Během sezóny se vztahy mezi Lewisem Hamiltonem a Nicem Rosbergem po vzájemných prohřešcích zhoršovaly, dna dosáhly po jejich kolizi v prvním kole Velké ceny Belgie a Mercedes jim tehdy dočasně zakázal komunikovat mezi sebou i s inženýry. Mnohým fanouškům to připomnělo souboje Alaina Prosta s Ayrtonem Sennou z let 1988 a 1989, kdy jezdili za tehdy dominantní McLaren.
Zvládnout dva kohouty pomohla Wolffovi rada, kterou mu dal na počátku sezóny právě Prost: "Musíme se poučit z minulých chyb. Trochu jsem o tom hovořil s Nikim Laudou, když jsme podepsali Hamiltona a Rosberga.
Pak jsem o tom na začátku této sezóny mluvil s Prostem a zeptal jsem se ho na názor k tomu, co bych měl udělat, abychom se nedostali do stejné války, jakou vedl s Ayrtonem. Pak řekl to magické slovo: průhlednost.
Řekl mi, že v té době McLaren nejednal se svými jezdci průhledně. Možná proto, že Senna přišel jako poslední, takže byl nový. Prost řekl, že nakonec nedokázal pochopit to, jak byl tým organizován, protože neshody a soupeření mezi jezdci se rozšířilo na mechaniky. Tým byl rozdělený na dva tábory."
Toto Wolff (vpravo dole) se svými jezdci (foto: Daimler AG)
"Alain mi tedy dal velmi přesnou radu, abychom neudělali totéž. Řekl: 'Položte oba jezdce na stejný základ a všem říkejte úplně ty stejné věci. Nezahrávejte si s upřednostňováním. To je jediný způsob, jak rivalitu zvládnout.'
A tak jsem to tak udělal. Byla to jedna z nejdůležitějších lekcí, kterou jsem se naučil o tom, jak se stát dobrým lídrem týmu," dodává Wolff pro Autosprint po úspěšné sezóně, v níž se nakonec z titulu radoval podruhé ve své kariéře Hamilton, který díky dvojnásobně bodovanému finále v Abú Zabí porazil Rosberga o 67 bodů.