DISKUZE K ČLÁNKU Head tleská Mercedesu za to, že nechává jezdce mezi sebou bojovat - Ferrari to nedělalo
Spoluzakladatel Williamsu a jeho bývalý technický ředitel Patrick Head chválí Mercedes za to, že spolu nechává vzájemně bojovat své jezdce: Lewise Hamiltona s Nicem Rosbergem, což Ferrari v éře Michaela Schumachera nedělalo.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Head tleská Mercedesu za to, že nechává jezdce mezi sebou bojovat - Ferrari to nedělalo
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
anonym
11:47 14.07.2014 80.154.98.XXXFerrari to nedělalo? Ono taky kdy mělo Ferrari dva jezdce podobné úrovně, kteří by spolu mohli bojovat o pozice na trati? A nepřipomínejte jeden závod v Německu, kdy Massa měl čtvrtinu bodů oproti Alonsovi, a v ojedinělém závodě se dostal na lepší pozici (poprvé a naposled)-
Pepan
13:31 14.07.2014 89.24.157.XXXTo s Massou nebylo poprvé a naposled. Kupříkladu loni ,tuším v Bahrajnu, byl Massa před Alonsem a Ferka vymyslely tak zajímavou strategii, aby propašovaly Alonsa před Massu, že Felipe přišel o tři pozice, přičemž Massovu záhadnou strategii použití pneumatik nikdo divákům a ani Massovi nikdy důvěryhodně nevysvětlil.. V tomtéž závodě pašovali u RB Vettela před Webbera tak že si jenom prohodili pozice. Asi to u RB umí lépe.
-
Pepan
10:14 14.07.2014 89.24.157.XXXFormule jedna už dávno není sport, ale byznys, v kterém se točí miliardy dolarů a záleží na jednotlivých týmech, jak si tento obchod budou řídit. Za současného stavu, kdy oba jezdci Mercedesu dominantně vedou tabulku, si vedení týmu může dovolit luxus nechat je mezi sebou závodit. Platí tam jediná podmínka - dokud se nevyšachují kontaktem ze závodu, nebude týmová režie. Moc by mě zajímalo, zda by vedení nechalo volně závodit Hamíka s Rosbergem, kdy by jeden vedl tabulku, druhý by, třeba díky poruchám, byl ve středu tabulky a tomu vedoucímu by na záda dýchali další dva až tři jezdci z konkurenčních týmů. -
-
Kapor
09:54 14.07.2014 158.193.80.XXXJe to na tíme, ako si to dohodne už dopredu s jazdcami,... ...lebo je to úrčené aj vo filozofii riadenia tímu a zakotvené v zmluvách a hlavne platoch jazdcov, preto si myslím, že ak by bol na konci sezóny Mercedes donútený použiť tímovú réžiu, tak ju určite využije, aby zaistil víťaztvo v jednotlivcoch aj tímoch v sezóne 2014, ktoré je viac ako jasné a je jedno, ktorý zo závodníkov to bude. Určite ten, čo bude mať viac šťastia. -
anonym
07:35 14.07.2014 195.49.189.XXXMercedes u Mercedesu je teraz výnimočná situácia, pretože majú až tak veľký technický náskok, že až. Keby tak nebolo a do bojov o víťazstvá sa zapájali aj z iných týmov, neviem, či Totovi by nenarástli vrásky na čele. Som zvedavý, ako by riešili situáciu ako bolá u McL v roku 2007, kde nechali súťažiť obidvoch až do konca a vyhral tretí.-
-
uzivatel001465
07:49 14.07.2014 62.168.11.XXXOtazka zni, zda-li by Rubens nejak extremne Schumimu zatopil, i kdyby mohl...-
jon
08:14 14.07.2014 109.81.208.XXXRubens nebyl o tolik pomalejsi a s jeho smlouvou nemel zadnou motivaci ... Ale to pak nemel ani Michael v poslednich zavodech s titulem v kapse. Takze porovnat v tomhle ohledu nelze nic naprimo. Ale vzhledem k Michaelove povaze bych neocekaval o moc vetsi uspech, nez predvedli brazilci v semifinale MS ve fotbale. :)) -
-
-
Mike17
13:23 14.07.2014 93.99.87.XXXOna byla v letech 2002 a 2004 jiná situace. Rozdíl mezi Schumim a Barim byl velký, proti letošním pilotům Mercedesu.
Pokud bereš jako dominanci Schumiho proti zbytku, pak měli tenkrát větši převahu než letos Mercedes, pokud bereš odstup druhého pilota, pak mnohem menší. Zvlášť v roce 2004 byl rozdíl mezi Schumim a Barim po 9-ti závodech obrovský, bez ohledu na darované Rakousko.-
Fanda.LH
13:41 14.07.2014 62.209.192.XXXRubens dostával každý závod horší strategii a vstupoval do toho s tím, že prakticky nesmí vyhrát...To by musel před Schumim být ještě někdo další, aby je nemusel případně pouštět oba... Rozdíl mezi nimi nebyl malý, ale to jak ve výkonech, tak v přístupu...-
Mike17
14:07 14.07.2014 93.99.87.XXXVětšinou měli strategii stejnou a když každým kolem ztrácel nějakou desetinku, pak to nebylo strategií. Konec konců čísla mluví za vše. Vytáhl jsem prvních 9 závodů a převedl na dnešní body pro lepší srovnání s Mercedesy:
2004: 1. MS 200b, 2. RB 153b, 3. JB 108b. Kvalifikace (tam strategie nehraje žádnou roli) 8:1 pro Schumiho
2002: 1. MS 201b, 2. RS 103b, 3. JPM 91b, 4. DC 89 a až 5. RB 82b. Kvaldy 7:2
Myslím že je z toho celkem jasné, proč pokaždé musel Barii v jednom závodě Schumiho pustit. Situace je teď úpně jiná. Na koho by měl Mercedes vsadit? Kdyby to věděli, myslím si že by to už udělali.
-
-
-
-
-
Jenik
10:14 14.07.2014 89.103.66.XXXV roce 2002 se ferrari taky nemuselo nikoho bát; Schumi vyhrál prvních pět závodů a ferrari bylo minimálně 0,5 před wiliamsy a třetí mclareny občas předjelo o kolo. Ani to jim ale nebránilo, aby nenechali jezdce závodit a naopak připustili takové frašky jako GP Rakouska a USA. O tom, kdo by nakonec vyhrál titul, by nebylo pochyb ani tak, a stejně si to neodpustili.-
Mike17
15:02 14.07.2014 93.99.87.XXXTehdy měl 0,5s sotva Schumi. Před Rakouskem vyhrál 4 závody z 5-ti a Barichello měl po 5-ti závodech jen 8 bodů za JEDNO druhé místo a vsázet na něj by bylo stupidní. Stejně tak představa, že po 5-ti závodech mělo ferrari jasný titul. Byla to jediná "fraška" v tom roce, pokud nebereš Schumiho vrácení vítězství Barimu v USA.
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek