DISKUZE K ČLÁNKU Vettel o svém trápení a porážkách od Ricciarda: "Hodně věcí se mi nelíbí"

Trápení Sebastiana Vettela pokračovalo také ve čtvrtém podniku letošní sezóny - ve Velké ceně Číny. Jeho týmový kolega Daniel Ricciardo byl rychlejší v kvalifikaci a v závodě jej mistr světa musel na pokyn týmu pustit před sebe.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel o svém trápení a porážkách od Ricciarda: "Hodně věcí se mi nelíbí"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 24.04.2014 08:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 19 lidí) 22.04.2014 10:18
Jo, jo, měl auto o sekundu, dvě rychlejší než… »
» Mike17 (Hlasovalo 14 lidí) 22.04.2014 11:40
No to jo. To Vettela v Abu Dhabi nebo Brazílii… »
» Mike17 (Hlasovalo 12 lidí) 22.04.2014 09:23
Samozřejmě, že top speed ovlivňuje nastavení… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          No nevím, jak jsi dokázal změřit ty 0,2s v jedné zatáčce. Máš snad data z telemetrie? Jinak určitě byl v rychlých zatáčkách rychlejší, tím se RB netají, že jim to sedí. Ale hned na začátku té dlohé rovinky v bylo vidět, kde je motor Mercedes a kde Renault, když přes rychlejší výjezd RB začal rychle ztrácet.
          U STR je to stejné jako loni. Jezdí s nižším přítlakem. Jen loni byli nejrychlejší ze všech, letos v lepším průměru.

          + 4 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Luke

            78.157.134.XXX
            Před nájezdem do zatáčky byl DRS detection, takže ukazovali v grafice průběh rozdílu. V detekčním bodě byl 0,833 po průjezdu zatáčkou na rovinku byl 1,047s...Já vím, nemusí to být přesné, ale je to to nejlepší co mám k dispozici. Každopádně to nic nemění na tom, že na konci rovinky byl Nico před Sebem. 03

            Máš samozřejmě pravdu, že motor je deficit co by reddbulu pomohl. o tom žádná. Můj názor je zas ten, že srovnatelný výkon motoru by Redbulu na těchto typech tratí nepomohl. I když by se sakra hodně Mercedesu přiblížili. 04

            + 5 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Chápu, jen to měření přes livitiming má trochu zpoždění a nemusí být příliš přesné. Soudím podle toho, jak rychle se změní odstupy až o 0,5 tam i zpět. Takže z těch 0,2s může být klidně i nula.
              Ale určitě se shodneme, že o něco rychlejší v těch zatáčkaách jsou, ale i Mercedes má výborné auto, které se v technických pasážích RB i vyrovná. Kdyby měl RB motory Mercedes, možná by bojovali o vítězství, ale těžko říct, kdo by byl lepší. Nejspíš by se to měnilo podle trati. Takhle můžeme jen doufat, že se to časem aspoň trochu srovná. Zatím jsou Mercedesy tak dominantní, že se o tom RB za ty 4 roky ani nezdálo. 04

              + 5 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000792

              uzivatel000792

              213.160.185.XXX
              Ale robil to tak v kazdom kole alebo len v tom jednom? Lebo kludne mohol aj Rosberg urobit v zakrute nepostrehnutelnu chybu, ktora ho stala dve desatiny alebo brzdit o nieco skor ako inokedy. Je viac moznosti ako mohol Vettel tych 0,2 sekundy ziskat.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Luke

                78.157.134.XXX
                Tak to ti přesně už neřeknu. Ale vím, že kolo před předjížděcím manévrem na Seba udělal Rosberg chybu. Najel si hodně ze široka až na obrubník a ztratil cca. 0,5s. ( odstup byl v té chvíli už něco přes 1,2s) Ale i přesto na konci rovinky byl už zase za ním.

                Stejné se potom dělo když naopak Seb dojížděl Alonsa. Už při výjezdu z takové šikano-zatáčky na rovinku s detekčním bodem si Alonsa vždy potáhl o 0,2s. Při nájezdu na DRS rovinku další 0,2s. Jednou se dostal až na vzdálenost cca. 0,45s. A i přesto mu pak na rovince Alonso ujížděl. A to si nemyslím, že Ferrari má tak silný motor. Trakci by měl mít Redbull lepší a přesto hned po výjezdu ze zatáčky i s DRS ztrácel...

                Tudíž si myslím, že chyba nebude jenom v motoru. Nebo soupeři téměř či úplně dohnali Newey geniální přítlak bez ztráty rychlosti na rovince.

                + 3 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • zlo

      94.113.8.XXX
      Red Bull nadává na nízký výkon motoru renault asi poslední 4 roky. Dříve byla jejich filozofie jasná. Krátké, extrémně krátké převody a skvěle efektivní aerodynamika. Jejich akcelerace byla taková, že se na max. rychlost dostávali v polovině rovinek, strašně ujeli a ani mnohem rychlejší vozy je nedokázaly na konci dohnat. Viz Monza 2011.
      Letos jim to tak nejde. Nastavení je podle mě složitější. Mimochodem - nevíte, zda někdo řadil na zadní rovince v Šanghaji osmičku? RB to jako jeden z mála dával už v Bahrajinu. Co jsem viděl pár onboard záběrů z Číny, tak jsem 8. kvalt ani na té dlouhé rovince nezaznamenal u nikoho.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama