DISKUZE K ČLÁNKU Bianchi utrpěl vážná poranění hlavy a byl operován, stav zůstává vážný

SUZUKA - Jules Bianchi utrpěl při nehodě na okruhu Suzuka vážná poranění hlavy a proběhla operace.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bianchi utrpěl vážná poranění hlavy a byl operován, stav zůstává vážný

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 71, poslední 08.10.2014 13:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasovalo 20 lidí) 05.10.2014 18:33
A Massa je neskutecna placka. Podle nej zacali… »
» Hr3bec (Hlasovalo 18 lidí) 05.10.2014 17:52
Proč? To co se stalo je opravdu smutné. Nikdy… »
» skejpa (Hlasovalo 17 lidí) 05.10.2014 14:44
žluté vlajky To je přesně ten problém. Žluté… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    194.228.11.XXX
    Neuvěřitelná neschopnost Nuda při sledování F1 dostala další KO informace o nehodě nejsou v LIVE přenosu k dispozici.Přitom Binachi sám vystoupil s auta a komunikoval z doktorem což dokazují snímky z nehody které se alespoň ukázali na netu.02

    + 0 / − 19

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    194.228.20.XXX
    Proč? To co se stalo je opravdu smutné. Nikdy nic nebylo a nikdy nebude 100% bezpečné. Nikdy nejde ovlivnit přesně takové shody náhod jako dnes. Jaká je reálná šance, že se vybourají dva vozy úplně na tom samém místě s tím, že navíc po jízdě kačírkem skončí na tom samém fleku? Vždy se najde něco co se může pokazit. Riziko bude vždy a jen to dokazuje, že jsme jen lidi.
    Massa chtěl zastavit závod už dříve....Sutil s tím souhlasí....Bianchi je v nemocnici....ale...minimálně Sutil s Bianchim jeli stále přechodné gumy...proč když trať byla podle nich na ty do extrémního mokra? Pokud už jim auta na přechodných nefungovala měli si je vyměnit za mokré. Tohle mohli ovlivnit, a ne shazovat vinu na ostatní. Toto vážně nepochopím.

    + 18 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      hlavne to s tou trati asi nebylo tak horke, kdyz nekteri byli i po nehode v boxech a znovu obuli prechodne pneu.

      + 9 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      A Massa je neskutecna placka. Podle nej zacali prilis brzy, ikdyz se okamzite prezouvalo na prechodne a skoncili pozde, ikdyz znovu nekteri po vymene nechavali prechodne pneu. At jde Massa delat nejaky indoor sport, kdyz pro nej kazda kapka deste = vyveseni cervenych vlajek 02

      + 20 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        109.81.208.XXX
        V jeho pripade je to pochopitelne. :)) Nema na destive zavody v Japonsku dobre vzpominky. :D

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Arnoux

      217.66.164.XXX
      No já s tebou naprosto souhlasím a jen kroutim hlavou nad některými komentáři tady i jinde.Lidi tohle je Formule 1.Je strašně rychlá a nebezpečná.
      A i když se pánům ve vedení zdá,že řídit auto je jednoduchý, na vodě už to taková sranda není.
      Je bez diskuzí tragédie co se stalo,ale taková hysterie-to snad ne.

      Vedení závodu nebude přerušovat kvůli tomu,že Massovi už nedrží Williams na silnici, nebo srágora Marusia už nejde vůbec řídit.To musí vidět každý pilot a přizpůsobit jízdu autu ve kterým sedí,což téměř všichni zvládli.
      Na čele v tu chvíli závodila špička o podium a přeci nebude nikdo držet piloty za ručičku a přerušovat závod,že začlo chcát.Bouračka se stala navíc pod žlutou vlajkou,takže není co řešit.Je to smutný,ale všechno proběhlo přesně jak mělo a vedení závodu je naprosto bez viny.
      Zavinila to jen nezkušenost pilota a katastrofálně nebezpečný auto bez přítlaku na vodě.

      Ti kluci vědí do čeho sedaj a zubatá prostě číhá i když to dlouhodobě vypadá,že ne.Snad se Jules uzdraví a ředitelsví závodu do budoucna nevyměkne.Je to nebezpečnej sport a kdo se bojí,nebo na to nemá-nemůže jezdit.

      Lidstvo strašně vyměklo.Vzpomenu na Zandoort 1973, kdy v autě uhořel R.Williamson a závod se kolem auta s jeho pozůstatky dokončil.Korunu tomu dal Niki, když prohlásil,že nemohl pomoci,protože není placený za parkování,ale za závodění.

      Nechci říct,že by tohle mělo být i dneska, ale je potřeba se trochu probrat.Tragedie je když ožralý hovado najede do protisměru a zabije nevinný lidi co jedou z víkendu.
      Tohle je prostě Formule 1 a patří to k ní.Za chybu se těžce platí!

      Mimochodem Redbull byl dneska vynikající a prodaná kvalda se těžce vyplatila a předjížděčky venkem byly famozní.Dneska nejlepší auta pole.Příští sezonu poladí s Renaultem pohonou jednotku a věřím v těžkej boj s Mercedesem.Wilíkům asi nikdo neřek,že bude v neděli pršet,jinak jejich nastavení nechápu.
      Ferrari a Kimi bez komentáře, MCL velmi slušná práce i když obvinění Mercedesu ze slabšího výkonu pro MCL je asi trochu mimo.

      Pěknej závod se smutným koncem.

      + 24 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        no kdyz Mercedesy prezuli na nove prechodne, tak RB ujizdeli pomalu 2s na kolo. RB byli lepsi na konci stintu, kdy ale Nico spuntoval Lewise, ktery mu pak ujizdel sekundu na kolo. Ale mas recht, RB to vymysleli dobre a vsadili na spravnou kartu narozdil od Wiliku. Kdyz si vemu, ze jim Jenson daval v prumeru 2s na kolo, tak to teda cumim. Skoda, ze musel menit volant, mozna by skoncil na bedne.

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jenik

          89.102.139.XXX
          Wiliamsy prostě v těchto podmínkách nefungují. Pokaždé, když letos sprchlo, tak šly hodně dolů. Naopak Jenson je v proměnlivých podmínkách a hlavně na osychající dráze možná nejlepší v celém startovním poli.

          + 6 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000400

            uzivatel000400

            93.185.8.XXX
            Ale to je Knoflem, ne autem. Button řádí za mokra jak černá ruka už hodně hodně dlouho 01

            + 7 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Prokop S.

              Prokop S.

              89.102.95.XXX
              přesně.. Japonsko nyní kdy Massa ani nechtěl závodit a Button ostatním nakládal na přechodných.. Kanada 2011(?) kdy byl jednu chvíli poslední a nakonec i vyhrál (ano, i díky několika SC) byly v Buttonově podání perfektní závody..

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • CTR magor

    82.150.184.XXX
    No to je zas kydu o bezpecnosti Vseci tady hysterujou jak hysterky jen kvuli sprominutim blba ktery kdyz vidi 2x zlutou tak si klidne jede dal zavodnim tempem. Ac je to smutne tak za tohle si muze onen blb sam a vymyslet nejake omezovace pri zlute a podobne hovadiny je uplna blbost. Nikdo stim nemel problem krom jednoho namotivovaneho a neprispusobiveho. Proc by kvuli jednoho blba meli byt omezeni vsichni nesmyslyna pravidla. Uz tak jejich tam zbytecne moc. Je to jen dukaz ze tam nema co delat. Stejne jako potkavam prasata na volnych dnech na okruhu kteri tam taky nemaji co delat a jezdi nebezpecne jak pro sebe tak pro ostatni.

    + 5 / − 12

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      94.112.221.XXX
      Je to hnusně napsaný, ale něco na tom pravda je - hlavně nejde pochopit, proč tolik tahal, když jezdil na beznadějné pozici. Jestli tušil chaos v posledních kolech a zase šanci bodovat jako v Monaku, vzal na sebe riziko a to se mu vymstilo. Nemůžu si pomoct, ale připadá mi že to tak chtěl

      + 7 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • rock

      46.33.96.XXX
      Napsals to svérázně, ale pod obsah bych se podepsal.

      FIA to s bezpečností přehání a piloti si pak myslí, že se jim nemůže nic stát, jak kdyby hráli na Playstationu.

      + 7 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • El Shafo

      82.144.132.XXX
      Mily Magore, i kdyz s tebou musim souhlasit, ze vina je s nejvetsi pravdepodobnosti na strane Julese (nemuze-li za to technika) a vinit za Julesovu havarku reditelstvi zavodu je hloupost, musim se ohradit proti tomu, zes nazval Julese blbem. Blbem je udajne, protoze byl premotivovany a nezvladl rizeni na miste dvojitych zlutych vlajek, ze jeho nehoda mohla byt nebezpecna i nekomu dalsimu. Prohlasil jsi, ze v F1 nema co delat... Hnedka jsem si vzpomnel na Alonsovu havarku z Brazilie 2003, kde bylo taky jasne signalizovano, ze si Webber rozstrelil auto po trati. https://www.youtube.com/watch?v=YJaZ9I-556w Je Alonso blbec, co nema v F1 co delat? Fernando Alonso, dvojnásobný šampion a dnes casto nejlepe hodnoceny jezdec mezi laiky i odborniky? A jenom tak, kdyz se jenom zamyslim, kdo to vlastne Jules Bianchi je, zjistim, ze toho vim malo, ale v prve rade je to jediny jezdec z onech 3 tymu, jez nastoupily v r. 2010 do F1, dokazal bodovat, a o nemz se spekulovalo jako o kandidatovi na sedacku Ferrari, kam by se pravdepodobne dostal, nebyt Vettelova odchodu z Red Bullu.
      A asi bych se te chtel jeste na neco zeptat. Dostal jsi nekdy aquplaning? Ja nastesti ne, ridicak mam sotva rok, ale co jsem slysel, probiha to asi tak: Secko je v pohode, rikas si, jak ti to auticko pekne slape, je ti tak nak dobre z toho, ze kazdou chvilu projedes okolo zastavky, u niz ceka na autobus skupina promoklych lidi, ale tobe je teplicko v zastresenym aute... a najednou neviditelna kaluz, kde je 3x vic vody nez vsude jinde a hle, ty mas auto opreny o kandelabr. Mel jet Jules pro mokry gumy? Asi jo. Ale taky se vzij do jeho situace. Je 8(?) kol do konce, zacina znova prset a kazdou chvilu muze byt zavod prerusen nebo ukoncen. Kdyz zajedes do boxu a za minutu zavod skonci, ztratis 20 vterin. Jules je zavodnik, jemu na tech 20 vterinach sakra zalezi. On neuvazuje, esi prezuje auto na zimni gumy v listopadu, jak se ma, nebo si pocka, az opravdu budou potreba, protoze v listopadu bude este 10 nad nulou. Stejnou chybu jako on udelalo plno zavodniku, kterych si vazis a od kterych bys rad prijal autogram, tak o Julesovi nepis, ze je blb, co v F1 nema co delat.

      + 14 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • CTR magor

        82.150.184.XXX
        Ano dostal jsem aquaplaning a ne jednou. Muj posledni byl na Nordschleife necely mesic zpatky. Jeste jen k tve teorii o "neviditelne kaluzi" dodam ze zalezi jak rychle do ni najedes a jake mas gumy. Ono te to nevyhodi jen tak z niceho nic. KDyz tam jedes jako blbec tak te to proste nadzvedne. Nastesti sem nikdy pri auquplaningu neboural. Boural jsem naposled v 19ti a sel jsem rovnou na strechu ale to je uz pekna radka let. A jako promin ale pokud ignorujes zlute vlajky tak ANO nemas tam co delat a muzes mit ten nejvetsi talent na svete.

        + 6 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • anonym

    37.188.226.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 4 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    147.228.209.XXX
    TELEMETRIE U NEHODY https://www.youtube.com/watch?v=3DS33TY50CU

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama