DISKUZE K ČLÁNKU Lauda: Mercedes byl proti posunutí homologace motorů, "pravidla platí pro všechny"

Bývalý šampion Formule 1 a nevýkonný ředitel Mercedesu Niki Lauda se vrací k pátečnímu zasedání Strategické skupiny F1 a rozruchu kolem homologace nových motorů, jejíž termín byl stanoven na 28. února 2014.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Lauda: Mercedes byl proti posunutí homologace motorů, "pravidla platí pro všechny"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 38, poslední 03.03.2014 21:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» FantomasMan (Hlasovalo 28 lidí) 03.03.2014 09:50
Ironia Je irónia osudu, že práve Renault trval… »
» enzo (Hlasovalo 26 lidí) 03.03.2014 09:51
Když se přestanou dodržovat pravidla, tak už… »
» odin (Hlasovalo 15 lidí) 03.03.2014 10:04
Souhlas, ale... Jednoznačně souhlasím s Laudou.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • RiLCO

    178.41.184.XXX
    Honda Z tohto by mohla byť Honda trošku vo výhode, počas sezóny sa ukáže, na ktorú súčasť motora sa treba zamerať, resp. čo bude najviac počas sezóny spôsobovať problémy. Sezóna bude pre nich istým referenčným bodom.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jake HorseRadisher

      Jake HorseRadisher

      94.113.104.XXX
      ale zase ty tři značky budou mít motory rok v provozu a vychytají na nich mouchy a budou vědět mnohem lépe kde je ten problém, než Honda, která bude vědět jen, že třeba Mercedes měl problémy s bateriemi, ale nebudou vědět co přesně....
      Má to pro i proti 04

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • viking

    93.153.124.XXX
    zmrazeni ja bych nechal vzdy prvni sezonu po zmene motoru otevrenou, nekteri vyrobci muzou v prubehu sezony zjisitit velke nedostatky svyho motoru v oblastech kam nemuzou zasahnout a je podle me trochu skoda nenechat je to napravit (ted teda nevim, kam az muzou sahnout diky pravidlum povolenym v ramci vychytavani spolehlivosti, nekde tusim byla tabulka, ktera rikala, ceho vseho se tyka zmrazeni a postupne se to kazdou sezonu sprisnuje a dal omezuje, tak snad tuhle prvni sezonu to bude dost na to aby vse vychytali a v ramci uprav spolehlivosti posunuli celej motor dopredu), prijde mi trosku hloupy pravidlo, ktery zakazuje pracovat na motoru, kdyz vite, ze neni jeste vychytanej - ja bych aspon tu prvni sezonu vsem dal a zmrazil bych az po ni...

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • wrt

      88.80.244.XXX
      Tak by to malo byť. Je ostuda, ža F1 jazdí na nevyskúšaných gumách, nevyskúšaných autách a s nevyskúšanými motormi. Zmrazený by mal byť len ďaľší vývoj hotových častí.

      + 7 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • m4nitou

      83.208.107.XXX
      Ono to tak mělo být (volný vývoj), jenomže Renault prosadil homologaci na konec února 12

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom

    85.237.227.XXX
    suhlasim s tym, že to Renaulltu nepovolili na druhu stranu nebudem prekvapeny, ak RB spravi testy s Ren.(na tajnasa) a ak sa to nahodov prevali zvalia to na Ren. a na bezpecnost - zasadne FIA urobia bubu a umoznia spravit testy aj inym ( ako trest).
    nerealne či? ??

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Tak sa to natiahne na bezpečnosť (horenie batérii...). Žiaden problém.

    + 7 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.96.XXX
    Souhlas, ale... Jednoznačně souhlasím s Laudou. Pravidla platí pro všechny. Ale loni po provalení nelegálního testování pneu Mercedesem, jsem od Laudy žádný takovýto rezolutní komentář nezaznamenal.18 18
    Tak že mi nezbývá, než se domnívat, že opět existují mezi všemi rovnými, "rovní a rovnější"02

    + 15 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      195.91.4.XXX
      01 01 01 03

      Toez som nezaregistroval (od)vtedy nejake tazke "kajanie".03

      + 7 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.189.XXX
      On si toho loni nevšiml. Je přece pouze nevýkonný ředitel. 12

      Merc fans prominou, to jsem si nemohl odpustit. Ale jinak mě napadlo to samé, co tebe.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • FantomasMan

    FantomasMan

    87.197.124.XXX
    Ironia Je irónia osudu, že práve Renault trval na zmrazení motora už 28.2. Ostatný výrobcovia chceli vývoj otvorený...

    + 28 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kalty

      165.72.200.XXX
      ;) to je ironie

      Jinak bych to celkově neviděl tak špatně. Ono se to v průběhu roku vyrovná... A stejně do toho nevidíme.

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Nemal byť prečo proti,... ...lebo jednať sa má férovo a nie za každú cenu, lebo ak to Renaultu nebude umožnené, tak utrpí závodný šport a ľudia tam nebudú chodiť, ak majú byť vpredu Mercedesy, v strede Ferrari a koniec poľa zametať Renaulty s pohonnými jednotkami. 02 Šanca sa má dať každému, nie každý má za sebou kolos, ktorý všetko valcuje.

    + 9 / − 30

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • enzo

      enzo

      89.177.132.XXX
      Když se přestanou dodržovat pravidla, tak už nezbývá nic, co by udrželo alespoň iluzi, že je to ještě sport.

      + 26 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Pravidla sú na to, aby sa porušovali,.. ...a tak je to nielen v prípade pohonných jednotiek od Renaultu, ale aj v tvojom prípade, ak je ohrozená tvoja existencia, určite porušíš všetko, čo máš, aby si si zachoval svoju dôstojnosť a postavenie. 11

        + 7 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • enzo

          enzo

          89.177.132.XXX
          Nebavíme se o zachování existence (čili extrémní situaci), ale o sportu. Sorry, ale důstojnost si zachovám dodržováním pravidel, ne jejich porušováním. Každý to má jinak.

          + 12 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001447

        uzivatel001447

        188.123.100.XXX
        neviem preco si myslis ze ferrari bude v strede to poprve a podruhe mercedes zasobuje dost aut na to aby to bol fantasticky zaujimavy vyrovnany a vzrusujuci priebeh majstrovstiev..ja prezijem ze lotus a bully zadymia po 20 kolach (aj sa od srdca zasmejem) ak to bude vpredu zaujimave

        + 4 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • airwar

      77.240.188.XXX
      Takže podle tebe pravidla která byla určena dlouhodobě dopředu nemusí dotyčný dodržovat, když to pro něj není výhodné?

      Jen tak mimochodem když se o tom před rokem a více jednalo, Mercedes a Ferrari byly proti zmražení vývoje motorů, ale Renault prosadil datum homologace 28.2.2014 a následné zmražení vývoje motorů. Jako důvod uváděl omezení finančních nákladů a rovné podmínky pro všechny.

      jinak ale Renault včera opakovaně potvrdil že posunutí termínu homologace vlastně nepožadoval, takže je vše v pořádku, a ani Lauda nic špatného neudělal. 03

      + 16 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama