DISKUZE K ČLÁNKU Majitel Red Bullu: Webber si své místo může udržet, kandidátem je i Räikkönen

Podle majitele Red Bullu Dietricha Mateschitze si Mark Webber může své místo udržet, přemýšlet budou i o Kimim Räikkönenovi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Majitel Red Bullu: Webber si své místo může udržet, kandidátem je i Räikkönen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 79, poslední 08.04.2013 21:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 16 lidí) 03.04.2013 09:10
Absurdní to je, ale každopádně to odráží… »
» Zix. (Hlasovalo 12 lidí) 03.04.2013 12:26
Jak byl potrestanej Mark? Zatím vůbec nijak a o… »
» Mike17 (Hlasovalo 10 lidí) 03.04.2013 09:36
Jsem asi trochu naivní, ale nedokážu si… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                            • odin

                              odin

                              77.240.96.XXX
                              Spolu se v tomto asi nedohodneme. Nezbývá, než počkat, zda se postupem času něco neobjasní (o čemž pochybuji už jen z jednání RBR za zavřenými dveřmi). Kdyby byli tak průzračně čistí, jak se o sobě snaží informovat veřejnost a jak jim to někteří žerou, nemuseli by dělat porady za zavřenými dveřmi a pak se zpožděním týdne pouštět novinářům další "skutečnosti". Já je prostě nevidím tak růžově, jako ty. A to je celý problém.
                              Vettel byl na nových gumách o 2-2,5 sec rychlejší (nezpochybňuji), ale vůči Webberovi v šetřícím módu. Kdyby jel Webber v závodním tempu, byl by ten rozdíl stejný? Asi těžko. Ty se snad snažíš i vyvrátit to, co přiznal i RBR. A sice, že Webberovi přikázali šetřit auto i gumy. Jen se tu přeme kdy. Protože to nebylo patrné z žádné hlášky. Já jsem přesvědčen, že právě v 40(?) nebo 41(?) kole, protože při pitech ztratil nejvíce a je to těžko zjistitelné, co se přihodilo. My kteří jsme sledovali nejednu výměnu pozic mezi Barrichellem a Schumacherem, ale i mezi Massou a Raikkonenem, jakož i jiných pilotů v období zákazu TR, právě během pitů víme, že toto týmy bravurně ovládají.18 A je to nenapadnutelné.
                              A ty si myslíš, že chtěli Webbera brzdit tak moc do konce závodu? Vždyť jim k tomu stačily tři kola. A jestliže počítali, jako ty, s nezbytnými pěti koly pro Mercedesy, muselo jim to bez problémů vyjít. Co je na tom za nepochopitelnou matematiku?
                              K dodatku: přiznávám že jde z mé strany o spekulaci. Ale nelogická mi nepřipadá ani trochu. RBR je jistě raději, když získá plný počet bodů do PK a ještě je Seb před Markem. Jestliže v polovině závodu, kdy oba (dle vyjádření RBR) spolu ještě mohli závodit, dá vedení RBR příkaz MW aby zrychlil, (v době, kdy jej chce SV předjet a požaduje jeho odstranění) a zároveň "zapomenou" dát stejný příkaz stejnému pilotovi v době, kdy už oba mají jet na svých pozicích, a Seb je tentokrát opravdu rychlejší, nutí mě takovéto jednání k otázce "proč" a ke spekulacím. U tebe je to logické. U mě ne. Tak mi vysvětli logicky PROČ?

                              + 0 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                93.99.87.XXX
                                Proč? Podle mě ve chvíli kdy vyjel z boxů už nebylo co komentovat. Nevím kdy a kolikrát dávali instrukce Sebovi. Neznám jejich komunikaci. A dokážu si představit, že bych to po nějaké snaze zabalil a nedělal ze sebe v radiu před celým světem vo.a.
                                Jinak souhlasím v tom, že se neshodneme. A taky doufám, že se časem ukáže jak to bylo. Pokud uvidím, že Mark musí nechat místo Sebovi a přitom budou oba soupeřit o stejné umístění a oba budou ve hře o titul, klidně uznám, že mě tahali za nos.Zatím jediná věc která mi na nich vadila (protože to bylo poškození Marka) byla výměna křídla před 3-mi lety. 03

                                + 1 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • odin

                                  odin

                                  77.240.96.XXX
                                  O tom, že po vyjetí MW z boxů už nebylo co komentovat, nepolemizuji. Souhlasím. Já ale mluvím o těch třech kolech 41-43, kdy tým věděl, že Seb jede rychle a stahuje. Kdy možná proběhla nějaká komunikace se Sebem a kdy možná poznali, že SV nemíní uposlechnout. Proč MW nechali v úsporném režimu, protože jinak by Seb 4,5 sec. jen těžko za tak krátkou dobu stáhl!? Nejde mi o nekonečné přesvědčování SV, když věděli, že je to zbytečné. Ale o férové vyřešení situace vůči MW.

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                • Nasir

                  188.175.176.XXX
                  - Šíleně komplikovaný komplot z toho fanboyovsky nafukuješ jen ty. Nic šíleně komplikovaného tu nepadlo, jen bylo zpochybněno některé neúplné nebo jednostranné tvrzení. Prostě šéf to nějak vysvětlil s tím, že jezdci to nepochopili, ale jistě to nevíme. Ty v tom vidíš nasraného šéfa přesně v duchu RB, Odin k tomu takovou důvěru nemá. Ale nebudu mluvit za něj, mě je vcelku fuk, co tam padlo. Horner mohl být klidně naštvaný, ale nejsem si jistý, jak se to časově seběhlo a jak vedení reagovalo na Vettelovo stáhnutí "šetřícího" Webbera.
                  - Už jejich kódy jsou v rozporu s jejich PR o rovnosti jezdců, kterou jsme tady mnohokrát s Odinem kritizovali. Realita nám dává čím dál víc za pravdu, že?
                  - Co se mi na tvém příspěvku opravdu nelíbilo, je ten závěr. To, co mi hlavně vadí, a budu se opakovat, je to, že RB podvedl Webbera, ať už vědomě nebo ne, aby šetřil a tím umožnil Vettelovi se dotáhnout a zaútočit na něj. Na to podle samotného Hornera snad vůbec nereagovali - to je v rozporu s tvou představou o nasraném šéfovi, jen tak mimochodem. Ale to podstatné - když Odin napsal "proč nebylo Webberovi umožněno totéž do smrti nepochopím.", asi myslel právě to, že Webbera nenechali volně závodit. (doufám, že se vyjádří sám) Prostě k jejich souboji došlo podvodem, ať to obkecáváš, jak chceš. A ty to chceš zakamuflovat opravdu pokryteckým blábolem "Nebo jsi slyšel, že už Vettela nemá předjíždět???" Co to mění na tom, že byl podveden?! Podle tebe je prostě podvod v pořádku, protože si to účelově obkecáme tím, že se Webber přece mohl bránit a případně to Vettelovi vrátit? Když poplacený rozhočí ve fotbale daruje prohrávajícímu týmu 2 penalty, srovná se stav a ten tým potom těsně vyhraje, tak je to podle tebe v pořádku, protože podvod "pouze" srovnal stav? Jsi opravdu tak zaslepený fanboy a pokrytec?

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Myslel jsem si, že se tu vyjadřuji tatarsky, ale někdo s pochopením nemá problém. Tak se mi ulevilo. Ale někomu to asi nevysvětlím, v čem je podstata mých pochyb o čistotě jednání nejčistšího týmu v historii F1.18

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      Fakt mi těžko vysvětlíš, že špičkový tým udělá TR nejrizikovějším způsobem s nejhoršími následky, když má k dispizici bezpečné řešení, které by nikdo nekomentoval. 12
                      To s tím nejčistším týmem asi komentovat nemusím že? 04

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    -viz odpověď Odinovi, proč mi to přijde komplikované. Naštvání soudím podle záběrů na ně hned po závodě, ne jen podle rozhovorů dny po závodě.
                    -jestliže stejný příkaz dávají oboum, v podobných siutacích, není to rovný přístup?
                    -to, že chtěli šetřit vozy za podvod nepovažuju. Webber mohl knoflíkem otočit zpět, když viděl že na něj Seb útočí. Předjel ho za víc jak kolo, času se bránit bylo dost. Sice to mohlo být úmyslné, ale činy RB před tím než ho Seb dojel svědčí o opaku. Jen mi odpovězte na prostou otázku: Proč to neudělali tak, aby nehrozil žádný souboj a nikdo by po závodě neměl žádné řeči??? Jednoduchá otázka! Možností měli několik! Vždyť jak to dopadlo se jim nemůže líbit!

                    Měli byste si udělat jasno v tom, jestli jsem zaslepený fanboy pro Vettela, nebo proti němu. Protože se v tom už nějak neorientuju. 04

                    + 0 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Nasir

                      188.175.176.XXX
                      - Při Webberově řeči Horner naštvaně rozhodně nepůsobil. Vypadalo to, že čekal, že něco zazní.
                      - Rovný přístup by to byl, pokud by ukázali, že mají zájem, aby ten příkaz byl skutečně dodržen. Jinak to může vypadat jako alibismus a není divu, že Odin v tom vidí jasný úmyslný podvod. Oni museli vidět, že se Vettel blíží ještě předtím, než byl Webber v boxech a jeho inženýr mu to měl zahlásit. Zadruhé v Silverstone to Webberovi opakovali, co má dělat a nevymlouvali se, že "to nemá smysl, protože Webber nechce poslechnout".
                      - Webber se samozřejmě bránil, ale v té době už ujel 2 kola v šetřícím módu. Jinak by k tomu souboji vůbec nedošlo, to je fakt. Jinými slovy jsi potvrdil, co jsem napsal. Podvod je v pořádku, pokud pomyslně "vyrovná" stav. Pak už musí podvodník předjet férově, abychom to mohli pokrytecky obkecat, že to "nebylo tak zlé". Díky, že jsi mi to objasnil. A je vidět, jak stále utíkáš od pointy, že k souboji došlo jen díky oklamání Webbera... No comment. 03

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        -Horner vypadal naštvaně hned po závodě. Aspoň pro mě hooodně naštvaně.
                        -dodržen nebyl Vettelem a ne týmem! Než byl Webber v boxech, mu těžko mohli něco hlásit. Porovnání 1. a 3. sektoru neměli (vyjíždění zajíždění do boxů), mohli mu max říct, že byl Vettel ve 2. rychlejší a o kolik. A ty víš, že to neudělali? Nějaký odkaz na radiovou konverzaci?
                        -pointa pro mě je, že podraz na Marka neudělal tým, ale VETTEL!!! O tom jediném se tu bavím! Pokud to podle tebe byl tým, proč mi neodpovíš na jednoduchou otázku v předešlém komentáři? Bez odpovědi na ní to nedává smysl!!!

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          188.175.176.XXX
          V tom je právě tvůj problém. Když dotyčný prohlásí něco "pěkného" a srozumitelného, tebe to ujistí, že je vše v pořádku. Odin, já a někteří další si ale víc všímáme toho, co dotyčný dělá, a méně toho, čím to obkecá.

          + 3 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Biblbrox

        94.138.104.XXX
        Čím se řídil? Když viděl, že na Vettela nemá, měl to zabalit a ne ho posílat mimo trať! Ještě, že je Vettel o třídu lepší.

        + 5 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Ano Vettel je o třídu lepší. Ovšem Webber musí jet na příkaz týmu v úsporném režimu. Pak se projeví jak je Vettel lepší. Dokud oba závodí, tak tomu tvému o třídu lepšímu Vettelovi nezbývá než koukat Webberovi na výfuky a brečet do rádia, aby mu ho odstranili.18

          + 7 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Zix.

            Zix.

            78.102.27.XXX
            Chtěl aby ho pustil,protože byl rychlejší a nechtěl zbytečně ničit pneumatiky a nenechat se dohnat jezdci za sebou - takže kdyby byli normální pneumatiky,s kterými by moh jet naplno,tak by se taková situace nestala.

            + 6 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              V tvých argumentech je příliš "kdyby". A víš co se říká?
              Rychlejší nebyl ani náhodou, když nebyl schopen Webbera (stejné auto) předjet ani s DRS. Tak že si nech svoje doměnky a uvaděj fakta.18

              + 4 / − 7

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Zix.

                Zix.

                78.102.27.XXX
                Je tam jen 1 kdyby - byli normální pneumatiky,s kterýma by moh jet na plno. S těmahle kdyby jel na plno a musel předjíždět Webbera,tak by je zbytečně moc opotřeboval a proto se logicky zeptal týmu,jestli by ho nemoh pustit a navíc ho kvůli Webberovi i doháněli jezdci Mercedesu.

                Pozdějc byl Vettel zas rychlejší,tak už ho konečně předjel a bez pomoci,když jí předtím nedostal od týmu. Nevidim na tom nic špatnýho.

                + 6 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Nasir

                  188.175.176.XXX
                  Kdyby byli jiné pneu, mohl by jet - světě div se - "naplno" i Webber! V tom případě by se nic nezměnilo. Nebo ty jsi věštec a víš jistě, že s jinými pneu by byl Vettel jasně rychlejší a předjel by?
                  Předjel bez pomoci - děláš si legraci? Koukám, že uvádíš jen to, co se ti hodí. Bez pomoci "multi21" by k jejich souboji možná ani nedošlo, nebo došlo kousek před cílem a kdo ví, jak by to dopadlo.

                  + 4 / − 4

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • Biblbrox

            94.138.104.XXX
            Webber nejel ani náhodou v úsporném režimu. Z uličky vyrazil jak šílený a hned (to znamené okamžitě) se začal naplno bránit, a to dost nebezpečně. Vettel ustupoval a zkoušel, až mu to nakonec vyšlo.

            + 6 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • anonym

      94.138.104.XXX
      Pokyn M21 byl pro mne naprosto nelogický. Nikdo ho zatím uspokojivě nevysvětlil, proč byl preferován pilot, který je v celkovém pořadí mimo hru na úkor pravděpodobně nejlepšího současného pilota (2012 - stíhací jízda s nastaveným RB na rychlost, poškozené auto zásluhou Webbera a déšť). Co to byla za taktika "21"? Poslechl by Alonso, Hamilton, Raikkonen, Maldonado, Button...? Dal by jim vůbec někdo takový absurdní pokyn?

      + 7 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • XR

        109.81.245.XXX
        Tys po týdnu spadl někde z višně, že teprve začínáš pátrat, proč došlo k týmové režii u RB, nebo si jen děláš legraci? Bylo to (nejen) tady vysvětlováno hned po závodě.

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama