Během víkendu v Austinu, kde dosáhl svého nejlepšího výsledku od Velké ceny Belgie, se hodně probírala jeho komunikace se svým závodním inženýrem Peterem Bonningtonem. Když Lewisovi poskytl informace o pneumatikách, pilot ho požádal, aby ho nechal v klidu. O chvíli později se ozval: "Potřebuji nějakou zpětnou vazbu kámo, pneumatiky, tlaky."
V Brazílii Hamilton vysvětlil, že od svého inženýra vyžadoval odlišnou úroveň informací během různých fází závodu: "Je to tak intenzivní a přetékáte emocemi. Pak někdy informaci dostanete, jindy ne."
"Někdy ji potřebujete, někdy ne. Někdy se stane, že jste zrovna v brzdné zóně či v zatáčce, což je rozptylující. A někdy zkrátka jen musíte říct: 'Nech mě být.' Ale po zastávce dnes potřebujete vědět všechny ty informace o pneumatikách, o předních a zadních pneumatikách, o teplotě brzd, všechny tyto věci.
Takže to opravdu může být hodně překroucené. Je to frustrující pak pozorovat všechny ty příběhy o tom," pokračuje Hamilton, který v Austinu skončil čtvrtý. Včera dal jasně najevo, že se svým inženýrem Bonningtonem nemá žádné problémy, a ujistil ho, že odvádí dobrou práci.
Lewis Hamilton (vlevo) se svým závodním inženýrem Peterem Bonningtonem v Austinu
(foto: Mercedes AMG F1 Team)
"Mám se svým inženýrem skvělý vztah. Chudák kluk, už jsem s ním mluvil a řekl mu: 'Promiň, možná jsi opravdu zmatené z mé komunikace v posledním závodě, ale odvádíš skvělou práci.' Po celý rok odvádějí neuvěřitelnou práci," dodává Hamilton.