DISKUZE K ČLÁNKU Head tleská Mercedesu za to, že nechává jezdce mezi sebou bojovat - Ferrari to nedělalo

Spoluzakladatel Williamsu a jeho bývalý technický ředitel Patrick Head chválí Mercedes za to, že spolu nechává vzájemně bojovat své jezdce: Lewise Hamiltona s Nicem Rosbergem, což Ferrari v éře Michaela Schumachera nedělalo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Head tleská Mercedesu za to, že nechává jezdce mezi sebou bojovat - Ferrari to nedělalo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 16.07.2014 20:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 10 lidí) 14.07.2014 10:14
Formule jedna už dávno není sport, ale byznys, v… »
» uzivatel001465 (Hlasovali 4 lidé) 14.07.2014 07:49
Otazka zni, zda-li by Rubens nejak extremne… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 14.07.2014 13:23
Ona byla v letech 2002 a 2004 jiná situace.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    80.154.98.XXX
    Ferrari to nedělalo? Ono taky kdy mělo Ferrari dva jezdce podobné úrovně, kteří by spolu mohli bojovat o pozice na trati? A nepřipomínejte jeden závod v Německu, kdy Massa měl čtvrtinu bodů oproti Alonsovi, a v ojedinělém závodě se dostal na lepší pozici (poprvé a naposled)

    + 4 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      109.81.245.XXX
      Samozřejmě.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      62.209.192.XXX
      Je řeč o letech 2002 a 2004...

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      To s Massou nebylo poprvé a naposled. Kupříkladu loni ,tuším v Bahrajnu, byl Massa před Alonsem a Ferka vymyslely tak zajímavou strategii, aby propašovaly Alonsa před Massu, že Felipe přišel o tři pozice, přičemž Massovu záhadnou strategii použití pneumatik nikdo divákům a ani Massovi nikdy důvěryhodně nevysvětlil.. V tomtéž závodě pašovali u RB Vettela před Webbera tak že si jenom prohodili pozice. Asi to u RB umí lépe.

      + 4 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Formule jedna už dávno není sport, ale byznys, v kterém se točí miliardy dolarů a záleží na jednotlivých týmech, jak si tento obchod budou řídit. Za současného stavu, kdy oba jezdci Mercedesu dominantně vedou tabulku, si vedení týmu může dovolit luxus nechat je mezi sebou závodit. Platí tam jediná podmínka - dokud se nevyšachují kontaktem ze závodu, nebude týmová režie. Moc by mě zajímalo, zda by vedení nechalo volně závodit Hamíka s Rosbergem, kdy by jeden vedl tabulku, druhý by, třeba díky poruchám, byl ve středu tabulky a tomu vedoucímu by na záda dýchali další dva až tři jezdci z konkurenčních týmů.

    + 10 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      178.209.137.XXX
      Přesně tak. Souhlas. 01

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        178.209.137.XXX
        Nechápu, jaký význam má palcování příspěvků v diskusích obecně... Názor nade mnou je prakticky zelený a můj souhlasný názor má pouze mínus 12

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    158.193.80.XXX
    Je to na tíme, ako si to dohodne už dopredu s jazdcami,... ...lebo je to úrčené aj vo filozofii riadenia tímu a zakotvené v zmluvách a hlavne platoch jazdcov, preto si myslím, že ak by bol na konci sezóny Mercedes donútený použiť tímovú réžiu, tak ju určite využije, aby zaistil víťaztvo v jednotlivcoch aj tímoch v sezóne 2014, ktoré je viac ako jasné a je jedno, ktorý zo závodníkov to bude. Určite ten, čo bude mať viac šťastia. 01

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    195.49.189.XXX
    Mercedes u Mercedesu je teraz výnimočná situácia, pretože majú až tak veľký technický náskok, že až. Keby tak nebolo a do bojov o víťazstvá sa zapájali aj z iných týmov, neviem, či Totovi by nenarástli vrásky na čele. Som zvedavý, ako by riešili situáciu ako bolá u McL v roku 2007, kde nechali súťažiť obidvoch až do konca a vyhral tretí.

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      213.195.228.XXX
      Ferrari ten náskok mělo taky... 2002, 2004 podobně dominantní sezóny jako má teď Mercedes...

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001465

        uzivatel001465

        62.168.11.XXX
        Otazka zni, zda-li by Rubens nejak extremne Schumimu zatopil, i kdyby mohl...

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          109.81.208.XXX
          Rubens nebyl o tolik pomalejsi a s jeho smlouvou nemel zadnou motivaci ... Ale to pak nemel ani Michael v poslednich zavodech s titulem v kapse. Takze porovnat v tomhle ohledu nelze nic naprimo. Ale vzhledem k Michaelove povaze bych neocekaval o moc vetsi uspech, nez predvedli brazilci v semifinale MS ve fotbale. :))

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Easy

            Easy

            178.209.137.XXX
            Jenom si dovolím připomenout, jak si vedl Rubens v porovnání s tolik obecně "vychvalovaným" Jensonem v BrawnGP...

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              188.95.127.XXX
              To mas recht. :)) Tam ho porazil jen vr. 2008, kdyz to jeste byla Honda. :) Ale na druhou stranu pak ziskal dalsi skalpy ve Williamsu. Akorat vzhledem k fazim kariery Hulka a Maldonada se asi neda hovorit o nejake vyjimecnosti. :)

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          62.209.192.XXX
          Rubens byl kvalitní pilot, na Schumiho neměl, ale i tak byl smluvně dvojka... Rozhodně mu mohl sebrat více bodů, zvlášť kdyby spolu soupeřili obě strany garáže...

          PS: Mohli vzít i silnějšího pilota, ale Schumi měl právo veta...

          + 5 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Ona byla v letech 2002 a 2004 jiná situace. Rozdíl mezi Schumim a Barim byl velký, proti letošním pilotům Mercedesu.
            Pokud bereš jako dominanci Schumiho proti zbytku, pak měli tenkrát větši převahu než letos Mercedes, pokud bereš odstup druhého pilota, pak mnohem menší. Zvlášť v roce 2004 byl rozdíl mezi Schumim a Barim po 9-ti závodech obrovský, bez ohledu na darované Rakousko.

            + 4 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              62.209.192.XXX
              Rubens dostával každý závod horší strategii a vstupoval do toho s tím, že prakticky nesmí vyhrát...To by musel před Schumim být ještě někdo další, aby je nemusel případně pouštět oba... Rozdíl mezi nimi nebyl malý, ale to jak ve výkonech, tak v přístupu...

              + 3 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                93.99.87.XXX
                Většinou měli strategii stejnou a když každým kolem ztrácel nějakou desetinku, pak to nebylo strategií. Konec konců čísla mluví za vše. Vytáhl jsem prvních 9 závodů a převedl na dnešní body pro lepší srovnání s Mercedesy:
                2004: 1. MS 200b, 2. RB 153b, 3. JB 108b. Kvalifikace (tam strategie nehraje žádnou roli) 8:1 pro Schumiho
                2002: 1. MS 201b, 2. RS 103b, 3. JPM 91b, 4. DC 89 a až 5. RB 82b. Kvaldy 7:2

                Myslím že je z toho celkem jasné, proč pokaždé musel Barii v jednom závodě Schumiho pustit. Situace je teď úpně jiná. Na koho by měl Mercedes vsadit? Kdyby to věděli, myslím si že by to už udělali.

                + 4 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • Jenik

        89.103.66.XXX
        V roce 2002 se ferrari taky nemuselo nikoho bát; Schumi vyhrál prvních pět závodů a ferrari bylo minimálně 0,5 před wiliamsy a třetí mclareny občas předjelo o kolo. Ani to jim ale nebránilo, aby nenechali jezdce závodit a naopak připustili takové frašky jako GP Rakouska a USA. O tom, kdo by nakonec vyhrál titul, by nebylo pochyb ani tak, a stejně si to neodpustili.

        + 9 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Tehdy měl 0,5s sotva Schumi. Před Rakouskem vyhrál 4 závody z 5-ti a Barichello měl po 5-ti závodech jen 8 bodů za JEDNO druhé místo a vsázet na něj by bylo stupidní. Stejně tak představa, že po 5-ti závodech mělo ferrari jasný titul. Byla to jediná "fraška" v tom roce, pokud nebereš Schumiho vrácení vítězství Barimu v USA.

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama