DISKUZE K ČLÁNKU Bianchi utrpěl vážná poranění hlavy a byl operován, stav zůstává vážný

SUZUKA - Jules Bianchi utrpěl při nehodě na okruhu Suzuka vážná poranění hlavy a proběhla operace.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bianchi utrpěl vážná poranění hlavy a byl operován, stav zůstává vážný

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 71, poslední 08.10.2014 13:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovalo 20 lidí) 05.10.2014 18:33
A Massa je neskutecna placka. Podle nej zacali… »
» Hr3bec (Hlasovalo 18 lidí) 05.10.2014 17:52
Proč? To co se stalo je opravdu smutné. Nikdy… »
» skejpa (Hlasovalo 17 lidí) 05.10.2014 14:44
žluté vlajky To je přesně ten problém. Žluté… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • anonym

      147.228.209.XXX
      podle všeho tam měl rychlost téměř 220 což je na žluté vlajky celekem dost

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jiný Honza

        78.108.145.XXX
        Měl tam 203 - poslední údaj než začne zpomalení. Docela dost na dvojitou žlutou v tom místě (není tam při nájezdu vidět). Byla to jen a jen jeho chyba, ale doufám, že bude OK. Jezdí dobře, doufám, že bude jezdit i dál!

        + 5 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Jens

      78.157.160.XXX
      Tahle aplikace je plná nesmyslů a poskytuje špatné údaje - o pneumatikách i rychlostech, které jsou mimo klidně i o 50 km/h. Tímhle může argumentovat jenom nemocný člověk.. vzhledem k tomu, že jde o anonyma - nic překvapivého.

      + 4 / − 15

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Limbi

        147.228.209.XXX
        Já se ti teda podepíšu ty "zdravý" člověče. Nevím co jsem napsal tak hroznýho. Jednak jsem nikoho neosočil a neřekl jsem že ta apka je bůh ví jak přesná. Jen jsem poskytl částečný záznam toho co se asi dělo. i kdyby jel 150 je to na ty podmínky a dvojitou žlutou hodně. To jestli tak jel s vědomím toho že se tam odklízí vůz, nebo to nevěděl je otázka jiná. Každopádně si myslím, že chyba byla buď v technice, nebo v jízdě, ale pokud komisaři vyvěsí dvojitou žlutou je to signál aby jezdec opravdu hodně zpomalil a tahle zatáčka se i za sucha nedá jet bůh ví jak rychle. Přeju mu brzké uzdravení to je hlavní. Ale jen proto že dopadl špatně by se neměla vina házet všude okolo, když se neprokázalo že není na straně jezdce či týmu.

        + 6 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          Aplikace běžně poskytuje chybné údaje o směsích, takže pokud to použiješ v diskusi, tak to chápu, pokud se jimi ale ohánějí rádoby-redaktoři webů, tak je to trapas.
          A jinak doufám, že u těch podpisů zůstaneš - je to slušnost vůči ostatním, pokud máš zájem o diskusi. Debilních anonymů tady řádí desítky - a k nezvolení a nepoužívání nicku mají vždy důvod, což ti je jasné z každého příspěvku.

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Lidi, došlo k nehodě při které se těžce poranil mladý člověk. Přestaňme řešit, co kdo zanedbal a zkusme se přestat hádat. Teď jde o to, aby Bianchi přežil a byl po vyléčení fit. Všechno ostatní je teď podružné a může se řešit později.

    + 8 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    94.112.51.XXX
    snad se z toho dostane formule dost očesaná :(

    https://scontent-b-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/1959600_364239583733962_6999727001274314697_n.jpg?oh=37cbd17517440f3833da163a909652b1&oe=54C67894

    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/s720x720/1689711_1490985771156316_6324409968379453411_n.jpg?oh=0c32919847aaceabcb8f015055808717&oe=54BC8557&__gda__=1421040261_3eed6dca15ccd1f01ae1916c9e63d519

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • kronos

      93.185.2.XXX
      Taky doufám , ale z té první fotky až mrazí - nad přilbou téměř nic nezůstalo ....

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    bezpečnost Zajímalo by mne, kolik včerejších a předvčerejších diskutérů by teď před rodiči Julese zopakovala svoje slova o tom, že dnešní piloti neumí jezdit pomalu na vodě, že žádný krk nenasazují, že se bezpečnost zvýšila do absurdních výšin, úpravy tratě kvůli bezpečnosti kazí F1 a podobně. 17
    Nebylo by lepší se trochu zamyslet jestli na té snaze o bezpečnost není něco dobrého?

    + 9 / − 26

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • eR

      62.245.107.XXX
      Pokud mávali dvojité žluté vlajky, tak to znamená, že pilot má být v daném úseku připraven i zastavit. Jestli i přes tuto výstrahu vyletěl díky vysoké rychlosti (píšu JESTLI protože nevím z jakého důvodu vyletěl) tak už FIA nemůže dělat vůbec nic. Snad jedině dát jim do formulí omezovač, který je ve žlutém sektoru zpomalí navzdory tomu, že pilot má nohu na plynu.

      + 24 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Neříkám, že FIA něco zanedbala. Ale že F1 není až tak nesmyslně bezpečná a o krk jim jde.

        + 9 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Chasnik

          217.117.213.XXX
          Mike, absolutní bezpečnost neexistuje a mnohem více "nasazují krky" běžní řidiči v každodenním provozu na silnicích.
          A fakt, že bezpečnost na okruzích F1 šla hodně nahoru a piloti na to občas žehrají a nemají v soubojích vzájemný respekt (s ohledem na možné fatální následky) tak, jak tomu bylo dříve, je prostě pravdou.
          Mluvím v obecné rovině, nikoli o diskutované nehodě, protože o té, stejně jako asi drtivá většina z nás, vím dost málo, abych konkrétně ji soudil...

          + 21 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • eR

            62.245.107.XXX
            Souhlas. Jen toto vyjádření doplním statistikou nehodovosti na silnicích v ČR ( [odkaz na stránku] ), protože mám pocit, že ji moc lidí nezná.

            Ve stručnosti, od roku 1980 do roku 2013 umřelo při dopravních nehodách nebo na následky dopravních nehod (do 30 dnů od dopravní nehody) v ČR 40612 osob !!! Ano čtete dobře, je to opravdu čtyřicet tisíc lidí. A počet zraněných při dopravních nehodách v ČR za stejné období je 982477 osob!!!

            Takže bych byl velmi nerad, kdyby se tady rozpoutala diskuze o bezpečnosti pilotů v F1. Protože ve světle těchto dat, je to naprosto mimo mísu.

            + 10 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              V podstatě to rozporovat příliš nechci a určitě povolání řidiče je srovnatelně nebezpečné. Na druhou stranu bys měl také uvést počet řidičů za rok v F1 a na silnicích (řekněme několik milionů proti 24?). A taky nebudeš mít nic proti bezpečnějším autům a silnicím. Nebo ano? 03

              + 5 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • eR

                62.245.107.XXX
                Proti bezpečnosti nic nemám, jen mi přijde absurdní bavit se o bezpečnosti pilotů F1 kvůli náhodné nehodě i když s vážným zraněním, když obyčejní lidé padají na silnicích jak mouchy a každému je to de facto ukradený.

                Prostě někdy se stane věc, které se zabránit nedá i když uděláte cokoliv. Všude jsou bariéry a kdyby kdekoliv jinde vyletěl tak odejde po svých, ale on trefil 3 metry dlouhej bagr na skoro šestikilometrové trati, který tam byl zrovna necelou minutu a za další minutu už by tam zase nebyl. Prostě pech, na to se nedá nic jiného napsat.

                + 9 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                Duncan66

                89.29.32.XXX
                at to vztahnes jakkoli, tak za poslednich 20 lete nezemrel nikdo, zatimco na tech silnich par tisic ano, takze to bude porad nekonecne krat vetsi nepomer silnice CR vs F1.

                Jinak bych klidne vetsinu toho, cos napsal tem rodicum rekl, tedy ne kdyz by sedeli v nemocnici, ale fakta jsou jasna. Vem si pocet umrti a zraneni v jednotlivych dekadach od roku 1950 a trend je zcela zrejmy.

                + 4 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000792

        uzivatel000792

        88.212.36.XXX
        Ale on vyletel kvoli aquaplaningu, nie kvoli prilis vysokej rychlosti. Je v tom rozdiel. Aquaplaning mozes dostat aj pri relativne nizkej rychlosti.

        + 3 / − 12

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • mida

          178.209.152.XXX
          V tom přece není žádný rozdíl - příčinou aquaplaningu je vysoká rychlost

          + 8 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • ABC

        109.81.210.XXX
        Souhlasím s eR... podle telemetrie jel Bianchi pod zlutyma vlajkama pred havarii pres 210 km/h, takze pokud se nejednalo o technickou zavadu, tak to byla jasna chyba pilota a navic nerespektovani zlutych vlajek... nutno ale dotat, ze ty vlajky nerespektoval nikdo a rychlost pres 210 tam meli snad vsichni... Ono problem soucasnych formuli 1 je prave ta bezpecnost. Vsichni si potom mysli, ze jednou v tanku a nemuze se jim nic stat a pak to takhle vypada. Takze hazet vinu na vedeni zavodu jako napr. Massa mi prijde celkem hloupe. Kazdopadne doufam, ze Bianchi se da dokupy a FIA tohle zacne resit.

        + 19 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001160

      uzivatel001160

      94.242.114.XXX
      Kdyby byla opravdu snaha o bezpečnost, tak už se v té chvíli nejelo vůbec. Ale bylo potřeba něčím vyplnit vyílací čas. Být to některá z nižších formulových sérií, tak by se nejelo, tady šlo jen o prachy, to je na tom to smutné.
      A jestli šlo i o chybu pilota, či nějaké jiné pochybení (třeba vlajky), to už by pak bylo zcela mimo diskuzi.

      + 0 / − 21

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama