DISKUZE K ČLÁNKU McLaren: Na nejlepší ztrácíme hodně, ale ve vývoji krok držíme

McLaren by chtěl v Kanadě udělat další pokrok a stáhnout náskok soupeřů. Uznává, že za nejlepšími o velký kus zaostává, na druhou stranu jej těší, že se soupeři během sezóny dokáže držet krok ve vývoji.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren: Na nejlepší ztrácíme hodně, ale ve vývoji krok držíme

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 03.06.2014 19:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 15 lidí) 03.06.2014 10:21
Vývoj Je smutné, že je mclaren hrdý na to, že… »
» mi88ki (Hlasovalo 10 lidí) 03.06.2014 10:15
Výjimečně s tebou souhlasím. 03 Dokonce… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Chasnik

    78.24.10.XXX
    Přeloženo do češtiny Pěkně je ta věta řečena, ale za výrokem "dokážeme se vyrovnat obecnému tempu vývoje, což je pozitivní" nevidím nic jiného než "díkybohu, že neztrácíme furt víc a víc". No potěš koště, to teda McLaren spadnul hodně hluboko :(
    Stejně by mně zajímalo, co se stalo s tím Mekem, který v Austrálii dojel hned za Merglama a všechny ostatní nechal za sebou. Ten propad výkonnosti potom mi nějak nejde do hlavy.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Arnoux

      217.66.164.XXX
      Zkusím odpovědět.Problém je v zadní části auta,kde vzduch z chlazení vystupuje směrem k difuzoru a bez pochyby vytváří přítlak zadní části vozu .

      Nevím jestli si pamatuješ,ale pokládal jsem tuhle otázku nejmenovanému inženýrovi a nebyla ani zařazena do seznamu.Nebyla totiž "vhodná",protože se dotkla velmi utajovaných poznatků ohledně letošních aut.

      Od té doby jsem si z dostupných zdrojů nastudoval vše ohledně zadních částí a došel jsem k tomuhle:

      Mercedes,Redbull,Ferrari a Lotus používají přesně to na co jsem se tenkrát dotazoval.Tlačí horky vzduch z prostoru chladiču hluboko pod zadní část auta navíc mají téměř utěsněný otvor kolem výfuku.Pokud vezmu jako srovnávací bod střed zadního světla,tak prvně jmenovaní mají výstup vzduchu odhadem ve spodní části světla z toho Mercedes a RB vůbec nejníže,navíc má Mercedes otvor doplněný jakousi odtokovou hranou vedoucí až k difuzoru.

      Naproti tomu MCL má výstupy chladícího vzduchu cca 10cm nad hranou světla.Odhadnu tak o 20cm výš než prvně jmenovaná grupa.Podobně je na tom i Williams,který má navíc celý chladící otvor velký a otevřený.

      Z toho jasně usuzuju,že tohle je příčina výkonosti a přítlaku na zadní části auta a proto jsou Mercedes,RB a Ferrari nejlepšími auty v poli a třeba MCL je na špatné cestě.
      Navíc jsem si už jistý,že můj odhad byl správný-protože Mercedes tuto část auta po Jerezu změnil do dnešní podoby.V testech prostě blafovali.



      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Chasnik

        217.117.213.XXX
        Na to si trošku vzpomínám, ale i tak mě ta disproporce výkonů mezi Melbourne a zbytkem závodů udivila. Ale je možné, že v prvním závodě se ostatní báli použít agresivnější mapy, protože je neměli vyzkoušené, a proto se možná podařilo McL být úspěšným...
        A je pravda, že i Wilíci mají s přítlakem vzadu velký problém.

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Vývoj Je smutné, že je mclaren hrdý na to, že drží vývoj, byť odstup na nejlepší se nemění. Asi chlapci zapomínají, že díky velké ztrátě by měli mít větší potenciál se zlepšovat. Inspirace jim jezdí přímo před očima, takže musí vidět, které řešení je úspěšnější, nemluvě o tom, že technické zázemí mají možná nejlepší ze všech. Když to shrnu, tak odvádějí málo z toho potenciálu co mají, tedy v porovnání s jinými.

    + 15 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.102.3.XXX
      je otazka jestli odvadeji malo, nebo se odvadi hodne ale spatnym smerem a na spatne veci.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.102.3.XXX
    dokud budou dostavat v kvalde 2 sekundy na kolo, tak neni co resit. Bohuzel 09

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, Kanada by mala McLarenu sedieť,... ....a vôbec nepochybujem, že tam urobia dobrý výsledok, len kalendár mal byť urobený tak, aby sa po VC Kanady, išla o týždeň Amerika a všetko sa viackrát nesťahovalo sem a tam. Sa mi vidí, že to ten Bernie už nezvláda, aby bol robený kalendár VC logicky, s ohľadom na znižovanie nákladov, lebo jeho logistika nemá hlavu, ani pätu. 02

    + 8 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mi88ki

      mi88ki

      165.72.200.XXX
      Výjimečně s tebou souhlasím. 03

      Dokonce máš dvě věty jen na třech řádkách, složené pouze s pěti resp. šesti vět. Je to sice pořád hodně, ale určitá tendence je tam vidět. Zkus to ještě snížit na polovic a budeš i čitelný, opomenuli zmatený obsah 12

      + 10 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama