DISKUZE K ČLÁNKU Bianchi utrpěl vážná poranění hlavy a byl operován, stav zůstává vážný
SUZUKA - Jules Bianchi utrpěl při nehodě na okruhu Suzuka vážná poranění hlavy a proběhla operace.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Bianchi utrpěl vážná poranění hlavy a byl operován, stav zůstává vážný
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
MeVo
15:39 05.10.2014 82.209.14.XXXProč by se v té době nemělo jet vubec?? co to je za keci?? Todle mlel aji masa a přitom pulka pole byla ještě na přechodných gumách a davali to.Ted po závodě vás bude chytrejch víc včetně masy jenže pravdou je ža taková nehoda se mohla stát na jakýmkoliv okruhu klidně i za sucha.Formule neni stavěná tak aby ochranila jezdce při nárazu do traktoru, bohužel se tak stalo.Jinak já jsem toho názoru že se zezačátku jelo zbytečně dlouho za SC když hned sním byl schopnej zajet do boxů i buton a jet v těch podmínkách na přechodných gumách.Stejně tak v závěru nebyl duvod o ukončení závodu z důvodů podmínek na trati.Pokud by se lidem nelíbylo že se jelo za deště tak to mužou f1 už pomale odpískat. -
anonym
15:53 05.10.2014 82.209.14.XXXBýt víc takových jako ty, tak zachvíli nebudou lidi moct chodit ven za deště aby neuklouzli.Všeho s mírou se říká.Bezpečnostních opatření je v f1 dost a jsou na vysoké urovni.To co se dnes stalo je spíš souhra náhod a asi mohl i ten SC vyjet hned jak Sutil naboural ale na druhou stranu se to ted každýmu po závodě lehko řekne. -
uzivatel001160
16:54 05.10.2014 94.242.114.XXXNo jo, to jsem hrozné hovado, že jsem si dovolil říct vlastní názor. Mimochodem formule není chodec, průměrná rychlost chůze je 5km/h, srovnávat tyto dvě věci je zcela zcestné. Neviním FIA, ale samotného ředitele závodu, podlehl tlaku televizí, aby se jelo za každou cenu.-
Duncan66
18:46 05.10.2014 89.29.32.XXXkdyby reditel zavodu podhlehal nejakemu tlaku, tak by urcite nenechal krouzit SC 6 kol, ikdyz neprselo a piloti zacali prezouvat na prechodne pneu. Stejne tak uz bylo po standardnim vysilacim case diky odlozeni startu a krouzeni za SC, takze to taky moc neladi s tou tvoji teorii. Jednoduse vedeli prd, co se stalo a tak se delo co se delo.
-
-
kik
14:20 06.10.2014 165.72.200.XXXMiku, automobilove zavody nebudou nikdy stoprocentne bezpecne uz jenom proto, ze to jsou zavody kde vyhrava ten nejrychlejsi.
Nikdo samozrejme nezpochybnuje snahu o zvyseni bezpecnosti ale na druhou stranu podle me nektere upravy okruhu - napr. vyasfaltovani unikovych zon misto drive obvykleho kacirku - jsou s tim trosku v rozporu. Castecne i diky temto upravam piloti jezdi vice a vice na hrane protoze vedi ze se ve vetsine pripadu vrati v poradku na zavodni drahu. Drive museli pocitat s tim ze se take v kacirku mohou zahrabat...
Bohuzel je ale take skutecnosti ze se do F1 dostavaji stale mladsi a mladsi piloti. V minulosti kdo chtel do F1, musel projit sitem nizsich formuli typu Ford apod., pak F3 a nakonec vetsinou i F2. Takze uz byli celkem dost vyjizdeni a meli zkusenosti s jizdou v ruznych podminkach. Obcas bylo dost zajimave cist jejich vzpominky na zavody F3 kde to byvalo obcas dost velke maso.
-
-
skejpa
14:44 05.10.2014 89.103.83.XXXžluté vlajky To je přesně ten problém. Žluté vlajky už skoro nikoho nezajímají, dokud nevyjede SC, tak to nikdo nebere vážně a zpomalí jen symbolicky, což je na suchu OK. Jenže když prší, tak prostě musej zpomalit víc, jenže díky FIA, která by pořád jezdila nejradši na suchu, nejsou připraveni protože v morku skoro nejezděj, takže jim chyběj zkušenosti.
Podle mě je dobře, že SC u Sutila nevyjel, jezdci prostě jen měli víc zpomalit. Julka je mi samozřejmě hrozně líto, je to fakt hrozná smůla ale na vedení závodu bych vinu neházel.-
anonym
17:38 05.10.2014 95.102.120.XXXpresne tak
fia nie raz akceptovala doslova symbolicke spomalenie pod zltymi a tu je vysledok
snad to neskonci tak ze budu po kazdej nehode vypustat SC,lebo sice je dobre ked obcas nudne preteky sa zdramatizuju ale vsetkeho vela skodi
treba len sprisnit spomalenie pod zltymi
-
-
uzivatel001480
14:30 05.10.2014 195.160.182.XXXje mi to luto.fia by sa mala zamysliet nad vybehovymi zonami ako to bolo pred tym .teraz nikto neubera -vid hamilton sa vratil o 5 metrov dalej .jednoznacne strkove zony a napriklad v zltom useku obmedzovac rychlosti ako v box ulicke
Aktuálně
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek