DISKUZE K ČLÁNKU Brawn: F1 nesmí dovolit, aby nahodilé výsledky maskovaly skutečnou formu

Má-li si Formule 1 uchovat své diváky, nesmí ve druhé polovině letošní sezóny podle šéfa závodního týmu Mercedesu Rosse Brawna docházet k tolika "nahodilým" výsledkům, jako v její první části.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Brawn: F1 nesmí dovolit, aby nahodilé výsledky maskovaly skutečnou formu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 50, poslední 24.08.2012 20:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 10 lidí) 22.08.2012 19:02
Opět se lišíme v úhlu pohledu. Ty vidíš jen… »
» odin (Hlasovalo 9 lidí) 22.08.2012 17:55
Ale vždyť to není pravda. Jak často zajíždí… »
» odin (Hlasovalo 9 lidí) 22.08.2012 18:40
Tak to se o F1 zajímáme stejně dlouho, já též… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Hemmis

    90.177.28.XXX
    F1 NEJSOU spritové zavody kde se jezdí celou dobu naplno gumy negumy . strategie vyměna gum a skoro 2 hodinová délka dělá z f1 nejkratší endurace závody které se jezdí bud na hodiny nebo na km 24HODIN 12 HODN 6 HODIN ATD A NEBO 1000KM 500MIL A další F1 jezdí na 305KM . nekeří zde niže napsaly že jim vadí šetření pneu při zavodě a ano mě to vadí taky ale co je duležité si uvedomoit je že to nejsou spriintové zavody v takovém clio cup mužou jezdci zavodit na 110% celou dobu zavody jsou krátké a pneu vydrží kdykdyby je dřezily co by to šlo. a proto takové závody jsou divácky atraktivní. f1 více fanoušků už nezíska když bude jezdit furt takovou vzdalenost pro f1 by bylo dle mého nazoru idealní zavodit jen na 150km .

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    95.103.31.XXX
    :-D... Uz je to tu! ;-) Pan vynalezca "dabldiery" uz si pripravuje podu, pre zmeny v prospech seba sameho...(?)

    Asi sa im neda/ri znizit tu ukrutnu "najsilnejsiu silu ich gumytrhajuceho najsilnejsieho motora"...(?) 06
    Ani sa nedivim 04 - vybavili "si" zakaz "cary-mary" (teda RedBullu/Renaultu) s mapovanim, len si neuvedomili, ze to moze postihnut najviac "ich".03 Ale "kto chce kam..." (pozn.: to uz je druhy preslap)

    P.S.: Ze by to netvrdil po Rosbergovom vitazstve, je iste viac ako na 100%! 04

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      11 "dabldieru" vnímám jako důkaz chytrosti Brawnova týmu, protože F1 byla vždy o novátorských řešeních na hraně regulí.
      Se vším dalším souhlasím a dávám "+".
      Brawn mě po nepříliš velkém efektu dabldíry naštval svými kecy a očerňováním ostatních. Takto se profík nechová.02

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        95.103.31.XXX
        Diky za plus!03
        Ale predsalen jednu vec - on uz vymyslel/realizoval hodne kontroverznych rieseni. Za to mu chvala!01
        Na druhej strane, mam radsej priamu rec, aj ked... chapem, ze musi "nejak" kamuflovat ich vlastny preslap - tak silne chceli (znova) pribrzdit RedBull/R., ze opomenuli vlastny problem.
        Neni novinka, ze Mercedes ma "najvykonnejsi motor" (co to je, ze...?). Neustale maju problemy s degradaciou gum. Problem je, ze Haug tu uz stihol nieco narozpravat o zmene charakteristiky (motora?) ale sam pritom zabudol, ze pred par dnami bol (na 100%) na ich podnet, zakazany "urcity" mapping motorov, tak ze sa museli vsetci vratit k mapovaniu z (tusim) prvych troch pretekov.03
        Vo vysledku je to tak, ze toto co Haug avizoval, vlastne uz "nieje mozne"... Jedine, ze budu FIA "bulikat" bachorky o znizeni spotreby/emisii ale to uz predpokladam uz aj skusili ale nepreslo to asi...(?)03
        Kedze Renault ma tie "referencne" mapy/vykony/momenty o cosi "vyhodnejsie" (vzhladom k pneu) uz od zakladu/od zaciatku sezony, RB ta zmena sice postihne (postihla), ale menej ako "niekoho" (ich - MB), "toho" kto by (teraz , ked to uz nejde) potrebovali upravit krivky (vzhladom k gumam).

        Takze Ross sa vlastne chova ako "profik" - zahmlieva a potrebuje vytvorit "nejaky pribeh", aby zakryl skutocny problem (bezvychodiskovu situaciu min. aspon do konca sezony03 )

        Mne sa paci v "tomto", tuto sezonu Ferrari - nic nepindaju (proti RBR), makaju, drzia hubu a krok - a pozrime ako im to vychadza...01 Ok Alonso je uplne... Ale aj tak - proste slapu, potichu a isto, sem tam vydaju vyhlasenie, ze "nemaju dobre auto"...06

        + 9 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Nad tvými příspěvky se bavím. Ale opravdu v dobrém slova smyslu. Vyjadřuješ se naprosto přesně a navíc vtipně a trefně.11
          Souhlasím se vším. Dokonce i s názorem na Ferrari (jak jsem je nikdy neměl příiš v lásce). Ale Alonsa uznávám už od roku 2005, kdy porazil mého oblíbence Kimiho v boji o titul a někdy po půlce sezóny prohlásil, že nemusí nutně vítězit, ale potřebuje získat potřebý počet bodů.(Nebo něco v tomto smyslu). A také to dokázal.

          + 5 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Hemmis

        90.177.28.XXX
        dabl díru nevymyslel brawn . dabl díra vznikla v Super agury při návrhu nového vouzu nebo spíše při jeho začátcíhc po krachu super agury šly někeří technici do hondy(brawn) další do toyoty a zepár do williamsu . na začatku sezony měly dabldíru zahadně 3 týmy brawn toyota a williams . williamsu to možná pomohlo od nejhorší sezony. toyota se najednou zvedla a brawn težil z dvouletého vyvoje když už od začátku předchozího vozu to odpískaly . měl to být rok hondy která vrazila bezmála dvojnásobek penez mclarenu do vozu který s týmem prodala za 1 dollar .

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • ja

      95.103.63.XXX
      No ak budú aj naďalej pokračovať v takejto politike(bomzovaní)03, neviem či Mercedesu zostane niečo efektívne zo šedej zóny technických previdiel , čo by ich čo i len približilo k špičke. Na toto upozorńoval aj Nevey, že takýmto spôsobom už veľa priestoru na zlepšenie nezostane. Som nemierne zvedavý na Rossové vyjadrenia , keď sa im ani potom nebude dariť,alebo si snáď myslí, že sa všetko rázom obráti v prospech Mercedesu12

      + 6 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        95.103.31.XXX
        Mercedes "nemam rad"., netajim sa tym.. (to vies dobre) ... teda ich "politiku/propagandu".06 Je "prijemne", ked si takto "podpilia pod sebou konar"...
        Na druhej strane, co chceli - to maju. Len skoda, ze to tak degraduje "mytus" MSC... Ludia potrebuju hrdinov!01 (nic nove). Teraz (mi zostal len jeden - Alonso, ktory "ho" porazil... a Kubica ale ten tu uz nieje...)
        Ale Ross uz "nieco" vymysli03 Skoda, ze mozno uz neskoro pre MSC.
        Proste "mohol" by MSC este "co-to" ukazat a uz "tahnout" do... Chcem si ho (znova?) pamätat ako nebezpecneho, zdatneho supera!!!
        Pritom ale aj tak chcem aby "uplne vsetko" vyhral Lotus! 12

        P.S.: prisaham, ze som nefandil ALO ani MSC v dobach ich majstrovskych bojov... Vtedy Kimimu!04 (vlastne aj teraz) Pritom zaroven (uz) nie McL...04 Som divny?1906

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Divný jsi...ale nejsi sám, mám to podobně. Fandím Kimimu od doby, kdy nahradil Miku v McLarenu. A přecházel jsem s ním k Ferrari i k Lotusu. Jen na Schumiho budu mít asi odlišný názor. Tomu nemohu odpustit prasárny, kterých se neváhal dopouštět a které (dle mého názoru) neměl zapotřebí dělat.

          + 5 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kimi

            78.157.167.XXX
            Nevím, proč by měl být za to divný. Já to mám velmi podivně, jako vy dva. Začínal jsem s fanděním Ferrari, když ještě za ně jezdil Barrík a Schumi. V roce 2002 jsem po té prasárně, které Ferrari provedlo v na A1 Ringu v rakousku přestal Ferrari fandit.Taky mě štvalo, jakého šaška, tak z Barrika dělali.Od A1 Ringu (r.2002) jsem začal fandit Kimimu a Mclarenu. Poté jsem se s Kimim přenesl do Ferrari a fandil zase Ferku. Ta stará garda Todt, Brown, Schumi už byla pryč a u Ferrari nastal svěží vítr s novými lidmi. Takže s Kimim u Ferrari do roku 2009. Pak Kimouš utekl do rally a chtělo to náhradu. Tak jsem začal fandit Sebovi, kterému fandím i ted, ale jednička je pro od letoška mě zase Kimi. 03

            + 4 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kimi

              78.157.167.XXX
              Oprava:
              Já to mám velmi podobně, jako vy dva. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              01 01 01

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • anonym

              88.83.166.XXX
              A že ti ty šaškárny byť skrytější nevadili u Mclarenu ?

              Nemluvě o tom, že Mclaren byl jako tým diskvalifikovaný z celé sezóny za podvody a lži. To je taky v pohodě ?

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Kimi

                94.113.190.XXX
                Ale pokud víš, tohle se stalo v roce 2007 a to už jsem fandil Ferrari. Ale to víš, že mě to štvalo, co konkurenční McLaren dělal za šakárny. Taky za to byl náležitě potrestán. Ale tým, kterému jsem v té době fandil to nebyl... Ještě za Todta a Dennise měly oba týmy celkem často máslo na hlavě... 03

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • ja

          95.103.63.XXX
          No ja som ako odin. U mňa si to Schumi posr... v 94, keď úmyselne vrázil do Hilla a v 97(vrazil do Vilneva) u mňa skončil úplne a to ostatné čo sa dialo okolo neho(aj podvody) len umocňovali moje atipatie voči jeho osobe. Jeho tituly a úspechy sú v drtivej miere nezaslúžené a veľmi pofiderné a preto si už ďalšie úspechy ani nezaslúži. Za prvé je jeho kôta už vyčerpaná na ďalších desať rokov12 a za druhé už ani na to nemá, veď ani nechceme aby niekto zo stredu poľa všetkým ušiel, lebo správne zvládol pneumatiky, že18 (Ross)To čo sa mu dostalo v Mercedese je správne, lebo ja to beriem tak, že koľko titulov nezaslúžených, toľko rokov neúrodných (bez úspechu), tak že ešte tri roky môže zostať!03 18

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Smekám před tebou, jak jsi mě odhadl. Ačkoliv jsem to nikdy neprzentoval, tak jsi to napsal naprosto přesně. Já jsem Schumachera ze začátku dokonce uznával a svým způsobem mu přál (i když jsem v té době fandil jinému pilotovi). Ale zlom nastal v sezóně 1994 v posledním závodě. Od té doby ho rád nemám a jak píšeš, své kvality (že to s Hillem nebyla náhoda) jen potvrdil v roce 1997. Znovu opakuji, "lidé, kteří neuměli v minulosti čestně vítězit, neumí dnes ani čestně prohrávat" a na ty dva to sedí.12

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • ja

              95.103.63.XXX
              DIK!04

              Vždy keď som čítal tvoje príspevky, tak som sa potom musel znova pozrieť či som to náhodou nepísal ja!12 Tvoje názory a sa úplne stotožňovali s tými mojímy(aj som ti to napísal, že ako by si mi z duše hovoril!!). a keď som sa potom dozvedel, že fandíš Kimimu a to je jedno v akom tíme jazdí, tak som si povedal, že toto je náš človek04

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                18 18 18 Hezky jsi to napsal. Též si všímám už pár let tvých příspěvků (a ne jenom na tomto fóru) a dávám ti za pravdu. Ale je nás tu více, kteří máme podobné názory. A ono to jaksi samo vyplyne, že lidé s podobným pohledem na "svět" fandí stejným pilotům a jiným (stejným) pilotům nemohou přijít na jméno. Je to dáno výchovou a morálním kodexem, který každý máme v sobě zafixován. Jednoduše řečeno, člověk který se živí podvody akceptuje i podvody ve sportu a dokáže se stotožnit i se sportovci-podvodníky. A člověku který podvádět nedokáže, se jakýkoliv nepotrestaný unfair čin hnusí a stotožňuje se s čestnějšími sportovci. Není na tom nic neobvyklého. Proto jsem erdedymu výše odepsal na jeho otázku, že divný je. Protože ho chápu. Též se snažím být "věrný" jednomu pilotovi, přičemž dokážu uznat kvality soupeřů a ti, kteří nerespektují pravidla a pak to kamuflují, neuznávám navždy.
                Omlouvám se za tento příspěvek, který je trochu vzdálen od tématu.

                + 4 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • ja

                  178.40.239.XXX
                  No vidíš!, opäť sú tu slová ohľadom výchovy a morálky. ktoré ako keby si my s mysle ťahal*04 Je to až neuveriteľná zhoda, no keby k tomu sadla aj vyzuálna podoba, tak to by bol góool18 18 18
                  Viem že nás tu je viac s podobným názorom a teší ma to, že čestní ľudia ešťe nevymreli 04

                  + 3 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • f1fan

      87.197.159.XXX
      stránky f1news.cz navšetvujem pravidelne, sem tam zabrúsim aj do diskusie, kde ma svojho času bavil Lojzko, Oňo či ako sa volal ten chlapec. Ale musím sa priznať, že tvoja posadnutosť Mercedesom, Brawnom a kydaním na nich ma neprestáva fascinovať. Snažím sa z tvojich príspevkov pochopiť prečo (prečítal som ich už dosť). Vo svete F1 sa deje toľko špinavostí a myslím si, že tvoje vyvršovanie sa na niekom kto dal F1-ke toľko ako Ros, nie je na mieste. Nedarí sa im, tlačia na nich z dozornej rady, Bernie ich tlačí do zmluvy ktorá im moc nevyhovuje. Je pochopiteľné, že sa z toho pokúšajú nejakým spôsobom dostať. Tak ako každý iný či v súčasnosti či v minulosti. V F1-ke sa deje toľko špinavostí o ktorých sa nepíše tu, ani v iných médiách a na základe čiastkových informácií, ktorých interpretácia či preklad niekedy skreslí celú skutočnosť nemôžeš rozdeliť veci na čierne a na biele. Ty to podľa mňa s kritikou Mercedesu trochu preháňaš, niekedy to znie horšie ako čistá nenávisť :) Pozri, ja osobne strašne nemôžem Alonsa. Neviem ho skrátka stráviť ako človeka, keď ho počujem ako sa sťažuje do rádia, niekedy mám pocit, že som sa vrátil o 30 rokov naspäť do škôlky :) Osobne si dokonca myslím, že crashgate je jeho dielom a mal byť za to potrestaný zákazom na rok.... Na druhej strane ho silne rešpektujem ako špičkového pilota, ktorý málokedy chybuje. Keď vyhrá uznám, že išiel dobre, ale pri stupňoch víťazov by som najradšej vypol telku. Ale nevyhľadávam zbytočne každú jednu príležitosť aby som si doňno kopol a zbytočne sa rozčuloval. Bez Alonsa, rovnako bez Mercedesu by bola F1 chudobnejšia. Nikto nie je dokonalý. Nemaj mi to za zlé, beriem tvoj názor aj niektoré tvoje argumenty, ale zbytočne to s tou preháňaš. Omnoho radšej mám tvoje komenty k technickým vychytávkam.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama