Prohlášení týmů po kvalifikaci v Indii - "Bojujeme proti Neweymu," říká Alonso

F1NEWS.CZ, 27. října 2012, 11:36 Google+

Jak líčí týmy dnešní kvalifikaci na zítřejší VC Indie, kterou opět ovládla stáj Red Bull?

Počet komentářů:  12 komentářů (Poslední 28.10. 17:27) Napište svůj názor
Red Bull

Red Bull | foto: Red Bull Racing

Sdílejte článek

RED BULL

Sebastian Vettel, 1.
Byla to těsná kvalifikace, obzvlášť poté, co jsem udělal chybu při mé první jízdě v zatáčce č. 4. Celkově to je zatím skvělý víkend. Kluci velmi tvrdě pracují. Musíme na to tlačit - zbývá ještě hodně závodů. Nejlepší šancí k tomu je zaměřovat se na každý jeden krok. Těšíme se na závod. Jsem šťastný, že jsem dnes na špici roštu, zítra však bude následovat těžký závod.

Mark Webber, 2.
Nebylo to nejhladší letmé kolo pro Sebastiana ani pro mě. V poslední zatáčce jsem se dostal trochu na umělou trávu a neměl jsem nejlepší výjezd na rovinku, ale vůz řídím já. Bylo to docela těsné mezi mnou a Sebem. McLareny měly velmi pomalé out-lapy a v prvním sektoru mi scházela přilnavost. Byl jsem překvapený tím, že jsem skončil druhý.

Způsob, jakým nám pomáhají o víkendu z továrny...  Milton Keynes na to opravdu hodně tlačí a kluci tvrdě pracují za nelehkých podmínek. Zatím to je dobré, dnes jsme svou práci odvedli a zítra se probudíme a čeká nás nový den.

Christian Horner, šéf týmu
Ohromný týmový výkon - tři první řady v posledních třech závodech je pro nás nejlepší výsledek. Bylo to velmi těsní mezi dvěma piloty v Q3. Sebastian udělal malou chybu v jeho prvním kole, zatímco Mark zajel velmi dobré kolo. Sebastianovi se to povedlo během druhého pokusu, zatímco Markovi ztratil čas v druhé zatáčce a stálo ho to nejlepší kolo. Jezdci odvedli skvělou práci a musíme se ujistit, že z tohoto skvělého výkonu vytěžíme co nejvíce i zítra.

 

MCLAREN

Lewis Hamilton, 3.
Jsem spokojený se třetím místem. Tým tento víkend odvádí skvělou práci, i když jsme nebyli dostatečně rychlí na to, abychom se dnes dostali před tyto kluky [z Red Bullu]. Naše závodní rychlost je ale stejně rychlá jako jejich.

Jenson Button, 4.
Auto bylo včera dobré, ale přes noc jsme ho ještě vylepšili. Když jsme sem přijeli, bylo těžké dostat pneumatiky do toho operativního okna, kde fungují, ale konečně jsme našli cestu, která pro nás funguje, takže jsme spokojení. Dali jsme to dnes dohromady a doufám, že zlepšení se ukáží i za plné nádrže stejně jako když jsme byli nenaložení.

Stále pro závod potřebujeme zlepšení, abychom mohli opravdu stíhat Red Bull, ale ze druhé řady to můžeme zvládnout. Jsem spokojen, nemohlo to jít o moc lépe. Měli bychom být šťastní s tím, jak se nám jako týmu dařilo - nejsme daleko za Red Bully a jsme před Ferrari. Pochopitelně jsme chtěli být výš, když druhá část se nám tak povedla, ale ve třetí části jsem mi tak nedařilo. S druhou řadou jsem ale spokojen.

Trápil jsem se s pneumatikami (v prvním kole), což je abych pravdu řekl normální, takže jsem jel jinou strategii než ostatní, jel jsem tři kola a ta strategie v Q2 fungovala, ale ve třetí části jsem neměl až tak dobrý balanc. Hádám, že na okruhu se změnila přilnavost, a to jsme příliš neočekávali. Nebylo to perfektní kolo, ale jsem se čtvrtým místem spokojen. Dostali jsme se na dobrou pozici.

Martin Whitmarsh, šéf týmu
Trápili jsme se s uvedením měkčí sady pneumatik do správného provozního okna. Proto jsme nemohli zajet tak rychlá kola, jako Red Bull. Oba jezdci ale odvedli v Q3 skvělou práci. Myslím, že a tom budeme dobře, včerejší jízda na dlouhou vzdálenost vypadala dobře. 

Navíc, tato trať je dobrá a všichni jezdci si jí pochvalují. Doufáme tedy, že budeme moct předvést dobrou show a boj o tisíciny sekundy pro všechny fanoušky tady i u televizních obrazovek.

trio
Nejrychlejší trojice kvalifikace v Indii (foto: Red Bull Racing)

FERRARI

Fernando Alonso, 5.
Momentálně nebojuji nebo nebojujeme jen proti Sebastianovi. Řekněme, že bojujeme proti Neweymu, protože jsou první a druzí v posledních čtyřech závodech [ve skutečnosti pouze ve třech - pozn. red.]. Takže to momentálně v sobotu nebývá jednoduchý boj. V neděli jsme obvykle o něco konkurenceschopnější.

Zítra potřebujeme co nejdříve předjet McLaren a vyvinout tlak na Red Bull a čekat na nějaké jejich drobné chyby, problémy při zastávkách, se spolehlivostí nebo něco jiného, protože jakmile začnou ujíždět a budou mít jednoduchý závod, bude to pro nás ta nejhorší zpráva.

Myslím, že jsme momentálně obsadili naši normální pozici za Red Bully a McLareny. I když to vypadá jako zklamání, podle mě se jedná v podstatě o naši obvyklou pozici. Musíte to zvládnout, protože Force India a Kimi byli docela rychlí, takže velmi lehce můžete skončit osmí či devátí. Páté místo po dnešku patří nám a je dobrou startovní pozicí pro zítřejší boj.

Felipe Massa, 6.
Jsem spokojený se šestým místem, i když musím říct, že to mohlo být i lepší, kdybych neudělal v Q3 chybu. V kvalifikaci byl Red Bull rychlejší, za nimi McLaren a pak my. V závodech to ale bývá jinak a doufám, že budeme moct s těmi čtyřmi vozy před námi bojovat.

Zítra bude důležité dobře odstartovat, mít dobrou strategii, zvládnout pneumatiky a nedělat chyby. Budeme se muset hodně soustředit, protože to bude dlouhý závod. Zajet perfektní kolo dnes nebylo lehké, protože trať pořád hodně klouzala. Přivezli jsme nějaké úpravy, které, jak se zdá, fungují dobře, ale na dohnání konkurence asi ne dost. 

Stefano Domenicali, šéf týmu
Myslím, že to bylo těžké být v první řadě. Měli jsme na druhou řadu. Ale je to velmi těsné a jako vždy říkáme - uvidíme zítra. Matematicky je ještě spousta lidí bojujících o titul a tak by to mělo být. My se budeme snažit až do konce a odvedeme maximum.

 

LOTUS

Kimi Räikkönen, 7.
Po dnešním tréninku jsme změnili nastavení vozu a byli jsme co se týče kvalifikace optimističtí. Bohužel, dnes to vypadalo, že nemáme žádnou přilnavost, takže to bylo těžší, než jsme předpokládali. Jsem celkem zklamaný, že startuji sedmý, protože jsem si myslel, že můj vůz má na víc.

Romain Grosjean, 11.
Očekával jsem víc, takže jsem trošku zklamaný, přestože co se strategie týče má 11 pozice své výhody, jste totiž první vůz, který si může vybrat pneumatiky, na kterých bude startovat a mám k dispozici pár nových sad pneumatik. Přál bych si, abych se dostal to Q3, a nedostat se tam o pouhé dvě setiny sekundy je frustrující. Při mém druhém měřeném kole se mi dařilo dobře, ale z nějakého důvodu bylo auto neklidné a stálo mě to čas. Bylo těžké udělat všecno správně, ale vypadáme silně na to, abychom zítra získali dobré bodové umístění.

 

SAUBER

Sergio Pérez, 8.
Dnešní výsledek je příjemným překvapením a bylo těžké se sem dostat. S osmým místem jsem osobně velmi spokojený a jsem šťastný i za celý tým, protože od pátku, kdy jsme se opravdu hodně trápili, vůz hodně zlepšili. V Q2 jsem podle svého názoru zajel perfektní kolo. V Q3 už nebylo tak dobré, ale pořád je to ok. Jsem velmi motivovaný a zítra chci získat co nejvíc bodů.

Kamuj Kobajaši, 17.
Je škoda, že jsem skončil sedmnáctý. Výkonnost vozu už je sice lepší než v pátek, ale na konci Q2 to bylo špatné. Rozhodl jsem se, že pojedu s palivem jen na jedno ostré kolo, ale udělali jsme chybu v nastavení, a druhou šanci jsem kvůli palivu neměl. Takže jsem své nejrychlejší kolo odjel na použitých pneumatikách. Zítra musíme z pneumatik dostat maximum a nesmíme zapomenout, že se tu dá předjíždět.

Monisha Kaltenborn, šéf týmu
Po horším vstupu do víkendu se tým v kvalifikaci hodně zlepšil. Osmé místo Sergia je za daných okolností velmi dobré. Bohužel, Kamuj nemohl zajet dobrý čas kvůli technickému problému, který ale nezavinil on.

 

WILLIAMS

Pastor Maldonado, 9.
Udělal jsem drobnou chybu ve finální zatáčce mého posledního kola, což mě stálo hodně času, takže si nemyslím, že by deváté místo dnes odráželo naši skutečnou rychlost. Včera jsme nebyli tak rychlí, jak jsme potřebovali, tvrdě jsme však pracovali na tom, abychom pochopili proč, a auto se dnes chovalo mnohem lépe.

Opět jsme bojovali v Q3, takže si z dnešní kvalifikace můžeme odnést spoustu pozitiv. Naše závodní rychlost vypadá konkurenceschopně, takže jsem ohledně svých zítřejších šancí optimistický.

Bruno Senna, 13.
Udělal jsem ve svém kole chybu, což je zklamáním, protože bych se jinak dostal mezi nejlepších deset. Předvedli jsme v dopoledním tréninku a také v Q1 dobrou rychlost, což bylo jasným zlepšením proti posledním závodem, takže se věci ubírají správným směrem. Během dlouhých jízd jsme byli silní, takže doufám, že zítra získám několik míst a dostanu se na body.

Mark Gillan, hlavní provozní inženýr
Oba piloti si dnes vedli dobře a vůz měl opět rychlost na postup do Q3. Bruno, který byl po celý víkend velmi dobrý, snadno postoupil do Q2, ale udělal v kole na své nové sadě měkkých pneumatik chybu, když zablokoval v poslední zatáčce brzdy, což jej nakonec stálo místo v první desítce, skončil třináctý.

Pastor oproti třetímu tréninku v kvalifikaci podstatně zrychlil, ale zablokoval brzdy v poslední zatáčce, což jej staví na neodpovídající deváté místo. V pátek jsme předvedli dobrou rychlost během dlouhých jízd a vzhledem k dalším vylepšením vozu během víkendu očekáváme u obou pilotů silné závody a boj o body.

 

MERCEDES

Nico Rosberg, 10.
Z hlediska naší závodní strategie bylo lepší v Q3 nevyjíždět, protože bychom zítra díky čerstvým pneumatikám měli mít lepší závodní rychlost. Samozřejmě, že to ale není příjemný pocit čekat v boxech a sledovat ostatní.

Zdá se, že závod bude pro pneumatiky při velmi dlouhých stintech náročný, takže bychom ve srovnání s ostatními vozy přede mnou měli mít výhodu. Zítra vám budu schopný říct, zda to bylo správné rozhodnutí, dnes jsem ale poměrně spokojený, protože se zdálo, že jsme zde dosáhli drobného pokroku.

Michael Schumacher, 14.
Prožili jsme dnes těžkou kvalifikaci a nedokážu zatím vysvětlit proč - obzvlášť když srovnávám časy, které jsem zajel dopoledne. V tréninku jsme dokázali jezdit podobně rychle s mnohem větším množstvím paliva ve voze, ale z nějakého důvodu jsme odpoledne nedokázali dostat pneumatiky do provozního rámce a vytvářet dostatečnou přilnavost.

Znamená to, že zítra budu začínat z ne příliš slibné pozice, zároveň to ale také podstatně zjednodušuje naši taktiku: musíme hledět vstříc a tvrdě bojovat.

Ross Brawn, šéf týmu
Byla to kvalifikace, v níž jsme museli vyvážit pokušení jezdit naší nejvyšší rychlostí a reálnými úvahami o tom, co přinese závod. Po Q2 bylo jasné, že můžeme dosáhnout s Nicem maximálně na sedmé místo. Jeho rychlost na použitých pneumatikách byla nejlepší.

Dali jsme však přednost tomu nejít do závodu na opotřebované měkké sadě, na níž jsme odjeli už deset kol, protože by to omezilo naše strategické možnosti. S ohledem na zítřek jsme se proto rozhodli v Q3 nevyjíždět, což nám umožní zvolit si čerstvou sadu pro úvodní stint.

Michael žel nedokázal postoupit z Q2. Byl méně spokojený s vyvážením vozu než v ranním tréninku. Očekáváme, že zítra budeme závodit ve velmi vyrovnané skupině vozu za vedoucími týmy. Budeme muset odjet dobrý závod, abychom se mohli polem posunout kupředu.

 

FORCE INDIA

Nico Hülkenberg, 12.
Do této části jsme šli s cílem a očekáváním, že se dostaneme do Q3, takže je trochu zklamáním, že jsme nepostoupili. Po první části kvalifikace bylo jasné, že to bude velký úkol, ale jako obvykle se o to pokoušíte a věříte, že to je možné.

Mé kolo v Q2 bylo v podstatě hodně dobré, bez chyb - zkrátka maximem pro nás dnes. Myslím, že ostatní vozy dnes zrychlily, proto jsme za nimi. Stále si před závodem věříme, protože jsme dnes viděli, jak jsou časy vyrovnané a nás moc od nejlepších desíti nedělilo.

Další dobrou zprávou je, že si můžeme vybrat startovní pneumatiky pro závod, takže se dnes večer se budeme hodně soustředit na přemýšlení o strategii. 

Paul di Resta, 16.
Pro nás je to velký víkend, ale výkonnost, jež jsme dnes předvedli, opravdu není taková, jakou jsme si přáli. Byly to náročné dva dny a my jsme nedokázali dostat maximum z auta, které máme. Jeho vyvážení nebylo ideální a já jsem nezajel během mého posledního pokusu v Q2 nejlepší kolo. Udělal jsem několik drobných chyb a neměl jsem konzistenci nebo důvěru na to, abych na to skutečně přitlačil.

Takže nás čeká před zítřejším závodem hodně práce. Musíme se přes noc podívat na některé věci, abychom poznali, kde se můžeme zlepšit. Je to pro nás důležitý den a musíme se snažit, abychom něco z toho získali zpět, pokud chceme dojet na bodech.

Vijay Mallya, šéf týmu
Viděli jsme dnes další těsnou kvalifikaci, ale nakonec jsme neměli takovou výkonnostní úroveň, abychom se dostali mezi nejlepších deset kvalifikačních výkonů. Trápili jsme se s nalezením ideálního nastavení a zdá se, že pneumatiky v tom tady sehrávají mnohem větší roli.

I tak se jedná pouze o sobotu a počítá se zítřek. Před námi je dlouhý závod a stále můžeme věci obrátit a ukázat náš skutečný potenciál. Jedná se o naši domácí velkou cenu, v níž chceme zažít s oběma vozy silný závod, snad uvidíme obě Force Indie v neděli odpoledne na bodech.

 

TORO ROSSO

Daniel Ricciardo, 15.
To pro mě byla celkem dobrá kvalifikace a se svými koly jsem spokojen, i když byla moje poslední jízda v Q2 taková útržkovitá. Celkově jsem do toho dal všechno, abych z vozu dostal rychlost.

Doufal jsem, že se dostanu blíž první desítce, ale když se podívám na časy z dnešního rána, udělali jsme malý krok vpřed. Tento typ okruhu znamená, že musíte být celkem agresivní. Vypadá to pro zítřek dobře, protože mé časy na použitých zvolených pneumatikách byly obstojné.

Jean-Eric Vergne, 18.
Včera jsme Daniel a já zkusili jiná nastavení vozů a moje nefungovalo tak tobře, takže jsme přes noc udělali pár změn, což znamenalo, že jsme ráno začínali od začátku. Ukázalo se, že je to komplikované najít správné vyvážení, takže to pro mě bylo těžké.

Jsem zklamaný, že jsem se nedostal do druhé části kvalifikace jen velmi těsně, takže se musím snažit a zajet zítra dobrý závod. Získali jsme body i když jsme startovali ještě dál, takže proč nedoufat v zisk bodů? Když se podíváte na výkon Daniela, auto má rozhodně ryclost, takže se těším.

 

CATERHAM

Vitalij Petrov, 19.
Jsem s výsledkem velmi spokojen. Celý víkend odváděl tým skvělou práci a měli jsme dobrý balanc vozu, se kterým jsem byl v každém tréninku spokojený. Pár věcí jsme změnili a v kvalifikaci a vůz i moje časy ukázaly zlepšení, takže jsem za to rád.

Teď se díváme kupředu, na zítřek a abych byl upřímný, může se stát cokoliv. Nikdo si není jistý strategiemi, může to být závod s jednou zastávkou v boxech, nebo se dvěma, takže se na to dnes večer musíme podívat a jsem si jistý, že pokud vybereme správně, můžeme získat obstojný výsledek.

Heikki Kovalainen, 20.
Byl to zatím celkem dobrý víkend. Balanc byl lepší, než jaký jsme měli v Koreji a při mé první jízdě bylo auto ok. Mohlo to být ještě lepší, ale dostal jsem se do provozu, což mě zdrželo. A potom v mé druhé jízdě jsem dojel pár vozů při nájezdu do zatáčky č. 10 a ztratil trošku přilnavosti, dost na to, aby mě to rozptýlilo.

Nebylo to špatné a nebyly žádné problémy s autem, jen jsem trošku ztratil předek vozu, ale i přes to roztočení jsem neztratil žádnou pozici, takže si myslím, že to zítra může být dobrý závod.

 

MARUSSIA

Timo Glock, 21.
Třetí trérnink byl dobrý, ale v kvalifikaci jsme se opět potýkali s vyvážením. Přilnavost trati je dobrá, ale nejsme schopní zahřát pravou přední pneumatiku, proto z toho nic nevytěžíme. Ve svém druhém pokusu jsem se dobře vyvezl ve vzduchovém pytli za Pérezem a na předchozí pokus nahnal 0,4 sekundy. Pak se ale přidaly problémy, probrzdil jsem a pak měl problémy s DRS, takže jsem první pokus na měkké sadě musel vzdát. 

Jsem rád, že se držíme Caterhamu a doháníme je, i když nemáme KERS. Škoda technických problémů, jinak bychom mohli opět dvojici Caterhamu rozdělit. Děkuji všem členům týmu za takto zajímavý závěr sezony.

Charles Pic, 24.
Přirozeně jsem kvalifikací zklamaný. Výsledek neodráží tu pravou výkonnost. První pokus na tvrdé sadě byl dobrý, ale musel jsem ho přerušit. Na měkké sadě už jsem nebyl tak dobrý, což musíme analyzovat. Máme hodně práce, auto musí zítra fungovat perfektně. Startovat za HRT bude složité, ale snad je mohu předjet. To bude rozhodujícím prvkem pro zbytek závodu.

John Booth, šéf týmu
I když se týmům před námi přibližujeme, musíme být realističtí ohledně našeho zlepšení při jízdě s prázdnou nádrží. Našemu autu se daří lépe, když má plnou nádrž, a rozhodnutí jet jen jeden pokus na měkké sadě bylo logické. Timo se potýkal se špatnou ovladatelností auta, ale zajel dobré kolo. Charles nedostal z měkké sady maximum a my musíme zjistit příčinu. Těšíme se na zítřejší vzrušující závod. 

 

HRT

Pedro de la Rosa, 22.
I když jsme nezajeli takové kolo, v jaké jsme doufali, dokončili jsme velmi dobrou kvalifikaci. První sada pneumatik fungovala velmi dobře a já jsem mohl dokončit tři čistá kola. U druhé sady, když bylo na dráze více gumy a časy se mohly významně zlepšit, jsem však narazil na velký provoz a nedokázal jsem dokončit čisté kolo.

Auto dnes bylo lepší než včera a mohli jsme zajet ještě rychleji, vzhledem k provozu to však bylo nemožné. Pozitivní věcí ale je, že jsme se dobře kvalifikovali na těžké trati a vůz se zlepšil, takže doufám, že zítra dosáhneme lepší výsledek.

Narain Karthikeyan, 23.
Celkově jsem s výkonností, kterou jsme v kvalifikaci předvedli, spokojený. Ve své druhé jízdě jsem udělal v 10. kole, což mě stálo několik desetin, ale hlavním problémem byl velký počet vozů na trati, protože jsme nenašli mezeru, abychom mohli zajet tak rychle, jak by se nám to líbilo.

Přesto mám radost, protože jsme skončili před jednou z Marussií, můj čas byl téměř identický jako Pedrův a máme dobrou rychlost, takže můžeme být opravdu spokojení. Auto se zlepšilo a zítra se pokusíme pokračovat v pokrocích, abychom dosáhli dobrého výsledku před mými domácími fanoušky.

Toni Cuquerella, technický ředitel
Od prvního tréninku jsme se zlepšili a z vozu jsme dostali více výkonnosti, takže v tomto ohledu jsme spokojení. Ale v kvalifikaci ani Pedro ani Narain neodjeli čisté kolo kvůli celkovému provozu - obzvlášť v posledních minutách.

Je to pochopitelné, protože ke konci byla trať v lepším stavu. Přesto že jsme nezvládli lepší kola, věříme, že máme před zítřejším závodem dobrou rychlost na obou směsích pneumatik. Rovněž jsme si všimli, že degradace není tak vysoká - očekáváme tedy jednozastávkovou či dvouzastávkovou strategii.

Vytisknout

Diskuze: Prohlášení týmů po kvalifikaci v Indii - "Bojujeme proti Neweymu," říká Alonso

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 28.10.2012 17:27 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 12 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Red Bull

Vettel nepřekonatelný ani v kvalifikaci

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

  2. GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

  3. PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

  4. KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

  5. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

  6. V pátek byli v Austrálii nejrychlejší Norris a Leclerc

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud