Ilegální nastavování výšky? Marko z něj obviňuje Ferrari

iM2, 4. srpna 2012, 23:11 Google+

Během Grand Prix Maďarska přišli někteří novináři s tvrzením, že Red Bull používá nelegální systém, který jim umožňuje měnit světlou výšku vozu v podmínkách parc-fermé. Rakouská stáj to popírá. Naopak, podle Helmuta Marka, má podobný systém Ferrari.

Počet komentářů:  8 komentářů (Poslední 06.08. 19:24) Napište svůj názor
Red Bull

Red Bull | foto: Red Bull Racing

Sdílejte článek

Už dlouhá léta je znám technický ředitel Red Bullu, Adrian Newey, tím, že se dokáže pohybovat v šedé zóně pravidel. Ale opravdu je to pouze Red Bull? Podle sportovního poradce Red Bullu, Helmuta Marka, se i konkurence pohybuje na hraně. Nejnovější příklad hledá v Grand Prix Maďarska. Zde se totiž spekulovalo, že Red Bull má řešení, které umožní změnit světlou výšku vozu v podmínkách uzavřeného parkoviště (parc-fermé) - komisaři FIA však existenci podobného systému nepotvrdili.

Pro "auto motor und sport" byl Marko, který existenci podobného systému zpochybňuje, konkrétnější: "Nechápu, proč jsou ostatní tak znepokojeni. Podle našich zpráv Ferrari nasazuje podobný systém už více než rok." Pro německou RTL Rakušan řekl: "Něco podobného není pouze u nás, ale i u jiného týmu." Zcela jasně však mluvil o Scuderii, která se pochopitelně těmto slovům brání.

Tiskový mluvčí Ferrari Autosportu řekl: "Není to absolutně žádná pravda. Opravdu nás obvinili z podvodu? Jsou si jistí? Je to pořád stejné, my spoléháme na to, že FIA vymezila pravidla jasně a hlídá jejich dodržování v plném rozsahu."

Vytisknout

Diskuze: Ilegální nastavování výšky? Marko z něj obviňuje Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 06.08.2012 19:24 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 8 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Lotus

Boullier chválí Red Bull: Mapování bylo legální a chytré řešení

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud