DISKUZE K ČLÁNKU Vettel o svém trápení a porážkách od Ricciarda: "Hodně věcí se mi nelíbí"
Trápení Sebastiana Vettela pokračovalo také ve čtvrtém podniku letošní sezóny - ve Velké ceně Číny. Jeho týmový kolega Daniel Ricciardo byl rychlejší v kvalifikaci a v závodě jej mistr světa musel na pokyn týmu pustit před sebe.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vettel o svém trápení a porážkách od Ricciarda: "Hodně věcí se mi nelíbí"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
10:18 22.04.2014 194.160.178.XXXÁno, Daniel bol viditeľne rýchlejší,.. ...ale bolo vidieť, že to necháva na tím, aby rozhodol a tí váhali a dali pokyn Sebastianovi neskoro, aby rýchlejšieho Daniela zbytočne neblokoval. Ak by to boli urobili ihneď mohli mať bedňu, a 3. miesto. To by zas FIA Daniela diskvalifikovala ? Alebo teraz pre zmenu nie ? -
-
CerVus
09:54 22.04.2014 93.99.205.XXXnj Kroužič neumí kroužit v průměrném autě. S takovým, které má nad soupeři sekundu, dvě na kolo získá tři tituly každý, ale jen opravdový mistr dokáže vymáčknout maximum z průměru. Takoví jsou v poli jen dva: Alonso a Hamilton. To s klidem přiznám i když nejsem příznivce ani jednoho z nich.-
-
Fanda.LH
17:05 22.04.2014 62.209.192.XXXNebudu hodnotit líp, hůř... Ale faktem je, že Lewis i Alonso předvedli několik pěkných závodů, když se nedařilo... Navíc RB není průměrné auto... Je to 2. nejlepší auto s velkým odstupem na 1. ... Vettel zatím moc nepředvedl... Věřím však, že to zvládne...-
Mike17
17:55 22.04.2014 93.99.87.XXXMyslím, že Vettel předvedl také několik pěkných závodů s vozem co nebyl dominantní. Ale nechci tu srovnávat ty 3, protože to bude mít smysl až (jestli) spolu budou sedět v jednom autě.
Reagoval jsem jen proto, že Vettel neměl nikdy dlouhodobě o vteřinu rychlejší auto a kroužičem se dá nazvat kterýkoliv pilot. Stačí mít jen předsudky.-
Nasir
19:45 22.04.2014 188.175.189.XXXNevymýšlej si, že Vettel nikdy neměl dlouhodobě o sekundu rychlejší auto.
Ostatně jak to víš, když před nějakým rokem nebo dvěma jsi horlivě prohlašoval, že rychlost aut vůbec neznáme a nemůžeme poznat? Už se ti tento argument nehodí, nebo jsi změnil názor?-
Mike17
20:31 22.04.2014 93.99.87.XXXMůžeš mi dát příklad, kdy dvojice Webber a Vettel dala někomu v závodě víc jak 1s na kolo??? Budu hodný, aspoň jeden závod!!! Ne, budu na tebe hodnější, kdy aspoň sám Vettel dal někomu 1s na kolo v závodě? Budu ještě hodnější, abys nemohl říct, že každý závod šetřil vůz, tak mi ukaž, kterou kvalifikaci dal on nebo Webber ostatní o víc 1s. Když mě obviňuješ ze lži, nechtělo by to nějaký důkaz? Vlastně ne, když řekneš že je někdo vinen, tak nemusí být žádné soudy nebo důkazy že?
Ale v tom druhém odstavci máš pravdu, 100% to vědět nemůžu, byť čísla mluví jasně. Protože je tu jistá teoretická možnost, že jsou všichni 3 (Vet, Web, Ric) totální babráci, jsou mnohem pomalejší než ostatní piloti a RB jim platí miliony úplně zbytečně.-
anonym
21:29 22.04.2014 194.228.20.XXXTřeba tady [odkaz na stránku] Vettel ujíždí mercedesům o sekundu v každém kole. Webber s nimi drží tempo ..... a pak udržovali náskok a šetřili techniku.-
Mike17
11:49 23.04.2014 147.229.7.XXXPod pojmem dlouhodobě si představuji několik závodů po sobě a ne jen pár kol v jednom. V závodě jsou různé strategie, které ovlivňují změny rychlosti během celého závodu. V celém závodě měl náskok 14s za 70 kol. To má do sekundy na kolo daleko a v kvaldě sekundu také neměl.-
-
Mike17
08:45 24.04.2014 93.99.87.XXXJo, tomu rozumím. Ale v několika závodech měli Lotusy za zadkem. To si moc šetřit asi nedovolili. Lotus a Ferrari byli v závodech rychlejší než ve kvalifikaci. Aspoň se o tom často psalo. Přesto v ANI JEDNÉ kvalifikaci neměl ANI JEDEN z RB náskok blížící se 1s. Tam si přece nikdo nedovolí jet na půl plynu. Takže kvůli tomu, že na začátku závodu udělal Vettel několik hodně rychlých kol ještě neznamená, že měl takhle dominantní auto po celý závod. Ano na konci loňské sezony měl nejspíš nejlepší vůz, ale do převahy 1s/kolo to mělo daleko. Letos Mercedes vykazuje rozhodně větší náskok.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Fanda.LH
17:09 22.04.2014 62.209.192.XXXJe to přehnané... Ale Alonso měl úžasnou sezónu 2012... Neměl sekačku nebo jiný nesmysl, jak jeho Formuli nazývali, ale rozhodně měl horší stroj než RB a mnohdy i Mcl... Vytěžil maximum z chaotické 1. půle sezóny a i pak sázel jeden dobrý výsledek za druhým... Rozhodně může jít příkladem... -
-
-
-
-
Luke
08:25 22.04.2014 78.157.134.XXXRovinky - TOP SPEED Ale ono to určitě není jen o rovinkách. Red Bull odjakživa sází na vysoký přítlak s tím, že v zatáčkách ujede a rovinka ho už moc nezajímá. Problém je, že aerodynamika hlavně Mercedesu a možná i Ferrari je totožné úrovni (Osobně si myslím, že mercedes má aero nejlepší). Jenže oni to nastavení nekupují prodejem rychlosti na rovinkách. V tom bude zakopaný pes. A proto už redbull připravuje B specifikaci vozu. Jelikož kdyby upravili nastavení, aby byli rychlí na rovinkách, tak ztratí v zatáčkách a s ojetými pneumatikami daleko více než 100m na rovince...-
Mike17
09:23 22.04.2014 93.99.87.XXXSamozřejmě, že top speed ovlivňuje nastavení přítlaku na křídlech. A to hodně. Ale ono se stačí podívat na zrychlení na začátcích rovinek, kde přítlak ještě nehraje takovou roli a je celkem jasné, že nějaký koník Renaultu chybí. Neříkám, že těch 80, ale něco určitě ano. A netvrdí to jen RB, tak na tom něco asi bude.-
Luke
10:12 22.04.2014 78.157.134.XXXTak o tom žádná, že Mercedes je nejvýkonnější i nejefektivnější agregát. Na druhou stranu jsem detailně koukal právě na průjezd a výjezd ze zatáčky na tu dlouhou rovinku v Číně. A jen v průběhu té zatáčky ve které se zrychluje získal Seb na Rosberga +0,2s (na 200m!!!) a to si nemyslím, že je jen díky lepšímu aeru. Pak samozřejmě už jeli rovně a to byla jiná káva. proto si myslím, že ten problém Redbulu je komplexní a když se podíváš na speed Trap ostatních týmů používajících Renault tak třeba Toro Roso lítalo přes 330Km/h, ale zas neměli přítlak. Myslím, že potřebují získat nějaký rozumnější poměr mezi přítlakem a TOP Speedem, jinak to bude v Barceloně to samé v bledě modrém, jelikož délka rovinky na okruhu Catalunya je 1047m...
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek