DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes si nemyslí, že letos bude dominovat, upozorňuje na výkonný motor Renaultu
Jeden z hlavních inženýrů Mercedesu Aldo Costa vyjádřil pochybnosti o tom, že by po jednoznačném vítězství v Austrálii měli dominovat i ve zbytku sezóny. Věci se podle něj v F1 rychle mění.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes si nemyslí, že letos bude dominovat, upozorňuje na výkonný motor Renaultu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001447
(Hlasovalo 22 lidí)
25.03.2014 10:17
vieš, čo je na tebe najsamlepšie? že si hneď… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
m4t35
06:56 26.03.2014 192.151.242.XXXnesouhlasim tak jen z posledni doby dva priklady: - kapor v kazdem druhem prispevku zminuje "kamikadze" kobiho,prestoze nehoda v poslednim zavode nebyla jeho vina - kapor pred poslednim zavodem po kvalifikaci psal o tom,ze nekdo z jezdcu volil jinou strategii s pneumatikama,prestoze kvalifikace byla mokra a tedy se o zadne takove strategii nedalo mluvit.. jinak presne to tady vystihl nekdo nahore - ten prispevek koncil welcome to kaporland a krasne vystihl obsah stylu kaporovych prispevku.. a to kaporovo samoklikani na plus... podle me je kapor jen klasicky troll - [odkaz na stránku] a proto bychom na nej nikdo nemeli reagovat...-
uzivatel001447
07:15 26.03.2014 188.123.100.XXXtomu vravim shitna referencia Ve Wikipedii dosud neexistuje stránka se jménem Troll (internet),.
-
-
erdedy
23:14 25.03.2014 178.143.214.XXXK... chlapi... ... tu riesite Kapora... Kaslat na to - Kapor je proste miestny folklor (z jiznich tyrol)... koho to s...(?)
Zdaleka nehovori vzdy od veci - a to ja osobne uz som s nim mal "iné" incidenty... (ze Kapor ) akurat je niekedy prilis "reaktivny".
Mne sa ale napr. momentalne najviac paci/bavi ma ta "skryta ironia redakcie", ako (pomaly) kazdy clanok o MB zacina: "Jeden z hlavních inženýrů Mercedesu..." alebo "Jeden z ředitelů (atd) Mercedesu..." ... (ja viem, ono to neni ironia... )
Příspěvek byl redakčně upraven.-
erdedy
23:35 25.03.2014 178.143.214.XXXJo a zabudol som to dolezite (k veci) (tak ako uz pred casom naznacoval napr. Arnoux), takze vlastne je uplne jedno, co si kto mysli o Renaulte, dolezite bude, ked to rozbalia "naplno". Nepochybujem o tom (osobne), ze ten motor bude velmi nebezpecny super (dokonca si myslim, ze nebezpecnejsi sko Ferrari).
A ako sa hovori - najhorsia sila ta ktoru (hned?) nevidis (ci ako...?) a to bezpochyby zacal RedBull praktikovat hned od prveho preteku (za predpokladu, ze mali pravdu/vyvratia "pravdu" o Gill sensor ´s - a "bohuzial" o tom nepochybujem... Snad len "politicka vola" moze rozhodnut opacne...).
Příspěvek byl redakčně upraven.
-
-
kakaa
20:25 25.03.2014 85.71.39.XXXno bratři svý mindráky si řešte jinde, nárok na názor má každej i třeba kapor, co většinou píše zní rozumně, ale jestli je to pravda nebo doměnky zapřísáhlého fandy buhví a je na tobě co si z toho vezmeš, lidi si vymejšlej a lžou jen aby nebyli zticha to potkáváme denodenně že jo?-
uzivatel001447
20:38 25.03.2014 188.123.100.XXXpocuj, dnes je 25. marca, cca 20:36 . dokladnym studiom tvojho nicku som dospel k zaveru ze sa volas kakaa. teda s dvoma a na konci cize "aa" na konci. kapis? predmet prispevky mas "no" , tak mohol si dat aj dlhsi , ale mas ho tam a koniec koncov to bude asi aj stacit.
napisal som pravdu? myslim ze ano. bol to rozumny prispevok? sotva. welcome to Kaporland
-
-
-
Arnoux
13:56 25.03.2014 217.66.164.XXXNo ale pořád myslím,že komentování Kapra je erudovanější než půlky "expertů" na F1 tady a hlavně v zahraničním tisku.Po testech předpovídali konec Redbullu z důvodu slabého motoru od Renaultu,který Mercedes dožene až tak za 100let.A ejhle on ten motor Energy bude nakonec i podle Mercedesu výkonný! To je sranda.
Takže ty šašky vidím trochu někde jinde než v prvním komentáři pod článkem.
(mimochodem co v příspěvku píše Kapr za nesmysly jak uvádíš? Mně přijde,že tak to zhruba je.)-
Tomur
16:19 25.03.2014 95.173.85.XXXKdyž se mrkneš zpětně na jeho příspěvky, jsou to rozumy posbírané z předchozích článků na f1news. Stačí, aby zítra vyšel článek, že Renault je totálně v háji a Kapor ti najde nejmíň deset důvodů, proč to tak je a jak tomu v Renaultu mohli zabránit. Je to jen machrování vlastní pseudointeligencí. Určitě nejsem jediný kdo to tak vidí.-
Arnoux
18:09 25.03.2014 217.66.164.XXXTomure možná máš částečně pravdu, ale o problematice chlazení všech věcí v monopostu tady psal už v době kdy o tom nikdo neměl ponětí a Horner to komentoval měsíc po Kaprovi uplně stejně.
Vadí mi zabedněnost a kritika jen kvůli tomu pod jakou přezdívkou píše.Každý tady někdy ulítneme-to je diskuse,ale napálit mu 30 mínusů za příspěvek,který je rozumný se mi prostě nelíbí.
Navíc myslím,že nám Kapr v testech hodně pomohl se softwarem motoru a i díky němu je Renault tam kde ted je.-
uzivatel001398
20:10 25.03.2014 213.168.188.XXXJá si jeho příspěvky vždycky přečtu.Po stránce obsahu jsou tam i zajímavý věci.To je ok.Horší je ta forma.Ta souvětí na 20 řádků si myslím jsou otravný,nepřehledný a snižuje to faktickou hodnotu příspěvku.Proto možná na Kapora někteří reagují jak reagují.
Za mě ani ani .Prostě neutrál...-
Tomur
07:54 26.03.2014 95.173.85.XXXO.k., argumenty beru, ale možná nevíš, že Kapor se tady několikrát nejen do mně pustil způsobem, že mu to redakce musela promazávat. Asi to nebylo nic slušného a proto jeho názory neberu a brát nebudu. Ale s tím pokrokem Renaultu díky Kaporovi...
-
-
-
Mr.B
14:08 25.03.2014 85.193.24.XXXO tom, že Renault dožene ostatní motory asi není pochyb. V Austrálii to zatím bylo za cenu nerespektování pravidel. Nicméně věřím, že se ten motor bude zlepšovat. Jestli ale bude tak silný, že týmy, které ho mají v útrobách, nandají ostatním 2 sekundy na kolo, jak jsi tady prohlašoval, se teprve uvidí.-
Arnoux
17:52 25.03.2014 217.66.164.XXXNo Mr.B. máš pravdu,čekal jsem ty 2 sekundy od Redbullu v testech, to se nestalo,ale druhé místo v prvním závodě mi to vynahradilo.Že to dopadlo jak dopadlo je věc jiná.Redbull bude ale zase nejrychlejším autem-tomu věřím pořád.
V rychlých zatáčkách je neuvěřitelný a to už od testů.Používá chladící trychtýř,na který mi sice neznámý aerodynamik neodpověděl, ale který existuje a vypadá,že funguje dobře.
Uvidíme na klasických okruzích.V tomhle je vynikající i Ferrari-půjde tam moc nahoru.
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek