DISKUZE K ČLÁNKU Haas chce použít pro vstup do F1 vozy Dallara, vstup může o rok oddálit

Šéf týmu NASCAR, Gene Haas, který by měl rozšířit startovní pole F1 v nové sezoně, zvažuje, že by svůj návrat do F1 spojil s výrobcem formulových vozů, společnosti Dallara.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Haas chce použít pro vstup do F1 vozy Dallara, vstup může o rok oddálit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 16.04.2014 17:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000968 (Hlasovalo 12 lidí) 15.04.2014 18:25
Myslím, že pan Haas nema dunstu... ... do čoho… »
» Pepan (Hlasovali 5 lidé) 15.04.2014 15:43
Vstupem Dallary do kolotoče F1 se docílí pouze… »
» Zix. (Hlasovali 4 lidé) 15.04.2014 15:15
Haas Pokud opravdu nastoupěj,tak budu určitě… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Možno budúcnosť ,... ...dokonalých, ľahkých a veľmi pevných kokpitov aj pre zákazníkov, ako je Haas, je v ich zhotovení na tlačiarňach 3D, ktoré ale nebude lacnou záležitosťou, ale ak by niekto do toho investoval, prinieslo by to pre tímy F1 nové priority zlepšenia, lebo takto zhotovený skelet by bol po stránke položenia vrstiev úplne dokonalý a tímom by to prinieslo možno aj úsporu, ak by to robila jedna firma pre všetky tímy. Trebalo by zvážiť túto alternatívu, lebo by bola v záujme zvýšenia bezpečnosti a kvality konečného výrobku. 01

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zlo

    94.113.8.XXX
    podstata Dallara nepochybně zkušenosti se stavbou monopostů má, ale v konkurenci nikdy neuspěla. Chápu, že Haas nedokáže najednou postavit vůz F1, ale musí si být vědom, že s Dallarou tu první sezónu těžce protrpí.
    Pokud je vrchol momentálních schopností Dallary aktuální vůz ICS DW-12, pak to nechci vidět.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000968

    uzivatel000968

    78.99.155.XXX
    Myslím, že pan Haas nema dunstu... ... do čoho lezie ...

    "Myslím, že můžeme Evropany porazit v jejich vlastní hře."

    ... to len "podčiarkuje"...

    ... 04 03 04 ...

    + 12 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Prokop S.

    Prokop S.

    89.102.97.XXX
    kritika když tu tak kritizujete, že Dallara je vrak na kolech, Haas má pravdu v tom, že bude lepší nejprve někde získat zkušenosti a až pak stavět sami než si v začátku rozházet všechno možné..

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • JHvP

    83.208.165.XXX
    Dallara Když už tu Dallaru za HRT tak kritizujete, uvědomte si, že velice záhy přestal tehdy tuším Campos Dallaře platit a oni prostě neměli za co vyvíjet. K tomu ten tým před sezonou vůbec netestoval, což jejich ztrátu ještě umocnilo. Takže bych byl v odsudcích velice opatrný...

    + 5 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      78.136.181.XXX
      Tak tak, Dallara je špička a HRT s tím nemá co dělat. Jedou věcí je nechat si něco postavit, a druhou věcí umět se o to starat a rozvíjet zpětnou vazbu k výrobci s následným zvyšováním výkonu. Na to jsou potřeba prachy a proto HRT skončilo tam kde skončilo.

      + 4 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000792

        uzivatel000792

        213.160.185.XXX
        Dallara nie je spickou v oblasti F1 velmi dlho. Ani ich predosly pokus s Jordanom nedopaodl dobre. Tim v tej sezone nakoniec radsej nasadil vlastny monopost.

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • eR

      62.245.107.XXX
      Doporučuji přečíst si článek z 13.4.2010, tedy ze začátku první sezóny HRT v F1, o kvalitě formule od Dallary. Odkaz viz. [odkaz na stránku]

      Jestli to spíš nebylo tak, že jim Campos přestal platit až poté, co zjistil jakou plečku jim Dallara vyrobila. Čemu bych se mu ani nedivil.

      + 6 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • JHvP

        83.208.165.XXX
        No to už jsou výmluvy, kde se vedení HRT snažilo vysvětlit své neúspěchy, vyjádření toho pána mi nepřijde zrovna nezaujaté. Faktem zůstává, že Adrian Campos peníze neměl...

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        95.102.70.XXX
        este pred zaciatkom sezony campos musel predat tim lebo nemal uz ziadne peniaze

        uz koncom roka 2009 sa myslim ze pisalo ze campos ma financne problemy a platby dallare viaznu

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Vstupem Dallary do kolotoče F1 se docílí pouze toho že Caterham a Marusssia se posunou blíže ke středu startovního pole.

    + 5 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • PC

    212.47.2.XXX
    Tak tenhle výstup mi příjde jak vtip roku!
    To bude nejspíš stáj ještě hluboko za Marusijou a Catterhamem. K čemu to je? Nebo je to pokračování hry a souboje Bernieho se slabšími týmy v boji o větší rozpočet nebo stropy?
    Třeba tyto týmy vyhrožují odchodem a Bernie jim tímhle výstupem říká: "jen běžte, já jen lusknu a mám nový tým místo Vás". Jiný smysl v tom nevidím. Bude to nejspíš stejné trápení jako s HRT. Je to ale výsměch neustále omílaným řečem Top manažerů o jakémsi technologickém vrcholu, který prý F1 představuje.02
    Když slyším že nebudou konstruovat, ale vše poptávat, třeba budou hlavní sponzoři K-Mart a různé půjčovny a zástavárny?05

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zix.

    Zix.

    86.49.17.XXX
    Haas Pokud opravdu nastoupěj,tak budu určitě zvědavej jak si budou vést,kdo za ně bude jezdit,jak dlouho zůstanou u Dallary a další věci okolo toho týmu.

    Jinak chápu,že je asi lepší na ten vůz někoho najmout,když ještě ani nemají sestavenej tým. Je ale otázka jestli s tou Dallarou dělají dobře,když i nově postavený týmy Virginu a tehdejšího Lotusu postavili lepší vozy než oni a Jordan si radši postavil pro rok 2005 svůj vůz,protože vůz od Dallary byl moc pomalej.

    Určitě jim ale přeju,aby nastoupili co nejdřív a aby případně byli lepší než Caterham s Marussií, u kterých až v 5.sezóně(beru i jejich předchůdce) reálně hrozí,že se dočkají bodů.

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.238.XXX
      " ...Caterham s Marussií, u kterých až v 5.sezóně(beru i jejich předchůdce) reálně hrozí,že se dočkají bodů."

      I ty optimisto 03. Já bych tipl, že jsou zase bez šance.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Zix.

        Zix.

        86.49.17.XXX
        Na takový Lotusy nebo Saubery moc neztrácej a v pohodě s nima bodujou,tedy bych se nedivil kdyby konečně letos překvapili a při troše štěstí bodovali. Navíc je zatím maximum 16 dojetých vozů a díky tomu se jim šance zvyšuje(hlavně Chiltonovi který dojel všechny závody ve F1).

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          37.188.238.XXX
          Jsem zvědavej. Je to pravda otevřenější než v předchozích letech, ale přesto jsem v tomhle docela pesimista. Můj (absolutně subjektivní a nepodloženej) odhad je, že Renault jakž takž fixne svoje problémy a Sauber o pár kilo odlehčí. Ani jeden pak nebude za hvězdu, ale zrychlí dost na to, aby se odpoutali od Marussie s Catem. Ale jak jsem psal, jsem na ten vývoj sezóny zvědavej.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            37.188.238.XXX
            ...pardon, Lotus, (už) ne Renault. Nějak mi to nejde přes klávesnici.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No, ja si myslím,... ...že Hassovi ušiel vlak, keď premeškal kúpu zavedeného tímu v F1, akým bolo HRT za deravý groš v roku 2012 so všetkým, čo k tomu patrilo. HRT totiž malo vybudovanú vlastnú základňu v Španielsku s malým a výkonným tímom aj jazdcami a ako bolo povedané, ešte za existencie HRT, Dallara neodviedla na kokpite tohto monopostu v prvej sezóne stopercentnú robotu a nebola s ňou spokojnosť, čo hovorí za všetko. Ak sa budú rozhodovať pre pohonné jednotky, tak Mercedesu odchádza jeden zákazník McLaren k Honde, preto je jasné, že by malo byť smaženie tímu Haas, získať v prvom rade najlepšiu pohonnú jednotku, ak ostatné bude stáť za veľké guľové, aby zo svojimi autami nezavadzali na trati. 11 18

    + 11 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Chápu, že Dallara je jeho jedinou šancí jak stihnout rok 2015. Nicméně po tom co v prvním roce postavili HRT, už Dallaře nevěřím, že by dokázala postavit vůz, který by byl schopný skončit byť i jen na předposledním místě v konstruktérech. Obzvlášť v době, kdy nároky na technické řešení monopostu kvůli chlazení a nižšímu přítlaku prudce vzrostly.

    I přesto se už na ně těším. Nový tým je vždy oživením startovního pole.

    + 11 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.238.XXX
      "Nicméně po tom co v prvním roce postavili HRT, už Dallaře nevěřím, že by dokázala postavit vůz, který by byl schopný skončit byť i jen na předposledním místě v konstruktérech."

      Žiju v tom, že přesně tohle se HRT s autem od Dallary v r. 2010 povedlo.

      + 2 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama