DISKUZE K ČLÁNKU Tilke o změnách v Mexiku a přípravě "naprosto jedinečného" Ázerbájdžánu

Návrhář okruhů Formule 1 Hermann Tilke po úpravě mexické dráhy věří, že bude letos po návratu do kalendáře úspěšná a diváci ji dobře přijmou. Totéž očekává od zcela výjimečného Ázerbájdžánu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tilke o změnách v Mexiku a přípravě "naprosto jedinečného" Ázerbájdžánu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 14.01.2015 20:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000324 (Hlasovali 3 lidé) 13.01.2015 12:34
Pocit zo zakrut 1) moment - Albert Park 2)… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Martino

    178.143.96.XXX
    Reagoval som hlavne na cast, kde pisal ze by bolo vhodne menit poradie GP kazdy rok. Cize by si napr. zacinal v Silvestone a koncil v Kanade.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    94.138.120.XXX
    To co produkuje Tilke jsou dráhy pro motokáry. Dřív se jezdec bál udělat chybu aby neskončil v kačírku. Dness je u každé zatáčky úniková zóna velikosti malého letiště a jezdci si už ani nedělají hlavu s tím kudy vlastně vede trať. Když to přeženou a přepálí zatáčku tak se v poklidu vrátí na trať bez ztráty kytičky. Sledoval jsem dřív formule opravdu pravidelně ale poslední dobou se dívám na rallye tam musí jezdec ještě umět jezdit.12

    + 12 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Když člověk něčemu nerozumí, tak ho to nebaví. Když se za svůj názor stydí, tak se pod něj raději nepodepíše.
      To neprodukuje Tilke, požadavek na vyšší bezpečnost pochází od FIA. A ne všechny jeho okruhy jsou nudné. Ale jasně, dívej se na rallye, to je nejjednoduší. 02

      + 11 / − 18

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        94.138.120.XXX
        Tak nevím co je horší, nenazvat se nijak nebo se nazvat kalhoty. Osobní injektivy nijak vaši argumentaci nepodpoří. Jasně že se na těch tratích Tilke s FIA dohodl, jinak by se nemohli stavět. Nicméně jste nijak nevyvrátil moje tvrzení že kdyby byl v únikových zónách kačírek drželi by se piloti v trati. Ostatně v případě nehody a vyjetí z trati v zatáčce je určitě 50metrů kačírku zbrzdí víc než 100metrů asfaltu03

        + 2 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          78.157.160.XXX
          Ty to nevíš, drtivá většina ostatních to ví. Lépe se nazvat nějak a tuto přezdívku používat, než nijak a přispívat jako hloupý anonym, jehož názory tady stejně nikoho nezajímají. Někoho s přezdívkou si snadno zapamatuješ a vytvoříš si k němu nějaký vztah, jako anonymové si tady přicházejí obvykle ulevit různá individua - záměrně si přezdívku nevolí. Pominu tvé zbytečné rýpání do Tilkeho - on tam kačírky dát nemůže, i kdyby sebevíc chtěl. Dobře to vystihuje, proč se odmítáš podepsat.

          + 6 / − 12

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • crazytunny

    62.182.234.XXX
    Stadion Joo tak ten průjezd stadiony je cool - 3sec dýl tam to auto nebude a předjíždění 0 ale hlavně že tam bude 30 000 diváků :)

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zlo

    176.25.136.XXX
    Mex + Azb Mexiko podle mého názoru do kalendáře patří. Ázerbájdžán je vtip.
    Co se okruhů týká, tak ten vtip alespoň částečně vyvažuje skutečnost, že půjde o extrémně rychlou trať. To platí i v případě Mexika. Pokud by vedle staré klopené zatáčky šlo vybudovat dostatečnou únikovou zónu, byla by to s moderními vozy nepochybně výzva. Na druhou stranu by se pak si dost špatně předjízdělo na konci cílové rovinky. Takhle z toho udělali hodně ruchlý stop and go okruh. Tři rychlé rovinky, tři pomalé zatáčkovité sekce.
    V obou případech věřím, že závod bude stát za to a maximální rychlosti se budou blížit k 350kmh, ne-li je přesahovat.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Možno aj tým,... ...že sa trate budú obmieňať a nebudú každý rok v seriále F1 tie isté a v tom istom poradí,
    nebudú závody tak nudné a je len na Tilkem, ako to celé zvládne, lebo skúseností má viac ako dosť. 01 Tam kde mu fanúšikovia vyčítali nudu, by mal nahradiť riešením, ktoré bude divákov dvíhať zo sedadiel. 01 Potom bude F1 tam, kde chce byť. 01

    + 18 / − 22

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Martino

      178.143.74.XXX
      Teraz si ma neskutocne nas*al. Vies ako sa to nazyva ked su trate v tom istom poradi rok co rok po sebe? Vola sa to TRADICIA. A mnohí z nas si za posledne roky zvykli ze zaciname v Australii a koncili sme v Brazilii, pokial tu nebola Abu Dhabi. Naco menit nieco co je krasne? Naco sa kazdy tesi? Co ma svoju tradiciu? Tradicia sa rovna hodnote, ktora sa neda len tak lahko vyjadrit. To je pre kazdeho fanusika, ozajstneho fanusika nieco osobne, vzacne.

      + 31 / − 18

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        37.188.139.XXX
        O jaké tradici vlastně mluvíš? To, co zmiňuješ (Austrálie zahajuje, Brazílie ukončuje), se odehrálo za celou dobu šampionátů F1 celkem 6x. Ze sedmdesáti ročníků.

        Jinak řečeno, je to trend pouze poslední dekády (už to samo o sobě se v kontextu historie F1 tluče se slovem tradice), který aktuálně víceméně vyhovuje zúčastněným, ale na kterém není sebemenší důvod lpět, pokud se naskytne příležitost k zajímavé změně.

        + 3 / − 19

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Martino

          178.143.96.XXX
          Reagoval som hlavne na cast, kde pisal ze by bolo vhodne menit poradie GP kazdy rok. Cize by si napr. zacinal v Silvestone a koncil v Kanade.

          + 2 / − 15

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            37.188.139.XXX
            Ono to pořadí ti do značné míry definuje otázka počasí v daných lokalitách (které GP budou na začátku / konci sezóny a které uprostřed), logistiky (které GP na sebe budou navazovat) a další "drobnosti", ale jinak... proč ne? Je tenká hranice mezi tradicí a nudou. A tohle by mělo být progresivní odvětví.

            Mně by se třeba líbilo -jakkoliv je to nerealizovatelné- maximálně 1/3 pevných GP s dlouhodobou smlouvou (třeba Spa, Monte, Monza, Suzuka, Interlagos, Melbourne, Montreal) a k nim zbytek sjednávaný jen s jedno nebo dvouletým kontraktem. Když bude pořadatel dobrej, může vydržet třeba 15 let v kuse, když ne, po roce nedostane nabídku.
            Možná by to i šlo, kdyby si Bernie neúčtoval těch 20-80 mega USD za jednu velkou cenu.

            + 1 / − 14

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jens

              109.81.245.XXX
              S tou logistikou opatrně. Pokud by ji Ecclestone při plánování kalendáře zohledňoval, nikdy by nevymyslel takové přehmaty, jako Čínu a Malajsii nebo Singapur a Japonsko během jednoho týdne, záměr nacpat Koreu mezi Bahrajn a Španělsko (týden před závodem v Evropě, což naštěstí padlo na požádání Korejců), Kanadu mezi Monakem a Rakouskem atd. Pominu i to počasí - monzunový březen v Malajsii či konec září v Singapuru - v těchto oblastech sice nesněží, ale příhodnější měsíce jsou jiné.

              + 3 / − 15

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • rock

                37.188.139.XXX
                No, přemýšlel jsem, jestli to dát do uvozovek, ale jakousi snahu přeci jenom vykazuje a všem se zavděčit nedá :-) - i s ohledem na možnosti a termínový kolize pořadatele.
                Na monzuny se nadává, ale už nikdo neřekne, že v Malajsii je letní monzunový období od května do září a zimní od listopadu do března. Nejlíp vycházejí duben a říjen. Termín GP je 29.3 Sepang a 20.9 Singapur. O moc líp už to tam prostě nepůjde. K tomu z Melbourne je sice nehorázně daleko všude, ale Malajsie je (společně se Singapurem samozřejmě) zkrátka nejblíž. Korea byla v kalendáři jenom pro formu a nikdo se její letošní realizací nepočítal. Kanada se nedá spojit s ničím a bude špatně v kterýmkoliv místě kalendáře; nejbližší Texas je ještě pořád 3000 km daleko a navíc v úplně jiných klimatických podmínkách atp atp. Jediný, co považuju za opravdu šílený, jsou ty týdenní intervaly Čína x Bahrajn a Singapur x Japonsko.

                Netvrdím, že to má dokonalý, ale jak píšu výš - jakousi snahu tam vidím...

                + 0 / − 14

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    80.242.32.XXX
    Pocit zo zakrut 1) moment - Albert Park
    2) momente - Hockenheimring
    3) momente - Gilles Villeneuve Circuit

    dodo

    + 3 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama