DISKUZE K ČLÁNKU Týmy mají problémy se standardní řídící jednotkou
Už nejenom pneumatiky motají týmům hlavu. Také nová standardizovaná řídící jednotka, kterou dodává všem týmům McLaren, nefunguje, jak by měla. Spousta týmů má problémy se sledováním svých vozů na dráze. Je to jako za starých časů motorsportu. Přenos dat z vozu do boxů nefunguje.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Týmy mají problémy se standardní řídící jednotkou
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000190
12:54 22.02.2013 194.228.20.XXXvelikost Pravda nevím co to všechno dělá, ale stejně mě to přijde v dnešní době na řídicí jednotku hrozně velké. Čekal bych něco rozměru telefonu, ale todle vypadá jako pěkná krabice.... Opravdu to je tak velké nebo to klame nebo to je velikost podle nějakého nesmyslného předpisu fia?-
-
uzivatel000190
13:15 22.02.2013 194.228.20.XXXto myslíš, že by se nedalo vyřešit lépe nebo kvůli tomu tu velikost praktikovat na celé zařízení? Stáje pořád něco předělávají, aby ušetřili každej cm a pak tam musí umístit tohle...
-
-
-
uzivatel000190
13:31 22.02.2013 194.228.20.XXXPokud to má 17x17 tak beru zpět přišlo mě to větší. Jinak výkon nebude tak velký - řekl bych, že kde jaký lepší tel. bude výkonnější než tohle.-
anonym
13:48 22.02.2013 188.120.195.XXXStará SECU má 1700 MIPS, nová 4000 MIPS, pro srovnání 1,5GHz dualcore Cortex-A9 má 7500 MIPS.
Jenže podmínky a nároky jsou úplně někde jinde. Být v tom autě namísto ECU konstruované podle armádních standardů něco na úrovni smartphonu, je otázka, jestli by to vůbec odjelo z boxů.-
uzivatel000190
14:00 22.02.2013 194.228.20.XXXtak to by s tím SIII vytřela podlahu, ale je jasné, že by spolehlivost byla asi jinde. Cena bude asi také jinde, ale to bude spíše za sw.-
-
anonym
06:18 24.02.2013 188.120.195.XXXTo ti povím opět naprosto přesně - vzhledem k napětím a proudům, se kterými pracuje ECU, by na jejím místě SIII shořela během sekundy.
A o tom to celé je - elektrické a environmentální podmínky provozu SECU jsou prostě úplně jiné, stejně jako nároky na spolehlivost, přesnost atd. Odtud pramení v porovnání se smartphonem větší velikost i přes nižší teoretický výkon. Dál už bych to nerozebíral, protože je to celé hloupost.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
erdedy
13:35 22.02.2013 195.80.165.XXXAno, aj gumy iPirelli, benzin iTotal alebo iShell, staznosti/protesty na iFIA iAtd-iAtd...
Appky by to boli skutocne pekne - iBernie by bol konecne spokojny, cely bussiňéss by mal pod palcom.
... uz som z toho volajaky zmäteny iDiot...
iErdedy
-
-
-
-
-
-
Kapor
09:43 22.02.2013 194.160.178.XXXÁno, aj to patrí k predsezónnym testom,.. ...overiť nový programový balík, ktorý sa bude používať aj v r. 2014, avšak tých údajov bude nespočene viac v ére hybridov a aj potom budú možno vznikať problémy nie však na poli software, ale hartware, lebosúčastná riadiaca jednotka nemusí byť dosť rýchla a nemusí mať potrebnú kapacitu na všetky dáta, ktorých bude v porovnaní z terajšími neúrekom. Tie bude musieť rovnako rýchlo distribuovať do vrcholového a zabezpečovať aj iné riadiace a regulačné funkcie, ako je mapovanie motora atď.
Aktuálně
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek