DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes dnes v zájmu vyšší hlučnosti motoru otestuje výfuk ve tvaru megafonu

V Barceloně ve středu všichni s napětím očekávají, jak bude znít pohonná jednotka Mercedesu. Tým má vyzkoušet novou koncovku výfuku pro zesílení jejího zvukového projevu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes dnes v zájmu vyšší hlučnosti motoru otestuje výfuk ve tvaru megafonu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 15.05.2014 10:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 14.05.2014 08:35
výkon vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby se všichni… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Nico

    78.99.24.XXX
    Zvuk noveho vyfuku https://www.youtube.com/watch?v=HV5EKqy2z2k&feature=youtu.be

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001128

    uzivatel001128

    89.203.165.XXX
    nenašel jste někdo video/nahrávku se zvukem "trumpety"?


    předem díky

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Gregorius

    78.45.201.XXX
    Fuj Tohle je fraška, vyvineme nové motory a pak jim místo výfuku nasadíme kus plechového kýblu. To už rovnou můžeme pod kola připevnit kus kelímku od jogurtu, nebo řehtačku.
    Mě sice zvuk motorů taky nepřijde v porovnání s minulostí moc sexy, ale beru to jako vlastnost, která je navíc pozitivní ve vztahu k okolí a přírodě, protože tolik neruší. U některých tratí bydlí taky lidi, které F1 obtěžuje (namátkou Sao Paulo, Monaco, Melbourne a další).

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Filhauss

    89.176.7.XXX
    Humus trumpeta :D no není to nádhera :D https://pbs.twimg.com/media/BnlRwm9IUAEqWo2.jpg 12 12 12 12 12

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zlo

    94.113.8.XXX
    ??? Nezlobte se na mě, ale tohle je šaškárna. F1 vyvine silné, ale tišší motory a banda staromilců na ně chce namontovat "trumpetu", aby se povrchní hlupáci mohli radovat, "že nám ty káry zase dělají ten pořádný rámus".
    Tohle patří tak na srazy tunnigu nebo možná do cirkusu NASCAR.

    + 15 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      To je.. problémem jsou otáčky - vždyť točí sotva 12 000, tomuhle trumpeta moc nepomůže. A má vůbec smysl hodnotit F1 podle zvuku?

      + 11 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • zlo

        94.113.8.XXX
        Potřebujeme, aby motory točily 20tisíc otáček? Vždyť je to při dnešních technologiích přežitek. Celý vysokootáčkový atmosférický motor je minulost.
        Mě se směr motorů líbí. Jen bych změnil situaci ohledně pneumatik. Chce to jednoduše pořádné gumy. Atraktivitu v podobě zastávek bych řešil obnovením tankování, byť se zachováním limitu paliva. Lehká auta by pak opět dávala fakticky kvalifikační kola.

        + 4 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jens

          109.81.245.XXX
          Netvrdím, že potřebujeme 20 000 otáček - jen to, zvuk s nimi zkrátka souvisí. Nové pohonné jednotky jsou krokem správným směrem.

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • pidro

      88.100.206.XXX
      Při srovnání současné F1 a NASCAR mi jako cirkus vycází spíše F1. Matějská pouť má stejnou sportovní hodnotu.

      + 0 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Gregorius

        78.45.201.XXX
        Nic ti nebrání jít na Matějskou a vyřvávat tam, že je stejně dobrá jako F1. Možná s tím mezi kolotočáři zapadneš lépe než tady.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • forhe

    195.168.126.XXX
    Tuzing Takze tuzing dorazil aj do F1. Este by mohli doplnit neony do podlahy a potahy s drakom na sedadla :D

    + 14 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja si myslím, že ovlivní,... ...nie je to nič potrebné, čo by na F1 predtým chýbalo a pochybujem, že to zavedú aj ostatní. 11

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    77.48.245.XXX
    Chybí otáčky, tohle nebude to správné ořechové..

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    výkon vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby se všichni výrobci motorů tuto změnu pokusili využili k získání nějaké alespoň malé výhody. takže spíše než o to, zda to nebude mít negativní vliv na výkon bych řekl, že bude záležet na tom, kolik kdo dokáže z této úpravy vytěžit.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.40.136.XXX
      co chce z toho vyuzit?
      ak chcu vacsi hluk tak to znamena ze musi vacsia cast energie paliva vyletiet vyfukom von takze tym nic neziskas, ale pojde o to kolko tym stratis

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • David Novák

    109.81.245.XXX
    výfuk Takže megafon netestovali včera?

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Nj, nesmíš věřit bulváru.. který navíc dělají lidé, kteří F1 nerozumí. 12

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama