DISKUZE K ČLÁNKU Horner přirovnává debut Ricciarda k tomu Vettelovu: Ohromně působivé
Christian Horner, šéf týmu Red Bull, se nechal slyšet, že pro Australana bude působivý výkon v první VC za Red Bull Racing ve zbytku sezony znamenat významnou vzpruhu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Horner přirovnává debut Ricciarda k tomu Vettelovu: Ohromně působivé
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001447
(Hlasovalo 13 lidí)
18.03.2014 08:18
ma to len jednu malu chybicku, oni su si vedomi… »
» uzivatel001447
(Hlasovalo 7 lidí)
18.03.2014 11:42
samozrejme, taky predpoklad tu existuje! jedine… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
uzivatel001447
11:42 18.03.2014 188.123.100.XXXsamozrejme, taky predpoklad tu existuje! jedine ze by im zakazali vsetko co robia nelegalne a potom je tu predpoklad ze daniel bude podavat dobre vykony, lenze na konci startovneho pola :D ...
Příspěvek byl redakčně upraven.-
Kapor
14:29 18.03.2014 194.160.178.XXXNikto im nič nedokázal,.. ...lebo ako som už povedal, menovitá hodnota prietočného množstva, ktorú udáva predpis nemá udanú toleranciu a ani neuvádza v akej triede presnosti je hodnota prietočného množstva uvedená, preto nik nemôže upodozrievať Red Bull, že jeho meracie zariadenia na motore, ktoré jenastavené na správny prietok a je vyrobené subdodavateľom Red Bullu a certifikované nezávislým certifikačným orgánom, nedáva hodnoverné výsledky, ale nejaký senzor, ktorý tam dodatočne pridala FIA, podľa svojich úvah, ktorá to chce sledovať a nedomyslela, že senzor ak pracuje v ťažkých podmienkach motorového priestoru, môže byť neúmerným tepelným zaťažením ovlplyvňovaný natoľko, že jeho hodnoty sú skreslené, čo svedčí o tom, že podobné ťažkosti sa vyskytli aj na aute Lewisa Hamiltona.-
Mr.B
17:54 18.03.2014 194.228.32.XXXTy pořád nechápeš o co tu jde. Cituji z konkurence vysvětlení FIA:
„I když senzor vykazoval rozdílné hodnoty v jízdách prvního tréninku, zůstává homologovaný a povinný, přičemž jeho prostřednictvím je tým povinen měřit průtok paliva, pokud nedostane svolení od FIA udělat něco jiného,“ uvedli ve svém odůvodnění Ricciardovy diskvalifikace.
„Nezávisle na jeho hodnocení, že byl senzor vadný, nemůže tým rozhodnout o tom, že bude průtok paliva měřit jinak, aniž by měl svolení FIA.“-
Kapor
15:49 19.03.2014 194.160.178.XXXNemáš pravdu,.. ...lebo senzor môže byť namontovaný v prostredí, kde nie sú podmienky, aké boli pri jeho homologácii, preto je jeho meranie presnosti ovplyvnené, nakoľko prepúšťací ventil, ktorý majú vo vozidle Daniela namontovaný, je certifikovaný a jeho tolerančné pole je užšie ako senzoru (je presnejší) a meranie u ventilu presnejšie, ako u senzoru, preto Red Bull odvolanie vyhrá ! Ak sa tak stane, mám u teba jedného panáka. Ak sa potvrdí výrok FIA, tak je to chybné rozhodnutie, ktoré má prapôvodv predpise, kde mali jasne uviesť okrem menovitej hodnoty prietoku aj toleranciu, takto : 100kg/hod. aj toleranciu, tj. 100,00 + 0,000 kg/hod.
- 0,001 kg/hod.
Potom by tvrdenie FIA, nebolo na vode !
-
-
-
-
-
-
M3
08:00 18.03.2014 109.107.201.XXXPodvod Muj nazor je takovy: RB o problému určitě věděl - nejsou to amatéři. Ale co měli dělat? Tak to prostě zkusili. Měli dvě varianty. Zajet s Ricim rovnou do garaze a nebo si udelat 60 kolový test a zkusit štěstí, jestli FIA na přijde. Myslím, že tato situace se přihodila v jiných sportech hodněkrát. Uplně košér to není, jako odstrašující příklad o důkladnosti FIA to však stačí.-
uzivatel001447
08:18 18.03.2014 188.123.100.XXXma to len jednu malu chybicku, oni su si vedomi ze podvadzali a este podavaju odvolanie ale ja asi mylim, ze to nebol ziadny problem a urobili to umyselne. to dava vacsi zmysel. si myslim..-
-
McMatej
11:29 18.03.2014 212.79.110.XXXJak mohl být jejich výpočet přesný, když průtokoměry se zaváděli proto, že dřívější měření byla nepřesná? [odkaz na stránku]-
seven
15:00 18.03.2014 93.153.124.XXXPrůtokoměry které FIA instaluje do každého vozu jsou především kvůli jejich vlastní on-line kontrole a jsou identické (dodavatel) s těmi co vykazovaly problémy před sezonou. RB prostě použil v závodě paralelně jiný způsob měření, který byl podle nich přesnější a podle kterého se týmový inženýři řídili. To byl důvod, proč ignorovali informaci o překročení průtoku paliva od FIA, která pocházela z oficiálního senzoru jemuž nedůvěřovali. Takže za předpokladu, že prokáží že jejich senzor je přesný nedá se o podvodu hovořit. Problém je pouze v tom, že FIA senzor je považován za jediné oficiálně povolené měřící zařízení přestože velmi pravděpodobně měří nepřesně a navíc je ta chyba náhodná ( tj. každému měří jinak)-
Jens
15:04 18.03.2014 109.81.245.XXXPřesně tak, motoráři mají mnohem přesnější proprietární čidla, než jednotné homologované a zatím nepřesné Gilly. FIA o tom ví a proto před sezónou stanovila záložní způsob měření. Problém je v tom, že na něj Red Bull přešel sám. Podle pravidel k tomu má dát pokyn FIA, není to v kompetenci týmů, aby se rozhodovaly, dle čeho se budou řídit.-
erdedy
17:10 18.03.2014 178.41.107.XXX
Ja osobne by som v takom pripade chcel "silne" vysvetlenie, preco mi zrejme presnejsia metoda ukazuje nieco ine, nez "homologovana"?! Preco ma chcu oblbovat pod rúškom "dodržania pravidiel"?
Ono tu nejde ani tak o to, ze "samovolne" pouzili inu metodu, ta "metoda*" jednoducho existuje paralelne a neda sa ani "vymontovat" ani "vypnut" ani nic podobne.
* - na 100% su udaje z vstrekovania (uz len z principu) presnejsie oproti snimacu (tretej strany), aj ked "homologovanemu"!
Chapem ale, ze FIA potrebovala jednotny (hlavne rel. jednoduchy) system, ale...-
Jens
17:16 18.03.2014 78.157.160.XXXTo je ten problém, erdedy! Motoráři ví mnohem přesněji než FIA, kolik paliva jim tam teče, vždyť musí připravit precizní směs do válce, téměř přesně na molekuly. Není tam třeba montovat nic nelegálního, jak si někteří naivně myslí, že si tam Red Bull šoupnul svůj měřák a tradá.. pohádka je na světě. Existuje v pravidlech popsaná záložní metoda, pokyn k přechodu na ní z homologovaného měřiče průtoku však musí dát FIA, proto v tom jejich originál dokumentu je uváděno MY kapitálkami.-
erdedy
18:06 18.03.2014 178.41.107.XXXPresne!
Take nieco som minule spominal (v tom "starsom" vlakne), len to zrejme "zapadlo" v tom "pekle"...
Aj tak sa ale divim, ze RedBull neprotestoval "hned"... ale asi nebol Velky Manitou - Stary Bůvol - Helmut v spravny cas na spravnom mieste, nebol v praci, alebo ho nikto neinformoval...-
seven
23:54 18.03.2014 85.160.45.XXXRB to oznámil komisařům ještě před startem, že nepovažují senzor za spolehlivý a že hodlají jet podle náhradního modelu. Nicméně FIA žádosti nevyhověla neboť byla přesvědčena, že po nastavení offsetu je senzor vyhovující. Dokážu si představit, že důvodem mohla být i obava z toho, že pokud by změnu povolili, dožadovali by se stejného také ostatní týmy a zároveň by nepřímo přiznali, že technologie měření resp. senzor (navíc plánovaný i pro WEC) je naprosto nevyhovující řešení.-
erdedy
00:20 19.03.2014 178.41.107.XXXNo... vidim, ze este bude "veselo"... ten napad s "druhotnym" (menej presnym) meranim (absolutne si myslim, ze to ma "niekomu" vyhovovat - aby sme sa nedivili, ze vyplava na povrch nieco o"nezavislej" organizacii, co ma na starosti "nezavislu kalibraciu") sa mi nejak nepozdaval uz od zaciatku. Otazka teraz znie - "komu to vyhovuje?" (ako vravieval Lenin)... Ja uz neverim nikomu z FIA vonkoncom nie mrzkrej lúze, co minuly rok posvätila pondelok-stredu v Barcelone... -
erdedy
00:20 19.03.2014 178.41.107.XXXNo... vidim, ze este bude "veselo"... ten napad s "druhotnym" (menej presnym) meranim (absolutne si myslim, ze to ma "niekomu" vyhovovat - aby sme sa nedivili, ze vyplava na povrch nieco o"nezavislej" organizacii, co ma na starosti "nezavislu kalibraciu") sa mi nejak nepozdaval uz od zaciatku. Otazka teraz znie - "komu to vyhovuje?" (ako vravieval Lenin)... Ja uz neverim nikomu z FIA vonkoncom nie mrzkrej lúze, co minuly rok posvätila pondelok-stredu v Barcelone...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
George RUSSELL - Kvalifikace (9:00)
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek