DISKUZE K ČLÁNKU McLaren: Na nejlepší ztrácíme hodně, ale ve vývoji krok držíme
McLaren by chtěl v Kanadě udělat další pokrok a stáhnout náskok soupeřů. Uznává, že za nejlepšími o velký kus zaostává, na druhou stranu jej těší, že se soupeři během sezóny dokáže držet krok ve vývoji.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren: Na nejlepší ztrácíme hodně, ale ve vývoji krok držíme
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Chasnik
14:11 03.06.2014 78.24.10.XXXPřeloženo do češtiny Pěkně je ta věta řečena, ale za výrokem "dokážeme se vyrovnat obecnému tempu vývoje, což je pozitivní" nevidím nic jiného než "díkybohu, že neztrácíme furt víc a víc". No potěš koště, to teda McLaren spadnul hodně hluboko :(
Stejně by mně zajímalo, co se stalo s tím Mekem, který v Austrálii dojel hned za Merglama a všechny ostatní nechal za sebou. Ten propad výkonnosti potom mi nějak nejde do hlavy.-
Arnoux
18:16 03.06.2014 217.66.164.XXXZkusím odpovědět.Problém je v zadní části auta,kde vzduch z chlazení vystupuje směrem k difuzoru a bez pochyby vytváří přítlak zadní části vozu .
Nevím jestli si pamatuješ,ale pokládal jsem tuhle otázku nejmenovanému inženýrovi a nebyla ani zařazena do seznamu.Nebyla totiž "vhodná",protože se dotkla velmi utajovaných poznatků ohledně letošních aut.
Od té doby jsem si z dostupných zdrojů nastudoval vše ohledně zadních částí a došel jsem k tomuhle:
Mercedes,Redbull,Ferrari a Lotus používají přesně to na co jsem se tenkrát dotazoval.Tlačí horky vzduch z prostoru chladiču hluboko pod zadní část auta navíc mají téměř utěsněný otvor kolem výfuku.Pokud vezmu jako srovnávací bod střed zadního světla,tak prvně jmenovaní mají výstup vzduchu odhadem ve spodní části světla z toho Mercedes a RB vůbec nejníže,navíc má Mercedes otvor doplněný jakousi odtokovou hranou vedoucí až k difuzoru.
Naproti tomu MCL má výstupy chladícího vzduchu cca 10cm nad hranou světla.Odhadnu tak o 20cm výš než prvně jmenovaná grupa.Podobně je na tom i Williams,který má navíc celý chladící otvor velký a otevřený.
Z toho jasně usuzuju,že tohle je příčina výkonosti a přítlaku na zadní části auta a proto jsou Mercedes,RB a Ferrari nejlepšími auty v poli a třeba MCL je na špatné cestě.
Navíc jsem si už jistý,že můj odhad byl správný-protože Mercedes tuto část auta po Jerezu změnil do dnešní podoby.V testech prostě blafovali.
-
Chasnik
19:50 03.06.2014 217.117.213.XXXNa to si trošku vzpomínám, ale i tak mě ta disproporce výkonů mezi Melbourne a zbytkem závodů udivila. Ale je možné, že v prvním závodě se ostatní báli použít agresivnější mapy, protože je neměli vyzkoušené, a proto se možná podařilo McL být úspěšným...
A je pravda, že i Wilíci mají s přítlakem vzadu velký problém.
-
-
-
mi88ki
10:21 03.06.2014 165.72.200.XXXVývoj Je smutné, že je mclaren hrdý na to, že drží vývoj, byť odstup na nejlepší se nemění. Asi chlapci zapomínají, že díky velké ztrátě by měli mít větší potenciál se zlepšovat. Inspirace jim jezdí přímo před očima, takže musí vidět, které řešení je úspěšnější, nemluvě o tom, že technické zázemí mají možná nejlepší ze všech. Když to shrnu, tak odvádějí málo z toho potenciálu co mají, tedy v porovnání s jinými. -
Kapor
09:34 03.06.2014 194.160.178.XXXÁno, Kanada by mala McLarenu sedieť,... ....a vôbec nepochybujem, že tam urobia dobrý výsledok, len kalendár mal byť urobený tak, aby sa po VC Kanady, išla o týždeň Amerika a všetko sa viackrát nesťahovalo sem a tam. Sa mi vidí, že to ten Bernie už nezvláda, aby bol robený kalendár VC logicky, s ohľadom na znižovanie nákladov, lebo jeho logistika nemá hlavu, ani pätu. -
Aktuálně
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek