DISKUZE K ČLÁNKU Marko o odchodu svého šampiona: Vettel nám v pátek jen řekl, že si musíme promluvit

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko popisuje, jak se dozvěděl o záměru Sebastiana Vettela opustit Red Bull.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko o odchodu svého šampiona: Vettel nám v pátek jen řekl, že si musíme promluvit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 08.10.2014 10:19 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Sabastian urobil,... ...najlepší krok vo svojom živote, lebo spojenecvo Red Bullu s Renaultom, nedonesie už žiadne víťazvto preto, lebo Renault je úplne impotentný v oblasti nových pohonných jednotiek a na rok sa mu vzdiali nielen Mercedes, ale aj Ferrari a Honda a odberatelia pohonných jednotiek Renault, budú závodiť od stredu poľa k jeho koncu. 02 Ferrari nastúpilo novú cestu k nasledujúcim titulom a Sebastian bol ten správny koník, na ktorého vsadilo. 01 Je mladý, dravý po víťaztvách a inteligentný na to, aby sa vedel v správny čas dobre rozhodnúť. 01

    + 20 / − 21

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • MeVo

      MeVo

      94.112.98.XXX
      Kapore, Kapore že ty máš křištálovou kouli a nakukuješ do budoucnosti !!!?
      Vubec nechápu z čeho pramení tvoje přesvědčení že Renault má tak nahovno motor že už nic nevyhrají :-D Letos vyhráli 3X a RedBull zrovna nevypadá na to že by je poháněl uplně impotentní Renoult.Začátek jim trochu ujel ale v průběhu sezony na tom hodně zamakali a vypadají že se postavili na nohy. Rozhodně bych je ted neodepisoval kor když spojili síly s RedBullem.

      + 18 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      176.74.130.XXX
      Tvé prognózy jsou většinou liché. Myslím si, že i tato a to znásledujících důvodů:
      1.) Renault jakožto výrobce motorů je nejúspěšnější v poslední (atmosferické) éře a průkopník v přeplňování motorů v F1 - to je historická část
      2.) I bez továrního spojení RB a Renault mají letos 3 vítězství a jediný tým, který je s Mercedesem silnější, je jejich tovární (Mercedes)
      3.) Celou sezónu sbírají data ze 4 týmů (stejně jako Mercedes) a dle dostupných dat je Renault v této části o něco málo výkonnější a spolehlivější jednotka než Ferrari a dominanci Mercedesu rozhodně nedělá jen motor (viz. výsledky Mclarenu a Force Indie)
      4.) Honda je sice světově proslulý stavitel motorů, ale jejich poslední opravdu dominantní produkty v F1 jsou někdy z let 1988 (1,5 V6T) - 1991 (V12, V10 atmo). Hondu mám rád, ale není pravděpodobné, že by postavili dominantní motor pro rok 2015, úspěch pro ně bude, když budou na úrovni ostatních výrobců. Myslet si, že mají volný přístup k datům veškeré své konkurence a tím pádem jsou schopni se na 100% chyb vyvarovat je přání až utopie. Všichni dobře víme, že výrobci motorů si svá data velmi dobře chrání.

      + 10 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu