DISKUZE K ČLÁNKU Nové auto E22 překvapivě odhaluje i Lotus

Lotus předvádí agresivní marketing a chce odvrátit pozornost od prezentace McLarenu tím nejlepším způsobem: zveřejněním snímku svého nového vozu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nové auto E22 překvapivě odhaluje i Lotus

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 75, poslední 26.01.2014 17:40 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Olda

    89.203.220.XXX
    Asymetrie Proč ta asymetrie?

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Zahradnik

      109.71.214.XXX
      01 To by mě taky zajímalo..

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • hixaxon

        hixaxon

        89.177.88.XXX
        Chyba při převádění renderu do "2D pohledu" bez kompenzace perspektivy?

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          77.242.95.XXX
          Když už to je i v článku vysvětlený, je docela blbý takhle hádat, ne?

          + 5 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • anonym

          46.39.185.XXX
          Tak jako tak by mě zajímalo, cos tím svým příspěvkem myslel... Nějak mi uniká proč by měli převádět render do 2D, každý render je přece 2D ne? Neber to jako offense, zajímá mě, co jsi měl na mysli...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • hixaxon

            hixaxon

            89.177.88.XXX
            Před tím než jsem komentoval, tak jsem nečetl rozšířenou verzi článku (viz níže) (na začátku byl v podstatě prázdný) a spekuloval jsem pouze z jednoho izometrického obrázku: [odkaz na stránku] , podle kterého to vypadalo, že to někdo špatně převedl do "pohledu zvrchu".
            Jinak samozřejmě máš pravdu, každá fotka (i render) je 2D.

            Moje chyba.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001000

              uzivatel001000

              46.39.185.XXX
              JJ vím, že jsi to komentoval předtím, než tady byl doplněný text. Ale stejně... Při renderu se přece nic nepřevádí. Máš nějaký 3D model, na který nastavíš pohled, tomu pohledu nastavíš vlastnosti (jako např. pravoúhlá projekce vs. perspektiva) a ten pohled necháš vyrenderovat. Čili ten isometrický pohled nemá vůbec nic společného s vytvářením toho pohledu shora. Oba ty obrázky jsou prostě výsledek, není to tak, že by jeden byl předlohou pro ten druhý.
              Mně právě zajímalo, jesi nemluvíš o nějaké "nové" technice :)

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Chasnik

      217.117.213.XXX
      Třeba potřebují splnit nějaký normovaný bod - např. délku auta, délku nosu v určitém bodě, výšku špičky nosu, vzdálenost špičky nosu od nějakého referenčního bodu atd atd. A ten referenční bod jim při konstrukci vozu vadí, takže ho minimalizovali.
      To může být vysvětlení. Ale nevím o tom nic víc než vy, je to pouze dohad...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu