DISKUZE K ČLÁNKU Majitel Red Bullu: Webber si své místo může udržet, kandidátem je i Räikkönen
Podle majitele Red Bullu Dietricha Mateschitze si Mark Webber může své místo udržet, přemýšlet budou i o Kimim Räikkönenovi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Majitel Red Bullu: Webber si své místo může udržet, kandidátem je i Räikkönen
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
16:21 08.04.2013 77.240.96.XXXSpolu se v tomto asi nedohodneme. Nezbývá, než počkat, zda se postupem času něco neobjasní (o čemž pochybuji už jen z jednání RBR za zavřenými dveřmi). Kdyby byli tak průzračně čistí, jak se o sobě snaží informovat veřejnost a jak jim to někteří žerou, nemuseli by dělat porady za zavřenými dveřmi a pak se zpožděním týdne pouštět novinářům další "skutečnosti". Já je prostě nevidím tak růžově, jako ty. A to je celý problém.
Vettel byl na nových gumách o 2-2,5 sec rychlejší (nezpochybňuji), ale vůči Webberovi v šetřícím módu. Kdyby jel Webber v závodním tempu, byl by ten rozdíl stejný? Asi těžko. Ty se snad snažíš i vyvrátit to, co přiznal i RBR. A sice, že Webberovi přikázali šetřit auto i gumy. Jen se tu přeme kdy. Protože to nebylo patrné z žádné hlášky. Já jsem přesvědčen, že právě v 40(?) nebo 41(?) kole, protože při pitech ztratil nejvíce a je to těžko zjistitelné, co se přihodilo. My kteří jsme sledovali nejednu výměnu pozic mezi Barrichellem a Schumacherem, ale i mezi Massou a Raikkonenem, jakož i jiných pilotů v období zákazu TR, právě během pitů víme, že toto týmy bravurně ovládají. A je to nenapadnutelné.
A ty si myslíš, že chtěli Webbera brzdit tak moc do konce závodu? Vždyť jim k tomu stačily tři kola. A jestliže počítali, jako ty, s nezbytnými pěti koly pro Mercedesy, muselo jim to bez problémů vyjít. Co je na tom za nepochopitelnou matematiku?
K dodatku: přiznávám že jde z mé strany o spekulaci. Ale nelogická mi nepřipadá ani trochu. RBR je jistě raději, když získá plný počet bodů do PK a ještě je Seb před Markem. Jestliže v polovině závodu, kdy oba (dle vyjádření RBR) spolu ještě mohli závodit, dá vedení RBR příkaz MW aby zrychlil, (v době, kdy jej chce SV předjet a požaduje jeho odstranění) a zároveň "zapomenou" dát stejný příkaz stejnému pilotovi v době, kdy už oba mají jet na svých pozicích, a Seb je tentokrát opravdu rychlejší, nutí mě takovéto jednání k otázce "proč" a ke spekulacím. U tebe je to logické. U mě ne. Tak mi vysvětli logicky PROČ?-
Mike17
17:35 08.04.2013 93.99.87.XXXProč? Podle mě ve chvíli kdy vyjel z boxů už nebylo co komentovat. Nevím kdy a kolikrát dávali instrukce Sebovi. Neznám jejich komunikaci. A dokážu si představit, že bych to po nějaké snaze zabalil a nedělal ze sebe v radiu před celým světem vo.a.
Jinak souhlasím v tom, že se neshodneme. A taky doufám, že se časem ukáže jak to bylo. Pokud uvidím, že Mark musí nechat místo Sebovi a přitom budou oba soupeřit o stejné umístění a oba budou ve hře o titul, klidně uznám, že mě tahali za nos.Zatím jediná věc která mi na nich vadila (protože to bylo poškození Marka) byla výměna křídla před 3-mi lety.-
odin
21:51 08.04.2013 77.240.96.XXXO tom, že po vyjetí MW z boxů už nebylo co komentovat, nepolemizuji. Souhlasím. Já ale mluvím o těch třech kolech 41-43, kdy tým věděl, že Seb jede rychle a stahuje. Kdy možná proběhla nějaká komunikace se Sebem a kdy možná poznali, že SV nemíní uposlechnout. Proč MW nechali v úsporném režimu, protože jinak by Seb 4,5 sec. jen těžko za tak krátkou dobu stáhl!? Nejde mi o nekonečné přesvědčování SV, když věděli, že je to zbytečné. Ale o férové vyřešení situace vůči MW.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nasir
15:18 05.04.2013 188.175.176.XXX- Šíleně komplikovaný komplot z toho fanboyovsky nafukuješ jen ty. Nic šíleně komplikovaného tu nepadlo, jen bylo zpochybněno některé neúplné nebo jednostranné tvrzení. Prostě šéf to nějak vysvětlil s tím, že jezdci to nepochopili, ale jistě to nevíme. Ty v tom vidíš nasraného šéfa přesně v duchu RB, Odin k tomu takovou důvěru nemá. Ale nebudu mluvit za něj, mě je vcelku fuk, co tam padlo. Horner mohl být klidně naštvaný, ale nejsem si jistý, jak se to časově seběhlo a jak vedení reagovalo na Vettelovo stáhnutí "šetřícího" Webbera.
- Už jejich kódy jsou v rozporu s jejich PR o rovnosti jezdců, kterou jsme tady mnohokrát s Odinem kritizovali. Realita nám dává čím dál víc za pravdu, že?
- Co se mi na tvém příspěvku opravdu nelíbilo, je ten závěr. To, co mi hlavně vadí, a budu se opakovat, je to, že RB podvedl Webbera, ať už vědomě nebo ne, aby šetřil a tím umožnil Vettelovi se dotáhnout a zaútočit na něj. Na to podle samotného Hornera snad vůbec nereagovali - to je v rozporu s tvou představou o nasraném šéfovi, jen tak mimochodem. Ale to podstatné - když Odin napsal "proč nebylo Webberovi umožněno totéž do smrti nepochopím.", asi myslel právě to, že Webbera nenechali volně závodit. (doufám, že se vyjádří sám) Prostě k jejich souboji došlo podvodem, ať to obkecáváš, jak chceš. A ty to chceš zakamuflovat opravdu pokryteckým blábolem "Nebo jsi slyšel, že už Vettela nemá předjíždět???" Co to mění na tom, že byl podveden?! Podle tebe je prostě podvod v pořádku, protože si to účelově obkecáme tím, že se Webber přece mohl bránit a případně to Vettelovi vrátit? Když poplacený rozhočí ve fotbale daruje prohrávajícímu týmu 2 penalty, srovná se stav a ten tým potom těsně vyhraje, tak je to podle tebe v pořádku, protože podvod "pouze" srovnal stav? Jsi opravdu tak zaslepený fanboy a pokrytec?-
-
Mike17
16:08 05.04.2013 93.99.87.XXX-viz odpověď Odinovi, proč mi to přijde komplikované. Naštvání soudím podle záběrů na ně hned po závodě, ne jen podle rozhovorů dny po závodě.
-jestliže stejný příkaz dávají oboum, v podobných siutacích, není to rovný přístup?
-to, že chtěli šetřit vozy za podvod nepovažuju. Webber mohl knoflíkem otočit zpět, když viděl že na něj Seb útočí. Předjel ho za víc jak kolo, času se bránit bylo dost. Sice to mohlo být úmyslné, ale činy RB před tím než ho Seb dojel svědčí o opaku. Jen mi odpovězte na prostou otázku: Proč to neudělali tak, aby nehrozil žádný souboj a nikdo by po závodě neměl žádné řeči??? Jednoduchá otázka! Možností měli několik! Vždyť jak to dopadlo se jim nemůže líbit!
Měli byste si udělat jasno v tom, jestli jsem zaslepený fanboy pro Vettela, nebo proti němu. Protože se v tom už nějak neorientuju.-
Nasir
21:00 06.04.2013 188.175.176.XXX- Při Webberově řeči Horner naštvaně rozhodně nepůsobil. Vypadalo to, že čekal, že něco zazní.
- Rovný přístup by to byl, pokud by ukázali, že mají zájem, aby ten příkaz byl skutečně dodržen. Jinak to může vypadat jako alibismus a není divu, že Odin v tom vidí jasný úmyslný podvod. Oni museli vidět, že se Vettel blíží ještě předtím, než byl Webber v boxech a jeho inženýr mu to měl zahlásit. Zadruhé v Silverstone to Webberovi opakovali, co má dělat a nevymlouvali se, že "to nemá smysl, protože Webber nechce poslechnout".
- Webber se samozřejmě bránil, ale v té době už ujel 2 kola v šetřícím módu. Jinak by k tomu souboji vůbec nedošlo, to je fakt. Jinými slovy jsi potvrdil, co jsem napsal. Podvod je v pořádku, pokud pomyslně "vyrovná" stav. Pak už musí podvodník předjet férově, abychom to mohli pokrytecky obkecat, že to "nebylo tak zlé". Díky, že jsi mi to objasnil. A je vidět, jak stále utíkáš od pointy, že k souboji došlo jen díky oklamání Webbera... No comment.-
Mike17
11:32 08.04.2013 93.99.87.XXX-Horner vypadal naštvaně hned po závodě. Aspoň pro mě hooodně naštvaně.
-dodržen nebyl Vettelem a ne týmem! Než byl Webber v boxech, mu těžko mohli něco hlásit. Porovnání 1. a 3. sektoru neměli (vyjíždění zajíždění do boxů), mohli mu max říct, že byl Vettel ve 2. rychlejší a o kolik. A ty víš, že to neudělali? Nějaký odkaz na radiovou konverzaci?
-pointa pro mě je, že podraz na Marka neudělal tým, ale VETTEL!!! O tom jediném se tu bavím! Pokud to podle tebe byl tým, proč mi neodpovíš na jednoduchou otázku v předešlém komentáři? Bez odpovědi na ní to nedává smysl!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
12:04 03.04.2013 77.240.96.XXXAno Vettel je o třídu lepší. Ovšem Webber musí jet na příkaz týmu v úsporném režimu. Pak se projeví jak je Vettel lepší. Dokud oba závodí, tak tomu tvému o třídu lepšímu Vettelovi nezbývá než koukat Webberovi na výfuky a brečet do rádia, aby mu ho odstranili.-
-
-
Zix.
13:41 03.04.2013 78.102.27.XXXJe tam jen 1 kdyby - byli normální pneumatiky,s kterýma by moh jet na plno. S těmahle kdyby jel na plno a musel předjíždět Webbera,tak by je zbytečně moc opotřeboval a proto se logicky zeptal týmu,jestli by ho nemoh pustit a navíc ho kvůli Webberovi i doháněli jezdci Mercedesu.
Pozdějc byl Vettel zas rychlejší,tak už ho konečně předjel a bez pomoci,když jí předtím nedostal od týmu. Nevidim na tom nic špatnýho.-
Nasir
19:30 03.04.2013 188.175.176.XXXKdyby byli jiné pneu, mohl by jet - světě div se - "naplno" i Webber! V tom případě by se nic nezměnilo. Nebo ty jsi věštec a víš jistě, že s jinými pneu by byl Vettel jasně rychlejší a předjel by?
Předjel bez pomoci - děláš si legraci? Koukám, že uvádíš jen to, co se ti hodí. Bez pomoci "multi21" by k jejich souboji možná ani nedošlo, nebo došlo kousek před cílem a kdo ví, jak by to dopadlo.
-
-
-
-
-
-
-
anonym
11:20 03.04.2013 94.138.104.XXXPokyn M21 byl pro mne naprosto nelogický. Nikdo ho zatím uspokojivě nevysvětlil, proč byl preferován pilot, který je v celkovém pořadí mimo hru na úkor pravděpodobně nejlepšího současného pilota (2012 - stíhací jízda s nastaveným RB na rychlost, poškozené auto zásluhou Webbera a déšť). Co to byla za taktika "21"? Poslechl by Alonso, Hamilton, Raikkonen, Maldonado, Button...? Dal by jim vůbec někdo takový absurdní pokyn?
-
Aktuálně
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek