DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes si nemyslí, že letos bude dominovat, upozorňuje na výkonný motor Renaultu

Jeden z hlavních inženýrů Mercedesu Aldo Costa vyjádřil pochybnosti o tom, že by po jednoznačném vítězství v Austrálii měli dominovat i ve zbytku sezóny. Věci se podle něj v F1 rychle mění.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes si nemyslí, že letos bude dominovat, upozorňuje na výkonný motor Renaultu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 26.03.2014 14:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001447 (Hlasovalo 22 lidí) 25.03.2014 10:17
vieš, čo je na tebe najsamlepšie? že si hneď… »
» Tomur (Hlasovalo 22 lidí) 25.03.2014 12:41
Pod každým článkem musí být minimálně jeden… »
» Tomur (Hlasovalo 14 lidí) 25.03.2014 16:19
Když se mrkneš zpětně na jeho příspěvky, jsou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • m4t35

    192.151.242.XXX
    reakce na arnoux z 13:56..

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • m4t35

    192.151.242.XXX
    nesouhlasim tak jen z posledni doby dva priklady: - kapor v kazdem druhem prispevku zminuje "kamikadze" kobiho,prestoze nehoda v poslednim zavode nebyla jeho vina - kapor pred poslednim zavodem po kvalifikaci psal o tom,ze nekdo z jezdcu volil jinou strategii s pneumatikama,prestoze kvalifikace byla mokra a tedy se o zadne takove strategii nedalo mluvit.. jinak presne to tady vystihl nekdo nahore - ten prispevek koncil welcome to kaporland a krasne vystihl obsah stylu kaporovych prispevku.. a to kaporovo samoklikani na plus... podle me je kapor jen klasicky troll - [odkaz na stránku] a proto bychom na nej nikdo nemeli reagovat...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    178.143.214.XXX
    K... chlapi... ... tu riesite Kapora... Kaslat na to - Kapor je proste miestny folklor (z jiznich tyrol)... koho to s...(?)
    Zdaleka nehovori vzdy od veci - a to ja osobne uz som s nim mal "iné" incidenty... 03 (ze Kapor 03) akurat je niekedy prilis "reaktivny".

    Mne sa ale napr. momentalne najviac paci/bavi ma ta "skryta ironia redakcie", ako (pomaly) kazdy clanok o MB zacina: "Jeden z hlavních inženýrů Mercedesu..." alebo "Jeden z ředitelů (atd) Mercedesu..." ...12 (ja viem, ono to neni ironia...18 )
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      178.143.214.XXX
      Jo a zabudol som to dolezite (k veci) 03 (tak ako uz pred casom naznacoval napr. Arnoux), takze vlastne je uplne jedno, co si kto mysli o Renaulte, dolezite bude, ked to rozbalia "naplno". Nepochybujem o tom (osobne), ze ten motor bude velmi nebezpecny super (dokonca si myslim, ze nebezpecnejsi sko Ferrari).
      A ako sa hovori - najhorsia sila ta ktoru (hned?) nevidis (ci ako...?)19 a to bezpochyby zacal RedBull praktikovat hned od prveho preteku (za predpokladu, ze mali pravdu/vyvratia "pravdu" o Gill sensor ´s - a "bohuzial" o tom nepochybujem... Snad len "politicka vola" moze rozhodnut opacne...).
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no bratři svý mindráky si řešte jinde, nárok na názor má každej i třeba kapor, co většinou píše zní rozumně, ale jestli je to pravda nebo doměnky zapřísáhlého fandy buhví a je na tobě co si z toho vezmeš, lidi si vymejšlej a lžou jen aby nebyli zticha to potkáváme denodenně že jo?

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001447

      uzivatel001447

      188.123.100.XXX
      pocuj, dnes je 25. marca, cca 20:36 . dokladnym studiom tvojho nicku som dospel k zaveru ze sa volas kakaa. teda s dvoma a na konci cize "aa" na konci. kapis? predmet prispevky mas "no" , tak mohol si dat aj dlhsi , ale mas ho tam a koniec koncov to bude asi aj stacit.

      napisal som pravdu? myslim ze ano. bol to rozumny prispevok? sotva. 14 14 welcome to Kaporland14 14

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • sony

    188.120.209.XXX
    Renault Zajímaví názor konkurence je vidět co o sobě týmy dokáží zjistit,po předsezoních testech měli někteří názor že Renault s ostudou odejdea kdyby odešel hned neudělal by si ostudu04

    + 9 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    95.173.85.XXX
    Pod každým článkem musí být minimálně jeden nesmysl od Kapora a kolem toho se potom točí celá diskuse. Co mu tak udělat vlastní doménu, třeba kapornews.cz? 03

    + 22 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Arnoux

      217.66.164.XXX
      No ale pořád myslím,že komentování Kapra je erudovanější než půlky "expertů" na F1 tady a hlavně v zahraničním tisku.Po testech předpovídali konec Redbullu z důvodu slabého motoru od Renaultu,který Mercedes dožene až tak za 100let.A ejhle on ten motor Energy bude nakonec i podle Mercedesu výkonný! To je sranda.

      Takže ty šašky vidím trochu někde jinde než v prvním komentáři pod článkem. 03

      (mimochodem co v příspěvku píše Kapr za nesmysly jak uvádíš? Mně přijde,že tak to zhruba je.)

      + 11 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Tomur

        Tomur

        95.173.85.XXX
        Když se mrkneš zpětně na jeho příspěvky, jsou to rozumy posbírané z předchozích článků na f1news. Stačí, aby zítra vyšel článek, že Renault je totálně v háji a Kapor ti najde nejmíň deset důvodů, proč to tak je a jak tomu v Renaultu mohli zabránit. Je to jen machrování vlastní pseudointeligencí. Určitě nejsem jediný kdo to tak vidí.

        + 14 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Arnoux

          217.66.164.XXX
          Tomure možná máš částečně pravdu, ale o problematice chlazení všech věcí v monopostu tady psal už v době kdy o tom nikdo neměl ponětí a Horner to komentoval měsíc po Kaprovi uplně stejně.

          Vadí mi zabedněnost a kritika jen kvůli tomu pod jakou přezdívkou píše.Každý tady někdy ulítneme-to je diskuse,ale napálit mu 30 mínusů za příspěvek,který je rozumný se mi prostě nelíbí.

          Navíc myslím,že nám Kapr v testech hodně pomohl se softwarem motoru a i díky němu je Renault tam kde ted je. 11

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001398

            uzivatel001398

            213.168.188.XXX
            Já si jeho příspěvky vždycky přečtu.Po stránce obsahu jsou tam i zajímavý věci.To je ok.Horší je ta forma.Ta souvětí na 20 řádků si myslím jsou otravný,nepřehledný a snižuje to faktickou hodnotu příspěvku.Proto možná na Kapora někteří reagují jak reagují.
            Za mě ani 01 ani02 .Prostě neutrál...

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Harry

              Harry

              88.103.178.XXX
              S Jirkusem mohu jen souhlasit. Já si do našeho Lojzka taky občas rýpnu, ale když si to zaslouží nemám problém dát mu plus bod.
              Faktem je, že tady řešíme Kapora častěji než třeba Marusií s Caterhamem dohromady.

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Tomur

              Tomur

              95.173.85.XXX
              O.k., argumenty beru, ale možná nevíš, že Kapor se tady několikrát nejen do mně pustil způsobem, že mu to redakce musela promazávat. Asi to nebylo nic slušného a proto jeho názory neberu a brát nebudu. Ale s tím pokrokem Renaultu díky Kaporovi... 01

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Mr.B

        Mr.B

        85.193.24.XXX
        O tom, že Renault dožene ostatní motory asi není pochyb. V Austrálii to zatím bylo za cenu nerespektování pravidel. Nicméně věřím, že se ten motor bude zlepšovat. Jestli ale bude tak silný, že týmy, které ho mají v útrobách, nandají ostatním 2 sekundy na kolo, jak jsi tady prohlašoval, se teprve uvidí.

        + 8 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Arnoux

          217.66.164.XXX
          No Mr.B. máš pravdu,čekal jsem ty 2 sekundy od Redbullu v testech, to se nestalo,ale druhé místo v prvním závodě mi to vynahradilo.Že to dopadlo jak dopadlo je věc jiná.Redbull bude ale zase nejrychlejším autem-tomu věřím pořád.

          V rychlých zatáčkách je neuvěřitelný a to už od testů.Používá chladící trychtýř,na který mi sice neznámý aerodynamik neodpověděl, ale který existuje a vypadá,že funguje dobře.
          Uvidíme na klasických okruzích.V tomhle je vynikající i Ferrari-půjde tam moc nahoru.

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          V Austrálii startoval s Renaultem i někdo jiný jak Ricciardo. A nebývalo zvykem, že by STR jezdilo na úrovni Ferrari. Tož to s tou výkoností motoru nebude tak zlé a zisk Ricciarda ze zvýšeného průtoku (pokud vůbec byl) taky nebyl nějak zásadní. 03

          + 9 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama