Prohlášení po kvalifikaci: Vettel se staršími výfuky spokojen, McLaren auta nastavil pro závod

F1NEWS.CZ, 14. dubna 2012, 10:00 Google+

Jak jednotliví piloti a zástupci týmů hodnotí své dnešní kvalifikační výkony?

Počet komentářů:  11 komentářů (Poslední 14.04. 19:31) Napište svůj názor
Schumacher, Michael

Schumacher, Michael | foto: Daimler AG

Sdílejte článek

Mercedes

Nico Rosberg, 1.
Dnes to šlo velmi dobře a je to pro mě velmi speciální pocit. Nyní se samozřejmě moc těším na zítřejší závod. Je jasné, že v závodech nebýváme tak rychlí jako v kvalifikacích, ale děláme pokroky. Pokusíme se zítra udělat vše nejlíp, jak jen bude možné, zapracujeme na tom v noci a uvidíme, co můžeme udělat s nastavením auta. Potom se z toho jednoduše pokusíme dostat maximum. Je těžké teď předpovídat, co uděláme zítra, takže si počkáme a uvidíme. Ale je to úžasný pocit.

Michael Schumacher, 2.
Nemyslel jsem si, že dnes budeme bojovat o vítězství. Vidět Nica, jak to dokázal, to pro nás všechny bylo velkým překvapením. Jeho čas byl fenomenální a mám radost za něj, že získal první místo. Bude to poprvé, co Stříbrné šípy odstartují z první řady.

Je otázkou, zda si tu pozici udržíme, uvidíme, co se přihodí zítra. Máme otázky ohledně velkého množství paliva a degradace pneumatik. Snad to bude první normální závod a já se dostanu do cíle.

Ross Brawn, šéf týmu
Byla to pro nás výjimečná kvalifikace a jsem velmi potěšen tím, jak tým pracoval, aby toho dosáhl. Gratuluji oběma pilotům, obzvlášť Nicovi k ohromnému kolu, kterým si zajistil své první vítězství v kvalifikaci. Je to velkým povzbuzením pro všechny, pozvedá to tým zde na dráze i v Brackley a v Brixworthu.

Doufáme, že se to prokáže být krokem k naplnění našich ambicí. Víme ale, že se jedná o malý krok a že to, co se počítá, je závod. To je to, na čem pracujeme: začít podávat stejné výkony i v neděli odpoledne.

Sauber

Kamuj Kobajaši, 3. místo
Jsem šťastný, tým odvedl skvělou práci. Už delší dobu jsme si říkali, že musíme zlepšit náš výkon v kvalifikaci a myslím, že dnes se to opravdu povedlo. Vlastně budu startovat ze třetího místa, díky penalizaci Lewise Hamiltona kvůli změně převodovky. Třetí místo znamená, že mám hodně velkou šanci. Přesto, nejsem snílek a cíl zůstává stejný: získat co nejvíc bodů.  Máme silné auto, obvykle také nemáme problém s pneumatikami a já se plný optimismu opravdu těším na závod.

Sergio Pérez, 8.místo
Je to pro tým skvělý výsledek. Osobně musím přiznat, že jsem doufal ve víc, než osmé místo. Předchozí části kvalifikace vypadali slibně, ale do té závěrečné jsem si vzal nové měkké pneumatiky a najednou jsem měl problém s nedotáčivostí. Nevím, odkud to přišlo. V každém případě to bude zítra těžký závod a já udělám, co budu moct. 

Moniša Kaltenbornová, výkonná ředitelka
Skvělý výkon, od obou našich pilotů! Už hodně dlouho jsme neměli tak skvělý výsledek v kvalifikaci a je to pro tým skvělé. Konečně budeme mít již od startu možnost ukázat při závodě celý potenciál Sauberu C31 Ferrari, protože jsme po kvalifikaci v mnohem lepší pozici, než v dřvějších GP. Gratulace celému týmu!

Giampaolo Dall´Ara, hlavní inženýr
Tento kvalifikační výsledek nás pochopitelně těší. Už dlouho bylo naším cílem dostat obě auta do poslední části kvalifikace, což se nám dnesk podařilo. Téměř všechno se podařilo. Výjimkou byl Sergiovo posledního kolo, ve kterém si stěžoval na nedotáčivost. Na to se budeme muset podívat. Kamui odvedl fantastickou práci a jeho výsledek předčil naše očekávání. Když vezmeme v úvahu penalizaci Lewise Hamiltona, bude startovat třetí. A když vezmeme v úvahu naše poslední výsledky, můžeme být ohledně zítřka velmi optimističtí. 

 

Lotus

Kimi Räikkönen, 4.
Postavení na startu je v pořádku, ale jsem zklamán při pohledu na časy. Získal jsem pozici po Lewisově penalizaci, ale auto není tak rychlé, jak bychom chtěli. Zkoušeli jsme nějaké úpravy, ale nefungovaly, proto jsme se vrátili k původní verzi vozu. Jdeme tak do závodu s nižší důvěrou než v předchozích závodech, ale zase s vědomím dobré pozice na startu. Uvidíme co se stane zítra, co budeme schopní předvést.

Romain Grosjean, 10.
Mám smíšené pocity. Včera jsme se trápili, teď máme obě auta v Top 10. Bohužel jsme před Q3 použili všechny čerstvé sady měkkčích pneumatik, kvůli chybám v Q2. Nemělo by tedy smysl honit se za pole position, což je po výkonu z Q2 škoda. Cítím se v autě mnohem lépe a podle mě se to projevilo. Tým udělal skvělou práci a vracíme se tam, kde bychom být měli. Stále mám co zlepšovat, ale zítřejších 56 kol tomu jistě pomůže.

 

McLaren

Lewis Hamilton, 7. (po penalizaci za výměnu převodovky)
Gratuluji Nicovi, je to fantastické a jsem na něj hrdý. Vyrůstali jsme při závodech společně a snili jsme o F1. Poprvé jsme se potkali v roce 1997 a v roce 2000 jsme byli týmovými kolegy, od té doby jsme dobrými kamarády. Jsme oba v první řadě, akorát já jsem penalizován.

Co se týče závodu, máme dobré auto, ale já se zítra budu muset propracovat polem dopředu. Pokud udělám v závodu pokrok, budu spokojený. Nastavil jsem si auto tak, aby bylo co nejlepší v závodě. Takže jsme s Jensonem o něco více vzadu, než by se nám líbilo, a budeme mít nějakou práci, ale stále to můžeme dokázat.

Před námi je na roštu skupina dobrých pilotů, ale v rychlosti se jim rovnáme. Je to okruh, kde se dá předjíždět, navíc máme DRS, takže jsem s ohledem na zítřek maximálně vzrušený.

Jenson Button, 5.
V Q1 jsme vyjeli na měkčí sadě a tak jsem zajel čas, který většina neměla. Ve druhé části jsem trpěl nedotáčivostí, proto jsme provedli před poslední částí pár změn. Myslím, že tam jsme vyjeli docela pozdě, teplota už hodně klesala.

Samozřejmě je to trochu zklamání, ale závodní tempo máme dobré. Zítra bude složité zahřát pneumatiky, když bude takhle chladno. To pro mě ale není nic neobvyklého. Z pátého místa mohu mít dobrý závod. Cílem je vítězství. Nebude to snadné, ale měli bychom být stejně rychlí, nebo i rychlejší než vozy kolem nás. Výjimkou je Kamuj Kobajaši, který má velmi dobré výkony v delších jízdách.

Martin Whitmarsh, šéf týmu
Nejprve gratuluji Nicovi a Mercedesu k první získané pole position. Byla to velmi nepředvídatelná kvalifikace. V Q3 se najednou rychle ochladilo, když se zatáhla obloha. Nico, který zajel dobrý čas na začátku, tak byl nedostižný. Jenson vyjel později a trať už nebyla tak přilnavá, proto zajel pomalejší kolo.

Nebyla to ale jeho chyba. Každý, kdo vyjel tou dobou na trať byl pomalejší. Neztrácíme ale hlavu, z pátého a sedmého místa mohou Lewis s Jensonem za pomoci dobrých aut bojovat o co nejlepší umístění v závodě.

trio
Nejrychlejší trojice dnešní kvalifikace (foto: Mercedes AMG F1 Team)

Red Bull

Mark Webber, 6.
Moje kolo v Q2 nebylo špatné, ale v Q3 jsem nedokázal zajet kolo tak, jak bych chtěl. Raději bych byl ještě o jednu řadu vpředu. Je to docela frustrující. Víme, že máme dobré auto, takže teď záleží na tom, jak se to zítra vyvine. Je to hodně vyrovnané, budeme hodně tlačit.

Sebastian Vettel, 11.
Včera jsem byl s vozem spokojený, proto jsem se rozhodl zůstat u starší verze výfuků. Se svými koly v kvalifikaci jsem byl spokojený. Neudělal jsem chyby, jen nebyla dostatečně rychlá, je to jednoduché.

Včera jsem byl s vozem spokojený. Rozhodli jsme se zůstat u současného nastavení a neobviňuji auto. Třikrát jsem zajel stejné kolo a třikrát nebylo dost rychlé na postup do Q3.

Samozřejmě nejsem spokojený. Jak už jsem řekl, byl jsem dost spokojený se svými koly v Q2, ale nestačilo to. Budeme muset startovat z 11. pozice a uvidíme, co s tím zítra naděláme. Bude to určitě o něco těžší odjet dobrý závod, ale nikoliv nemožné.

S vozem jsem dost spokojený, bylo to těsné. Žel jsme nedokázali udělat poslední krok. Je před námi spousta práce, ale zítra nás čeká velmi dlouhý závod, který nám poskytne hodně příležitostí.

Christian Horner, šéf týmu
Kvalifikace byla zklamáním. Vypadalo to, že na tvrdších pneumatikách jsme dobří.  Škoda pro Sebastiana, že se o takový kousek do Q3 nedostal. Markovi se dařilo v Q2, ale v Q3 už to zopakovat nedokázal. Po Lewisově penalizaci startujeme z 6. a 11. pozice. To jsme sice neočekávali, ale Top 10 je tu trochu jiná, takže máme zaděláno na zajímavý závod.

 

Ferrari

Fernando Alonso, 9.
Věděli jsme, že to může být těžké, a taky že bylo. Dostal jsem se do Q3 a byl před Vettelem. V Q3 nabral vítr na okruhu jiný směr a to nás poškodilo. Auto je jaké je, novinky na něm nemohou způsobit velký výkonnostní skok. Samozřejmě nemůžeme být spokojení, že jsme sekundu za pole position, ale můžeme tvrdě pracovat na zmenšení té ztráty.

Pokud budeme dost bojovat, můžeme i vyhrávat, jinak ne. Ale i v roce 2010 jsme napřed ztráceli a pak bojovali o titul. Nemůžeme si teď dovolit žádné chyby. Pokud se jich vyvarujeme, můžeme získat důležité body.

Felipe Massa, 12.
Na jednu stranu jsem zklamaný, že jsem se nedostal do Q3, na stranu druhou, oproti umístění z volného tréninku je to z kvalifikace mnohem lepší. Situace se zlepšila, auto má víc přítlaku a tak mohu být více konkurenceschopný. Těžko říct, jak je to možné. Možná nám seděly podmínky na trati. Snad to tak bude pokračovat i zítra a přivezeme tolik potřebný dobrý výsledek. Chtěl bych klidný závod, nijak dramatický, abych mohl získat pár bodů. Chtěl bych konečně nějaké získat.

Stefano Domenicali, šéf týmu
Každý, kdo tomuhle rozumí, je opravdu chytrý! Rád bych věděl, čím byly způsobeny tak malé rozdíly v Q2. Jedenáct pilotů v rozmezí tří desetin. A v Q3 už byly rozdíly opět větší. Na této trati se nedostatky F2012 ukážou, takže bude vidět, jak na tom opravdu jsme. Samozřejmě, později v závodě to může být všechno jinak.

Samozřejmě, není to přesně to, co bychom chtěli a očekávali, ale s tak vyrovnaným polem je tu prostor pro otevřené závodění. Naše cíle jsou jasné - oba vozy na bodech a co nejlepších pozicích. Chceme využít každou příležitost, která přijde.

 

Williams

Pastor Maldonado, 13.místo
Věděli jsme, že dnes bude těžké se dostat do top 10, ale byli jsme blízko. Cítíme, že naše auto bude silnější v závodě a proto se na zítřek velmi těším. Jsme v pozici, kdy můžeme bojovat o body a proto bude důležitý dobrý start a také udržení tempa během závodu.

Bruno Senna, 14.místo
V této sezoně to pro mě byla zatím nejlepší kvalifikace. Startovní pole je tak vyrovnané, že i sebemenší rozdíl může ve výsledku znamenat velkou propast. Bylo to těžké. Závodní simulace, kterou jsme udělali včera byla dobrá, takže se spíše zaměřujeme na samotný závod. Samozřejmě, že bych byl raději vepředu, ale blíž Pastorovi už jsem být nemohl, takže je to pro tým pokrok. 

Mark Gillian, hlavní inženýr
Podmínky na trati byli dnes dobré, a vyvážení auta lepší. Oba jezdci cíti vylepšení oproti pátečním tréninkům. První částí kvalifikace jsme prošli bezproblémově, ale bohužel ani jeden z pilotů se nedostal do poslední desítky. Pastor a Bruno dokončili na 13., respektive 14.místě. I přes zklamání, že jsme se nedostali do poslední desítky, se velmi těšíme na zítřejší závod, protože věříme, že naše rychlost bude větší.

 

Force India

Paul di Resta, 15.
Byla to velmi vyrovnaná kvalifikace, a to zejména ve své druhé části, kde by zlepšení o několik desetin znamenalo zisk pěti míst na startovním roštu. Moje rychlé kolo v Q2 bylo dobré a myslím, že jsem z auta dostal maximum, ale získal jsem jen patnácté místo, šest desetin za nejlepším časem této části. Pro závod zůstávám optimistou, protože jsme během včerejších dlouhých jízd byli silní, takže si myslím, že můžeme závodit s vozy před námi. 

Nico Hülkenberg, 16.
Byla to pro nás docela těžká kvalifikace, myslím si, že se podmínky od volného tréninku změnily a já jsem nebyl s vozem spokojený. Moje poslední kolo v druhé části kvalifikace bylo trochu narušeno vozy, které vyjížděly z boxů, ale myslím si, že šestnácté místo odpovídá naší současné rychlosti a skutečnosti, že týmy, se kterými soupeříme, jsou si velmi blízko, pokud jde o výkon na jedno kolo. Dnes večer budeme přemýšlet o strategii a v závodě se pokusíme posunout vpřed. I v Malajsii jsem startoval z 16. místa a skončil jsem na bodech, pokusím se tedy zopakovat tento výkon. 

Robert Fernley, zástupce šéfa týmu
Věděli jsme, že postup do třetí části kvalifikace by byl v Číně ambiciózním cílem, ale zároveň jsme ukázali, že vylepšení, která jsme ve vozech použili tento týden, se vyplatila a přispěla k odstranění rozdílů. Myslím, že zítra budeme v dobré kondici a věřím, že budeme moci bojovat o body. Byli jsme spokojeni s našim výkonem během pátečních dlouhých jízd a s pneumatikami jsme na tom dobře, takže doufáme, že na tom můžeme stavět v závodě.

 

Toro Rosso

Daniel Ricciardo, 17.
Sedmnáctá pozice moc úsměvu v mé tváři nevykouzlí, jelikož jsem dnes očekával lepší výkon. Jel jsem tak tvrdě, jak jen to šlo, ale na dobrý čas to nestačilo. Nemyslím, že z balíku, který máme, jsem mohl dostat o moc více. Snad bude zítřek lepší, pak se musíme snažit vylepšit naši kvalifikační výkonnost.

Nejsme tam, kde bychom chtěli být, obzvlášť když jsme před víkendem čekali, že budeme blíže nejlepší desítky. Momentálně nemáme odpovědi na to, co se stalo. Tento víkend jsme měli několik drobných vylepšení, ale také jsme zkoušeli několik drastických opatření, kvůli nimž jsem musel jezdit jinak, takže buď to rozchodíme do Bahrajnu, nebo se budeme muset vrátit k něčemu, čemu rozumíme o něco lépe.

Jean-Eric Vergne, 18.
Necítím se po tom všem dobře. Nejsem si jistý, co se dnes odpoledne stalo, ale chyběla nám rychlost. Mé kolo nebylo výjimečné, ale ani špatné, musíme se však pokusit pochopit, proč jsme tak pomalí. Jediné, co můžeme udělat, je snažit se zítra odpoledne a pak auto vylepšit pro další závody, protože to, co se stalo dnes, je jednoduše bizarní.

Je pravda, že jsem v Malajsii dosáhl dobrého výsledku a startoval dost vpředu, bylo by však příjemné začít opět brzy startovat o něco více vpředu. Zítra ráno se budu cítit lépe a budu se těšit na to, co se může stát v závodě.

Laurent Mekies, hlavní inženýr
Samozřejmě dnešní kvalifikace pro nás byla zklamáním, jasně nám scházela rychlost, kterou potřebujeme k boji. Nyní se musíme podívat na to, kde jsme ztratili tu výkonnost. Udělali jsme oproti včerejšku na vozech několik změn, také během dnešního dopoledního tréninku. Musíme vyhodnotit, kde to nebylo prospěšné.

O víkendu jsme zkoumali docela odlišný směr v nastavení a možná nás to stálo něco kvalifikační rychlosti. Byla to však práce, kterou jsme potřebovali udělat. Musíme přijít na to, jak se před zítřkem zlepšit. Stále však věřím, že situace je před závodem velmi otevřená a můžeme dosáhnout slušného výsledku, protože rozestupy jsou opravdu relativně malé.


Caterham

Heikki Kovalainen, 19.
Dnes jsem z auta dostal téměř vše, co šlo. Udělal jsem drobnou chybu v poslední zatáčce při své druhé jízdě, která mě možná stála pár desetin, ale auto jinak bylo dobře vyvážené a zřejmě z něj v Q1 už víc dostat nešlo.

V mé první jízdě mě zablokoval na zadní rovince Maldonado, takže uvidíme, co se s tím bude dít, ale celkově jsem svou výkonností potěšený, takže se uvidím, k čemu dojde zítra.

Vitalij Petrov, 20.
Měl jsem dnes několik drobných problémů při hledání správného vyvážení, ale v druhé jízdě v Q1 jsem zajel dost dobré kolo, myslím, že se v tom čase vše sešlo dohromady. Z prvních dvou závodu víme, že v neděli můžeme bojovat, a zdá se, že jsme k pneumatikám relativně šetrní, takže s dobrým plánem a trochou štěstí by nám zítřek mohl přinést něco dobrého.

Mark Smith, technický ředitel
Tým zde v Číně a doma v továrně tvrdě pracují na jistých specifických oblastech, obzvlášť na tom, abychom dostali ve správný moment co nejvíce z pneumatik, když to je potřeba. Dnes jsme u obou vozů pozorovali dobré výsledky.

Poté, co jsme přes noc vyladili nastavení, jsme u Heikkiho zaznamenali ztrátu menší než 8 desetin na auto před námi, což je pro nás kvalifikační pokrok. Loni jsme na vozy před námi v Q1 ztráceli téměř 1,5 sec, takže to poukazuje na zlepšení.

Nyní svou pozornost obracíme k závodu. Jasným cílem je udržet v něm rychlost, kterou jsme předvedli v Austrálii a v Malajsii a dojet s oběma vozy do cíle.

 

Marussia

Timo Glock, 21.
Tohle pro mě byla náročná sobota. Auto bylo o něco lepší včera, kdy jsem z něj měl docela dobrý pocit. Z nějakého důvodu bylo auto ráno silně přetáčivé a tak jsme bojovali s vyvážením. Do konce třetího tréninku jsme se přetáčivosti nemohli zbavit, takže jsme pro kvalifikaci udělali pár změn a já přestal autu tolik důvěřovat. Během kvalifikace jsme se trochu zlepšili. Nebylo to perfektní, asi jsme měli v autě zbytečně moc paliva.

Musíme být rádi za to, že vyvážení je znovu správně nastaveno, ale stejně jsem na to nemohl šlapat tak, jako včera, takže se musíme na to podívat a zjistit proč. Ano, teplota tratě se zvýšila, takže to bude silný faktor, ale musíme tomu důkladně rozumět kvůli budoucnosti, abychom mohli pokračovat ve vývoji a najít dobré řešení.

Charles Pic, 22.
Jsem lehce zklamaný, že jsem dnes nebyl schopen zajet svoje nejlepší sektory, ale myslím, že můžeme být spokojení s pokrokem, který jsme za tento víkend udělali. Vyvinuté části, které jsme sem přivezli, fungují správně a odrazily se na výsledcích. Můžeme to vidět v porovnání s Caterhamem, který je po Malajsii zase blízko. Musíme dál udržovat správný směr a od Španělska budeme zase o něco silnější. Těším se na zítřek.

John Booth, šéf týmu
Dnešek byl neúprosný, tvrdě jsme pracovali na zlepšení oproti včerejšímu druhému tréninku. Jak se ukázalo v mnoha případech v dnešním ranním tréninku, trpěli jsme nevyváženým autem, protože se přes noc změnila teplota více, než jsme očekávali. Zatímco pro Charlese to nemělo velký význam, pro Timo to byl významný faktor.

Proto patří Timovi a celému jeho týmu uznání, protože se dokázali vrátit zpět s lepším vyvážením do kvalifikace. Charles pokračuje v okouzlování nás se svou krátkou kariérou ve F1. Jeho nejlepší sektorový čas významně snížil ztrátu na Tima a bude v tom pokračovat i zítra. Myslím, že všichni se  na zítřek těšíme, má být jasný den bez deště, což nám dovoluje zhodnotit náš pokrok.

 

HRT

Pedro de la Rosa, 23.
Byla to naše zatím asi nejlepší kvalifikace. Mnohokrát jsem už řekl, že máme spoustu prostoru ke zlepšení, ale už teď jsme se přiblížili ostatním. Udělali jsme krok vpřed a jsem za to velmi rád. Provedli jsme několik změn v nastavení a auto na ně reagovalo dobře. Zítra budeme bojovat podobně jako v Malajsii. A pokud skončíme lépe, budeme rádi.

Narain Karthikeyan, 24.
Ráno jsme měli problém se zavěšením. V kvalifikaci jsem při prvním pokusu nezajel dobré kolo, protože jsem byl blokován. Druhou sadu pneumatik jsem probrzdil. Limit 107% jsem ale splnil a to je podstatné. Zítra budeme mít výhodu, pokud bude pršet. Ale jestli nebude, nevadí, budeme bojovat. Naším cílem je dojet do cíle a auto na to podle mě má.

Toni Cuquerella, technický ředitel
Jsme s výsledkem spokojeni. Pracovali jsme jako tým a dosáhli bezproblémového splnění limitu 107 %. Pedro zajel 104,4 % času. Fungujeme jako tým bez větších problémů, a už jsme zhruba na úrovni, na jaké jsme měli být na začátku sezony. Musíme pokračovat, soupeři už nejsou tak daleko. Zítra chceme vidět oba vozy v cíli a dobrý výkon.

Vytisknout

Diskuze: Prohlášení po kvalifikaci: Vettel se staršími výfuky spokojen, McLaren auta nastavil pro závod

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 14.04.2012 19:31 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 11 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Mercedes

Kvalifikace proběhla v řežii Mercedesu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  2. Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

  3. Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

  4. V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

  5. Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

  6. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud