DISKUZE K ČLÁNKU Vettel o svém trápení a porážkách od Ricciarda: "Hodně věcí se mi nelíbí"
Trápení Sebastiana Vettela pokračovalo také ve čtvrtém podniku letošní sezóny - ve Velké ceně Číny. Jeho týmový kolega Daniel Ricciardo byl rychlejší v kvalifikaci a v závodě jej mistr světa musel na pokyn týmu pustit před sebe.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vettel o svém trápení a porážkách od Ricciarda: "Hodně věcí se mi nelíbí"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Mike17
10:21 22.04.2014 93.99.87.XXXNo nevím, jak jsi dokázal změřit ty 0,2s v jedné zatáčce. Máš snad data z telemetrie? Jinak určitě byl v rychlých zatáčkách rychlejší, tím se RB netají, že jim to sedí. Ale hned na začátku té dlohé rovinky v bylo vidět, kde je motor Mercedes a kde Renault, když přes rychlejší výjezd RB začal rychle ztrácet.
U STR je to stejné jako loni. Jezdí s nižším přítlakem. Jen loni byli nejrychlejší ze všech, letos v lepším průměru.-
Luke
10:32 22.04.2014 78.157.134.XXXPřed nájezdem do zatáčky byl DRS detection, takže ukazovali v grafice průběh rozdílu. V detekčním bodě byl 0,833 po průjezdu zatáčkou na rovinku byl 1,047s...Já vím, nemusí to být přesné, ale je to to nejlepší co mám k dispozici. Každopádně to nic nemění na tom, že na konci rovinky byl Nico před Sebem.
Máš samozřejmě pravdu, že motor je deficit co by reddbulu pomohl. o tom žádná. Můj názor je zas ten, že srovnatelný výkon motoru by Redbulu na těchto typech tratí nepomohl. I když by se sakra hodně Mercedesu přiblížili.-
Mike17
10:45 22.04.2014 93.99.87.XXXChápu, jen to měření přes livitiming má trochu zpoždění a nemusí být příliš přesné. Soudím podle toho, jak rychle se změní odstupy až o 0,5 tam i zpět. Takže z těch 0,2s může být klidně i nula.
Ale určitě se shodneme, že o něco rychlejší v těch zatáčkaách jsou, ale i Mercedes má výborné auto, které se v technických pasážích RB i vyrovná. Kdyby měl RB motory Mercedes, možná by bojovali o vítězství, ale těžko říct, kdo by byl lepší. Nejspíš by se to měnilo podle trati. Takhle můžeme jen doufat, že se to časem aspoň trochu srovná. Zatím jsou Mercedesy tak dominantní, že se o tom RB za ty 4 roky ani nezdálo. -
uzivatel000792
12:24 22.04.2014 213.160.185.XXXAle robil to tak v kazdom kole alebo len v tom jednom? Lebo kludne mohol aj Rosberg urobit v zakrute nepostrehnutelnu chybu, ktora ho stala dve desatiny alebo brzdit o nieco skor ako inokedy. Je viac moznosti ako mohol Vettel tych 0,2 sekundy ziskat.-
Luke
14:10 22.04.2014 78.157.134.XXXTak to ti přesně už neřeknu. Ale vím, že kolo před předjížděcím manévrem na Seba udělal Rosberg chybu. Najel si hodně ze široka až na obrubník a ztratil cca. 0,5s. ( odstup byl v té chvíli už něco přes 1,2s) Ale i přesto na konci rovinky byl už zase za ním.
Stejné se potom dělo když naopak Seb dojížděl Alonsa. Už při výjezdu z takové šikano-zatáčky na rovinku s detekčním bodem si Alonsa vždy potáhl o 0,2s. Při nájezdu na DRS rovinku další 0,2s. Jednou se dostal až na vzdálenost cca. 0,45s. A i přesto mu pak na rovince Alonso ujížděl. A to si nemyslím, že Ferrari má tak silný motor. Trakci by měl mít Redbull lepší a přesto hned po výjezdu ze zatáčky i s DRS ztrácel...
Tudíž si myslím, že chyba nebude jenom v motoru. Nebo soupeři téměř či úplně dohnali Newey geniální přítlak bez ztráty rychlosti na rovince.
-
-
-
-
-
-
zlo
11:49 22.04.2014 94.113.8.XXXRed Bull nadává na nízký výkon motoru renault asi poslední 4 roky. Dříve byla jejich filozofie jasná. Krátké, extrémně krátké převody a skvěle efektivní aerodynamika. Jejich akcelerace byla taková, že se na max. rychlost dostávali v polovině rovinek, strašně ujeli a ani mnohem rychlejší vozy je nedokázaly na konci dohnat. Viz Monza 2011.
Letos jim to tak nejde. Nastavení je podle mě složitější. Mimochodem - nevíte, zda někdo řadil na zadní rovince v Šanghaji osmičku? RB to jako jeden z mála dával už v Bahrajinu. Co jsem viděl pár onboard záběrů z Číny, tak jsem 8. kvalt ani na té dlouhé rovince nezaznamenal u nikoho.-
Luke
15:56 22.04.2014 78.157.134.XXX
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek