DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikaci vyhrál Hamilton, z první řady s ním bude startovat Vettel

Grosjean porazil Räikkönena, bude startovat z druhé řady společně s Rosbergem. Webber bez KERSu až desátý.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kvalifikaci vyhrál Hamilton, z první řady s ním bude startovat Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 64, poslední 28.07.2013 13:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 12 lidí) 27.07.2013 15:49
Alík vykládal, že pojede na vítězství v kvaldě. … »
» hixaxon (Hlasovalo 12 lidí) 27.07.2013 23:25
"Kimi nestíhá Grosjeana nikde." -… »
» erdedy (Hlasovalo 6 lidí) 27.07.2013 17:48
V to dufam, ze Vettel nebude mat moc sancu (ked… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • M Schumacher

    93.99.99.XXX
    kvalifikace Celkem 17 kvalifikace, ale 05 Webber. Myslím, že kdyby odstartoval v Q3, tak by vyhrál. Nemám rád KERS10 10 10 10
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Biblbrox

      94.138.104.XXX
      To je jisté, doufám, že alespoň odstartuje do závodu a vítězství bude jeho!

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kimi

        94.113.188.XXX
        Blázínku, ten by nevyhrál, ani kdyby startoval v raketě 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Biblbrox

          94.138.104.XXX
          Ani na vesmírné lodi Srdce ze Zlata fungující na principu nepravděpodobnosti?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Andy

    212.96.160.XXX
    Chilton https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1003855_559470657444557_288335787_n.jpg

    !!! :-D

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Biblbrox

    94.138.104.XXX
    Doufám, že Lotus už konečně pochopil, kdo je v týmu rychlejší a nechá Grosjeana vyhrát. Myslím, že mu už poprvé dali i stejné auto jako Kimimu.

    + 5 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      88.212.36.XXX
      myslim ze Kimi nastavuje inak auto Grosjean a tak na jedno kolo vacsinou nestiha.

      + 9 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Biblbrox

        94.138.104.XXX
        Kimi nestíhá Grosjeana nikde. Bohužel Grosjean doplácí na horší balíky a na jinou strategii, než která vede k úspěchu. Vždyť se ho na to už ptali i novináři, proč minule musel měnit tvrdčí pneu relativně dříve než měkčí, na kterých startoval! No snad dá Lotus přednost zisku bodů a dostane rozum. Zítra bude 1 zátačka ale napínavá. Vetel i Grosjean se budou snažit co to dá před Hamiltona, aby je pak nebrzdil. Komu se to podaří, vyhraje. Hamilton ostatní spolehlivě zbrzdí.

        + 0 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kimi

          94.113.188.XXX
          Jo Kimi nestíhá žabožrouta nikde, proto má několikanásobně více bodů a vyhrává kvalifikace 8:2 12 Jsi směšněj Biblbrox 03

          + 13 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Biblbrox

            94.138.104.XXX
            2:8 je super úspěch s autem o jeden vývojový stupeň horším. Tak do bylo do Maďarska, teď už asi mají poprvé auta stejná a pokud neschytá Grosjean "strategii". bude hodně vpředu. Myslím, že už v Lotusu pochopili, že Kimi jde do RB. V příštím roce to bude velmi zajímavé, tam se ukáže síla Kimiho 04. RB dělá vše proto, aby na tom nebylo moc dobře. Viz multi 21, kdy chtěli preferovat losera.

            + 0 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kimi

              94.113.188.XXX
              U každého týmu dostává nové díly prve ten lepší. A kimi je jasně lepší než Romain. Navíc Kimi nikam neodchází, ale zůstává u Lotusu. 03 Ten tvůj loser už má 3 tituly. Co jsi dokázal ty? Leda velký ho... 12

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Biblbrox

                94.138.104.XXX
                Už několikrát jsem uváděl, že nejtěžší je "díl" vymyslet. Ve výrobě je již jedno, zda se jich vyrobí 1 nebo 2.
                Webber má už tři tituly? Tak to mu gratuluji. MTB sice sleduji, ale to jsem nějak musel přehlédnout.

                + 0 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Icewoman

                  178.255.168.XXX
                  Není jedno, jestli se vyrobí jeden nebo dva díly. U týmu, jako je Lotus, co penězi neoplývá, by to bylo zbytečné mrhání financemi, pokud by se nový díl neosvědčil. Nehledě na zpětnou vazbu. Ostatní týmy podporují týmové jedničky, jen Lotus by se podle tebe měl chovat opačně...

                  + 4 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • XR

                  78.157.160.XXX
                  Chlapče, ty vůbec nemáš tušení, jak to ve vývoji funguje. Smrtelně rychlé tempo, kdy nestíháš produkovat díly, které se neustále mění.. Už si slyšel, že někdo třeba rozbil auto a proto pak dostal starý díl? Děje se to i u špičkových týmů - viz před pár lety v Silverstone, kdy Red Bull vzal Webberovi nové přední křídlo poté, co Vettel boural. Takže rozhodně není jedno, zda se vyrobí 1 nebo 2.

                  + 4 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
        • hixaxon

          hixaxon

          86.49.108.XXX
          "Kimi nestíhá Grosjeana nikde." - Prosím, porovnej mi počet celkový počet sektorů v kvalifikacích a závodech tohoto roku, kde byl GRO rychlejší.

          "Bohužel Grosjean doplácí na horší balíky a na jinou strategii, než která vede k úspěchu." - Podle tohoto nepodloženého tvrzení se Lotus dobrovolně okrádá o body. Rozdílné balíky slouží ke srovnání výkonnosti (nebo kvůli nedostatku náhradních dílů), kdo by měl dostávat statisticky lepší balířčky (dejme tomu), než ten kdo má více bodů?

          "Vždyť se ho na to už ptali i novináři, proč minule musel měnit tvrdčí pneu relativně dříve než měkčí, na kterých startoval!" - Strategie "za běhu" je poněkud složitější než za obrazovkou a nejlépe po závodě. Že, generále?

          "No snad dá Lotus přednost zisku bodů a dostane rozum." - To dělá celou sezónu. Já doufám, že se GRO už srovnal a Lotus povýší v šampionátu konstruktérů.

          "Zítra bude 1 zátačka ale napínavá." - Já doufám, že jich bude napínavých více (Češtin, Biblbroxi, češtin, ale chápu, někdy za tebe píše ta menší hlava a klávesnici obsluhuje třetí ruka a zbylé dvě se plácají do kolen).

          S posledními třemi větami plně souhlasím, Mercedesy budou pravděpodobně brzdy (a jaké by byly brzdy bez soukromého testování?).

          Každému fanouškovi F1 přeji co nejnapínavější závod! Kvalifikace dopadla z větší části dle očekáváni. A přežijte to vedro.

          + 12 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • hixaxon

            hixaxon

            86.49.108.XXX
            Pardon, slovo "počet" se mi tam vloudilo dvakrát.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Biblbrox

            94.138.104.XXX
            Vyjádření generála: Nebýt uvedené strategie, Grosjean by byl před Vettelem.
            Rozdílné balíky: Vždy na to doplatil Grosjean. Na vyzkoušení balíků je trénink, ne závod. Nejsložitější je navrhnutí součástky, výroba je pak už sranda a je v podstatě jedno, jestli se vyrobí jedna nebo i druhá ta samá.
            Na "ekozávod" se koukat nebudu, je to nuda a je hezké počasí. Kouknu se ale na zrychlený záznam, jestli se tam neobjeví něco ze závodění. Poslední dobou už na F1 nechodí ani diváci, slyšel jsem, že teď na kvalifikaci tam byl akorát Matyáš, Lajoš a Bela.

            + 1 / − 9

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Alík vykládal, že pojede na vítězství v kvaldě. Kde asi soudruzi z NDR udělali chybu?

    + 12 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • PC

      46.13.21.XXX
      asi opravdu jen mlžil a auto nechal nastavit na závod, kvaldy jim nikdy moc nevycházely........
      V horším případě to Ferrari zřejmě už definitivně podělalo a pro letošek vzdalo(?). Ale to snad není pravděpodobné. Spíš to berou, že máknou až v druhé polovině po letní pauze (asi jako v McLarenu ).....,ale divím se, že se pak diví (asi jako v McLarenu).......17

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama