
» Lord Mystic (Hlasovalo 29 lidí) 15.03.2015 21:50
trapáci shrňme si to - renault postavil špatný… »
» hixaxon (Hlasovalo 28 lidí) 15.03.2015 20:53
ticho po pěšině Maaamíííí, bůůůů, smrk-smrk, oni… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    85.71.89.XXX
    Vlasta Řeší se zde nářka RB a náskok MB . Myslím že si za to mohou všechny teamy samy. V době , kdy se začalo uvažovat o takzvaných úsporných opatřeních a malých motorech , tak se mnělo praštit do stolů a jasně vzkázat fotříkům na FIA , že NE. Teamy měli pokračovat ve vývoji 8 a 12 válcových motorů kde byl již vývojový základ položen a né začít stavět a vyvíjet nesmyslně drahé malorážky se zvukem splašeného mixéru. To že takový vývoj spojený s hybridnímy jednotkamy bude daleko dražší než cokoliv v těch autech již bylo, muselo být inženýrům jasné. Byl to drahý ústupek strejcům z FIA a jejich ekologickým pokusům. Konec konců oni to neplatí , že ? Výsledkem je že MB se povedlo ufinancovat vývoj toho paskvilu a ostatní na to jen koukaj a přemýšlej kde se stala chyba a kde vzít prachy na další vývoj. Výsledkem je , že malé teamy půjdou do kopru a nakonec z toho bude jen komedie jedné značky. To už raději budu koukat na GP2. Pokud si chtěj dokazovat ekologické cítění tak si ty hybridy a technické příspěvky vývoje pro automobilový průmysl maj nacpat do WTCC nebo DTM a noebtěžovat tím vrcholnou kategorii. Vždyť je to, jako by někdo chtěl od bojové stihačky omezení hluku, dal jí katalizátor a nařídíl nějaké omezení spotřeby nějakého BIO paliva.

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • CaesarF1

    CaesarF1

    109.202.81.XXX
    Když se Michael Schumacher vrátil a šel k mercedesu, tak to auto byl fakt křáp a dobře si vzpomínám jak to kočírovali s Nicem jak sáně na ledě. Ale nevzpomínám si,že by plakali a hrozili odchodem když Vetlík hezky s limonáda teamem sbírali titul za titulem. Toto je od Red bullu dětinské gesto a kdyby se tak choval každý,tak nezávodí nikdo i když o pojmu "závodění" začínám pochybovat co jsem shlédl Melbourne, jenže to chyba je všech týmů, sami si tuhle cestu zvolili.Trošku mi připadá, že se z formulí stává taková uzavřená soutěž sama sobě bez ohledu na fanoušky, není nic důležitějšího pro F1 než platící jezdci,sponzoři, vysílací práva a na konci názor fanoušků.

    + 13 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000397

      uzivatel000397

      90.178.29.XXX
      >>>Trošku mi připadá, že se z formulí stává taková uzavřená soutěž sama sobě bez ohledu na fanoušky, není nic důležitějšího pro F1 než platící jezdci,sponzoři, vysílací práva a na konci názor fanoušků. <<<
      Tak to je, není to jen připadání, ale holá skutečnost.

      + 8 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    77.104.216.XXX
    Pláč poraženého ??? To jak FIAa pan BE řídí F1 řešit nebudu, psal jsem o tom u jiného článku a je zbytečné se opakovat. Potud lze se zástupci RBR souhlasit. I v tom, že různé represe se dělali, ale většinou směrem ke skutečnému porušení pravidel, ALE body jim nikdo nebral, i když mohl a vlastně jim tehdy slavná FIA nadržoval. No a to, že ještě před rokem byly ve stejné pozici jako dnes M to už nějak zapomněli zmínit. Minimálně o sekundu rychlejší než ostatní a 4 jasné tituly, tož už neříkají. I když připustit musíme i to, že ten první jim věnovalo F. Ale to, že se jim to nelíbí chápu a musím říct, že mě taky ne.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Nech idú,... ...nik nevyroní ani slzu a tú brblavú vodu, ktorú nemôžem ani vidieť, nech si zoberú zo sebou. 02 Renault je dobrá značka, aby robil motory pre dodávky a osobné automobili pre penzistov, ale na F1 to ako vidieť nestačí. 02 Každý raz prekročí svoj tieň a Renaultu sa to stalo v roku 2014 a nepoučil sa. 08 Mal sa už na konci roku zbaliť a odísť z F1 a nerobiť hanbu sebe aj ostatným, ktorí ten šrot za tie nekresťanské peniaze od nich odoberajú. 11

    + 17 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Face

      90.181.220.XXX
      Kapore bravo, nikdy bych nevěřil, že s Tebou budu v něčem souhlasit, ale teď musím...
      Tvoji druhou a část třetí řádky bych klidně podepsal.

      + 9 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Pikaso

      Pikaso

      77.104.216.XXX
      No já souhlasit nemůžu. Asi sleduji jiný sport, ale spočítejte si proboha nejdřív tituly, které Renault získal a pak pište bláboly. Namátkou mě napadají 4 hrozně nedávné, 2x2005,2006, 2x1992,1993 atd. Tak nějak nerozumím tomu, že neumějí udělat závodní motor, sorry.

      + 8 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    moc by mě zajímalo tak tu čtu, že mercedes je nej a je potřeba upravit pravidla a zatnout jim tipec. jen se nějak nemohu dopátrat toho, jak by to tihle plačící panáčkové chtěli udělat, jinými slovy co má mercedes za vychytávku, na které by ho chtěli omezit. foukané difuzory, ohebná křídla a pod. byly dobře známé a celkem jednoduše se to dalo v pravidlech ošetřit. ale co takového má současný mercedes?
    jestli ono to nebude tím, že RB to neví, protože kdyby to věděl, má to dávno taky03

    + 14 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Třeba rozdělené turbo?

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        jj, to by mohla být taková jedna věc. ale motory jsou homologované a takovéhle zásadní zásahy asi nebudou v probíhající sezoně možné. ale pokud by tohle FIA zakázala, musí mercedesu ( a případně všem, co to v té době budou mít ) dovolit úpravy na motoru ( mimo rámec žetonů ) a věřím, že v rámci těch úprav by moc neztratili. na druhou stranu - proč to turbo další dodavatel nerozdělil ( nevím, jestli to byl zrovna rencek ) jsem tu kdysi četl - zkoušeli obě varianty a ta jejich jim tehdy vyšla lépe........

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Jo souhlasím. Jen se může najít i něco jiného. Do jejich motoru nevidím a nemám důvod si myslet, že mejí něco nelegálního. Ale vždy se dá něco upravit nebo zakázat, aby se snížil rozdíl. Neříkám, že to mají udělat během sezony, ale s tím omezováním vývoje to zatím vypadá na dominanci jednoho týmu na desítky let (nadsázka). 03

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            77.48.94.XXX
            tím jsi mě přivedl na jednu myšlenku: aby to nakonec nedopadlo tak, že všichni budou mít motor mercedes ( tedy snad kromě ferrek ), jako kdysi byl legendární cosworth a ostatní budou ve startovním poli tak trošku za "exoty"03

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              No to by se mohlo celkem reálně stát. Ale je otázka jestli by se odstup Mercedesu od ostatních zmenšil. 04

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    No tak běž, leť ... No tak běž, leť ...

    + 6 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    88.101.0.XXX
    Tak jděte on to od vás Renault rád koupí 18 18 18

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jaja

    217.170.102.XXX
    Opatření FIA Dle mého názoru je za vším kvalita motoru. Mercedes je špička, ale při porovnání motoru Ferrari loni a dnes je jasný výkonnostní vzestup a kdo by to čekal, že na tom Ferka budou možná líp než Willíci ?. Otázkou je jestli by to pomohlo, kdyby FIA sáhla k nějakým opatřením ke snížení výkonu, nebo něco podobného. Postihlo by to všechny bez rozdílu a odstup by zůstal stejný. Nechal bych vývoj jít dál a kdo ví, třeba bude příští rok dominantní Ferrari, nebo MCL až rozjedou Hondu. Nářky Red Bullu spočívají v Renaultu a to je jejich boj.17

    + 14 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • vojtano

    80.188.35.XXX
    Dvacetileté čekání Ferrari na titul nebylo, myslím, doprovázeno nářky od samého začátku každé sezóny... To samé McL - brečí snad, že jim je ubližováno, když se jim několikátou sezónu nedaří??? Co Williams v posledních letech? Nebrečel! U "tradičních stájí" vnímám jinou úroveň přístupu a hrdosti.
    Ačkoliv pravidla nejsou dokonalá, v prvé řadě by se mělo zametat před vlastním prahem. Zde se volá po revizi pravidel, coby prvním kroku dalšího setrvání. Něco jiného je však vyžadovat jejich dodržování všemi bez rozdílu. Tady se FIA určitě může víc snažit...

    + 14 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ferdinand

      95.102.39.XXX
      tradicna staj ferrari sa pri kazdej moznej prilezitosti vyhraza svojim odchodom18
      tradicne najintezivnejsie je to v dobe ked sa jedna o velkych zmenach alebo o novej CA 18

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • vojtano

        37.188.237.XXX
        Válčí, když jde o prachy. Ne, když nevyjde první závod...

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          No on už nevyšel 20-tý závod. 12
          A za celou loňskou sezonu už to dělá hodně velký balík. 03

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama