DISKUZE K ČLÁNKU Montoya: Předjetí soupeře má být skutečným uměním

Bývalý pilot Formule 1 z Kolumbie nevzpomíná na evropské novináře v dobrém.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Montoya: Předjetí soupeře má být skutečným uměním

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 09.08.2013 10:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 13 lidí) 08.08.2013 13:16
plně souhlasím, hlavně DRS kazí závodění »
» uzivatel000397 (Hlasovalo 8 lidí) 08.08.2013 17:00
Montoya má pravdu, proto se i rád dívám na … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000397

    uzivatel000397

    94.113.221.XXX
    Montoya má pravdu, proto se i rád dívám na americké závody. F1 svou přetechnizovanosti, drahotou a ještě s přispěním bazmektů pneumatik degeneruje. Škoda, že Sport5 na satelitu asi nemá peníze a přestal s přenosy z Ameriky. Zato kam se podívám jsou kopálisté. A když už něco z motosportu tak nudné plechovky. Ach jó.

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • wrt

      88.80.244.XXX
      Na rovnakú šou im stačí oveľa menej peňazí. Bez gombíkového predbiehania a bez úmyselne nekvalitných gúm vyniknú športové výkony.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Roberto

    78.98.201.XXX
    :( Montoyovi som fandil, ale v USA ho úplne pokazili, ale bo zostal strašne zahorknutý ako sa mu posledné sezóny nedarilo a akým spôsobom odišiel.
    Veď on hovorí u umení predbiehať, ten ktorý jazdí Sprint Cup, ovály, kde jazdec zmení pozíciu aj päťkrát za dva kilometre a ani nevidno že by sa pri tom niečo dialo, len dve autá jazdia vedľa seba a za nimi ďalšie dve a za nimi ďalšie dve, on bude poučovať o umení predbiehať...

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.183.10.XXX
    plně souhlasím, hlavně DRS kazí závodění

    + 13 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Sú to predsudky bývalých závodníkov,.. ...ktoré nemajú opodstatnenie, lebo ak predtým nemali vozidlá F1 tak dokonalú aerodynamiku a využívali k predbehnutiu jazdu v závese, dnes už to takto možné nie je, lebo vírenie za vozidlom narúša nerušené obtekanie vozidla v závese a preto sa jazda v tesnom závese za súperom v F1 neodporúča a žiaden zo skúsených jazdcov ju ano nepraktizuje. Dôležitý je kontakt a rýchle predbehnutie, preto museli nastúpiť iné techniky, ktoré rýchle predbehnutie ihneď umožnia a je to nielen KERS a DRS, ale aj DRD, a veľmi záleží ako sú navrhnuté na monopostoch jednotlivých tímov a ako sú zrealizované na tom, či onom aute, ako spoľahlivo pracujú a tiež ako ho vie ktorý závodník využiť, či sa s ním bráni, alebo útočí a predbieha, preto sa nedá povedať že je to nie dobré. Dobré je to pre súčastných mladých pretekárov, čo to vedia dokonale využiť a majú to nacvičené na simulátore. Pre vyslúžilcov F1 je to záťaž, ktorú ak by sa aj vedeli naučiť ale už nikdy v tom nedosiahnu lepších výsledkov ako mladí, preto o tom hovoria ako o veciach nadbytočných a to treba pravdivo povedať a nezavádzať Juan. 08

    + 11 / − 22

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      213.160.185.XXX
      Aerodynamika narusa virenie za monopostom uz dobrych 20 rokov...02

      + 10 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Mal by si vedieť,.. ...že turbulencie za vozidlom F1 a dlhšia jazda v závese je nebezpečná a nie možná, ako to ty tvrdíš. Len taký hlupáci, ktorý v žiadnej F1 nikdy nesedeli ako ja, keď tu bol David K.,pri otváraní tunela v Bratislava a ja som s ním okrem iného o tom hovoril. Preto sa zaviedli zony DRS a kvalifikačné body, kde sa stačí dostať len do kontaktu, čo nie je ale jazda za monopostom a potom nasleduje rýchle predbiehanie, nakoľko technika DRS s polu s KERS to umožňujú, ak všetko pracuje spoľahlivo, lebo inak by to FIA nenavrhla a neschválila. 14

        + 6 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • zeto

          85.71.36.XXX
          Tak to jsi fakt borec, že s někým "hovoril při otváraní tunela", to z tebe činí odborníka na F1. Co na F1, na Fšecko.
          DRS je zlo F1 a pokud JP neví nic o aerodynamice, tak to už nevím, kdo by to měl vědět. vzhledem k tomu, že v F1 jezdil v době, kdy bylo na monopostech pomalu nejvíce křidélek a jiných fičurek.

          + 7 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kapor

            194.160.178.XXX
            Ja som sa nielen o tom bavil s Davidom K,.. ...ale sedel som aj v monoposte Red Bulul a bavili sme sa o týchto veciach vcelku otvorene, lebo David je príjemný chlapík a ja som človek fundovaný s vysokoškolským vzdelaním, okrem iného aj technického smeru s dlhoročnou praxou a vodičákom od 17 rokov, kedy som si ho urobil v zrýchlenom kurze ešte na na strednej škole Strojníckej. Na vojne som bol držiteľ triednosti 1 a vozil som veliteľa posádky v Bratislave, preto viem aj veci okolo Tatry 607/2, ktoré ty nevieš, lebo som vlasnil niekoľko vozidiel Tatra 603 a 613 a o ulicu ďalej sme mali značkový servis.
            Ak Juan mal v čase, keď jazdil F1 na svojom monoposte aj perká z papagája, moc mu to nepomáhalo, naviac to predné krídlo, čo vtedy mali, už žiaden tím nezopakoval, lebo to bol jednoducho nepodarok a tým aj neúspech tohoto závodníka, ktorý naštastie bol natoľko dravý, že nedokonalosť auta vyrovnával svojou zručnosťou. Ja som dlhé roky fanúšikom F1 a podrobne ju sledujem, preto mám na veci jednoducho svoj názor a tvoj ti neberiem. Ak ti to vadí, tak skoč z mosta SNP v ako Šelinger. 11 18

            + 5 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Inak vírenie je turbulencia,.. ...lebo obe slová znamenajú to isté, ak v češtine nie, tak mi nájdi ekvivalent s tým istým významom a zbytočne nemudruj ! 11

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • anonym

      193.22.205.XXX
      dávám přednost věcné diskuzi, chápu, že každý má právo na názor, ale tohle je prostě snůška blábolů 20

      + 10 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Hľadám,.. ...čo je v tvojom príspevku vecného, no nenachádzam to tu. 08

        + 7 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • dannak

      193.245.34.XXX
      ja si naopak myslim, ze v mnohem ma pravdu. ne tedy nutne v tom ,ze novinari jsou zaujeti pro latino-americanum, ale to je jeho subjektivni pocit.
      Co se aerodynamiky tyce, je to pravda.Vzdyt i zvysena zadni kridla mela prispet k tomu, aby se snizil vliv turbulenci na auto vzadu. Jenze pak FIA povoli DDD, EBD a stav je snad jeste horsi.
      Co se okruhy tyce, taky se mi nelibi, ze kdyz jezdec vyjede z trati, casto se nestane vubec nic. jeste pred nekolika lety by vjel do kacirku a bud mel stesti a ztratil hodne pozic o ktere pak musel bojovat, nebo smulu a skoncil hned. Ted jsou vsude klimoetrove zony, ktere staci projet a ztrata je casto neadekvatne mala.
      A obecne nesouhlasim s tim, ze aerodynamika je tak strane dulezita na ukor jinych vlastnosti. Prave aero jako jedine ovlivnuje vuz vzadu. Proc se tedy nezmrazil vyvoj aerodynamiky a naopak nepokracoval vyvoj motoru ? motor auto vzadu nijak nevlivnuje. Mechanicke vlatnosti auta zrovna tak.
      Motory se mrazily ve jmenu setreni nakladu, ale nejsem si jist, ze vyvoj DDD, EBD, Coanda, pruhybu kridel apod. byly zalezitosti vyrazne levnejsi nez vyvoj motoru.
      Nakonec se zavede kompenzacni ptakovina jako DRS, dvoji DRS zony s jednou detekcni zonou.. pak se vitezoslavne prida dalsi detekcni zona. Ale proc je predjizdeni takto umele limitovane jen na rovinky ?
      V necem ma proste pravdu, F1 tim prichazi o smrnc, bohuzel :(

      + 14 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama