Newey: Red Bullu uškodil zákaz výfukových difuzorů a teď i objasnění mapování motorů

Petr Hlawiczka, 17. srpna 2012, 06:50 Google+

Red Bull dle slov svého technického ředitele Adriana Neweyho zákaz výfukových difuzoru uškodil. Je jednou z příčin, proč letos na rozdíl od minulých let nedominuje.

Počet komentářů:  14 komentářů (Poslední 20.08. 07:10) Napište svůj názor
Red Bull

Red Bull | foto: Red Bull Racing

Sdílejte článek

"Je to celkem přesně tak, jak jsme se před začátkem sezóny obávali. Vzhledem k tomu, že jsme v uplynulých dvou sezónách velmi dobře prozkoumali technologii foukání z výfuků, nám její zákaz společně s dalšími věcmi jako je flexibilita předního křídla docela hodně uškodil," líčí Newey pro Autosport.

"Zřejmě více, než ostatním lidem, protože jsme to využívali déle. Chvíli to trvalo, než jsme pochopili, co musíme udělat a zotavit se," pokračuje technický ředitel Red Bullu.

Rovněž přiznal, že se jeho tým musí znovu přizpůsobit i novému nařízení ohledně mapování motorů, které vešlo v platnost před Velkou cenou Maďarska, v níž dojel Vettel na čtvrtém místě za Hamiltonem a oběma Lotusy.

"Spolupracovali jsme s Renaultem a najednou čelíme objasnění, které představuje odlišný výklad, než kterým jsme se řídili. Taková je tedy naše situace. Musíme se vrátit zpět a znovu se na to podívat," dodává Newey.

vettel
Sebastian Vettel ve Velké ceně Maďarska 2012 (foto: Red Bull Racing)

Google+ Vytisknout

Diskuze: Newey: Red Bullu uškodil zákaz výfukových difuzorů a teď i objasnění mapování motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 20.08.2012 07:10 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 14 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Šéf Ferrari Mattia Binotto s Mickem Schumacherem

Schumachera čeká v Bahrajnu debut s Ferrari, testovat bude i s Alfou Romeo

Charles Leclerc s Ferrari SF90 v Melbourne

Ferrari našlo příčiny svého trápení v Austrálii. Očekává, že v Bahrajnu bude opět ve formě

George Russell s Williamsem FW42 v Melbourne

Záblesk naděje: Williams přišel na zásadní problém se svým vozem FW42

Carlos Sainz s McLarenem MCL34 poháněným Renaultem

"Renault konečně vyrobil motor, se kterým můžeme bojovat," pochvaluje si Sainz

Nico Hülkenberg projel cílem úvodního závodu sezóny 2019 jako sedmý se ztrátou jednoho kola na Mercedes

Renault u letošních vozů pozoruje extrémní špičky. Důsledky? Vyrovnanější pole, problémy Ferrari

Charles Leclerc ve Velké ceně Austrálie 2019

Ferrari se už v Bahrajnu nebude mít kam schovat. Podle Domenicaliho bude zase ve formě

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (13:00 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (14:00 - 15:00)
    • Kvalifikace (17:00)
  • Neděle

    • Závod (17:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. BOTTAS, 2. HAMILTON, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Williams

Rozhovor s Maldonadem: O vztahu s Chávezem, trofeji z Barcelony či najetí do…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Renault u letošních vozů pozoruje extrémní špičky. Důsledky? Vyrovnanější pole, problémy Ferrari

  2. Záblesk naděje: Williams přišel na zásadní problém se svým vozem FW42

  3. "Leclerc je týmovým hráčem, už tlačí tvrdě i na inženýry," všímá si šéf Ferrari

  4. Mercedes po vítězství dál vyhodnocuje aerodynamické koncepty soupeřů - okopíruje Ferrari?

  5. Ferrari našlo příčiny svého trápení v Austrálii. Očekává, že v Bahrajnu bude opět ve formě

  6. "Špatný start do vydařené sezóny." Sainz o problému s MGU-K a promarněných bodech

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud