DISKUZE K ČLÁNKU Týmy mají problémy se standardní řídící jednotkou

Už nejenom pneumatiky motají týmům hlavu. Také nová standardizovaná řídící jednotka, kterou dodává všem týmům McLaren, nefunguje, jak by měla. Spousta týmů má problémy se sledováním svých vozů na dráze. Je to jako za starých časů motorsportu. Přenos dat z vozu do boxů nefunguje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Týmy mají problémy se standardní řídící jednotkou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 24.02.2013 06:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 6 lidí) 22.02.2013 13:08
Jo, a výkon by si na každý závod kupovali při… »
» erdedy (Hlasovalo 6 lidí) 22.02.2013 13:35
12 Ano, aj gumy iPirelli, benzin iTotal alebo… »
» erdedy (Hlasovali 4 lidé) 22.02.2013 10:38
:-) Vivat McLaren+Micro$oft! 11 21 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    194.228.20.XXX
    velikost Pravda nevím co to všechno dělá, ale stejně mě to přijde v dnešní době na řídicí jednotku hrozně velké. Čekal bych něco rozměru telefonu, ale todle vypadá jako pěkná krabice.... Opravdu to je tak velké nebo to klame nebo to je velikost podle nějakého nesmyslného předpisu fia?

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      109.81.245.XXX
      A co těch několik 114-pinových konektorů? 04

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000190

        uzivatel000190

        194.228.20.XXX
        to myslíš, že by se nedalo vyřešit lépe nebo kvůli tomu tu velikost praktikovat na celé zařízení? Stáje pořád něco předělávají, aby ušetřili každej cm a pak tam musí umístit tohle...04

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • XR

          109.81.245.XXX
          Myslím, že moc ne. Nejvíce prostoru zabírají právě ty konektory, jinak ona ta krabička není zas tak velká.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • anonym

      188.120.195.XXX
      Necelých 17 x 17 x 6 cm samotná pixla vč. chladícího žebrování bez konektorů. To mi na výpočetní výkon, kterým musí disponovat, a podmínky, ve kterých musí pracovat, nepřijde nijak moc.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000190

        uzivatel000190

        194.228.20.XXX
        Pokud to má 17x17 tak beru zpět přišlo mě to větší. Jinak výkon nebude tak velký - řekl bych, že kde jaký lepší tel. bude výkonnější než tohle.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          188.120.195.XXX
          Stará SECU má 1700 MIPS, nová 4000 MIPS, pro srovnání 1,5GHz dualcore Cortex-A9 má 7500 MIPS.

          Jenže podmínky a nároky jsou úplně někde jinde. Být v tom autě namísto ECU konstruované podle armádních standardů něco na úrovni smartphonu, je otázka, jestli by to vůbec odjelo z boxů. 03

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000190

            uzivatel000190

            194.228.20.XXX
            tak to by s tím SIII vytřela podlahu, ale je jasné, že by spolehlivost byla asi jinde. Cena bude asi také jinde, ale to bude spíše za sw.

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • XR

              109.81.245.XXX
              Kdyz uz jsme u toho vytirani podlahy, jeden z tech tri konektoru umi 1GB ethernet, dual FlexRay (20Mbit), 4 x CAN (1Mbit) a seriovy RS232 (az 1Mbit).. nemluve o mnoha dalsich analog/digital vstupech /vystupech

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Rovnice o dvou neznámých

              90.179.19.XXX
              Mě by zajímalo jak dlouho by ti tam ta SIII vydržela v závodním režimu 18

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                188.120.195.XXX
                To ti povím opět naprosto přesně - vzhledem k napětím a proudům, se kterými pracuje ECU, by na jejím místě SIII shořela během sekundy. 04

                A o tom to celé je - elektrické a environmentální podmínky provozu SECU jsou prostě úplně jiné, stejně jako nároky na spolehlivost, přesnost atd. Odtud pramení v porovnání se smartphonem větší velikost i přes nižší teoretický výkon. Dál už bych to nerozebíral, protože je to celé hloupost. 14

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.80.165.XXX
    :-) Vivat McLaren+Micro$oft! 11 21

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      ani nedomýšlet, co by se dělo, kdyby jezdili s iECU od Applu 13

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        91.127.121.XXX
        To je skvely napad! "iECU" 01 Konecne by to bolo pre vsetkych stejne! Pekne uzavrety system.03

        ... Ale jak poznam par "typkov" z F1, hned by sli riesit nejaky JailBreak, kvoli featuram "navyse"...03

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Jo, a výkon by si na každý závod kupovali při iBernies.. od Applu ruce dál. 04

          + 6 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • erdedy

            erdedy

            195.80.165.XXX
            12 Ano, aj gumy iPirelli, benzin iTotal alebo iShell, staznosti/protesty na iFIA iAtd-iAtd...
            Appky by to boli skutocne pekne - iBernie by bol konecne spokojny, cely bussiňéss by mal pod palcom.
            ... uz som z toho volajaky zmäteny iDiot... 03

            iErdedy

            + 6 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • anonym

    188.120.195.XXX
    Už jsme si pomalu zvykli, že pořízení nového modelu nějaké té domácí elektroniky s sebou bohužel většinou nese i břemeno nevědomého bezplatného beta testingu pro výrobce, ale že něco takového bude i v F1, by mě nenapadlo. 18 03

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, aj to patrí k predsezónnym testom,.. ...overiť nový programový balík, ktorý sa bude používať aj v r. 2014, avšak tých údajov bude nespočene viac v ére hybridov a aj potom budú možno vznikať problémy nie však na poli software, ale hartware, lebosúčastná riadiaca jednotka nemusí byť dosť rýchla a nemusí mať potrebnú kapacitu na všetky dáta, ktorých bude v porovnaní z terajšími neúrekom. Tie bude musieť rovnako rýchlo distribuovať do vrcholového a zabezpečovať aj iné riadiace a regulačné funkcie, ako je mapovanie motora atď. 14

    + 2 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama